Wszystkie opinie z Maciej Wasilewska
Review o: omnisend
Zakup oprogramowania do kampanii mailingowych
To było moje pierwsze spotkanie z tego rodzaju firmą, bo mieliśmy potrzebę unowocześnienia naszych kampanii mailingowych i zapewnienia, że szybko i skutecznie dotrzemy do naszych subskrybentów. Na początku miałem trochę trudności z oprogramowaniem, ale 24/7 czat online okazał się mega pomocny. Kristina była super pomocna i pomogła mi zrozumieć jak to działa.
Review o: Ssense
Opóźnienie dostawy
Niestety, jestem niezadowolony z obsługi klienta w tej firmie. Po oczekiwaniu na moje zamówienie przez ponad tydzień, nadal jest ono w trakcie "przetwarzania". Za każdym razem, gdy dzwonię, mówią mi, że wysyłka zostanie zrealizowana w ciągu 1-2 dni, ale niestety nigdy tak się nie dzieje! Obsługa klienta nie jest pomocna i mam wrażenie, że rozmawiam z robotem, który nie rozumie moich pytań. Jestem naprawdę rozczarowany tą firmą, zwłaszcza że zamówiłem przedmiot na prezent.
Review o: visible
Telefon działa tylko przy WiFi
Mogę zapomnieć o dzwonieniu z innego miejsca niż dom, bo mój telefon działa tylko przy WiFi. Obsługa klienta obiecała, że to naprawią, ale potem zostawili mi całą robotę. Czekam godzinami na tak prostą rzecz jak zmiana adresu e-mail - serio? Firma technologiczna potrzebuje 8 godzin na zmianę adresu e-mail? Nie wierzę. Każą mi resetować, restartować, reinstalować, przywracać ustawienia fabryczne, aż mam ochotę wybuchnąć. Nie wiedzą co robią, nie dbają o to, zadają pytania - albo jeszcze lepiej, udzielają odpowiedzi - które nie mają nic wspólnego z moim problemem... to najgorsza obsługa jaką kiedykolwiek miałam, pod każdym możliwym względem. Wracam do AT&T. Obsługa klienta tam też jest kiepska, ale nigdy nie miałam problemu z usługą. Obsługa klienta w każdej firmie teraz jest beznadziejna, już nie to co kiedyś, to naprawdę przykre. Kiedy firma zaczyna budzić wątpliwości, mając tyle złych opinii? Dlaczego nie ma ogólnego standardu, który firma musi spełniać, zanim zabierze więcej pieniędzy od ludzi? Mam dość pisania złych recenzji i narzekania na firmy, które kompletnie nie dbają o klientów i to, czy ich pracownicy wykonują swoją pracę. Powód, dla którego się nie przejmują, to fakt, że nie muszą. Zawsze dostają nasze pieniądze, i nic na to nie poradzimy. Możesz albo tracić godziny na frustrujące rozmowy telefoniczne, albo zdecydować się na zdrowy rozsądek i zrezygnować. Dlatego mówią różne rzeczy, abyś się poddał. To jest po prostu obłęd.