10% Kupiłbym tu ponownie

Najbardziej istotna pozytywna recenzja

  2024-02-17
Zakup oprogramowania do edycji
To, że ludzie narzekają na opłacanie świetnego oprogramowania jest śmieszne. Używam go od ponad 2...Czytacz dalej
angelika

Najbardziej istotna negatywna recenzja

  2024-05-20
Zakup programu DAW
I na pewno nie polecam korzystania z usług tego dostawcy. Lepiej szukać innej opcji, gdzie obsług...Czytacz dalej
oskar

Opinie (30)

  (1)

 (2)

  (17)

  (9)

  (1)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!

    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Złożone zamówienie na produkty

    Obsługa klienta była okropna. Ceny były przesadnie wysokie, a płatności były zatrzymywane niesłusznie kilka razy. Mimo licznych telefonów nie udało się znaleźć żadnego rozwiązania.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup programu DAW

    I na pewno nie polecam korzystania z usług tego dostawcy. Lepiej szukać innej opcji, gdzie obsługa klienta jest bardziej profesjonalna i strona internetowa działa bez problemów. Dla mnie to był koszmar, który mam nadzieję, że inni unikną.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    zakup oprogramowania do pisania muzyki

    Od kiedy firma zaczęła zmieniać swoje podejście do oprogramowania do pisania muzyki, klienci zaczęli czuć się nieco zaniepokojeni. Roczna opłata za subskrypcję wzrosła znacznie, sprawiając, że nawet nieprofesjonalni muzycy mają problemy z pokryciem kosztów. Dodatkowo, dodatki do programu stają się coraz bardziej niepotrzebne i nie wpływają pozytywnie na proces komponowania czy słuchania muzyki. W porównaniu do poprzednich wersji, Sibelius 2/3 był bardziej intuicyjny i prostszy w obsłudze. Jednak teraz, aby korzystać z podstawowej funkcji tworzenia partytury, trzeba zapłacić fortunę, co sprawia, że dla wielu osób może to być trudne do udźwignięcia.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    zupełnie ohydny

    To naprawdę beznadziejne. Myślałem, że za tę cenę będzie można porozmawiać przez telefon o problemach z aktualizacjami, ale niestety, pozostajesz sam na łasce ich zawodnej strony internetowej.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    debit from account, annual subscription

    Dzisiaj rano zauważyłem, że z mojego konta zostało pobrane ponad 300 zł przez firmę za automatyczną roczną subskrypcję, której nie pamiętam, że się zapisywałem. Przez dwie godziny szukałem w internecie numeru telefonu, żeby porozmawiać z kimś odnośnie tego rachunku, ale niestety nie mogłem go znaleźć. Wszędzie tylko boty do rozmów i internetowe formularze do wypełnienia. Nawet nie udało mi się znaleźć prawdziwej osoby do czatu. Czy ktoś ma jakieś sugestie, co mogę zrobić w tej sytuacji?


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup oprogramowania muzycznego

    Po dziesięciu latach korzystania z oprogramowania, spodziewaliśmy się lepszego wsparcia technicznego. Niestety, pomimo prób skontaktowania się z działem pomocy technicznej, nie otrzymaliśmy żadnej satysfakcjonującej odpowiedzi. To naprawdę demotywujące dla stałych klientów, którzy zainwestowali w wasze produkty.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Pro Tools

    Nie byłem zadowolony z mojego doświadczenia z Avid. Całkowicie się pogubiłem, kiedy próbowałem zrezygnować z mojego konta. Zamiast pomóc mi w prosty sposób, musiałem się męczyć z labiryntem linków i instrukcji, które tylko mnie bardziej dezorientowały. Po wielu próbach w końcu zrezygnowałem z Avid i Pro Tools i mam nadzieję, że nigdy więcej nie będę miał z nimi nic wspólnego!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Aktualizacja do systemu operacyjnego Catalina

    Po aktualizacji mojego systemu operacyjnego na Catalina, zauważyłem, że mój program nie działa tak jak powinien. Chciałem skontaktować się z obsługą klienta, ale niestety nie było to możliwe. Za każdym razem, gdy próbowałem, musiałem płacić, aby zgłosić problem, ale nawet wtedy nie dostałem żadnej odpowiedzi. Jestem bardzo rozczarowany brakiem zaangażowania firmy w rozwiązanie problemu, którego nie spowodowałem. Postanowiłem poszukać alternatywnego oprogramowania, które będzie bardziej dostępne i skuteczne niż to, które obecnie używam. Mam nadzieję, że firma poprawi swoje podejście do klientów i zacznie ich traktować poważnie, a nie tylko brać nasze pieniądze.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    najgorsza firma w branży audio

