Wszystkie opinie z Barbara Sobolewska

  • Review o: Deichmann

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Buty

    Buty kupione w sobotę - śniegowce, czyli teoretycznie ciepłe i nie przemakalne buty dla dziecka. Teoretycznie POD ŻADNYM POZOREM NIE KUPUJCIE TYCH BUTÓW DZIECIOM!. Następnego dnia na spacerze po śniegu kompletnie przemoczone.
    Jak by dziecko pojechało na zimowisko to mogło by się skończyć odmrożeniem.
    Sklep zachował się paskudnie, nie oddał pieniędzy tylko wezwał rzeczoznawcę!.
    Żenada, jeżeli kupuję śniegowce, a one nie odpowiadają podstawowym funkcjom jakim są zabezpieczenie przed zimnem i śniegiem to "normalny sklep oddał by pieniądze i przeprosił za zaistniałą sytuację"

    U mnie podobnie


  • Review o: Deichmann

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    buty

    nie polecam firmy, bardzo nieprzyjemna i niekompetentna kierowniczka przy dworcu wileńskim. Buty nary uniemożliwia chodzenie. nogach miałam 2 razy, z tyłu tam gdzie pięta pojawił się drucik, który uniemożliwia chodzenie. Mają lipę..


  • Review o: Deichmann

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Buty

    Nie wiadomo dlaczego reklamacja jest na 24 miesiące, skoro na wszystko co klient napisałby (np po 18 miesiącach) oni zawsze znajdą jakaś wymówkę, np. wada powstała w wyniku zaniedbania. Lista wymówek nie kończy się i zapewne mają już gotowa ich listę aby nie musieć nad tym myśleć i wybierają losowo. Buty nie produkowane w Polsce tylko USA, nie da się w nich chodzić, taki szmelc tylko w tym pseudo sklepie , brak możliwości reklamacji, tylko strata czasu i nerwów. Nieuprzejme ekspedientki, pyskate i wyrachowane, to najlepiej im wychodzi: pyskowanie do klienta , one zawsze mają rację, to jest przysługa od sklepu , bo nie wiedzą że to ich obowiązek , i myślą że to że oni rozpatrują reklamacje to jest ich dobra wola a nie obowiązek (tak usłyszałam od jednej pracownicy, co jest skandalem, bo moja dobra wola że ja rozmawiam z osobą która mówi do mnie takim tonem, powinnam rzucić słuchawką, a nie ich )
    Więcej w tym sklepie już nie kupię, skoro tak się traktuje tu klienta, jak intruza, skoro za to dostają wypłatę. Dlaczego nikt tego nie zgłasza do rzecznika Ochrony Praw i Konsumentów, skoro ten sklep ma same złe opinie? Radzę omijać szerokim łukiem.

    Mam podobne zdanie, mam zamiar wystąpić o mediacje do SKP. W sklepie odrzucono mi reklamacje 2 krotnie, bardzo nieprzyjemna kierowniczka w przy Dw. Wileńskim. Nie polecam firmy i butów.