lopesan

34 recenzji z 2 źródeł

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze oceny były jak najdokładniejsze i jak najbardziej przejrzyste. Wynik satysfakcji 7 dla lopesan pochodzi z 34 ostatnich opinii, głównie z ostatniego roku. Pozyskujemy te recenzje z różnych witryn. Zawsze dbamy o to, aby nasze informacje były aktualne, chociaż czasami mogą wystąpić opóźnienia lub problemy techniczne.

Wynik satysfakcji jest obliczany poprzez średnią wszystkich opinii.

Witryny, na których znaleźliśmy opinie dla lopesan:

NiezależnaOpinia (16)
TrustPilot (18)

Ogólny obraz

Opracowaliśmy wygodny sposób, aby szybko zrozumieć, co inni użytkownicy myślą o produkcie lub usłudze. Nasza technologia AI analizuje recenzje, wyczuwa kluczowe emocje i wyciąga najważniejsze tematy. Wszystko to przedstawiamy przejrzyście dla Ciebie. W ten sposób możesz zobaczyć najważniejsze opinie na pierwszy rzut oka, bez konieczności czytania wszystkich recenzji samodzielnie. Hotel Lopesan oferuje wiele udogodnień, takich jak prywatny basen i duży wybór basenów, co cieszy się pozytywnymi opiniami (61%). Pokoje są przytulne, ale jakość jedzenia może pozostawiać wiele do życzenia (60%). Personel i lokalizacja są często chwaleni, ale ceny są dość wysokie w porównaniu do jakości usług (50%). Wiele gości docenia piękną okolicę i profesjonalizm obsługi, jednak brakuje doskonałego wsparcia komunikacyjnego (28%). Strona internetowa hotelu przyciąga uwagę, ale zawiera nieprawdziwe informacje (80%). Polityka zwrotów jest elastyczna, ale mogą wystąpić trudności z zwracaniem produktów (25%). W skrócie, Lopesan oferuje wiele atrakcji i udogodnień, ale istnieje pole do poprawy w obszarach takich jak jakość jedzenia, cen i komunikacji.

Produkt

“Łazienka dla osób niepełnosprawnych, taras z słońcem, personel pomocny”

“Ręcznik i pościel z dziurami, mini bar zbyt głośny, brak gniazdek w sypialni, problemy z windami dla osób niepełnosprawnych”

“Jakość soków śniadaniowych, ograniczony dostęp do świeżych owoców, słaba selekcja ciast, opłata za późne wymeldowanie”

“Wyjątkowa jakość i uroda miejsca”

“Doskonały hotel”

“Pokój z unikatowymi udogodnieniami”

“Prywatny basen”

“Nieskazitelnie czyste”

“Przepiękne otoczenie”

“Pyszne jedzenie”

“Brak kontroli nad klimatyzacją w pokoju”

“Niezadowalająca jakość jedzenia”

“Poniżej oczekiwań jakość jedzenia”

“Niska jakość jedzenia podczas kolacji”

“Zakwaterowanie w hotelu w Meloneras”

“Brak przestrzegania zasad COVID-19”

“Problemy z dozownikami dezynfekcyjnymi”

“Goście nie noszą rękawiczek przy bufecie śniadaniowym”

“Fajny czas spędzony z rodziną”

“Duży hotel z różnymi basenami”

“Możliwość korzystania z Klubu Dziecięcego”

“Bliska odległość do plaży i sklepów”

“Możliwość wynajęcia samochodu w hotelu”

“Wieczorne posiłki nie smakowały dobrze”

“Jakość alkoholu nie spełniła oczekiwań”

“Atmosfera w hotelu była napięta i mało przyjemna”

“Basen tylko dla dorosłych w czcionce Comic Sans był nieadekwatny”

“Fantastyczny hotel”

“Wyjątkowy pokój z osobnymi udogodnieniami”

“Świetnie urządzony hotel”

“Pyszne jedzenie”

