Iolo System Mechanic Opinie
Dane tej firmy zostały sprawdzone pod kątem dokładności i zweryfikowane. Bezpiecznie można odwiedzić jej oficjalną stronę internetową. Jesteśmy przekonani, że przejrzystość i bezpieczeństwo online zachęcają wszystkie firmy do weryfikacji u nas, aby wiedziały, gdzie można bezpiecznie i zaufanie robić zakupy.
Opinie (11)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Używałem mechanika systemowego od wielu lat
Mechanik systemowy działa świetnie i pomaga mi utrzymać moje systemy w dobrej kondycji. Antywirus działa skutecznie i nigdy nie złapałem wirusa, korzystając z niego. Nie dałem jednak pełnych 5 gwiazdek, ponieważ czasami zaczyna się zacinać, gdy próbuję zainstalować zaktualizowaną wersję i myśli, że nowe oprogramowanie, które zakupiłem, to tylko wersja próbna.
Zakup usługi naprawy systemu operacyjnego
Musiałem ponownie zainstalować tę usługę, bo źle mi się wczytywała. Korzystam z niej od długiego czasu i muszę powiedzieć, że jestem z niej bardzo zadowolony. Uważam, że to naprawdę przydatne narzędzie dla osób, które chcą utrzymać swoje urządzenia w dobrym stanie. Polecam ją wszystkim, którzy mają kłopoty z komputerem.
Zakup nowej wersji oprogramowania
Chciałbym zwrócić uwagę, że mieliśmy trochę kłopotów z odnowieniem subskrypcji zakupionej w innym miejscu. Miałem trudności z zainstalowaniem dostępnej aktualizacji. Musiałem skorzystać z pomocy technicznej, żeby to wszystko naprawić.
Zakup software
Kupiłem nowe oprogramowanie, ale musiałem usunąć starą wersję, żeby zainstalować tę nową. Miła obsługa mi w tym pomogła, co było naprawdę przydatne.
Zakup oprogramowania
Zostałem zmylony darmowym 30-dniowym trialem, który był pułapką. Nagłe automatyczne odnowienie subskrypcji bez ostrzeżenia i nagle zabrali mi ponad 200 złotych! Lepiej ominąć to, bo to nie fair! Powinno się to zgłosić Urzędowi Ochrony Konkurencji i Konsumentów! Nie zdziwię się, jeśli firmy na tym zarabiają miliardy.
Rozczarowanie brakiem działania
Kupiony przeze mnie produkt okazał się totalnym niewypałem. Po zainstalowaniu nie działał poprawnie, zaciął się i odmówił współpracy. Musiałem go ponownie zainstalować, ale niestety w trakcie instalacji utraciłam plik z hasłami. Cała sytuacja była zbędnym kłopotem i stratom czasu. Jestem naprawdę rozczarowana tym doświadczeniem.
Zakup System Mechanic Professional
Wczoraj kupiłem System Mechanic Professional w Office Max. Niestety, po każdej próbie instalacji pojawiał się błąd 2. Program widział moje stare, nieaktualne wersje na komputerze, czyli System Mechanic Ultimate Defense oraz starszą wersję System Mechanic Professional. Nawet po ponownej instalacji systemu Windows 10 Pro, ciągle otrzymywałem ten sam błąd 2. To było naprawdę trudne, aby zainstalować tę wersję i byłam zdezorientowany, dlaczego ciągle się on pojawiał.
Zakup rocznego abonamentu
Zamówiłem roczny abonament, ale niestety podczas tego procesu automatycznie dołączyło do niego 30-dniowy darmowy okres próbny 24-godzinnej pomocy technicznej, która została później automatycznie przedłużona na 20 dolarów miesięcznie. Skontaktowałem się z obsługą klienta, ale niestety zostałem potraktowany jak tylko kolejny potencjalny klient. Musiałem anulować zamówienie i odinstalować System Mechanic na wszystkich komputerach.
Zakup oprogramowania
Po zakupie oprogramowania zauważyłem, że nie ma w nim funkcji, które obiecano na stronie. Skontaktowałem się z obsługą klienta, żeby dowiedzieć się, dlaczego moja wersja różni się od obiecanej. Po długiej rozmowie i próbach namówienia mnie do dodatkowej subskrypcji, postanowiłem zakończyć rozmowę i korzystać z zakupionego programu na okres, za który zapłaciłem. Niespodziewanie otrzymałem jednak opłatę za subskrypcję, której nie zatwierdziłem. Zgodnie z brytyjskimi przepisami dotyczącymi praw konsumentów, próbowałem zwrócić tę opłatę, ale firma odmówiła. Po zgłoszeniu sprawy PayPalowi, który rozpatrzył sprawę na moją korzyść, firma zarzuciła mi, że moje konto zostało zablokowane z powodu sporu. Po wyjaśnieniu sytuacji, powiedziano mi, że muszę ponownie aktywować konto poprzez subskrypcję. Niezadowolony z postępowania firmy, postanowiłem zgłosić naruszenie przepisów dotyczących praw konsumentów w Wielkiej Brytanii. Ogólnie odradzam korzystanie z usług tej firmy. Produkt jest zwykły i nie warty pieniędzy, można osiągnąć ten sam efekt bezpłatnymi narzędziami dostępnymi w internecie. Lepiej zainwestować w naukę podstawowej konserwacji komputera, niż tracić pieniądze.
Zakup oprogramowania
Kupiłem ostatnio to oprogramowanie, ale nie potrafię zrozumieć, jak ono może skanować i usuwać pliki z komputera, który już nie istnieje! Anulowałem subskrypcję miesiąc po zakupie, a mimo to nadal dostaję regularnie maile informujące o skanowaniu i usuwaniu plików z komputera, którego już dawno nie mam! Przeprowadziłem wiele rozmów i wymieniłem wiele maili z obsługą klienta, jednak nikt nie jest w stanie wytłumaczyć, dlaczego to się dzieje.
zakup, oszustwo
Zamówiłem usługę w sierpniu 2022 roku i od razu zrezygnowałem, bo nigdy tego nie lubię. Pamiętam tę usługę szczególnie dlatego, że nie da się jej łatwo anulować w ustawieniach konta, trzeba się z kimś skontaktować. Teraz, prawie dwa lata później, nagle widzę obciążenie za roczną subskrypcję w MAJU? To totalne oszustwo. Zgłosiłem ich do Federalnej Komisji Handlu i sugeruję, żeby to zrobił każdy inny.
Najwięcej głosów recenzja
Używałem mechanika systemowego
Czytacz dalej