Wszystkie opinie z klient

  • Review o: Ochnik

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    kurtka

    obsł. klienta nie odpowiada na maile. 2 tyg. mineły ...zwrotu brak. nawet w wielki piatek jako jedyny sklep zrobili sobie wolne! takim to dobrze,. nie przestrzegaja regulaminu. jesli nie otrzymam zwrotu zglaszam sprawe do odp. instytucji


  • Review o: Komfort

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Szafa Nelly 4D

    Najgorsza obsługa klienta z jaką się kiedykolwiek spotkałem. Dział reklamacji to jakaś kpina. Nie ma możliwości kontaktu z tymi ludźmi, ponieważ nie udostępniają numeru telefonu oraz nie odpowiadają na wiadomości mailowe. Jedyną drogą kontaktu są telefony do Biura Obsługi Klienta, który odnotowuje to w zgłoszeniu reklamacyjnym, co Dział Reklamacji ma w poważaniu i nic w związku z tym nie robi. Aby doprowadzić reklamację do końca musiałem wykonać kilkadziesiąt telefonów oraz napisać kilkadziesiąt maili (w większości bez odpowiedzi), regularnie zgłaszać skargi oraz wysłać pismo przedsądowe. Tym sposobem po 11 miesiącach trzymałem brakującą część. Z początku jeszcze nie chcieli zgodzić się na dostarczenie towaru na własny koszt, ale w tej kwestii uznali, że mam rację iż jest to niedorzeczne, abym ponosił koszty spowodowane ich nieudolnością. Oczywiście o jakimkolwiek przepraszam, albo chociaż symbolicznej rekompensacie nawet nie ma co marzyć. Zdecydowanie odradzam zakupu w tym sklepie, ponieważ z tego co czytam w opiniach, nie był to odosobniony przypadek.


  • Review o: CCC

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    buty

    skandaliczna sytuacja.zapłaciłam podwójna kwote za zamówienie,poniewaz poinformowana mnie,ze wystapił bład systemowy i różnica zostanie mi zwrócona .zaraz miną 2 tyg. rzekomo 5 dni temu przelew został zlecony- przeciez to absurd bo dawno by doszedł.poprosiłam o potwierdzenie,mijaja kolejne 2 dni- dzwonie na infolinie ,nadal czekaja na odpowiedz! jak policja zajmie sie przywłaszczeniem cudzych pieniedzy, to moze wtedy sie rusza !


  • Review o: Deichmann

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    tenisówki VTY

    Zapiętek rozpruty po miesiącu i to nie częstego użytkowania, reklamacja odrzucona,
    obsługa niemiła, to był mój ostatni zakup.

    dokładnie moje tenisówki VTY były użytkowane tylko raz a się popsuły. też reklamacja odrzucona.


  • Review o: Castorama

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Kostka brukowa

    Nie polecam sklepu castorama Łagrow Zgorzelec. Zamówiłem 11 palet kostki to mam sobie sam je odebrać lub po 3 palety wozić ich dostawa gdzie za każda dostawę trzeba słono płacić. W każdym innym sklepie budowlanym można zabrać 8-12 palet a tutaj jakaś farsa. Znalazłem sobie transport co zabierze Całość za duże mniejsze pieniądze ! Gdybym wiedział wcześniej przed zakupem poszedłbym do Leroy Merlin


  • Review o: Shein

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    3 stroje kąpielowe i 2 sukienki, 4 firany

    Ojej, jak czytam te negatywne wypowiedzi na temat tego sklepu, to ja miałam szczęście!!!!
    Wszystko przychodziło po tygodniu, zgodne z opisem i rozmiarem, ale trzeba pod każdym produktem czytać osobno wymiary i opinie u zdjęcia innych osób. Też nie jestem głupia, żeby za takie pieniądze oczekiwać niewiadomo jakich materiałów! Ale wszystko co kupiłam jest po prostu śliczne- ludzie zaczepiają mnie z pytaniem, gdzie to kupiłam????

    Ja również miałam same pozytywne doświadczenia, a zamawiałam 5-krotnie, w sumie ok. 40 rzeczy. Zacznijmy od pozytywów: szeroki asortyment, produkty kosztują grosze i dostawa jest całkiem szybka jak na Chiny. Wszystko przychodziło do mnie po ok. 10 dniach. Niektóre z kupionych produktów to perełki, które uwielbiam. Zawsze dostajecie też to, co jest na zdjęciach, jeśli chodzi o krój. Jedyne, co może się nieco różnić, to kolor - często mniej atrakcyjny niż na zdjęciach. Biżuteria jest niesamowita - za 1 euro mam pierścionki i kolczyki, które wypadają dobrze obok mojej oryginalnej złotej biżuterii. Teraz minusy: tkaniny w większości są kiepskie - jakość materiału i szycia jest niska. Trzeba czytać podane składy, aby wiedzieć, czego się spodziewać. Wiele ubrań o super kroju przyszło lekko nadprutych. Kolejna sprawa: rozmiary! Czytajcie dokładnie recenzje pod produktem i wymiary produktu, aby się zorientować. S jest zazwyczaj wielkie i zamawiam XXS/XS. No i najważniejsze: uważajcie przy wpisywaniu danych dostawy i zawsze podawajcie numer telefonu. Nigdy nie kupujcie bez wcześniejszej rejestracji konta - będziecie mogli śledzić na bieżąco, gdzie są przesyłki. Zwroty są bardzo ciężkie, więc kupujcie tylko to, czego jesteście pewni po zapoznaniu się ze składem i wymiarami.

