Wszystkie opinie z Aga
Review o: Qatar Airways
Bilet lotniczy
Wykupiliśmy bilety oraz wykupiliśmy miejsca dla 3 osób obok siebie. Niestety zmieniono samolot i układ siedzeń został zmieniony, nie mogliśmy przez to usiąść obok siebie. Reklamacji nie uwzględniono, ponieważ "miejsca zostały wykorzystane". To co mieliśmy stać podczas lotu? nie polecamy tych lini
Review o: E-lady
2 biustonosze
Zakupiłam 2 biustonosze. Dobrze pasują.
Nie miałam żadnych problemów z dostawą.
Polecam.Review o: Burak dieta
Dieta Niskie Ig
Jedzenie ok.
Dostawa bezproblemowa, zawsze na czas.
Kolejny raz pozostaję z Burak dieta.Review o: Naoko-store
Sukienka
Na początku grudnia w Black Week zamówiłam sukienkę za 300 PLN (cena promocyjna). 5.12 i 12.12 miałam dwie firmowe Wigilie na które liczyłam założyć tą sukienkę, w międzyczasie jednak rozchorowałam się. Napisałam do firmy pytanie gdzie jest moja przesyłka, odpisali że kupiłam przecież sukienkę w przedsprzedaży czy kupiłam coś czego firma nie posiadała w magazynie. Sukienka ponoć dopiero się szyła. Nie miałam tego świadomości, że można kupić w sklepie coś czego jeszcze nie ma, ale ze względu na chorobę postanowiłam cierpliwie czekać. Dzisiaj jest 26.12 a sukienki nadal nie ma. Nie mam pewności czy w tym roku jeszcze dojdzie. Myślę że to niepoważne traktowanie klientów i obracanie ich pieniędzmi. Klienci nieświadomie przelewają pieniądze za towar który nie wiadomo kiedy dojdzie. To mój pierwszy i ostatni zakup w tym nieuczciwym sklepie, zrobiło to na mnie bardzo negatywne wrażenie.
Review o: Modivo
bluza
Uwaga na kupione opinie o sklepie Modivo i oszustwa z newsletterem. Nie dają żadnych rabatów, bo cały towar jest wykluczony z rabatów. Tak zdobywają jednorazowych klientów, którzy nigdy nie wrócą. Ja całe szczęście zorientowałam się przed zamówieniem.
Review o: Infinity Fashion
Sukienka
Wszystko sprawnie, trochę długa dostawa (4 dni) ale ze zwrotem nie było problemu, pieniądze zwrócone, sukienka była piękna, niestety za mala. Polecam
Review o: Komfort
Drzwi z ościeżnicami
100% na NIE! Jestem absolutnie zdegustowana firmą Komfort! Złożyłam zamówienie w grudniu, świadomie przyjmując do wiadomości, że czas oczekiwania na drzwi firmy DRE to około 7-8 tygodni, jednak pracownik sklepu stacjonarnego zapewnił mnie, że jedna z pozycji, a mianowicie ościeżnica do drzwi ukrytych przyjedzie do mnie szybciej, w ciągu około 2 tygodni. Było to warunkiem mojego zamówienia! Właśnie mija 2 miesiące i ekipa, która robi remont w moim domu, a która powinna zamontować ościeżnicę w ścianie do ukrytych drzwi na samym początku remontu, właśnie kończy remont w umówionym czasie, a ościeżnicy nadal nie mam! Zostanę zatem z gołym murem, bez ekipy montażowej! Pracownik sklepu stacjonarnego zwodzi mnie od kilku tygodni nie dając kompetentnych odpowiedzi! Nie jestem jedyną nabitą w butelkę klientką, a moją cierpliwość została wystawiona przez Komfort na dużą próbę. Posprzedażowa obsługa klienta jest skandaliczna! Proponowany na stronie internetowej chat z panią Karoliną, która jest po prostu automatycznym botem jest żenujący. Kontakt przez komunikator instagram po jednym zdaniu raz na dobę. Możliwość opiniowania doświadczeń z Komfort jest przez tą firmę wyłączona. Strach przed kolejnymi negatywnymi opiniami? Polecam wszystkim omijać sklepy i firmę komfort szerokim łukiem!