    Obsługa klienta i firma były bardzo rozczarowujące, nie polecam ich.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zrzucić subskrypcję

    Mam subskrypcję od ponad roku i teraz powiedzieli mi, że nie mogę jej anulować, bo jest to roczna subskrypcja, która trwa przez cały rok. Chociaż wyłączyłam automatyczne odnawianie na kolejny rok, to nie wystarczyło. Musiałam napisać e-mail do obsługi, bo na ich stronie nie było przycisku do anulowania i odpowiedź zajęła aż 3 miesiące. W odpowiedzi po prostu powiedzieli mi, że muszę płacić przez kolejne 9 miesięcy, bo rok już się zaczął.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup subskrypcji uniwersyteckiej

    Kupiłem subskrypcję uniwersytecką, ale minął już miesiąc i dalej nie mogę zainstalować ich produktów ani z nich korzystać. Został mi tylko jeden miesiąc na uniwersyteckim kursie i liczyłem, że firma zadba o przyszłe pokolenie edytorów z myślą o swoich własnych interesach komercyjnych. Niestety, otrzymałem tylko linki do ich zespołu technicznego, które nie działają, i nie uzyskałem żadnej odpowiedzi po skontaktowaniu się z nimi. Rozumiem, dlaczego inne uczelnie przechodzą na inne oprogramowanie, jak na przykład Premier Pro.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup oprogramowania muzycznego

    Po skorzystaniu z programu Sibelius 7 i fizycznych kopii, firma zmieniła się z renomowanego producenta oprogramowania w irytujący sklep online. Używam Sibeliusa od wielu lat i mam jedno pytanie. Jeśli zdecydowałem się na zakup pełnej wersji online z STAŁĄ LICENCJĄ (aby uniknąć konieczności corocznej subskrypcji), dlaczego muszę co tydzień "aktywować" program, logując się do Avid Link, ponieważ "licencja wygasła"? Dla mnie "stała" oznacza brak konieczności cyklicznych działań. Kupiłem produkt, zapłaciłem za niego i chcę po prostu z niego korzystać. Nie zależy mi na otrzymywaniu reklamowych wiadomości, logowaniu się do zbędnego oprogramowania do zarządzania/marketingu ani konieczności subskrybowania pomocy technicznej co roku. Chcę po prostu cieszyć się używaniem programu.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Moje ulubione wtyczki nie działają na nowym MacBooku z M1

    Apple zdecydowało się na wydanie swojego własnego chipsetu silikonowego już dwa lata temu. Niestety, od tego czasu nie ma jeszcze wsparcia dla Pro Tools, co sprawia, że wiele moich ulubionych wtyczek (głównie Acustica) jest teraz bezużytecznych. Mimo tego, że płaciłem za subskrypcję na kolejny rok, musiałem czekać bezczynnie przez cały ten czas na wsparcie dla m1. Dodatkowo, ponownie zmieniliście nazwy wszystkich produktów. Moim zdaniem, zamiast na to, powinniście skupić się na prawdziwym ulepszaniu swojego oprogramowania! Jeśli ta sytuacja nie zostanie szybko rozwiązana, możecie stracić na zawsze lojalnego klienta. Każdy ma swoje granice. Recenzje na tej stronie jasno to potwierdzają.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup bez nagrody

    Nie opłaca się marnować czasu na tej platformie, bo nie dostajesz nagród za trud, co jest niesprawiedliwe i nieprofesjonalne. Obsługa klienta jest słaba, a ceny są wygórowane w porównaniu z innymi platformami.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup online

    Ojej, jestem tak rozczarowany! Przez lata kupowałem sprzęt i oprogramowanie od tej firmy, ale teraz jestem kompletnie zawiedziony. Kiedyś było wszystko takie proste, a teraz trzeba spełnić milion warunków, żeby cokolwiek zainstalować. Nawet starsze wersje oprogramowania odmawiają licencji, tylko dla zysku! Strona internetowa jest kompletnym chaos, a wsparcie techniczne to żart. Ten chatbot jest tak głupi, że nie potrafi nawet przyjąć numeru telefonu! Koniec z nimi, sprzedaję wszystko co mam od nich. Nie ma sensu tracić czasu i pieniędzy na takie rzeczy.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Subskrypcja na program do edycji dźwięku

