Wszystkie opinie z B

  • Review o: Pyszne

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    jedzenie z dowozem

    Orientacyjny czas dowozu przed zakupem jedzenia (45-60 min) ma się nijak do tego pojawiającego się po dokonaniu płatnośći (ponoć 90 min), jak również do tego, o której moje zimne jedzenie faktycznie dotarło - 2h. po zamówieniu. To była już ostatnia szansa, którą dałam tej firmie. Więcej z ich usług nie skorzystam - fatalne podejście do klienta!


  • Review o: Kiwi

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Lot do Rzymu

    Zakupilam lot do Rzymu i z powrotem, bez wcześniejszego czytania opinii. Było to ogromnym błędem. Lot powrotny z Rzymu do Warszawy został mi odwołany 10 dni przed wycieczką, ale to był dopiero zwiastun wypadków które wydarzyły się później. Mimo, że kiwi zapewnia (a jednak nie) karty pokładowe conajmniej 6 godzin przed wylotem, to u mnie nie były one dostępne. Dzwoniłam cały czas na linię kiwi, jednak ciągle dostawałam informację, że będą nad tym działać. Czy zadziałali? Nie. Ostateczną informacją jaka została mi dostarczona to było "proszę to załatwić samemu na lotnisku, bo to nie nasza wina". Miałam niecałe 6 godzin do wylotu, który został dawno temu opłacony, a nagle zostaję na lodzie bez kart pokładowych i możliwości wylotu na wycieczkę. Zostało mi przypomniane oczywiście, że za samodzielny check in na lotnisku bez kart pokładowych jest pobierana opłata od osoby. Niemała opłata. Gdyby nie ogromne serce Pani na lotnisku i jej umiejętność bezinteresownego załatwiania spraw, to nie wiem, czy w ogóle bym wyleciała. Podsumowując: zdecydowanie nie polecam


  • Review o: Poczta Kwiatowa

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    tragedia

    Kleska urodzaju - nie sa przygotowani na duzo klientow z okazji takiego swieta jak wczoraj.

    Nie bede na pewno kupowal przy okazji duzych swiat i w takich dniach nie polecam, nie wiem jak to sie zachowuje przy innych okazjach, ale na dzis to skok na kase - zadnych gwarancji, brak kontaktu.

    Powazna firma napisalaby:
    "Gwarantujemy dostawe zamowien zlozonych do XX dnia. "(wiedzac ze na przyklad kwiaciarnia z ktora wspolpracuja moze 100 dziennie dostarzyc)
    "Zamowienia zlozone po tej dacie maja ryzyko opoznienia." (tu akurat pisza w warunkach dostawy, ale tez bez konkretow)

    I do tego w poniedzialek/wczoraj w dzien Matki, jak juz wiedza (na przyklad kolo 17 ze nie dostarcza - powinni wyslac email, czy chcesz anulowac zamowienie?

    Wtedy moglbym podjac inne kroki - a tak, amatorszczyzna.

    Zachowanie dokladnie takie samo jak promocja BlackFriday, a potem "oops, jednak anulujemy"