Review o: PZU
Polisa na życie
PZU zdecydowanie nie polecam, nie potrafią nawet odpowiedzieć kompetentnie reklamację, musiałam się zwracać w kolejnych pismach i wyszczególniać pytania pojedynczo a i i tak nie odpowiedzieli na wszystkie aspekty za to dali do zrozumienia jasno i konkretnie że stałego klienta mają w głębokim poważaniu ! Zdecydowanie nie polecam, wszystko dobrze dopóki składki wpływają, w drugą stronę mają klienta w ... Nie zasługują nawet na 1 ...
Review o: SENDIT.PL
Dostawa sendit-kurier lokalny
Jestem bardzo niezadowolona. Zamówiłam kuriera lokalnego, który oczywiście nie przyjechał, a zamówienie zostało opłacone z góry. Ponadto ciągle dostaje wiadomości od firmy sendit, zebym wniosła zaległość.
Review o: OpenGift
zakup breloków
Zakup w porządku, breloki jako drobne upominki się sprawdziły. Przemiła i pomocna obsługa klienta.
Review o: Everydayme
Pampers
Bardzo polecam tą akcję- zwrot gotówki za zakup wybranych artykułów z promocji PG- kupiłam pampersy w Kauflandzie, wysłałam paragon i w przeciągu tygodnia otrzymałam zwrot pieniędzy w wysokości 50zl. Jeżeli paragon jest czytelny i niezniszczony to bez problemu zwrot się otrzyma. Wszelkie wskazówki są wyjaśniane podczas zgłoszenia. Gorąco polecam, jestem mile zaskoczona za szybkie i pozytywne rozpatrzenie mojego udziału w promocji.
Serdecznie polecam i pozdrawiam.Review o: Dr.Max Drogeria
Mleko modyfikowane
Nie polecam tej apteki internetowej. Za pierwszym razem zamówiłam tam mleko modyfikowane dla dziecka w puszkach, niestety przesyłka trafiła do mnie rozwalona, a wszystkie puszki były uszkodzone. Potraktowałam to jako jednorazowy incydent i dokonałam niedawno ponownego zamówienia na kwotę prawie 600 zł, umieszczając informację z prośbą o dokładne spakowanie przesyłki. Moje zamówienie oczywiście do mnie nie dotarło, firma kurierska zwróciła rozwaloną paczkę do apteki… Od pięciu dni próbuję się dowiedzieć co dzieje się z moim zamówieniem, jednak za każdym razem jestem lekceważona przez konsultantów. Bardzo ciekawe, że firma potrafi wysłać zakupy dzień po dokonaniu płatności, natomiast w moim przypadku już od kilku dni nie są w stanie zlokalizować paczki i nadać jej ponownie. Szczerze nie polecam tej firmy, pakują zamówienia w sposób niechlujny, tak jakby wysyłali ludziom ziemniaki, a nie artykuły medyczne. Zapłaciłam dużą kwotę i moje zamówienie nagle przepadło jak kamień w wodę. Moim zdaniem to zwykli oszuści, którzy na dodatek lekceważą swoich klientów.
Review o: Vodbase
Podstawową - za 14.99
Chcialam obejrzeć film" Wieloryb". W google widniał że jest w vodbase. Więc kupiłam ten pakiet. Choć coś mi już"Śmierdziało". Po opłaceniu próbowałam go odnaleźć w bazie i nie udało. Top Gun Maverick rownież próbowałam. Nic z tego. Oszukańce
Review o: Komfort
montaz drwzi wewntrznych
Nie polecam firmy Komfort. Czekałam ponad 5 miesięcy na zamówione 2 szt drzwi. Po miesiącach oczekiwania otrzymałam drzwi z uszkodzoną ościeżnicą. Mimo wpisania uszkodzenia w protokół montażu, Komfort nie uznaje reklamacji. Dział obsługi klienta posprzedażnego w firmie Komfort nie istnieje. Miesiącami nie odpisują na zgłoszone reklamacje. ZDECYDOWANIE ODRADZAM.
Review o: Castorama
Projekt kuchni
Często kupujemy w sklepie Castorama, zaprojektowaliśmy całą kuchnię. Dobry dział projektu, pomocna projektantka. Stosunek jakości do ceny mebli jest naprawdę dobry.
Jeśli chodzi o wymiany to ze wszystkich takich sklepów Castorama ma najlepsze warunki.
