
GlobKurier
Wszystkie opinieGlobKurier
Wszystkie opinie (49)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
polecam
Jedyna firma do której można się dodzwonić i w której siedzi człowiek po drugiej stronie słuchawki. Mimo że był piątek Pani z obsługi klienta siedziała do 19:00 i wyjasniała dla mnie sprawe. Popelnilismy bład bo przykleilismy dwa razy ten sam list przewozowy na rozne przesylki ale udalo sie to odkrecic. Na prawdę bardzo dziekuje!!!
A ja nie polecam
Ja też nie polecam
absolutnie nie
pozytywnie
Korzystamy od niedawna ale nie mamy złych doświadczeń, wszystko jest na prawdę okej. Wysylamy kilka palet w miesiącu i nie bylo problemów. Raz nie przyjechał kurier ale zaraz z globkuriera nam pomogli i wyslali kuriera z innej firmy.
Najlepszy wśród konkurencji
Nie zamienię na innego posrednika!!!! zawsze mam wszystko na czas, wysylam z 15 paczek co miesiac i raz tylko sie spoznila paczka, ale byla to wina dhla. takze zdecydowanie na plus, doceniam obsluge i pomoc, pozdrawiam i polecam! :))
polecenie
Brawo dla was. Na prawdę uratowaliście mi sytuację! Szybko i z rewelacyjnym kontaktem! Tanio też! ale to już nie choziło o cenę tylko o czas. Na prawdę szacun dla ekipy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Mnie też uratowali. Jedyna firma kurierska ktra podeszła do mnie jak do człowieka i mi pomogła. Nawet po godzinach za co jest dozgonnie wdziczna.
A ja mam zupełnie odwrotne doświadczenia. Totalna zlewa, ignorowanie treści wiadomości i brak normalnej komunikacji.
transport palety do Włoch
nie polecam , termin realizacji zlecenia transportu do Włoch kilkukrotnie dłuższy niż ustalany podczas wyceny. W odpowiedzi na reklamację globkurier informuje że termin jest tyllko terminem deklarowanym . także deklarują dostawę w tydzień a mogą dostarczać miesiącami i umyją ręce. brak jakiejkolwiek rekompensaty . Gburowata amatorska obsługa działu reklamacji polegająca na olewaniu klienta i powtarzanie ciągłe że ich decyję mam uznać za ostateczną . żenujący serwis ja więcej nie skorzystam
przesyłka
Nie polecam. zamówiłem kuriera podając rzeczywiste wymiary przesyłki oraz wagę. kwota za przesyłkę mi odpowiadała więc zamówiłem kuriera. zapłacone temat zamknięty. Dwa miesiące po zamknięciu tematu przyszła korekta faktury. dopłata 208 zł. Reklamacje nie pomogły. Według mnie oszukują na samym wstępie przy przeliczaniu przesyłki. PORAŻKA!!!
Profesjonalizm i terminowość
Nie mam zastrzeżeń. Wysyłka na czas, kurier odebrał przesyłkę idealnie w terminie, zero problemów. Wysyłam często i terminowa przesyłka jest u mnie bardzo istotna. Polecam, nie zmieniam firmy na inną.
super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
nie wiem jak oni to robią ale maja lepsze ceny niz bym zamowila bezposrednio u jakiego kuriera, ostatnio zamawialam F***X i GLOB mial lepsze ceny. a przeciez to sie niczym nie rozni. Dla mnie sztos.
genialnie
niskie ceny (przynajmniej jak w moim przypadku - wysyłce do Turcji, najlepsza oferta na rynku), bardzo pomocna obsługa, wszystko przebiegło bezproblemowo. polecam każdemu :)
Tanio
Najlepsza cena na paczkę w ruchu. Takiej o jeszcze nigdzie nie widziałem. Obniżyłem koszty wysyłek i odrazu mam wiećej zleceń. Super. Klienci też są zadowoleni. POLECAM!!!
Przesyła kieca na palecie
Z przykrością odradzam skorzystanie z usług Globkurier. Przesyłka, paleta. Umówiony termin odbioru od nadawcy, mimo informacji o tym, że będzie potrzebny paleciak sprzętu brak, kurier odjeżdża pozostawiając przesyłkę. Po kontakcie z firmą konieczność zamówienia innego podwykonawcy i dopłacenia 250PLN. Przesyłka idzie do celu, Norwegii miesiąc. Dociera zniszczona, mimo pisemnego przyznania się podwykonawcy do zniszczenia przesyłki, reklamacja trwa od grudnia do lutego, dwa miesiące. Nadmieniam, że przesyłka była ubezpieczona. Po kolejnej interwencji wreszcie zostaje zwrócona zwrócona wartość przesyłki, lecz bez kosztów wysyłki, bo o te trzeba się zwrócić osobno mimo zaznaczenia żądania ich zwrotu w protokole wyceny szkody i dokumentach pobranych ze strony firmy. Reasumując, czas realizacji usługi bardzo długi, jakość wykonania usługi i poszanowania powierzonego mienia, żadna, mnożenie problemów by zwrócić pieniądze nieskończone
