
Pyszne.pl
Wszystkie opiniePyszne.pl
Wszystkie opinie (12)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Sushi
Zamówienie 08.03, złożone przed godziną 20:00- sushi za kwotę 120 zł. Czas dostawy określony na 1h 45min, w porządku, sushi nie robi się w 10min. O 21:30 aktualizacja zamówienia, że kurier jest w drodze. Więc- wszystko wygląda na to, że będzie o czasie. O 22:30 nadal informacja, że kurier jest w drodze, o 23:00 straciłam nadzieję na otrzymanie jedzenia. Następnego dnia, kontaktując się z restauracją, otrzymałam informację, że kurier wrócił z moim zamówieniem do nich, twierdząc, że ODMÓWIŁAM ODBIORU Z POWODU OPÓŹNIENIA. Taka sytuacja nie miała miejsca, kuriera u mnie nie było, z resztą patrząc na znaczniki czasowe, gdyby przyjechał, to nie byłoby żadnego opóźnienia! Nie wiem, czy nie chciało się ruszyć zadu, czy w czym był problem, w każdym razie jest kłamcą. Wysłane dwa maile do pyszne.pl, na które nie raczyli odpowiedzieć nawet słowem, na fb odpisują, że "weryfikują sytuację". Kpina. Mnie "zweryfikowanie sytuacji" zajęło 5min- wystarczył telefon do restauracji. Restauracja stanęła na wysokości zadania i zaoferowała dożywotni rabat w wysokości 20%, przeprosili, dodam- ZA NIE SWÓJ BŁĄD! Pyszne.pl za to ma w głębokim poważaniu, pieniążki wzięli, kurier nakłamał i oszukał mnie i restaurację, a oni zadowoleni. NIE POLECAM.
dwie pizze
zakupiłem dwie pizze jakieś 3 tygodnie temu dostałem wiadomosc ze będą za godzine i już potem mają klienta w dupie i nie odpisują na maile mało tego jescze bezszczelnie przywłaszczają sobie czyjes pieniądze
Nie polecam no chyba ze chcecie mieć mniej pieniędzy na koncieWiele zamówień
Byłem klientem pyszne.pl od dłuższego czasu, lecz to co się ostatnio dzieje z zamówieniami to jest jakaś kpina. Szacowany czas dostawy nijak ma się do realnego czasu realizacji zamówienia, w efekcie czego jedzenie przyjeżdża po 2 godzinach zimne i niejadalne. Nie wiem w czym leży problem, ale dostawy z tych samych restauracji za pomocą innych platform przebiegają dużo sprawniej.
Nie polecam i nigdy więcej nie złożę zamówienia przez pyszne.plNo food
Not delivered. Stay away
kpiny z klientów
Pyszne robi sobie kpiny z klientów. Goście czekają na jedzenie. Zamówienie anulowane 15 minut przed terminem dostarczenia, mimo że zostało złożone dużo wcześniej (jakieś 4 godziny). Poprzednie zmówienie przez Pyszne było niejadalne i w części spalonej zwrócone do restauracji. Minął prawie miesiąc, a za reklamowaną część nie dostałam zwrotu. Teraz jakoś też mi trudno uwierzyć, że zobaczę pieniądze, a postępowanie portalu jest niewiarygodne. Nigdy więcej... To na przyszłość, a co teraz? Nie będziemy jeść bo nie ma co? Powinniście przekierować sprawę do innego dostawcy i dowieźć co trzeba o czasie.
Kurier wyjechał z zamówieniem w zupełnie innym kierunku zgodnie z trackerem zamówienia i zniknął z zamówieniem. Po kilku mailach z reklamacją łaskawie odpisali po kilku dniach 'sprawdzimy to' po czym: cisza. Po paru telefonach do nich (gdybyście chcieli wiedzieć to dział kurierów nie pracuje przed 11, więc jest kilku godzinne okno, w którym można coś załatwić) okazało się, że nie mieli jeszcze okazji się temu przyjrzeć(!), ale dadzą znać. Oczywiście, zero kontaktu. Dodzwonić się ciężko, więc sprawa wciąż nie rozwiązana. Szczerze: trudno znaleźć jakieś plusy współpracy z Pyszne.pl, więc zdecydowanie polecamy ominąć firmę i szukać szczęścia u źródła kupując bezpośrednio od restauracji.
Pyszne.pl
Pyszne.pl wprowadza kolejne haracze na restauracje tym razem sobie wymyślili ze będą dodatkowo ściągać za zamówienie min 5zł żeby restauracja była wyświetlana wyżej (pozycjonowana) a jak restauracja nie da haraczu to ma mniejszą ilość zamówień bo jest na dole listy pod tymi którzy płacą haracz. Dodam jeszcze że nawet jak zamówi stały klient który zamawia codziennie to za te zamówienie też zabiorą 5zł no i najlepsze jak ktoś zamówi sobie np zapiekanke za 10zł to zabiorą ci za to 5zł za zamówienie + prowizja od całości rachunku około 2zł dalej idąc opakowanie na zapiekanke minimum 1zł no i składniki wraz z bułką około 5zł nie wliczając robocizny i innych łatwo sobie obliczyć. Obłęd żenady nie ma końca.
I tak powiecie nie pasuje to nie płać haraczu,ale taki myk jest w tym wszystkim że jak nie zapłacisz to nie bedzie zamówień i tak żerują jak by im jeszcze mało było wielkiej prowizji i to od calego rachunku nawet od dostawy z którą nie mają nic wspólnego. Realia współpracy z pyszne.pljedzenie
Skandalicznie długi czas oczekiwania na dostawę (pizzeria Biobione), w ciągu 2 godzin nie otrzymaliśmy zamówienia, pomimo, że miało być w ciągu 45 min., skandal, nigdy więcej!!
Brak dostawy, brak zwrotu pieniędzy - złodzieje
Użyłem apki żeby zamówić kebsa. Wybrałem z miejsce które ma najkrótszy czas dostawy - ok 40 minut. Po 2 godzinach zadzwoniłem do restauracji i dowiedziałem się że muszę czekać kolejne 2 godziny. Jedzenia nie otrzymałem i nie zwrócono mi pieniędzy po kilkukrotnych przypomnieniach. Od czasu "zamówienia minęło ponad 2 tygodnie". Trzymajcie się od nich z daleka.
jedzenie
zamowienie nie dotarlo, czas dostawy maleje po czym znowu rosnie, a pieniadze juz zaplacone, customer service do dupy, nie ma nawet mozliwosci skontaktowac sie z nimi
kebab
nie polecam, na jedzenie czekałem ponad 1,5 przyjechało zimne, nie przyjąłem , ale pieniędzy nie zwrócili
Inni również oglądali




Lokalny Rolnik
Stale rosnąca liczba populacji powoduje, że aby zaspokoić potrzeby ludzi dotyczące pożywienia na rynku spożywczy...