Pyszne.pl Podziel się swoją recenzją i przeczytaj doświadczenia

Wszystkie opinie

Pyszne.pl

20% Kupiłbym tu ponownie

Opinie, skargi i doświadczenia klientów Napisz opinię

Poznaj niezależnie opinie, doświadczenia klientów oraz ich skargi! Dowiedz się o najlepszych sklepach online i dostawcach usług. Teraz klienci decydują, które sklepy są godne uwagi a które nie!

Uwaga: Co mówią nasi klienci?

M
michal
J
Jakub
Nie polecam, 5 razy z rzędu anulują zamówienie. A środki zablokowane. Rabaty na poziomie 20% możecie sobie wsadzić w dupę. To naprawdę było ostatnie zamówienie! Czytacz dalej
K
Krzysztof
Przyjęte zamówienie nie zostało dostarczone. Stały aderes dostawy w aplikacji, mimo to dostarczyli na jakiś inny i mówią, że dostarczone i nie zwrócą pieniędzy (120zł). Aplikacja odinstalowana - kr...Czytacz dalej
J
Joanna
Używałam tej usługi kiedyś regularnie, z czasem obsługa klienta znacznie się pogarszała, natomiast obecnie jest po prostu fatalna i po dzisiejszym doświadczeniu mam zamiar aplikację wykasować i nig...Czytacz dalej
M
Mariusz
Stworzyłem zamówienie o 20:30 , pokazywało czas dostawy około 30min, po opłaceniu wskoczyła informacja, że czas dostawy 80 min, w międzyczasie wyskoczyło okienko ze mcdonald potwierdził zamówienia ...Czytacz dalej

Wszystkie opinie (10)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!

    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    zadna

    zanada


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Jedzenie

    Nie polecam, 5 razy z rzędu anulują zamówienie. A środki zablokowane. Rabaty na poziomie 20% możecie sobie wsadzić w dupę. To naprawdę było ostatnie zamówienie!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Dostawę jedzenia

    Przyjęte zamówienie nie zostało dostarczone. Stały aderes dostawy w aplikacji, mimo to dostarczyli na jakiś inny i mówią, że dostarczone i nie zwrócą pieniędzy (120zł). Aplikacja odinstalowana - kradzież ODRADZAM!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zamówienie jedzenia

    Używałam tej usługi kiedyś regularnie, z czasem obsługa klienta znacznie się pogarszała, natomiast obecnie jest po prostu fatalna i po dzisiejszym doświadczeniu mam zamiar aplikację wykasować i nigdy więcej jej nie użyć. Wiem, że jeden klient może nie mieć znaczenia, nie mniejszy to jednak, po raz pierwszy piszę negatywna opinię na tema jakiegoś serwisu.
    W aplikacji "pyszne.pl" jest opcja zamawiania jedzenia na konkretną godzinę. Wiedząc, że od dawna już ten usługodawca ma problemy z punktualna dostawą, dokonałam zamówienia z prawie 2h spacją zakładając dodatkowo max. 15 minut "obsuwy". Po czym 5 min. przed docelowym czasem dostawy, otrzymałam informację w aplikacji, że jedzenie zostanie dostarczone za 54 minuty. Później czas spadł do 45 minut. W związku z tym, że na czasie mi zależało, zaczęłam szukać kontaktu do pyszne.pl. Kiedyś był telefon kontaktowy do obsługi klienta. Przebrnięcie przez obecny system pomocy, gdzie są pytania i następnie drzewko możliwych odpowiedzi i sytuacji, w momencie, kiedy zależy Ci na czasie - rozwiązanie z piekła rodem. Żadna odpowiedź, nie pasowała (nie dziwi mnie), udało mi się w końcu zaznaczyć "inne" i napisać wiadomość.
    Odpowiedź, którą dostałam (zaznaczam zapytanie wysłałam z formularza w dziale obsługi klienta) w skrócie wysłała mnie z powrotem do działu obsługi klienta. Przy kolejnej próbie kontaktu (odpowiedź na odpowiedź, którą uznałam, że może poszła z automatu), znów zostałam, skracają sens maila, odesłana do działu pomocy/obsługi klienta. Czyli tak naprawdę, albo poprzez automatyzację serwisu, nie ma możliwości szybkiego nawiązania kontaktu i rozwiązania sprawy, albo osoby, które pracują i obsługują maile są niekompetentne zarówno jeśli chodzi o podstawowy sposób komunikacji z drugim człowiekiem, jak i rozwiązywanie problemów.
    Samo jedzenie oczywiście było dobre (ale to zasługa restauracji) natomiast tutaj chodzi o samo pyszne.pl.
    Ogólnie oceniam negatywnie ze względu na totalny brak sensownego kontaktu, opóźnienia w dostawach i nie działającą funkcję "dostarczenie o konkretnej godzinie". Ceny też oceniam negatywnie właśnie dlatego, że w.w. fukncje nie działają, i przy dostawach, które notorycznie się spóźniają, obsłudze klienta, która jest żenująca, naliczanie opłat za dostawę i opłat manipulacyjnych/serwisowych w momencie zamówienia powyżej minimalnej kwoty zamówienia jest dla mnie nie na miejscu.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zamówienie z macdonals