Jakiekolwiek wymiany lub dostawy brakujących części były bezproblemowe.
Polecam!
Bielsko-Biała, 30.01.23Review o: 321sprzedane
Wycena auta
Wycena auta w 321 na terenie Makro Kielce przebiegła sprawnie. Niestety cena końcowa grubo poniżej ceny minimalnej, którą zaproponowali telefonicznie. Nie mam pojęcia skąd wyliczają górną cenę, która jest jak wabik. Bo ja dałam się zwabić i nabrać na ich metodę 321.
Podsumowując, strata czasu, paliwa i kilometrów. Nie polecam!Review o: Car Free
auto
ok, polecam
Review o: Calypso Fitness
Karnet
Próbowali oszukać mojego chłopaka i wyciągnąć opłatę za rzekomo zaległe miesiące w płaceniu, za karnet, który nie został aktywowany, bo podany mail był odrzucany. Karnet został aktywowany na innego maila i tam regularnie opłacany
Review o: Deichmann
Buty meskie Paulo Conti
Niestety jako długoletni klient zawiodłem się. Peknieta podeszwa po kilku miesiącach użytkowania. Reklamacja odrzucona, zdawkowym aroganckim SMS na parae godzin przed upływem terminu. Straciliście u mnie bardzo na wiarygodności
widac,ze to standard. u mnie podobnie, 14 dnia wieczorem bezczelny smsik. nikomu nie uznaja reklamacji, niewazne co sie stanie.
Review o: Deichmann
reklamacji nie uznaja nikomu
dno totatne. jedyny sklep,ktory nie uznaje zadnej reklamacji!!! przetrzymuja towar do ostatniego dnia- patologia, zeby poinformowac,ze nie uznaja albo ze beda zszywac stare szmaty.!!! odpadło zapiecie ,sama przyszyłam, a oni beda łatac.w kazdym innym sklepie nikt by sie tak nie osmieszał, gorzej niz było w prlu.raz zwysmarowali tak buty klejem,ze po wyjsciu musiałam wyrzucic. omijac szerokim łukiem ,zaraz sie skoncza reklamy w tv- jak sprawa zostanie nagłosniona,
Review o: FREEZL
FREEZL PL
jestem stałym klientem serwisu freezl. nie jednorazowo brałam u nich pożyczkę polecam wszystkim!!
Review o: Komfort
Umywalka
Trzymać się z daleka.
Kupiłam umywalkę 8.06.2022. Przyszła 20.06.2022 uszkodzona. Następnie otrzymałam sms z informacje, że jest gotowa do odbioru umywalka. Pojechałam po nią i okazało się że jej nie ma...a to dopiero początek historii. Miała zostać wysłana ponownie. Czekałam. Po dwóch tygodniach otrzymałam sms ponaglający do odbioru. Zadzwoniłam na infolinię. Pani zapewniała, że umywalka czeka. Po przedstawieniu jej sytuacji miała skontaktować się ze sklepem i do mnie oddzwonić. Nie zrobiła tego. Zadzwoniłam ponownie na infolinie. Znów mieli oddzwonić. Zadzwoniłam do sklepu. Nie mogli sprawdzić bo mieli montowanie regałów. Po kolejnych telefonach z MOJEJ strony otrzymałam mail z przeprosinami i zapytaniem czy ją mają zamówić. Czekać mam 3-4tyg..... I tu moje zdziwienie skoro jak zamówić skoro już to dawno zrobiłam i nie rezygnowałam z niej. Czeski film. Po komentarzach widzę że takie traktowanie to u nich standard.Review o: Uniqskills
kurs
Witam. Zostałam oszukana przez osobę, z którąś telefonicznie ustalałam szczegóły realizacji zamówienia. Pytałam kilkukrotnie czy mam możliwość wycofania się z płatności jeżeli nie będzie mi odpowiadać, usłyszałam że jak najbardziej. Więc od razu usunęłam płatność niestety 2 miesiące później otrzymałam z windykacji termin spłaty ... po kontakcie i wyjaśnianiu otrzymałam odpowiedź że zaakceptowałam umowę i muszę spłacić bo ta umowa zawierała informacje że nie mogę się wycofać. Dlatego ostrzegam każdego nie wierzcie konsultantom, proście o wersję papierową umowy przed jej podpisaniem - wysłanie dopiero podpisujecie cokolwiek. Weszłam na stronę raz sprawdzić czy warty jest tych pieniędzy i odrazu liczą jako korzystanie z kursu, mimo że dnia następnego anulowałam płatności. Kurs nie jest wart tych pieniędzy dlatego nawet nie zagłębiałam się w ich treści. W ogólnym regulaminie firmy jest napisane o możliwości- regulamin o którym mnie informują nigdzie nie został zamieszczony.
