bigcommerce Opinie

: 20

Dane tej firmy zostały sprawdzone pod kątem dokładności i zweryfikowane. Bezpiecznie można odwiedzić jej oficjalną stronę internetową. Jesteśmy przekonani, że przejrzystość i bezpieczeństwo online zachęcają wszystkie firmy do weryfikacji u nas, aby wiedziały, gdzie można bezpiecznie i zaufanie robić zakupy.

15% Kupiłbym tu ponownie

Najbardziej istotna pozytywna recenzja

  2024-02-07
Moje zakupy
Wczoraj sobie zrobiłem zakupy przez internet i było świetnie! Wszystko działało jak trzeba i nie ...Czytacz dalej
Kinga

Najbardziej istotna negatywna recenzja

  2024-05-29
brak funkcji, wszystko płatne,
Nie ma wsparcia technicznego, dodatki są drogie, a obsługa klienta jest nieprzyjemna.Czytacz dalej
Gabriel Szymański

Najwięcej głosów recenzja

  2024-03-05
Zakupy w BigCommerce
Nasz sklep działa na platformie BigCommerce i ogólnie oferuje dobre doświadczenia. Jednakże jest ...Czytacz dalej
G. Krawczyk

Opinie (20)

  (2)

 (0)

  (13)

  (4)

  (1)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!

    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup w BigCommerce

    Używam BigCommerce od 10 lat. Budowanie strony jest bardzo proste i intuicyjne. Jednak dla mnie kluczową sprawą jest obsługa klienta, a w przypadku Big Commerce obsługa klienta jest po prostu niesamowita! Zawsze, gdy mam pytanie lub problem, mogę zadzwonić i porozmawiać z prawdziwym człowiekiem, który pomaga mi znaleźć rozwiązanie. Przedstawiciele obsługi klienta są bardzo mili i pomocni, korzystają z inteligencji, aby naprawdę zrozumieć, co mi dolega. Polecam gorąco BigCommerce!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Moje zakupy

    Wczoraj sobie zrobiłem zakupy przez internet i było świetnie! Wszystko działało jak trzeba i nie miałem żadnych kłopotów z złożeniem zamówienia. Moje rzeczy dotarły szybko i bez opóźnień. Jako 12-latek jestem mega zadowolony z tej całej zakupowej przygody.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    brak funkcji, wszystko płatne, nie można zainstalować bramy płatności.

    Nie ma wsparcia technicznego, dodatki są drogie, a obsługa klienta jest nieprzyjemna.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    usługi e-commerce

    To naprawdę frustrujące. Byłem lojalnym klientem przez całe 7 lat i płacę im około 1000 złotych miesięcznie. A teraz nasza strona internetowa została wyłączona, bo mieli konserwację. Kiedy próbowaliśmy się skontaktować, dowiedzieliśmy się, że płatność nie doszła do nich, bo karta kredytowa wygasła i nie dostaliśmy o tym informacji. Powiedzieli, że mają problemy z powiadomieniami o płatnościach. W sumie, płacę im 10 000 zł rocznie, a traktują mnie po prostu jako numer.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Kłopotliwy

    To oszustwo! Nie polecam tego miejsca. Podczas próbowania anulowania konta w trakcie okresu próbnego, przedstawiciel obiecał przekazanie mojej prośby odpowiedniemu działowi. Mimo to konto nie zostało anulowane. Trudno było nawiązać z nimi kontakt telefoniczny. Kolejny konsultant również obiecał przekazanie mojej prośby do odpowiedniego działu, ale bez rezultatu. Generalnie wygląda to podejrzanie.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakupy online

    Korzystam z platformy e-commerce od dwóch lat i powiem szczerze, że system jest stabilny (nie ma błędów), ale mało funkcjonalny. Dlaczego? Po pierwsze, jeśli wybierzesz pakiet PRO, otrzymujesz tylko 12 filtrow produktów (serio, kto ma tylko 12 atrybutów produktów?). Po drugie, brakuje przełącznika języka, a edytor paczkowy produktów pozostawia wiele do życzenia. Narzędzie do wyszukiwania produktów jest słabe, obsługa klienta Bigcommerce też nie powala, a kanały marketingowe nie zawsze działają poprawnie.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Moje zakupy - stroną internetową