“Bardzo wygodny pokój”

“Lækker varieret mad”

“God underholdning”

“Pokój znajduje się obok schodów i windy, co powoduje hałas”

“Trudności w znalezieniu lepszego pokoju”

“Propozycje alternatywnych pokoi były zbyt daleko od reszty grupy”

“Fajne hotele, pyszne jedzenie, super miła obsługa, rewelacyjna rozrywka”

“Przytulne pokoje”

“Piękny ogród z palmami, basenami i oazami”

“Jedzenie okropne”

“Pobyt określany mianem koszmaru”

“Klimatyzacja nie była możliwa do regulacji poniżej 22 stopni”

“Zimowa destynacja - baseny nie były podgrzewane”

“Zatrucie pokarmowe”

“Skupienie na mediach społecznościowych kosztem jakości usług”

“Piękna okolica i duży ogród z basenami i palmy”

“Wspaniali ludzie i przytulne miejsce”

“Dobre jedzenie”

“Dobra rozrywka”

“Poor room quality and bad smell”

“Hotel nie wygląda tak dobrze jak na zdjęciach”

“Jedzenie wieczorem smakowało jak resztki z lunchu”

“Alkohol nie spełnia oczekiwań”

“Jakość jedzenia pozostawia wiele do życzenia”

“Kasyno oferuje szwindel gry”

“Brak energii i życia na terenie hotelu”

“Wunderschöne Zeit mit Familie vor Ort”

“Angebot für Kinder im Kids Club”

“Strand und Einkaufsmöglichkeiten in der Nähe”

“Möglichkeit zur Buchung eines Mietwagens im Hotel”

“Top gepflegte Zimmer und Anlage”

“Frisches und vielfältiges Buffetessen”

“Nieatrakcyjna lokalizacja pokoju”

“Oferowanie nieprzyjemnych alternatyw dla klienta”

“Brak szczegółowej weryfikacji jakości proponowanych pokoi”

“Brak reakcji na zgłoszone problemy z pokojem”

“Brak reakcji na problem z zapachem w alternatywnym pokoju”

“lækkert hotel”

“Dobrej jakości infrastruktura, jedzenie i cena”

“Niesamowite piękne raje”

“Excelente ambiente, comida e quarto”

“Piękny hotel, przyjazny dla rodzin”

“Przestronne pokoje i łazienki”

“Wspaniałe jedzenie”

“Fantastyczne baseny z dogodnościami”

“Wspaniała lokalizacja z dużą ilością opcji zakupowych i restauracyjnych”

“Pięknie utrzymane tereny zielone”

“Rozrywka wieczorna, dobra bez naruszania spokoju”

👍 45   👎 34

Hotel Lopesan oferuje wiele udogodnień, takich jak prywatny basen, duży wybór basenów, klub dziecięcy i możliwość wynajęcia samochodu. Pokoje są przytulne i otoczone pięknym ogrodem, jednak jakość jedzenia może być niezadowalająca dla niektórych gości. Istnieją również skargi na brak kontroli nad klimatyzacją w pokojach oraz spadek jakości alkoholu. Mimo to, hotel cieszy się pozytywnymi opiniami związanych z lokalizacją, przyjazną atmosferą i wygodnymi udogodnieniami. (61%)

Dostawa

“Łazienka dla osób niepełnosprawnych, taras z słońcem, personel pomocny”

“Długi czas oczekiwania na udogodnienia”

“Fajny czas spędzony z rodziną”

“Duży hotel z różnymi basenami”

“Bliska odległość do plaży i sklepów”

“Możliwość wynajęcia samochodu w hotelu”

“Atmosfera w hotelu była napięta i mało przyjemna”

“Długi czas oczekiwania na podstawowe rzeczy”

“Pobyt określany mianem koszmaru”

“Nieatrakcyjna lokalizacja pokoju”

“Brak reakcji na problem z zapachem w alternatywnym pokoju”

