Wszystkie opinie z D. Kucharska
Review o: NET-A-PORTER
Perfumy, reklamacja
To było moje pierwsze zamówienie w tej firmie. Kupiłam mój ulubiony zapach Jo Malone na wyprzedaży i to na mnie mocno wpłynęło. Niestety zapach w butelce, którą dostałam, był przeterminowany. Mam już butelkę tego samego zapachu, którą kupiłam bezpośrednio od Jo Malone i te dwa zapachy są zupełnie inne - ta butelka ma stary, nieprzyjemny zapach. To wskazuje, że został mi sprzedany bardzo stary lub wadliwy flakon perfum (jak butelka wina z zatamowanym korkiem). Obsługa klienta odmówiła przyjęcia produktu z powrotem. Twierdzą, że to już sprzedaż, chociaż nie ma tego na moim paragonie i nie pamiętam, żeby było to oznaczone jako już sprzedane w momencie zakupu. Ale finalna sprzedaż czy nie, nie mogę zrozumieć, dlaczego nie mogę dokonać zwrotu, jeśli otrzymany produkt jest wadliwy i nie jest zgodny z obiecaną jakością. Płaciłam nadal 120 dolarów za ten przedmiot i oczekuję otrzymania czegoś doskonałego, bez względu na cenę. Kiedy poprosiłam o rozmowę z kimś w celu zaostrzenia swojej skargi, powiedziano mi, że nie ma nikogo, z kim mogłabym porozmawiać... Nie jest rzadkością, że perfumy się psują. Jestem zszokowana, że nawet nie chcą tego sprawdzić, aby potwierdzić, czy mam rację. Nigdy więcej nie zamówię niczego z Net-a-porter.