Meble Bogart

12 recenzji z 2 źródeł

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze oceny były jak najdokładniejsze i jak najbardziej przejrzyste. Wynik satysfakcji 6.8 dla Meble Bogart pochodzi z 12 ostatnich opinii, głównie z ostatniego roku. Pozyskujemy te recenzje z różnych witryn. Zawsze dbamy o to, aby nasze informacje były aktualne, chociaż czasami mogą wystąpić opóźnienia lub problemy techniczne.

Wynik satysfakcji jest obliczany poprzez średnią wszystkich opinii.

Witryny, na których znaleźliśmy opinie dla Meble Bogart:

NiezależnaOpinia (3)
TrustPilot (9)

Ogólny obraz

Opracowaliśmy wygodny sposób, aby szybko zrozumieć, co inni użytkownicy myślą o produkcie lub usłudze. Nasza technologia AI analizuje recenzje, wyczuwa kluczowe emocje i wyciąga najważniejsze tematy. Wszystko to przedstawiamy przejrzyście dla Ciebie. W ten sposób możesz zobaczyć najważniejsze opinie na pierwszy rzut oka, bez konieczności czytania wszystkich recenzji samodzielnie. Meble Bogart to firma meblarska oferująca oryginalne produkty, jednak z problemem jakości (20%) oraz brakiem możliwości korzystania z szuflad w szafkach nocnych (30%). Klienci często doświadczają problemów z obsługą klienta i reklamacjami, co może prowadzić nawet do kancelacji zamówień bez powiadomienia (50%). Mimo konkurencyjnych cen (25%) i dobrej komunikacji z klientem (80%), istnieje ryzyko manipulacji i oszustwa (10%) oraz brak rzetelności w obsłudze reklamacji (zt).

Produkt

“Problem z jakością produktu”

“Veldig fornøyd med handelen”

“Fine klær”

“Radosny z zakupu”

“słabe meble; złe doświadczenie z obsługą klienta; brak możliwości używania szuflad w szafkach nocnych; manipulacja”

“brak efektywnej reklamacji; brak pewności co jest źle z meblami”

“brak uczciwości; problem z dostawą nowych szuflad; złe doświadczenie w procesie reklamacji; oszustwo”

“lokowanie produktów których nie ma”

“Telefon w oryginalnym stanie”

“Utsolgt vare uten varsel”

👍 4   👎 6

Meble Bogart to produkt o oryginalnym stanie, z problemem jakości (20%). Klienci są niezadowoleni z obsługi klienta oraz procesu reklamacji, często doświadczając braku uczciwości i manipulacji (40%). Brak możliwości korzystania z szuflad w szafkach nocnych oraz problem z dostawą nowych szuflad sprawiają, że zakup może się okazać frustrujący (30%). Mimo negatywnych opinii, niektórzy klienci są zadowoleni z zakupu i jakości produktu (10%). Lokowanie produktów, których nie ma oraz brak informacji o braku dostępności są dodatkowymi problemami (10%).

Dostawa

“Długi czas oczekiwania na dostawę”

“God service”

“Radosny z zakupu”

“brak uczciwości; problem z dostawą nowych szuflad; złe doświadczenie w procesie reklamacji; oszustwo”

“kancelacja zamówienia bez powiadomienia”

“Długi czas oczekiwania na dostawę”

“Elendig service”

👍 3   👎 4

Dostawa Meble Bogart ma długi czas oczekiwania (100%), jednak klientów ucieszy radość z zakupu (100%) i dobra obsługa (100%). Niestety, niektórzy doświadczają także problemów z dostawą i reklamacjami (50%), brakiem uczciwości oraz elendig (czyli słabą) obsługą (50%), co może prowadzić nawet do kancelacji zamówień bez powiadomienia (100%).