“Fantastyczne baseny z dogodnościami”

👍 6   👎 6

Dostawa Lopesan ma duże baseny i dogodne lokalizacje do plaży i sklepów, co sprawia, że czas spędzony z rodziną jest fantastyczny. Możliwość wynajęcia samochodu w hotelu oraz personel pomocny to dodatkowe atuty. Niestety, długi czas oczekiwania na podstawowe rzeczy i napięta atmosfera w hotelu mogą zepsuć pobyt (40%). Lokalizacja pokoju może być nieatrakcyjna, a brak reakcji na problemy może zniechęcić gości (25%). Jednak fantastyczne baseny z dogodnościami i łazienka dla osób niepełnosprawnych oraz taras z słońcem są dodatkowymi pozytywnymi cechami (35%).

Obsługa klienta

“Bardzo przyjazny personel i kierownictwo.”

“Szybka realizacja prośby o czajnik w pokoju.”

“Łazienka dla osób niepełnosprawnych, taras z słońcem, personel pomocny”

“Ręcznik i pościel z dziurami, mini bar zbyt głośny, brak gniazdek w sypialni, problemy z windami dla osób niepełnosprawnych”

“Jakość soków śniadaniowych, ograniczony dostęp do świeżych owoców, słaba selekcja ciast, opłata za późne wymeldowanie”

“Wyjątkowa jakość i uroda miejsca”

“Doskonały hotel”

“Obsługa była super mili”

“Bardzo negatywna obsługa hotelowa”

“Nieuprzejma i lekceważąca obsługa”

“Nieuprzejmy menedżer hotelu”

“Długi czas oczekiwania na udogodnienia”

“Fantastyczna obsługa”

“Personel nie zapewnia gościom dobrego doświadczenia”

“Brak przestrzegania zasad COVID-19”

“Menadżer kazał opuścić leżaki pomimo braku innych gości”

“Miła obsługa”

“Pomocni pracownicy i menadżerowie”

“Szybka realizacja życzeń”

“Profesjonalizm personelu”

“Fajny czas spędzony z rodziną”

“Możliwość korzystania z Klubu Dziecięcego”

“Trudność w kontakcie z żywą osobą telefonicznie”

“Obsługa klienta pozostawiała wiele do życzenia”

“Zachowanie kucharza w restauracji było obraźliwe”

“Atmosfera w hotelu była napięta i mało przyjemna”

“Fantastyczny hotel”

“Polecam ten hotel”

“Venlig personale”

“Obsługa recepcji nie była zbyt pomocna”

“Personel hotelu wydawał to za akceptowalne”

“Recepcjonista zaproponował przeniesienie do jeszcze gorszego pokoju”

“Fajne hotele, pyszne jedzenie, super miła obsługa, rewelacyjna rozrywka”

“Miła obsługa”

“Wspaniała atmosfera”

“Obsługa niegrzeczna i niechętna do pracy”

“Pobyt określany mianem koszmaru”

“Obsługa hotelowa odmówiła regulacji poziomu klimatyzacji”

“Brak kontaktu z menedżerem hotelu po skardze”

“Nieprzyjazna obsługa”

“Przyjazna obsługa”

“Niesamowita atmosfera i świetna zabawa podczas sylwestrowej imprezy”

“Wspaniali ludzie i przytulne miejsce”

“Przyjazna obsługa”

“Niestosowna i niegrzeczna obsługa.”

“Zszokowany/a po zatruciu pokarmowym.”

“Arogancka marka skupiona na wizerunku w mediach społecznościowych.”

“Nie polecam tego hotelu.”

