Wszystkie opinie z Henryk
Review o: Booking
pobyt w hotelu
Booking.com stoczył się na dno. Byłem użytkownikiem od roku 2006. To co zaczęli odwalać w tym roku, przechodzi ludzkie pojęcie. W trakcie dokonywania rezerwacji inna cena, po akceptacji płatności inna cena. Sposób reklamacji to porażka. Wymagają - uwaga! - zrzutu ekranu z chwili dokonywania rezerwacji! Nie ma oczywiście o tym słowa w żadnym regulaminie, ale jak nie masz screen'a to olewają. I co mi z tego, że przez telefon plotą jakieś smętne przeprosiny, jak to im niby przykro. Każą wysyłać maile na które nie odpowiadają, a dzisiaj koleś przegiął, kiedy po raz szósty zadzwoniłem /bo przecież nie odpisali/ i powiedział, że nie będzie ze mną rozmawiał. A zaznaczam - nie byłem wulgarny, ani nic z tych rzeczy... Walcząc od 13 września i będąc totalni lekceważonym, mam chyba prawo użyć słowa, że mają tam "bajzel"?
Review o: Media Markt
Czajnik Philips
Witam
Od nowości czajnik Philips co 20-30 cykli nie wyłączał się wygotowując wodę. Zgłosiłem reklamację w MM. Nieprofesjonalna obsługa działu Reklamacji wpisała "Nie wyłącza się. Wygotowuje wodę" chociaż ja mówiłem zupełnie co innego, że co 20-30 cykli nie wyłącza się. W MM w dziale Reklamacji mają taki system że podpisujesz na ekraniku reklamację ale nie wiesz co podpisujesz bo nie widzisz tekstu. Zwróciłem Pani uwagę że źle napisała ale ona upierała się że Serwis naprawczy to zrozumie odpowiednio. Po 2 tygodniach "rewelacja" bo serwis napisał, że przyczyną była mała warstwa kamienia na grzałce (uwaga, ja mam w domu 3stopniowy filtr z zmiękczaczem wody). Moje uwagi odnotowałem na formularzu odbioru, że wątpię w diagnozę serwisu. Poza tym czajnik zewnętrznie był tak "upieprzony" że pani w Reklamacji go myła przez 10 min, i faktycznie stwierdziła że na zdjęciach przy składaniu reklamacji był czysty.
Ale to nic bo okazało się że czajnik po odebraniu dalej zachowuje się tak jak przed złożeniem reklamacji. Postanowiłem zadzwonić do Serwisu aby wytłumaczyli ten fenomen niewyłączania się czajnika z powodu warstwy kamienia na grzałce, ale nie połączono mnie z technikiem, za to Pani w obsłudze poleciła mi udać się po voucher do MM. W dziale Reklamacji wówczas były 3 osoby. Nie będę opisywał mojej obserwacji o organizacji bo zajęło by mi to następne 15 minut.
Pani w dziale Reklamacji powiedziała że ponownie muszę zgłosić reklamację. Ponownie Pani nie słuchała co ja mówiłem i wpisała w reklamacji nie to co ja mówiłem. Tym razem nie podpisałem bez zobaczenia tekstu ale się okazało że tekstu nie można zobaczyć, potem po wymianie zdań pokazano mi tekst ale jak prosiłem o korektę to okazało się że nie można tekstu korygować.
Podsumowując w procesie reklamacji byłem już w Katowicach 3 razy (2 razy reklamacja 1 odbiór) a mieszkam w Bytomiu. Nie wiem jaką diagnozę tym razem wymyśli Serwis. Ale mogę powiedzieć że ta kombinacja 3 niekompetentnych osób Reklamacji i Serwisu już upewnia mnie że to nie koniec tego serialu "nieszczęść" w MM.
Nigdy więcej nie kupuj w MMReview o: DlaBiura24
podstawka pod monitor
Jedyne co otrzymałem po tygodniu od zakupu i zapłaceniu za towar to mail potwierdzający zamówienie. Po trzydziestominutowym bycia pierwszym w kolejce na infolini automat kończy połaczenie. Trochę szkoda tylko pieniędzy bo o towarze bądż zwrocie kasy trzeba zapomnieć tak jak otrzymaniu odpowiedzi na wysłane maile. Żałosna pseudo firma NIE POLECAM
Review o: eKassa
eKassa
Córka chciała kupić nowy telefon i pożyczyła pieniędzy w ekassa, decyzja trwa niedługo, przejrzyste warunki bez ukrytych komisji
Review o: FREEZL
freezl
Wygodne warunki pożyczki. Spodobała się opcja refinansowania, korzystam z niej nie pierwszy raz
Review o: FREEZL
freezlpl
udało mi rozłożyć pożyczkę na raty w tej firmie, chociaż myślałem że to jest niemożliwe. dzięki za wyrozumiałość działu windykacji