przesyłka do 40 kg za około 48 zł
Oszustwo finansowe ,potrajają kwotę przesyłki zapłaciłem 48 zł dostałem dopłatę 86 zł
paczka była sześcianem .
Nie polecam ,banda oszustówPaczka
oferta w momencie składania zamówienia jest interesująca, ale potem nalicza inne koszty, które potroją kwotę faktury
przesyłka lotnicza
do pewnego momentu było ok.
przeczytajcie punkt poniżej. Jak kiedyś kurier nie dowiezie tego co wysłaliście to zostaniecie tak jak obciążeni podwójną stawką. w moim przypadku była to przesyłka lotnicza za prawie 500 pln. zatem nie dość że nie dotarło do odbiorcy to jeszcze muszę zapłacić drugie tyle. nie polecam!!!!!!!!!
§4 Rejestracja Zleceniodawcy i korzystanie z serwisu,
20. Zwrot przesyłki do Nadawcy jest naliczany wg cennika podstawowego. Zleceniobiorca ma prawo w takim przypadku potrącić tę należność z salda Pre-Paid Zleceniodawcy lub w przypadku braku środków na tym koncie dochodzić zapłaty na zasadach ogólnych..
Najgorsza firma z jaka mialam kiedykolwiek doczynienia. Obsluga klienta to jakas porazka.
Zamówienie przesyłki
Podczas zamawiania przesyłki i dokonaniu zapłaty zapomniałem dodać nr referencyjny. Zadzwoniłem na infolinię z samego rana na następny dzień, wytłumaczyłem sprawę iż jestem zobowiązany do nadanie przesyłki tego dnia i podano mi email oraz zapewniono, że sprawa zostanie załatwiona tego samego dnia. Odpowiedź na email dostałem ogólnikową ewidentnie nikt nie przeczytał co w nim napisałem dopiero następnego dnia. I tak już 3 maile proszę o zwrot pieniędzy gdyż paczkę nadałem dnia pierwszego u innego pośrednika a obsługa jakby wogóle ich nie czytała pisze swoje
Wysyłka
Wszystko OK, ale czas oczekiwania na zwrot Pieniędzy to Przesada
Lekceważenie klienta
Cała sprawa trwała 3 miesiące. Musiałem wciąż dopominać się o jej załatwienie. - nie reagowano na moje monity o nieprawidłowościach w przebiegu dostawy - w trakcie rozmów zapewniano mnie, że zajmą się sprawą i poinformują o dalszym przebiegu- ani razu nikt się ze mną nie skontaktował - na odpowiedź reklamacyjną czekałem 30 dni - po odwołaniu od decyzji z informacją o podjęciu kroków prawnych po 30 dniach uznano odwołanie - zwrot na konto prepaid nastąpił po 3 tygodniach Obsługa na fatalnym poziomie
Mam takie same doświadczenie! Totalna ignorancja klienta... niestety też jestem zmuszony wejść na drogę sądową
Obsługa BOK na beznadziejnym poziomie. Załatwienie sprawy trwało 3 miesiące.
Przesyłka z Polski do Niemiec.
Po 3 miesiącach nadal nie dostarczona z powodu tak długiego oczekiwania na podejmowane po kolei decyzje.
W trakcie:
- nie reagowano na monity o nieprawidłowościach w czasie dostawy,
co mogło w znacznym stopniu uprościć sprawę i nie byłoby pozostałych problemów
- pomimo inicjowanego przeze mnie kontaktu i próśb nie informowano mnie o przebiegu sprawy i pomimo zapewnień ani razu nikt sie ze mną zwrotnie nie skontaktował
- paczka wróciła do nadawcy poważnie uszkodzona
- reklamacja udokumentowana i wskazująca na nieprawidłowości, po przeszło miesiącu oczekiwania została nie uznana bez żadnego uzasadnienia (nikt się nawet nie zapoznał prawdopodobnie z dokumentacją)
- po napisaniu odwołania z informacją , że zostaną podjęte kroki prawne po 30 dniach uznano wcześniejszą reklamację
- na zwrot na konto prepaid trzeba było czekać 3 tygodnieDzięki za info, teraz wiem na co się przygotować.
Inni również oglądali

Eurosender
Czy czasami masz do przesłania jakąś paczkę prywatną lub w ramach wykonywanej pracy? Czy męczy Cię przeszukiwani...


SPEEDIFY VPN
UsÅugi VPN rozwiÄ zujÄ wiele problemów: dostÄp anonimowy, bezpieczeÅstwo, odblokowan...

Wszystko okej polecam