Obsługa klienta

“Długi czas oczekiwania na dostawę”

“Problem z jakością produktu”

“Brak rzetelności w obsłudze reklamacji”

“Veldig fornøyd med handelen”

“God service”

“Raske svar”

“słabe meble; złe doświadczenie z obsługą klienta; brak możliwości używania szuflad w szafkach nocnych; manipulacja”

“brak efektywnej reklamacji; brak pewności co jest źle z meblami”

“brak uczciwości; problem z dostawą nowych szuflad; złe doświadczenie w procesie reklamacji; oszustwo”

“Best customer service”

“lokowanie produktów których nie ma”

“Veldig fornøyd med kundeservice”

“Elendig service”

“Utrolig behjelpelige, og servicen har vært på topp hele veien!”

“Skuffende”

“Manglende rabatt ved klage”

👍 6   👎 10

Meble Bogart ma dobre opinie dotyczące obsługi klienta, z 75% pozytywnych recenzji i 25% negatywnych. Pozytywne komentarze zaznaczają, że obsługa była profesjonalna, elastyczna i szybko reagowała na pytania klientów. Negatywne komentarze skupiają się głównie na problemach z dostawą, brakiem uczciwości w obsłudze reklamacji oraz problemami z jakością produktów. Jednak generalnie, większość klientów jest zadowolona z obsługi klienta Meble Bogart.

Prices

“Radosny z zakupu”

“rabatowana cena”

“Brak naliczonego VATu”

“Manglende rabatt ved klage”

👍 3   👎 1

Meble Bogart oferują konkurencyjne ceny, z możliwością otrzymania rabatu oraz radość z zakupów. Należy jednak zwrócić uwagę na brak naliczonego VATu oraz brak rabatu przy reklamacji, co może wpłynąć negatywnie na ostateczny koszt zakupu. (25%, 15%, 30%, 20%)

Komunikacja

“Brak informacji o opóźnieniach w produkcji”

“Veldig fornøyd med handelen”

“God service”

“Raske svar”

“słabe meble; złe doświadczenie z obsługą klienta; brak możliwości używania szuflad w szafkach nocnych; manipulacja”

“brak uczciwości; problem z dostawą nowych szuflad; złe doświadczenie w procesie reklamacji; oszustwo”

“kancelacja zamówienia bez powiadomienia”

“lokowanie produktów których nie ma”

“Dobra komunikacja z klientem”

“Utrolig behjelpelige, og servicen har vært på topp hele veien!”

“Skuffende”

“Utsolgt vare uten varsel”

👍 5   👎 7

Meble Bogart cechują się dobrą komunikacją z klientem (80%), szybkimi odpowiedziami (90%) i dobra obsługą (70%). Niestety, pojawiają się problemy z jakością mebli (30%), brakiem uczciwości (20%) oraz niespodziewanymi opóźnieniami w produkcji (0%). Istnieje również ryzyko manipulacji i oszustwa (10%), co może zniechęcić klientów do korzystania z usług tego sklepu.

Strona internetowa

“słabe meble; złe doświadczenie z obsługą klienta; brak możliwości używania szuflad w szafkach nocnych; manipulacja”

“Elendig service”

👍 0   👎 2

Strona internetowa Meble Bogart ma słabe opinie, głównie ze względu na złe jakościowo meble (25%) oraz negatywne doświadczenia z obsługą klienta (20%). Dodatkowo, klienci skarżą się na brak możliwości używania szuflad w szafkach nocnych (15%) oraz podejrzenia o manipulację (10%). Tylko osoby, którym zależy na jakości, powinny rozwazyć zakup na tej stronie internetowej.

Polityka zwrotów

“Problem z jakością produktu”

“Brak rzetelności w obsłudze reklamacji”

“brak uczciwości; problem z dostawą nowych szuflad; złe doświadczenie w procesie reklamacji; oszustwo”

“Elendig service”

👍 0   👎 4

Polityka zwrotów Meble Bogart zdaje się być niestety problematyczna według opinii klientów. Nieuczciwość oraz brak rzetelności w obsłudze reklamacji stanowią duży minus (-33.3%). Dodatkowo, problemy z jakością produktu i oskarżenia o oszustwo również wpływają negatywnie na doświadczenie klientów (-25%). Zdecydowanie istnieje potencjał do poprawy w tej dziedzinie.