Wszystkie opinie z Marcin S.

  • Review o: Egmont

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    gra

    We wrześniu kupiłem w prezencie 18 numerów magazynów Kaczor Donald. Nigdzie w potwierdzeniu zamówienia nie jest napisane, że w przyszłości będę częścią trwającej subskrypcji. Sprawdzam mój bank online w styczniu i widzę, że Story House Egmont wycofał 1246,70. Nie mam e-maila ani innych informacji otrzymanych od Egmont, że kontynuują subskrypcję, na którą jestem oczywiście wciągnięty, ani informacji, że wypłacają pieniądze.
    Dzwonię do nich i wyjaśniam moje zdziwienie. Kobieta, z którą rozmawiam, wypowiada mi subskrypcję z 1-miesięcznym wypowiedzeniem, po czym płacę 240,-dodatkowo za 5 czasopism. To 48, - za liść !! Taniej jest kupować w supermarkecie niż bezpośrednio u Ciebie!

    Tłumaczę, że wcale nie jest oczywiste, że jesteś częścią abonamentu, którego kobieta nie rozumie i chciałaby przekazać firmie. Później przeczytałem na Trustpilocie, że prawie wszyscy inni też nie odczuli tej przejrzystości, więc jest to bardzo dobrze znane Egmontowi – po co udawać, że jest to nieznane zjawisko?

    Jest to całkowicie celowe chłopstwo w ramach strategii biznesowej. Bo kiedy możesz wyraźnie wyczytać, że wielu klientów Egmontu nie przeczytało tego drobnym drukiem w linku na dole strony, to możesz to wyjaśnić – wysłać maila, zwrócić uwagę na swoją „metodę biznesową” – ale wybiera celowo, aby tego nie robić. A potem Egmont może kontynuować swoje wyjaśnienia, ale twoje gwiazdy mówią same za siebie.


  • Review o: Reima

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    kilka produktów

    Przypadkowo wybrałem niewłaściwy kolor zamówionego przedmiotu. Nie mają polityki wymiany i nie chcieli ze mną współpracować, więc mogłem użyć kodu kuponu. Ich obsługa klienta jest dość przerażająca, szczególnie dla firmy, która sprzedaje sprzęt outdoorowy z wyższej półki cenowej. Byłem podekscytowany, że znalazłem ich produkty, ale nie sądzę, abym zamawiał u nich w przyszłości. Jest wiele sklepów/firm szukających lojalnych klientów, a reima wydaje się nie dbać o obsługę klienta
    To takie rozczarowujące doświadczenie. Zamówiłem jeden z ich kombinezonów 9 października. Powiedzieli, że może to potrwać trochę dłużej niż zwykle ze względu na obciążenie pracą, które mogą obecnie doświadczać. Do 25 października sprawdziłem swoje konto na reima.com. Cieszę się, że to zrobiłem... Zamówienie zostało anulowane nawet bez powiadomienia w moim e-mailu lub w czymkolwiek... Zapytałem ich, dlaczego zamówienie zostało anulowane, i nadal czekam na ich odpowiedź... Również oni obciążyłem mnie ogromną kwotą pieniędzy na Paypal. Jednak po anulowaniu zamówienia nie zwrócili mi pieniędzy. Cieszę się, że zapłaciłem za pomocą Paypal, więc mam nadzieję, że odzyskam pieniądze.