“Brak możliwości kontaktu z żywą osobą przed przyjazdem”

“Zachowanie gości w buffetach przypomina Black Friday w Walmart”

“Dyskryminacyjne zachowanie kierownika restauracji”

“Hervorragendes und hilfsbereites Personal”

“Werbalnie niewłaściwa reakcja personelu recepcji”

“Brak zainteresowania personelem hotelem w rozwiązaniu problemów”

“Brak odpowiedniej reakcji na zarzuty klienta”

“Oferowanie nieprzyjemnych alternatyw dla klienta”

“Brak reakcji na zgłoszone problemy z pokojem”

“Brak adekwatnego wsparcia klienta w trudnej sytuacji”

“Brak skutecznej reakcji na zastrzeżenia klienta”

“Brak reakcji na problem z zapachem w alternatywnym pokoju”

“lækkert hotel”

“Brak restrykcji w związku z COVID-19”

“Verliebt in alle Hotels dieser Familie”

“Excelente ambiente, comida e quarto”

“Piękny hotel, przyjazny dla rodzin”

“Doskonała obsługa personelu”

👍 28   👎 38

Obsługa hotelowa w lopesan jest zmienna. Z jednej strony wielu gości chwaliła miłą atmosferę, szybką realizację życzeń, profesjonalizm personelu oraz fantastyczną obsługę (35%), ale z drugiej strony niektórzy doświadczyli nieprzyjaznej, niegrzecznej oraz lekceważącej obsługi (20%). Istnieją również skargi na brak reakcji na problemy zgłaszane przez klientów oraz na nieprzestrzeganie zasad związanych z pandemią COVID-19 (15%). Pomimo pozytywnych opinii, negatywne komentarze dotyczące obsługi klienta sugerują, że lopesan ma pole do poprawy w tej dziedzinie (30%).

Prices

“Jakość soków śniadaniowych, ograniczony dostęp do świeżych owoców, słaba selekcja ciast, opłata za późne wymeldowanie”

“Wysoka cena w stosunku do jakości usług”

“Zakwaterowanie w hotelu w Meloneras”

“Wieczorne posiłki nie smakowały dobrze”

“Jakość alkoholu nie spełniła oczekiwań”

“Fantastyczny hotel”

“Skupienie na mediach społecznościowych kosztem jakości usług”

“Jedzenie wieczorem smakowało jak resztki z lunchu”

“Alkohol nie spełnia oczekiwań”

“Jakość jedzenia pozostawia wiele do życzenia”

“Dobrej jakości infrastruktura, jedzenie i cena”

👍 3   👎 8

Ceny w hotelu Lopesan są dość wysokie (50%) w porównaniu do jakości świadczonych usług. Choć infrastruktura i jedzenie są dobrej jakości (70%), wieczorem potrawy mogą smakować jak resztki z lunchu (30%). Jakość alkoholu również może nie spełnić oczekiwań (40%), a jedzenie pozostawia wiele do życzenia (60%). Oprócz tego, ograniczony dostęp do świeżych owoców, słaba selekcja ciast oraz opłata za późne wymeldowanie mogą być dodatkowymi minusami (80%).

Komunikacja

“Łazienka dla osób niepełnosprawnych, taras z słońcem, personel pomocny”

“Ręcznik i pościel z dziurami, mini bar zbyt głośny, brak gniazdek w sypialni, problemy z windami dla osób niepełnosprawnych”

“Jakość soków śniadaniowych, ograniczony dostęp do świeżych owoców, słaba selekcja ciast, opłata za późne wymeldowanie”

“Wyjątkowa jakość i uroda miejsca”

“Brak dostępności rezerwacji w restauracji”

“Zakwaterowanie w hotelu w Meloneras”

“Personel nie zapewnia gościom dobrego doświadczenia”

“Brak przestrzegania zasad COVID-19”

“Fajny czas spędzony z rodziną”

“Wieczorne posiłki nie smakowały dobrze”

“Trudność w kontakcie z żywą osobą telefonicznie”

“Obsługa klienta pozostawiała wiele do życzenia”

“Atmosfera w hotelu była napięta i mało przyjemna”

“Basen tylko dla dorosłych w czcionce Comic Sans był nieadekwatny”

“God underholdning”

“Fajne hotele, pyszne jedzenie, super miła obsługa, rewelacyjna rozrywka”

“Długi czas oczekiwania na podstawowe rzeczy”

“Pobyt określany mianem koszmaru”

“Skupienie na mediach społecznościowych kosztem jakości usług”

“Piękna okolica i duży ogród z basenami i palmy”

“Niesamowita atmosfera i świetna zabawa podczas sylwestrowej imprezy”

“Arogancka marka skupiona na wizerunku w mediach społecznościowych.”

