Barceló Hotels & Resorts Opinie

: 6

Dane tej firmy zostały sprawdzone pod kątem dokładności i zweryfikowane. Bezpiecznie można odwiedzić jej oficjalną stronę internetową. Jesteśmy przekonani, że przejrzystość i bezpieczeństwo online zachęcają wszystkie firmy do weryfikacji u nas, aby wiedziały, gdzie można bezpiecznie i zaufanie robić zakupy.

17% Kupiłbym tu ponownie

Najbardziej istotna negatywna recenzja

  2024-03-26
Rezerwacja zagranicznych wakac
Moje doświadczenie z tą firmą było okropne. Nigdy nie wyjeżdżałem poza Stany Zjednoczone i byłem ...Czytacz dalej
Borys Walczak

Najwięcej głosów recenzja

  2022-04-26
pobyt w hotelu
Hotele i ośrodki Barceló mają bardzo wysoki standard jakości, o czym przekonałam się podczas waka...Czytacz dalej
Monika

Opinie (6)

  (0)

 (1)

  (2)

  (3)

  (0)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!

    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Listowe zakwaterowanie

    Na pewno nas nie zachwyciło. Po pierwsze jedzenie było tylko takie sobie, ograniczony wybór. Pokoje były trochę zaniedbane i wymagały trochę uwagi. Basen był też dość mały jak na tak duży hotel. Mieliśmy opcję all inclusive plus, ale korzyści były małe. Ogólnie było ok, ale nie planujemy wracać.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Rezerwacja zagranicznych wakacji

    Moje doświadczenie z tą firmą było okropne. Nigdy nie wyjeżdżałem poza Stany Zjednoczone i byłem bardzo podekscytowany tą wycieczką. Niestety okazało się, że cały proces organizacji podróży był jednym wielkim rozczarowaniem. Czekam już ponad miesiąc na zwrot pieniędzy obiecanego mi, a nikt nie jest w stanie podać mi żadnych informacji na ten temat. Kiedy dzwonię i proszę o rozmowę z kimś, kto mówi po angielsku, nikt nie potrafi zrozumieć tego, co mówię. A gdy poprosiłem o kogoś innego albo przełożonego, ciągle powtarzali "należy wypełnić formularz dla przełożonego". Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy i będę informować innych o ich złym traktowaniu klienta i nieuczciwych praktykach wszędzie tam, gdzie się da.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Rezerwacja hotelu w Meksyku

    Po zarezerwowaniu jednego z hoteli w Meksyku, zostałam bardzo zaskoczona niedopieszczonymi warunkami tam panującymi. Pokój okazał się być mało przyjemny, a łóżko niesprawne i niewygodne. Musiałam spać na podłodze przez 4 noce, co znacząco zepsuło mój pobyt. Niestety, nie polecam korzystania z tej firmy, jakość usług pozostawia wiele do życzenia.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Barceló Royal Beach - słońce plaża Bułgaria

    W bloku E jest problem z... szczurami! Są wszędzie, nawet w ścianach i w sypialni. Często dostają się nawet do łazienki.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Wizyta w czerwcu z rodziną w hotelu na Kubie

    W czerwcu podróżowaliśmy z rodziną do Allegro Palma Real w Varadero, Kuba, do hotelu Barcelo. Zarezerwowaliśmy 2 pokoje i niestety oba były zainfekowane komarami. W pierwszej godzinie zabiłem ponad 80 z nich! Rodzice mojej żony niestety nie zrobiła tego tak skutecznie, a ich dzieci przez resztę tygodnia były ugryzione. Jedno z nich nawet złapało dengę, istniało 50% szans, że to właśnie tam! Wiele razy prosiłem recepcję, czy mogę porozmawiać z dyrektorem Alejandro, ale niestety był zbyt leniwy, żeby zareagować przez cały tydzień. Ostatecznie złożyłem skargę w barcelo grupie, ale obsługa klienta była żałosna, po prostu przeszli do oferowania mi przyszłej zniżki, zamiast odpowiedzieć na moje pytania. Niestety, moje prośby o rozmowę z kimś bardziej doświadczonym zostały zignorowane. Oprócz problemu z komarami, reszta hotelu była tylko przeciętna. Jedzenie all inclusive było nudne, a kolejki absurdalnie długie. Personel był mieszany, niektórzy pomocni, ale inni wyraźnie się poddali. Moim zdaniem, za to wszystko odpowiedzialni są zarząd i właściciele - Barcelo Group i rząd kubański. Muszą zainwestować więcej pieniędzy i bardziej troszczyć się o pracowników, inaczej nie warto tu zostać, nawet za darmo.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    pobyt w hotelu

    Hotele i ośrodki Barceló mają bardzo wysoki standard jakości, o czym przekonałam się podczas wakacji w jednym z ich obiektów. Na stronie internetowej znalazłam szeroki wybór pakietów obejmujących przelot + hotel lub hotel + transfer oraz liczne oferty obiektów tej sieci hotelowej. Pojechałam na wakacje z moim chłopakiem i bardzo dobrze się bawiłam, szczególnie ze względu na doskonałą obsługę gastronomiczną. Jedzenie jest rzeczywiście wysokiej jakości, a w obiekcie, w którym się zatrzymałam, można było również spróbować typowych dla tego miejsca potraw. Obsługa była również bardzo miła i muszę przyznać, że pracownicy hotelu byli bardzo przyjaźni i pomocni. Poleciłabym znajomym hotel, w którym się zatrzymałam, zwłaszcza ze względu na doskonałą jakość usług i niską cenę jak na hotel czterogwiazdkowy.


Inni również oglądali