    Postanowiłem zrezygnować z usług Bigcommerce z własnej woli. Nigdy nie angażowali się w promowanie mojej strony, nie płaciłem dodatkowej opłaty za reklamę. Moja strona osiągnęła swój ranking dzięki moim własnym działaniom promocyjnym. Kiedy poinformowałem o mojej decyzji o wycofaniu się, jeszcze miałem trzy tygodnie na płatny plan, ale zauważyłem, że moja strona nie była widoczna w wynikach wyszukiwania. Musiałem szybko to naprawić, ponieważ miało to wpływ na moją działalność.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Sklep internetowy hosting

    Przez ponad 4 lata korzystałem z usług sklepu internetowego. Na początku było wszystko ok, ale gdy osiągnąłem około 192 tysięcy złotych przychodu, zaczęły się problemy. Początkowa opłata wynosiła 70 USD, potem skoczyła do 299 USD, a nawet do 399 USD. Po kontakcie z obsługą klienta, powiedzieli mi, że mogę zamknąć mój sklep na ich platformie. W końcu przeniosłem się na Word Press Woo Commerce, co kosztowało mnie około 2000 USD na stronę internetową. Mimo strat, teraz, gdy moje sprzedaże przekroczyły 400 tysięcy złotych, opłata za serwer jest niewielka.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    brak odpowiedniej obsługi klienta

    Korzystałem z usług tej firmy przez 2 lata. Niestety, ich obsługa klienta nie potrafi rozwiązać żadnego problemu. Kiedy zwróciłem się o pomoc, powiedzieli mi, że znają profesjonalnych deweloperów, którzy mogliby mi pomóc, ale za to trzeba byłoby zapłacić. Brak odpowiedniej liczby darmowych aplikacji oraz problemy z integracją kanałów sprzedaży, takich jak sklep na Facebooku czy Google Merchant, które cały czas nie działają poprawnie, skutkują utratą pieniędzy i klientów.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup produktów online

    Ostatnio zrobiłam zakupy online i chciałabym podzielić się moim doświadczeniem. Nie jestem zadowolona z usługi, jaką otrzymałam. Skontaktowałam się z nimi przez WhatsApp, a ktoś twierdzący, że reprezentuje firmę amerykańską, obiecywał mi korzyści za pisane przeze mnie pozytywne opinie o produktach. Po pewnym czasie zaczął wymagać ode mnie opłacania produktów z własnej kieszeni, co było dla mnie sygnałem, że coś nie gra. Natychmiast zerwałam kontakt.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakupy w BigCommerce

    Nasz sklep działa na platformie BigCommerce i ogólnie oferuje dobre doświadczenia. Jednakże jest trochę drogi, szczególnie gdy zaczynają naliczać dodatkowe opłaty za zamówienia. Obsługa jest w porządku przez czat, a system zgłoszeń też jest ok. Funkcje nie są najlepsze - na przykład, Shopify wydaje się mieć więcej i lepsze aplikacje. Brakuje nam funkcji subskrypcji do wykorzystania, nawet dostępne aplikacje oferujące subskrypcje nie są zbyt dobre. Rozważaliśmy przejście na platformę Shopify i być może to zrobimy w przyszłości.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup przez 4 lata

    Korzystaliśmy z platformy przez 4 lata i postanowiliśmy zrezygnować, ponieważ nasze opłaty skoczyły z 200 funtów miesięcznie do prawie 700. Nadal pobierano niewłaściwą kwotę przez wiele miesięcy i obiecano nam zwrot pieniędzy, który nie został zrealizowany. Teraz zamknęliśmy konto, jednak pozbawili nas dostępu admina, mimo że opłaciśmy jeszcze dwa tygodnie. To sprawia mnóstwo problemów, gdyż nie możemy się zalogować, aby zamknąć konta aplikacji czy zwrócić klientom pieniądze. Cała sytuacja była straszna. Wysłaliśmy e-mail do działu rozliczeniowego, ale nie otrzymaliśmy odpowiedzi przez 6 dni. Bez wątpienia migracja była najlepszą decyzją.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup nieprawidłowy rozliczany

    Jestem bardzo zawiedziony działaniami firmy, która od trzech lat nalicza nam błędne opłaty. Mimo wielu telefonów i dwumiesięcznego zaangażowania, nikt nie chce nam pomóc ani zwrócić należnej kwoty. To smutne, że firma, której zaufałem, nie dotrzymuje umowy. Nasza mała rodzinna firma cierpi z tego powodu.


Inni również oglądali