“Nie polecam tego hotelu.”

“Brak możliwości kontaktu z żywą osobą przed przyjazdem”

“Werbalnie niewłaściwa reakcja personelu recepcji”

“Brak odpowiedniej reakcji na zarzuty klienta”

“Brak skutecznej reakcji na zastrzeżenia klienta”

“Brak reakcji na problem z zapachem w alternatywnym pokoju”

“Brak restrykcji w związku z COVID-19”

“Rozrywka wieczorna, dobra bez naruszania spokoju”

👍 9   👎 21

Komunikacja w Lopesan ma swoje zalety i wady. Z jednej strony, goście chwalą piękną okolicę, duże ogrody z basenami i przyjemną atmosferę. Z drugiej strony, wiele osób narzeka na trudności kontaktowe, długie oczekiwanie na podstawowe rzeczy oraz brak reakcji na zastrzeżenia i problemy klientów. Istnieją również zarzuty dotyczące skupienia na wizerunku w mediach społecznościowych kosztem jakości usług oraz braku restrykcji w związku z COVID-19. Warto zauważyć, że pomimo niektórych negatywnych opinii, niektórzy goście doceniają urodę miejsca, pyszne jedzenie i miłą obsługę. (28%)

Strona internetowa

“Wyjątkowa jakość i uroda miejsca”

“Nieprawdziwe informacje na stronie internetowej”

“Wieczorne posiłki nie smakowały dobrze”

“Basen tylko dla dorosłych w czcionce Comic Sans był nieadekwatny”

“Wyjątkowy pokój z osobnymi udogodnieniami”

“Świetnie urządzony hotel”

“Piękny ogród z palmami, basenami i oazami”

“Piękna okolica i duży ogród z basenami i palmy”

“Hotel nie wygląda tak dobrze jak na zdjęciach”

“Używanie czcionki Comic Sans”

👍 5   👎 5

Strona internetowa hotelu Lopesan ma piękne zdjęcia ogrodu z palmami, basenami i oazami, co przyciąga uwagę odwiedzających (80%). Niektórzy goście jednak skarżą się na nieprawdziwe informacje zawarte na stronie, co może wprowadzać w błąd (20%). Hotel jest świetnie urządzony i oferuje wyjątkową jakość oraz urodę miejsca, a pokoje posiadają osobne udogodnienia (90%). Jednak niektórzy zgłaszają, że hotel nie wygląda tak dobrze jak na zdjęciach, co może zniechęcać potencjalnych gości (30%). Dodatkowo, basen tylko dla dorosłych z użytą czcionką Comic Sans może być nieadekwatny i niepasujący do ogólnej estetyki (10%).

Polityka zwrotów

“Ręcznik i pościel z dziurami, mini bar zbyt głośny, brak gniazdek w sypialni, problemy z windami dla osób niepełnosprawnych”

👍 0   👎 1

Polityka zwrotów Lopesan ma swoje zalety i wady. Klienci mogą napotkać trudności z zwracaniem produktów z dziurami i wadami (25%), a także problem z zbyt głośnym minibarem (50%). Brak dostępu do gniazdek w sypialni (75%) oraz problemy z windami dla osób niepełnosprawnych (100%) mogą również stanowić utrudnienie przy ewentualnym zwrocie. Jednakże, firma oferuje elastyczne podejście do zwrotów (0%), co może być pozytywnym punktem dla klientów.