Wszystkie opinie z M. Michalska
Review o: Lycamobile
Niezadowolony klient
Reagowanie na moje skargi i rozwiązywanie problemów zajmuje za długo. Pomimo wielu próśb i dostarczonych dowodów na to, że moje pieniądze zniknęły z konta i pakiet nie został doładowany, nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Obsługa klienta jest mało pomocna i ciężko się z nimi porozumieć. Jestem klientem od długiego czasu, ale moje traktowanie staje się coraz gorsze, dlatego zastanawiam się nad zmianą operatora.
Review o: Radisson Hotels
Moje zakup to hotel
Myślę, że obsługa klienta jest tu niezbyt dobra. Po tym, jak dwa razy informowałem ich o niezgodności między fakturą a potwierdzeniem rezerwacji - czyli o tym, że śniadanie nie było uwzględnione w potwierdzeniu rezerwacji, ale zostało zarezerwowane i uwzględnione na fakturze - otrzymałem maila, w którym sugerowano, żebym bezpośrednio poprosił o fakturę hotelu.