    Witam ja również miałam pozytywnie doświadczenia z shein zamawiałam 7 i to nie małe kwoty to prawda nie które ubrania to perełki i za małe pieniądze tak masz rację trzeba czytać opinie i recenzje o produkcie i dobrze sprawdzać rozmiary

    Witam ja również miałam pozytywnie doświadczenia z shein zamawiałam 7 razy i to nie małe kwoty to prawda nie które ubrania to perełki i za małe pieniądze tak masz rację trzeba czytać opinie i recenzje o produkcie i dobrze sprawdzać rozmiary

    Ja niestety jestem zawiedziona moja paczka utknęła w Holandii i od ponad tygodnia nic się nie dzieje nie mam pojęcia czy ją w ogóle dostanę zamawiałam już kilku krotnie i zawsze była przed czasem to raczej moje ostatnie zamówienie z tej firmy jakiś też daje wiele do życzenia...jestem bardzo rozczarowana

    Ja też czekam na paczkę, jest opóźniona. Zamówienie wysłane 7.10.2021, paczka cały czas jest w Holandii, a powinnam już dawno być u mnie. Nie wiem, może teraz są takie opóźnienia. Nawet nie ma gdzie zapytać.
    Rok temu zamawiałam dużo ubrań i wszystkie przyszły szybko w/g informacji, które śledziłam. Zawsze ładne i zgodne z opisem.


  • Review o: Media Expert

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    zamówienie 02314248038

    Przestrzegam przed zakupami w Mediaexpert!
    Zakupiłem młotowiertarkę Graphite. Podobnej (starszy model) używałem przez 10lat i był super, dlatego postanowiłem kupić kolejny tego producenta. Niestety okazało się, że to totalny bubel! Udar rozleciał się po półtora godziny wiercenia. Ale to nie wszystko. Przestrzegam przede wszystkim przed zakupami w Mediaexpert. Zakup dokonałem przez sklep internetowy, przez zarejestrowane konto i przez to konto, w dn. 15.11.2020r. złożyłem reklamację na podstawie rękojmii. Mediaexpert przyjął reklamację i potwierdził to mailem, podał nr RMA100167064. Pomimo, iż zakup był przez sklep internetowy, zmuszono mnie do zawiezienia wiertarki do sklepu stacjonarnego, w którym odbierałem towar. W sklepie obsługa odmówiła mi przyjęcia towaru ponieważ nie miałem oryginalnego paragonu pomimo, że miałem wydruk potwierdzenia przyjęcia reklamacji(!) wydruk dokonania zakupu w sklepie internetowym(!). Pani stwierdziła, że nie ma dostępu do tego systemu i moje dokumenty ją nie interesują. Po kilkunastu mailach i kolejnych tygodniach przepychanki, w których wprost podawałem przepisy K.C. i opinie UOKiK, w końcu przysłano kuriera. Po kolejnych kilku dniach, znów zażądano ode mnie dosłania PARAGONU, bo inaczej profesjonalny serwis nie przyjmie wiertarki do sprawdzenia! Warto poczytać na stronach UOKiK o bezprawnym żądaniu paragonu. Mam nadzieję, że Mediaexpert wkrótce dołączy do A. W końcu zażądałem podania podstawy prawnej w oparciu, o którą sprzedawca(!) rozpatrzenie reklamacji uzależnia od przedstawienia paragonu. Do dziś nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. W dn. 22.12.2020, po ponad miesiącu od przyjęcia reklamacji podając przepisy K.C. poinformowałem Mediaexpert o tym, że czas na rozpatrzenie reklamacji minął, a ponieważ nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną i zażądałem natychmiastowego wykonania żądania określonego w reklamacji w trybie rękojmi. Do dziś, po prawie 2 miesiącach Mediaexpert nadal prawo konsumenta i klienta ma w głębokim poważaniu.


  • Review o: Colorland

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Za błędy aplikacji odpowiada klient

    Złożyłam zamówienie na 3 kalendarze.Po złożeniu zamówienia kiedy ostatecznie przeglądałam gotowe projekty,okazało się w ostatnim kalendarzu nie zaczytały się 4 zdjęcia.Od razu napisałam do Colorland maila z prośbą o zaczytanie brakujących 4 zdjęć w 1 kalendarzu, które przesłałam w załącznikach.Dostałam odpowiedź, że po złożeniu zamówienia nie da się go edytować lub anulować, bo taki jest regulamin... zamówienie otrzymałam po 4 dniach, oczywiście jeden z kalendarzy był wybrakowany.