Gemini Opinie
Opinie (18)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Zakup kryptowalut
Nie mogę przesłać kryptowalut na mój portfel, mimo że adres został zatwierdzony już od 7 dni i dostałem email potwierdzający tę czynność. Z innym serwisem nie mam żadnych problemów, bo w tym tygodniu po obciążeniu mojego ACH pozwolili mi na wysłanie kryptowalut.
Zakup kryptowalut
Moje pieniądze były zablokowane przez cały miesiąc, a firma nie reagowała na moje próby kontaktu. W końcu skorzystałem z pomocy Ass etre trie val dot io, którzy pomogli mi odzyskać moje środki. Teraz zastanawiam się, czy Gemini jest rzeczywiście godne zaufania.
Problem z wypłatą środków
Starałem się naprawdę bardzo rozwiązać ten problem z wypłatą pieniędzy od kilku tygodni i ciągle jeszcze czekam na jakieś rozwiązanie. Obsługa klienta jest po prostu okropna.
Zakup lunchu
Obsługa w Lucimar Gemini jest strasznie kiepska teraz. Dzisiaj poszedłem z kumplem na lunch i okazało się, że nie mieli już łososia! Obsługa była okropna i tak bardzo mnie to rozczarowało, że aż był mi wstyd zaprosić kolegę.
Kupno bitcoinów
Szkoda, że miałem tyle problemów z przesłaniem bitcoinów na mój portfel zimowy. Wydawało się, że robią wszystko, aby mi to utrudnić. Naprawdę irytujące i frustrujące.
LUNC i XRP
Ta firma jest strasznie nieprzyjemna i w ogóle nie pomaga w rozwiązaniu żadnych problemów. Poza tym nie pozwala na wypłatę LUNA i XRP na swoich platformach, co jest strasznie irytujące. To naprawdę jakaś pułapka dla użytkowników, którzy nie mogą wypłacić swoich tokenów.
Zakup w Gemini
Moim zdaniem Google powinien bardziej zadbać o uczucia użytkowników Gemini, poprzez stworzenie przyjaznej wirtualnej twarzy, która będzie decydować o tym, jak się prezentuje.
Przelew 15 tys. zł do Gemini
Wysłałem przelew w wysokości 15 tysięcy złotych do Gemini i minęło już siedem dni, a nadal nie widzę go na moim koncie. Co się dzieje z moimi pieniędzmi? Obsługa klienta jest kompletnie nieskuteczna.
Przepełnione rozczarowaniem.
Jestem strasznie zaniepokojony i rozczarowany. Zabrano ode mnie 3,500 dolarów i teraz po prostu mnie zostawili w niepewności. Nie odpowiadają na moje emaile ani nie dają znać, co z moimi pieniędzmi. Wydaje mi się, że po prostu się mną bawią. Jak można tak postępować wobec ludzi? To absolutnie niedopuszczalne i frustrujące.
Zakup z ujawnieniem danych 2022
Jestem bardzo sfrustrowany moim ostatnim zakupem w tym sklepie. Moje dane osobowe zostały wyciekły i teraz dostaję mnóstwo spamu. Naprawdę nieprzyjemne uczucie...
Zakup kryptowalut
Poprosiłem o informacje dotyczące przepisów rządowych w sklepie, ale dostałem zupełnie niewłaściwą odpowiedź. Naprawdę się zawiodłem, bo to nie pierwszy raz, kiedy Gemini podało mi błędne informacje.
Anulowanie subskrypcji
Chciałem zrezygnować z subskrypcji przed odnowieniem, ale strona cały czas mi przeszkadzała. W końcu obsługa klienta kazała mi napisać recenzję przed anulowaniem subskrypcji. Co za absurd!
Maszyna do kawy
Kupiłam nową kawę, ale gdy pojawiły się kłopoty z maszyną, obsługa klienta okazała się bardzo nieprofesjonalna i niechętna, co wyjątkowo mnie zirytowało. W rezultacie musiałam czekać naprawdę długo na rozwiązanie problemu.
Zlecenie przelewu kryptowalut
Jako klient Gemini, bardzo mnie niepokoi to, że mają problemy z przesyłaniem kryptowalut do innych portfeli czy platform. Obsługa klienta bardzo mi nie odpowiada, bo rozmawiamy z robotem, co mnie frustruje. Gemini, musicie działać i naprawić te problemy, bo inaczej stracicie klientów. Teraz nie polecam zakładania konta, póki te sprawy nie zostaną załatwione. A dlaczego ciągle pobieracie opłaty za przeliczanie kryptowalut, skoro nie da się ich wysłać? To jest po prostu kradzież, jeśli wiecie, że kryptowaluty nie mogą być użyte.
Zakup kryptowalut
Ta aplikacja była totalną porażką. Przysporzyła mi same kłopoty, stres i dużo straconych pieniędzy podczas wypłacania kryptowalut. Nie polecam nikomu korzystania z niej.
Zakup online
Mimo wielu próśb o przekazanie środków na portfel Coinbase, napotkałem problem związany z bezpieczeństwem. Poproszono mnie o dostarczenie wielu formularzy tożsamości i w ostatnim e-mailu powiedziano mi, że pracują nad rozwiązaniem tego problemu. Niestety, nie można porozmawiać z prawdziwą osobą, moje pieniądze zostały zatrzymane i nie wygląda na to, żeby miały zostać zwrócone.
problem z bezpieczeństwem
Ostatnio zostałem okradziony z 1480 złotych, a firma kompletnie zawiodła mnie w kwestii ochrony. Dostałem alert o próbie autoryzacji przekazu kryptowaluty, odpowiedziałem Nie i zablokowałem konto, ale i tak przesłali kryptowalutę! Teraz próbują się schować za swoim systemem emailowym i kompletnie nic nie robią w tej sprawie! Nie polecam już korzystania z ich karty kredytowej. Poza tym, moje bitcoiny za zakupy nigdy nie zostały przekazane.
Zakup bez dyskryminacji
Ta firma zachowuje się okropnie wobec różnych grup ludzi, używając obraźliwych słów. To jedna z najgorszych firm, jakie kiedykolwiek widziałem. Mieszkam w Jacksonville na Florydzie.
Najwięcej głosów recenzja
Maszyna do kawy
Czytacz dalej