    Stworzyłem zamówienie o 20:30 , pokazywało czas dostawy około 30min, po opłaceniu wskoczyła informacja, że czas dostawy 80 min, w międzyczasie wyskoczyło okienko ze mcdonald potwierdził zamówienia za 37 minut. Skontaktowałem sie z mcdonalds który stwierdził ze nie ma w ogóle takiego zamówienia. Strona pyszne pokazywała że mcdonalds odebrał zamówienia i do 5 min będzie. O godz. 22ej nagle zamówienie zostało anulowane. Żenada jak mozna tak klientów robic w wała!!! i jest to nie pierwszy raz że zamówienia po długim okresie oczekiwania jest anulowane bez powodu!!!!! Ostatni raz tam zamawiałem. Odradzam korzystanie z tego badziewia.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zamówienie dostawy jedzenia z restauracji

    Jakaś masakra. Zamówienie anulowane. Zlecony zwrot pieniędzy za zamówienie, który ma dotrzeć do 10 dni roboczych. Zwrot napiwku nie zlecony. Po kontakcie tel. mam dostać 10zl rabatu na KOLEJNE ZAMÓWIENIE. Od godziny próbuje odkręcić sprawę i teraz mam złożyć kolejne zamówienie. Pani na infolinii mówi,że robi mi grzeczność, że ze mną rozmawia bo to infolinia dla partnerów a nie klientów. Infolinii dla klientów nie ma. Na maile odpowiadają jak chcą. Czyli jak w starym dowcipie „ nie mam Pana płaszcza i co mi Pan zrobisz…”


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Sushi

    Zamówienie 08.03, złożone przed godziną 20:00- sushi za kwotę 120 zł. Czas dostawy określony na 1h 45min, w porządku, sushi nie robi się w 10min. O 21:30 aktualizacja zamówienia, że kurier jest w drodze. Więc- wszystko wygląda na to, że będzie o czasie. O 22:30 nadal informacja, że kurier jest w drodze, o 23:00 straciłam nadzieję na otrzymanie jedzenia. Następnego dnia, kontaktując się z restauracją, otrzymałam informację, że kurier wrócił z moim zamówieniem do nich, twierdząc, że ODMÓWIŁAM ODBIORU Z POWODU OPÓŹNIENIA. Taka sytuacja nie miała miejsca, kuriera u mnie nie było, z resztą patrząc na znaczniki czasowe, gdyby przyjechał, to nie byłoby żadnego opóźnienia! Nie wiem, czy nie chciało się ruszyć zadu, czy w czym był problem, w każdym razie jest kłamcą. Wysłane dwa maile do pyszne.pl, na które nie raczyli odpowiedzieć nawet słowem, na fb odpisują, że "weryfikują sytuację". Kpina. Mnie "zweryfikowanie sytuacji" zajęło 5min- wystarczył telefon do restauracji. Restauracja stanęła na wysokości zadania i zaoferowała dożywotni rabat w wysokości 20%, przeprosili, dodam- ZA NIE SWÓJ BŁĄD! Pyszne.pl za to ma w głębokim poważaniu, pieniążki wzięli, kurier nakłamał i oszukał mnie i restaurację, a oni zadowoleni. NIE POLECAM.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    dwie pizze

    zakupiłem dwie pizze jakieś 3 tygodnie temu dostałem wiadomosc ze będą za godzine i już potem mają klienta w dupie i nie odpisują na maile mało tego jescze bezszczelnie przywłaszczają sobie czyjes pieniądze

    Nie polecam no chyba ze chcecie mieć mniej pieniędzy na koncie


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Wiele zamówień

    Byłem klientem pyszne.pl od dłuższego czasu, lecz to co się ostatnio dzieje z zamówieniami to jest jakaś kpina. Szacowany czas dostawy nijak ma się do realnego czasu realizacji zamówienia, w efekcie czego jedzenie przyjeżdża po 2 godzinach zimne i niejadalne. Nie wiem w czym leży problem, ale dostawy z tych samych restauracji za pomocą innych platform przebiegają dużo sprawniej.
    Nie polecam i nigdy więcej nie złożę zamówienia przez pyszne.pl


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    kebab

    nie polecam, na jedzenie czekałem ponad 1,5 przyjechało zimne, nie przyjąłem , ale pieniędzy nie zwrócili


Inni również oglądali

Logo Mountblanc

Mountblanc

1 opinie

Czekolada to słodycz, którą uwielbia niemal każdy. Jest to popularny przysmak znany na całym świecie. Choć cze...

Logo Cafe Silesia

Cafe Silesia

1 opinie

Wiele osób nie wyobraża sobie dnia bez co najmniej jednej filiżanki kawy. Podczas gdy dla niektórych osób jest to ob...

Logo fit-catering

fit-catering

1 opinie

Każdy z nas chce być zdrowym i mieć smukłą sylwetkę. Prawidłowy s...

Logo YFOOD.PL

YFOOD.PL

1 opinie

O firmie YFood Marka YFood została założona w 2017 roku przez Bena Kremera i Noëla Bollmanna, którzy postanowili zrewol...