Review o: StreetStyle24
Buty THF
Odradzam! Odradzam! Odradzam! Buty po niespełna 2 miesiącach użytkowania rozkleiły się. Po wysłaniu na reklamacje otrzymalam odp ze nieprawidłowo użytkuje - rozkleiły się noski i podarł materiał. Nie wiem jaką osoba oceniająca miała wyobraźnie ale z jej opisu wynika jakbym dosłownie „włóczyła bezwładne” stopy za sobą - to jedyny sposób abym to ja mogła się przyczynić do ich uszkodzenia. Nigdy więcej przez tę firmę z Rzeszowa nie zakupie butów i odradzam wszystkim! Czytając oponie nie jestem jedyna osoba poszkodowana!
Review o: Sport-Shop
Buty
Nie polecam buty wytrzymały 2 miesiące gwarancja gwarancja to fikcja buty nie zostały do mnie odesłane nie mam butów i 250 zł. OSZUŚCI I ZŁODZIEJE NIE PILECAM
Review o: Zaful
ubrania
Nie otrzymałam zamówionych produktów, ktoś podczas wysyłki pomylił kody pocztowe (ja podałam dobry, ktoś podczas przetwarzania zamówienia wpisał zły). Paczka zamówiona 31 marca, nie doszła do dzisiaj (13 czerwca). Kod pocztowy podany z tego samego miasta, ale wątpię, że kiedykolwiek do mnie dojdzie. Kontaktowałam się z pocztą, nic nie wiedzą o takiej przesyłce.
Kontakt z serwisem klienta to porażka. Przekierowywali mnie trzy razy do właściwego działu. W końcu dowiedziałam się, że zwrot jest niemożliwy, bo paczka jest nadal w tranzycie + mogłam sobie monitorować, czy adres jest dobry + to moja wina ;) Dobre sobie. Winny jest Zaful. Kasy za zwrot nie dostanę, paczki nie mam, zostałam jedynie bogatsza o doświadczenie: nie zamawiajcie od nich.
Nie chcą nawet podać mi, gdzie paczka tak naprawdę dotarła: nie wiem, co się z nią dzieje (na stronie informacje są nieaktualne).
Najpewniej paczka wróciła do nich. A ja jestem 140zł stratna na tej przyjemności.
Nie odpuszczę im, będę kontaktować się z właściwymi służbami. Dlaczego? Dlatego, że Zaful okrada klientów. Zaful to scam. Zaful mnie oszukał. Zaful mnie okradł.
Bardzo nie polecam zamawiać od nich czegokolwiek. Wręcz przed nimi ostrzegan. Bo albo Was oszukają, albo dostaniecie tani szajs. Nie warto.Review o: Roneberg
Smartwatch
Czy ktoś kto kolwiek odzyskal pieniądze od tej firmy?
Review o: Komfort
stolik
Zdecydowanie nie polecam. Zamówiłam stolik, na który czekałam aż 2.miesiące. Czas realizacji wynosił do 2.tygodni. W końcu zrezygnowałam z zamówienia. Na zwrot czekałam tydzień, oczywiście musiałam się upomnieć 2.razy.
Review o: Poczta Kwiatowa
brak kwiatow na Dzień Mamy
Bardzo nie polecam. Kwiaty na Dzień Mamy zamóione kilka dni przed świętem, nie dotarły. Totalny brak kontaktu z firmą, brak odpowiedzi na maile, brak jakiegkolwiek kontaktu ze strony firmy. Zostałam oszukana.
Review o: Poczta Kwiatowa
Kwiaty
Kwiaty nie dotarly, zero kontaktu, zlodziejska firma! NIE POLECAM
Review o: Yoursurprise
Koszulka Ze zdj
Nie polecam !!!
Czekałam zgodnie z tym co pisali .
Paczka miala dojść w określonym terminie.
Niestety nie doszła
Był to prezent urodzinowy zależało mi na czasie .
