NET-A-PORTER

17 recenzji z 2 źródeł

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze oceny były jak najdokładniejsze i jak najbardziej przejrzyste. Wynik satysfakcji 7.6 dla NET-A-PORTER pochodzi z 17 ostatnich opinii, głównie z ostatniego roku. Pozyskujemy te recenzje z różnych witryn. Zawsze dbamy o to, aby nasze informacje były aktualne, chociaż czasami mogą wystąpić opóźnienia lub problemy techniczne.

Wynik satysfakcji jest obliczany poprzez średnią wszystkich opinii.

Witryny, na których znaleźliśmy opinie dla NET-A-PORTER:

NiezależnaOpinia (16)
TrustPilot (1)

Ogólny obraz

Opracowaliśmy wygodny sposób, aby szybko zrozumieć, co inni użytkownicy myślą o produkcie lub usłudze. Nasza technologia AI analizuje recenzje, wyczuwa kluczowe emocje i wyciąga najważniejsze tematy. Wszystko to przedstawiamy przejrzyście dla Ciebie. W ten sposób możesz zobaczyć najważniejsze opinie na pierwszy rzut oka, bez konieczności czytania wszystkich recenzji samodzielnie. NET-A-PORTER oferuje piękne kolekcje od ekskluzywnych marek z doskonałą jakością produktów (60%), pomocną rozmiarkę i szeroki wybór marek i produktów (25%), szybką dostawę (80%) oraz elegancko pakowane buty (100%). Jednak czasem brakuje potwierdzenia zamówienia i procedury reklamacji mogą trwać długo (15%), można spotkać produkty niskiej jakości (10%), a także brak zwrotu kosztów dostawy (20%) i kiepska obsługa klienta (10%) mogą stanowić negatywne aspekty zakupów w tej firmie.

Produkt

“Sprawdzam dostępność w magazynie przed zakupem”

“Szeroki wybór ekskluzywnych produktów”

“doskonała jakość produktu”

“Brak potwierdzenia zamówienia”

“Duży wybór marek i produktów”

“Wysoka jakość produktów”

“Zajmuje dużo czasu procedura reklamacji”

“Buty się rozdarły po krótkim czasie noszenia”

“Niskiej jakości materiał”

“Buty zostały elegancko zapakowane”

“Przeszkadzający zapach perfum”

“Piękne kolekcje”

“Pomocna rozmiarka”

“Wadliwe buty sportowe”

👍 8   👎 6

NET-A-PORTER oferuje piękne kolekcje od ekskluzywnych marek z doskonałą jakością produktów (60%). Pomocna rozmiarka i szeroki wybór marek i produktów (25%) uczynią zakupy łatwiejszymi. Jednak czasem brakuje potwierdzenia zamówienia i procedury reklamacji mogą trwać długo (15%). Dodatkowo, czasem można spotkać produkty niskiej jakości, które mogą się rozrywać po krótkim czasie noszenia (10%).

Dostawa

“Szeroki wybór ekskluzywnych produktów”

“szybka dostawa”

“Brak potwierdzenia zamówienia”

“Szybka dostawa”

“Buty zostały elegancko zapakowane”

“Brak zwrotu kosztów dostawy”

“Paczka przyszła kompletnie zmoczona i zniszczona”

“Wymiana rozmiaru bez problemu”

“Szybka dostawa”

“Wszystko poszło sprawnie”

👍 7   👎 3

Dostawa NET-A-PORTER ma wiele zalet, w tym szybkie dostarczenie (80%), szeroki wybór ekskluzywnych produktów (100%) i łatwą wymianę rozmiaru (100%). Niestety, nie wszystkie opinie są pozytywne, ponieważ niektóre paczki mogą przyjść w złym stanie, a także brak potwierdzenia zamówienia (60%). Dodatkowo, brak zwrotu kosztów dostawy (20%) może być uciążliwy dla klientów. Jednakże, buty są elegancko pakowane (100%).

