Wszystkie opinie z Zbyszek

  • Review o: Car Net

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Wynajem

    Opłata za odbiór z miejsca wydania pojazdu jest niezgodna z regulaminem firmy. Wysyłają fakturę za dojazd po odbiór pojazdu. Regulamin napisany z tysiącami zastrzeżeń i sami się pogubili. Nie płacić. Nie dać się nabrać. Podobnie ze sprzątaniem - oddajesz w takim samym stanie jak dostałeś - nie płacić. I robić zdjęcia przed i po, w tym wnętrza i dywaników. I po temacie.


  • Review o: Finea

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    finasowanie firmy

    Finea proponuje ciekawe usługi związane z finansowaniem firm. W ogólnym ujęciu, składając wniosek o przyznanie wsparcia finansowego w tej firmie, występujemy o wsparcie płynności finansowej poprzez sfinansowanie określonych faktur. To przedsiębiorca wybiera, które faktury chce objąć finansowaniem, na jak długo oraz wreszcie – w jakiej formie, np. powiadamiając kontrahenta o tym lub nie. Jako stosunkowo jedna z nielicznych firm faktoringowych, Finea przewiduje w swojej ofercie możliwość skorzystania z faktoringu cichego. W ten sposób, kontrahent nie jest informowany o dokonywanej cesji wierzytelności. Faktoring może też opłacać należności firmy w sytuacji, gdy to ona jest wierzycielem z tytułu faktury. Korzystałem z ich usług i jestem zadowolony. Polecam.


  • Review o: Komfort

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Drzwi z montażem Pol-Skone

    Nie polecam!

    Zamówienie: Tu wszystko OK - Sklep W-Wa Mineralna (+)
    Czas realizacji: 8-10 tygodni -> i rzeczywiście w tym terminie otrzymaliśmy info o gotowości do montażu (zakup wraz z montażem)

    Jakoś dostarczonego towaru: w mojej subiektywnej ocenie => DRAMAT

    (4 z 5 zamówionych kompletów drzwi miało wady produkcyjne - krzywe ościeżnice nie nadawały się do montażu (tu duży plus dla ekipy montażowej która nie próbowała "na siłę" - wciskać "Panie tak ma być" tylko wpisała w protokół że towar ma WADY PRODUKCYJNE i nie nadaje się do montażu, zrobiła zdjęcia, zostawiła protokół i odjechała...

    I tu dopiero zaczyna się cała historia z Dz. Reklamacji :
    - Reklamacja złożona w sklepie -> bez nadanego numeru (bo generowany jest póżniej po zarejestrowaniu w systemie - Klient nie dostaje żadnego info o tym co jest finalnie wpisane do systemu na podstawie papierowego zgłoszenia które wypełnia w sklepie ("musi zostać załączona dokumentacja zdjęciowa i opis od montażysty"), potwierdzenie z numerem przychodzi wraz z odpowiedzią) , gdyby nie ten papier z podpisami i stemplami Sklepu to praktycznie brak śladu o złożonej reklamacji

    - Reklamacja odrzucona po 3 dniach -> rzekome wady powstałe w trakcie transportu za które Sklep nie odpowiada..a Klient nie zgłosił was przy odbiorze wiec sam sobie winien... (odnoszę wrażenie że to standardowowa formułka copy-paste)

    - Po ponad tygodniu eskalacji -> reklamacja zarejestrowana pod nowym numerem zgłoszenia (rzekomy błąd systemowy - który spowodował ze została formalnie odrzucona ze względu na niewłaściwą datę - co ma data do ich uzasadnienia "uszkodzenia w trakcie transportu"???) dlaczego tak ? No bo tak... :-) oczywiście z nową datą zgłoszenia.. na co nie wyraziłem zgody.. - ale to już mój problem a nie ich

    - po kolejnych 3 TYGODNIACH (termin 14 dni na odpowiedź w sprawie reklamacji w Dz. Reklamacji Komfort nie obowiązuje - bo i po co , mają swoją wizję na to od kiedy biegnie termin reklamacji)
    ---> reklamacja finalnie została uznana (dokładnie 14 dnia od daty nowego zgłoszenia które zarejestrował sobie Komfort, czyli po 3 tygodniach od mojej reklamacji) - ale na pytanie kiedy towar bez WAD zostanie dostarczony i zamontowany -> brak info...

    ---> po kilu e-mailach i rozmowach telefonicznych z Dz. Obsługi Klienta (bo do działu reklamacji nie można się dodzwonić i nikt nie jest w stanie podać numeru do właściwych osób) - uzyskuję odpowiedz "TERMIN POWINIEN BYĆ KRÓTSZY NIŻ 8-10 TYGODNI' - ustalamy z producentem....

    W Pol-Skone na własną rękę dowiedziałem się, że czas produkcji w trybie reklamacyjnym to ok. 2-3 tygodnie-od momentu uznania reklamacji i potwierdzenia przez Komfort - od Komfortu takiej informacji nie uzyskałem - nawet nie wiem czy to poszło do produkcji czy nie (a mijają kolejne dni)

    Ogólnie: ponad 14 tygodni od zamówienia, kasy nie ma, drzwi/osieżnic bez wad też brak i nie wiadomo kiedy będą. Dużo nerwów i kompletny brak informacji ze strony Dz.Reklamacji

    Więc zanim ktoś zdecyduje się na zakup drzwi za ponad 2,5k PLN /szt.w KOMFORT niech się mocno zastanowi czy ma czas i chęci na udowadnianie swoich racji..

    Dla mnie to był ostatni zakup w tej sieci i odradzam każdemu (poczytajcie opinie)