Wszystkie opinie z M. Adamczyk

  • Review o: SnowInn

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup zgodnie z opisem

    Nie ukrywam, byłam naprawdę zaskoczona tym, jak szybko przyszedł mój zamówiony produkt z SNOWINN i jak był wysokiej jakości. Do tej pory nie miałam z nimi żadnych problemów i zawsze byłam zadowolona z zakupów. Mają naprawdę dużo różnych produktów do wyboru i zawsze spełniają moje oczekiwania. Szczerze polecam!


  • Review o: Allegro

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Oszustwo z Chińskim sprzedawcą

    Musisz uważać na Allegro. Dają pozwolenie na sprzedaż podróbek, a potem nie chcą zwrócić pieniędzy! Tak trzeba uważać na to, gdzie się kupuje.


  • Review o: cosstores

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup ubrań

    Jestem bardzo zawiedziona obsługą sklepu. Zamówiłam sukienkę, a otrzymałam spodenki. Zgłosiłam zwrot, ale nie dostałam informacji na temat jego zaakceptowania ani terminu zwrotu pieniędzy. Dopiero po własnym sprawdzeniu zauważyłam, że nie otrzymałam zwrotu. Mimo że paczka dotarła do sklepu, nie dostałam żadnej informacji. Teraz próbuję uzyskać odpowiedź, ale cała sytuacja wydaje się podejrzana. Nie polecam zakupów online.


  • Review o: MyHeritage

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Pobrana opłata bez uprzedzenia.

    Nie mam żadnych nowych informacji na temat zakończenia okresu próbnego, co spowodowało, że pobrano pieniądze bez mojej zgody. Wysłałam e-mail i teraz czekam na odpowiedź w sprawie zwrotu pieniędzy.


  • Review o: Chegg

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Moje zakupione odpowiedzi były błędne

    Zamówiłem pomoc przy zadaniu domowym. Odpowiedzi były podane jasno i zweryfikowane, jednak każda z nich okazała się błędna! Poprosiłem o zwrot pieniędzy, ponieważ udzielone informacje okazały się nieprawdziwe. W rozmowie na żywo odpowiedź brzmiała "Przykro mi, nie możemy zwrócić pieniędzy." Brak szacunku dla obsługi klienta czy faktu, że udostępnione informacje są fałszywe. Nie przejmują się obsługą klienta czy wykonaniem właściwych działań i stosowaniem błędnych danych, za które ludzie płacą.