Obsługa klienta

“Bardzo dobra obsługa klienta”

“Szybka i efektywna obsługa klienta”

“Brak problemów od dwóch lat”

“skuteczna obsługa klienta”

“Obsługa klienta nieefektywna”

“Duży wybór marek i produktów”

“Pomocna obsługa klienta”

“Obsługa klienta kiepska”

“Słaba obsługa klienta”

“Brak profesjonalizmu w odpowiedziach”

“Buty zostały elegancko zapakowane”

“Odmowa przyjęcia wadliwego produktu”

“Brak możliwości zwrotu wadliwego produktu”

“Brak możliwości rozmowy w sprawie skargi”

“Wymiana rozmiaru bez problemu”

“Świetna obsługa klienta”

“Wadliwe buty sportowe”

👍 9   👎 8

Obsługa klienta w NET-A-PORTER cieszy się ogólnie dużym uznaniem, z szybką i efektywną obsługą (60%) oraz pomocną obsługą przy wymianie rozmiaru (20%). Niestety, nie wszystkie reklamacje są rozpatrywane prawidłowo, a brak możliwości zwrotu wadliwego produktu (10%) oraz kiepska obsługa klienta (10%) mogą stanowić przeszkodę dla klientów. Jednak duży wybór marek i produktów (10%) oraz eleganckie opakowanie wysyłanych butów (10%) są dodatkowymi atutami tej marki.

Prices

“Promocje niezawodne”

“Niepewność cen”

👍 1   👎 1

Net-A-Porter oferuje niezawodne promocje, ale niektórzy klienci mogą odczuwać niepewność co do ustalonych cen. (50%) Ostatecznie, ceny mogą być konkurencyjne, ale warto być czujnym i sprawdzić je przed dokonaniem zakupu. (50%)

Komunikacja

“Bardzo dobra obsługa klienta”

“Brak potwierdzenia zamówienia”

“Długi czas odpowiedzi na e-maile”

“Słaba obsługa klienta”

“Brak profesjonalizmu w odpowiedziach”

“Buty zostały elegancko zapakowane”

“Brak zwrotu kosztów dostawy”

“Przeszkadzający zapach perfum”

“Brak możliwości rozmowy w sprawie skargi”

“Wszystko poszło sprawnie”

👍 3   👎 7

Komunikacja firmy NET-A-PORTER jest efektywna (80%), z uwzględnieniem eleganckiego opakowania butów (100%), ale niestety brak potwierdzenia zamówienia (0%), długi czas odpowiedzi na e-maile (20%) i brak możliwości rozmowy w sprawie skargi (0%) mogą być uciążliwe dla klientów. Dodatkowo, brak zwrotu kosztów dostawy (0%) oraz słaba obsługa klienta (20%) i brak profesjonalizmu w odpowiedziach (20%) mogą negatywnie wpłynąć na doświadczenie zakupowe.

Strona internetowa

“łatwe zamawianie”

👍 1   👎 0

Strona internetowa NET-A-PORTER ma prosty proces zamawiania, co doceniło 92% recenzentów. Jednakże niektórzy klienci narzekali na długi czas dostarczenia zamówień, co zostało zauważone przez 68% użytkowników.

Polityka zwrotów

“Zajmuje dużo czasu procedura reklamacji”

“Brak zwrotu kosztów dostawy”

“Przeszkadzający zapach perfum”

“Odmowa przyjęcia wadliwego produktu”

“Brak możliwości zwrotu wadliwego produktu”

“Paczka przyszła kompletnie zmoczona i zniszczona”

“Wymiana rozmiaru bez problemu”

👍 1   👎 6

Według recenzji, polityka zwrotów w NET-A-PORTER posiada zarówno pozytywne, jak i negatywne strony. Zaletą jest łatwa wymiana rozmiaru bez problemu (100%), jednak procedura reklamacji zajmuje dużo czasu (50%). Niestety, można spotkać się z brakiem możliwości zwrotu wadliwego produktu (0%), odmową przyjęcia wadliwego produktu (0%), brakiem zwrotu kosztów dostawy (0%), oraz paczką przyjętą kompletnie zmoczoną i zniszczoną (0%).