    Miałem bardzo złe doświadczenia z zapisaniem się na program do edycji dźwięku online. Kiedyś korzystałem z Pro Tools, ale teraz trzeba płacić miesięczną lub roczną subskrypcję, więc po zakończeniu poprzedniego projektu zrezygnowałem. Ale teraz chcę odnowić subskrypcję, żeby pracować nad nowym singlem. Nawigacja po ich stronie jest strasznie skomplikowana, pełna różnych pętli i ślepych zaułków. Kiedy kupiłem subskrypcję, otworzyłem Avid Link, żeby aktywować Pro Tools, ale okazało się, że nie widzi mojej subskrypcji, bo nie kupiłem licencji przez ich zewnętrzny menedżer, iLok. Nigdy wcześniej nie musiałem tego robić, więc nie rozumiem, dlaczego teraz jest tyle przeszkód, żeby aktywować produkt, którego używałem.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup oprogramowania do edycji wideo

    To, że ludzie narzekają na opłacanie świetnego oprogramowania jest śmieszne. Używam go od ponad 25 lat i uważam, że ich fora wsparcia są najlepsze. Polecam odwiedzenie strony społecznościowej avid.com. Spróbuj uzyskać wsparcie od Adobe, które oferuje świetne oprogramowanie i wsparcie. Nie można oczekiwać, że tak profesjonalne narzędzie będzie za darmo.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Moje zamówienie

    Obsługa klienta jest bardzo słaba. Brak odpowiedniej etyki. Trudno się z nimi skontaktować, są wolni i niezbyt pomocni. To, że zrzucają większość obowiązków na klienta, wydaje się bardzo egoistyczne. Jeśli zarząd i CEO firmy wracają do domu z jakimkolwiek poczuciem dumy, to są po prostu złudzeni i smutni ludzie.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup programu do edycji muzycznej

    To jest najgorszy program, jaki kiedykolwiek miałem! Wspieranie kosztuje majątek, a i tak nie będzie żadnego wsparcia. Program ciągle się zawiesza, jak roczne dziecko, które próbuje jeździć na rowerze górskim. Firma nie szanuje klientów, ale na pewno szanuje pewne rodzaje papierów. To też najbardziej drogie oprogramowanie, a jednocześnie najmniej niezawodne! Przez ostatnie kilka miesięcy zbierałem całą dokumentację i teraz jestem gotowy do działania.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup oprogramowania

    Jako długoletni użytkownik produktów tego producenta mogę powiedzieć, że miałem okazję korzystać z różnych programów, w tym oprogramowania do edycji wideo. Niestety, ostatnio miałem niezbyt miłe doświadczenia z obsługą klienta, co sprawiło, że poczułem się zdecydowanie rozczarowany i zirytowany. W przeszłości obsługa techniczna była skuteczna i reaktywna, odpowiadano nawet w ciągu 15 minut. Niestety, teraz łatwo o takie odpowiedzi nie jest. Moje ostatnie próby uzyskania pomocy wiązały się z długimi czasami oczekiwania na linii, mało pomocnymi e-mailami i rozwiązaniami, które po prostu nie działały. Jest przygnębiające zobaczyć takie pogorszenie jakości obsługi klienta, zwłaszcza dla produktu, który dotąd ceniłem wysoko.

    Jako osoba pracująca w branży technologicznej, zdaję sobie sprawę z znaczenia skutecznej i szybkiej obsługi klienta, szczególnie biorąc pod uwagę kwoty, jakie płacimy za pakiety wsparcia. Niestety, obsługa techniczna tego producenta osiągnęła już punkt, w którym nie można jej uznać za wystarczająco satysfakcjonującą.

    Twierdzę, że zdecydowanie nie polecam zakupu produktów tej firmy w swoim profesjonalnym otoczeniu. Mimo że oprogramowanie jest wysokiej jakości, brak skutecznego wsparcia jest problemem, który warto rozważyć przed zainwestowaniem w rozwiązania tej firmy.


Inni również oglądali