Niestety prezent nie wręczony pączki jak nie było tak nie ma! Pieniądze wyrzucone w błoto.
Nie polecam!!!!!Review o: Floryday
4 koszulki, biżuteria....
Koszmarna jakość, zła rozmiarówka.Produkty nawet odrobinę nie przypominają tych na zdjeciach. Zamiast naturalnych tkanin tanie syntetyki. Chiński badziew! Ostarzegam wszystkich przed tym sklepem. Trudno uwierzyć że dałam sie tak nabrać :(
Review o: Tickets
Bezczynność i nieterminowość w wykonaniu swoich obowiązków
Firma Tickets.pl niedbale wykonuje obowiązki pośrednika.
23 kwietnia miałam wylecieć do Luxemburgu, lot, z przyczyn oczywistych, został odwołany.
4 kwietnia złożyłam wniosek o zwrot biletu. 5 maja otrzymałam od tickets.pl informacje o tym, że wniosek został przekazany do linii lotniczych. Proces rozpatrywania wniosku zgodnie z informacją przekazaną przez Tickets.pl w mailu do mnie powinien trwać od 1 do 3 miesięcy. Już minęły prawie 4. Łamią własne zasady, o których informują swoich klientów, nie potrafią podać informacji o postępie, nie wyrażają chęci pokocha rozwiązaniu sprawy, tylko biernie czekają na odpowiedź przewoźnika. Przez 4 miesiące czekam aż otrzymam pieniądze za lot, który się nawet nie odbył.. żadnego wsparcia, opieki i zainteresowania ze strony tickets.pl. Moi znajomi, którzy kupowali bilety przez innych pośredników na lot w tym samym czasie już dawno uzyskali zwroty.Ja też czekam na zwrot za odwołany lot. Niby na początku było wszystko OK. Wniosek przyjęty, pozytywnie rozpatrzony, kwota zwrotu podana. Do teraz nie ma zwrotu, oni mówią, że zwrot powinien być bezpośrednio z LOT a LOT tłumaczy dlaczego od tickect.pl jako pośrednika. Sytuacja patowa.
Ja mam przyznany zwrot środków ponad 6 tys. w grudniu 2021 - miały być wypłacone w ciągu 60 dni roboczych czyli do marca 2022. Do dziś ich nie otrzymałam!, Wymiana korespondencji z nimi nie ma sensu, rozmowy telefoniczne tym bardziej. Interwencja rzecznika praw konsumenta nic nie dała! Pisma wzywające do zapłaty przyznanego zwrotu za bilety zostały odebrane (z wirtualnego biura w Warszawie na Złotej). Mało tego twierdzą, ze zwrot został dokonany - choć nawet na ich stronie jest informacja status:" w trakcie zwrotu" i ... żądają wyciągu z konta od dnia zakupu ! Oczywiście to niedorzeczne - bo to ja od nich żądam potwierdzenia zwrotu. Mało tego z banku zostało wysłane pismo, iż zwrot nie wpłynął! W marcu zgłosiłam sprawę na policję, bo nie wiem co jeszcze moge zrobić i gdzie się udać.
Review o: Car Free
Nie polecam
Nie polecam
Review o: Floryday
sukienki
Bardzo fajne ciuchy i tani e, troszeczke zawyzona rozmiarówka . kupiłam za 780 zł i wszytko jest ok
Review o: Chocolissimo
Czekoladowy telegram z zyczeniami
Wygląd czekoladowego telegramu ok.
Natomiast niska jakość czekolady. Nie do zjedzenia. Nie polecam. Tak nie smakuje dobra czekolada tylko wyrób gorszej kategorii.Review o: Redro
Mgła nad jeziorem.
Redro. Nie polecam. Wydruk slabej jakości przy zamowieniu sugerowanej rozdzielczości. Brak istotnych szczegółów. Serwis nieporozumienie. Brak chęci zrozumienia klienta, zwlekanie z odpowiedzią na reklamacje.
Mam taka sama sytucaje. Oplacilam z gory usluge, ktorej nie zrealizowali, a obiazaja mnie jeszce jakimis dodatkowymi kosztami. 2 razy mam placic za strate czasu, pieniedzy i moje nerwy! Zlodzieje! korzystalam od wielu lat, ale nigdy wiecej!