
Trip.com
Wszystkie opinieTrip.com
Wszystkie opinie (7)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
bilety londyn-Katowice
Nigdy więcej. Oszukali mnie z odprawą.
Bilety do Holandii z KLM
Absolutnie negatywna opinia. NIC i NIGDY nie kupujcie przez tą stronę. Nie odzyskacie ani grosza. Złodzieje obrzydliwi. Bilety kupione przed pandemią, lot odwołany i zero zwrotu pieniędzy/przełożenia lotu. KLM twierdzi że ma związane ręce bo ta firma nigdy nie zwróciła się do nich o zwrot/rekompensatę za nie wykonany lot, a my dla KLM nich nie jesteśmy klientem. Trip com od roku przyjmuje tylko zgłoszenia telefoniczne/ e-mailowe i wysyła chyba już milionowe informacje, ze masz czekać/ bo zrobili zgłoszenie. Nie mam już rachuby ile wykonałam telefonów i e-maili.
Trip.com nigdy nigdy
PORAŻKA POSZUKJĘ LUDZI OSZUKANYCH PRZEZ TEGO CHINOLA DO DO POZWU ZBIOROWEGO OSZUKALI MNIE NA 6 BILETÓW KUPIONYCH PRZED PANDEMIĄ LOTY PO MALEZJI Z BANGKOKU
Absolutnie negatywna opinia. NIC i NIGDY nie kupujcie przez tą stronę. Nie odzyskacie ani grosza. Złodzieje obrzydliwi. Bilety kupione przed pandemią, lot odwołany i zero zwrotu pieniędzy/przełożenia lotu. KLM twierdzi że ma związane ręce bo ta firma nigdy nie zwróciła się do nich o zwrot/rekompensatę za nie wykonany lot, a my dla KLM nich nie jesteśmy klientem. Trip com od roku przyjmuje tylko zgłoszenia telefoniczne/ e-mailowe i wysyła chyba już milionowe informacje, ze masz czekać/ bo zrobili zgłoszenie. Nie mam już rachuby ile wykonałam telefonów i e-maili.
Również nie polecam.Bilety zakupione w czasie pandemii lot odwołany Air Asia a pośrednik nie chce oddać pieniędzy,tlumacząc się że nie wnioskowalam o zwrot gotówki co było nie prawdą,kręca,brak jednoznacznych odpowiedzi.NIe polecam
Pytanie do osoby która szuka osób do pozwu grupowego,znalazłeś?bo chetniie się dopisze
?
Firma nie zwróciła mi środków za odwołany przez nich lot z kwietnia. Jest połowa października. Argumenty, których używali w rozmowie telefonicznej przeczą logice i zdrowemu rozsądkowi. Nie zamierzam nigdy więcej kupować biletów za pośrednictwem trip.com, nawet jeśli będą dużo tańsze.
ZŁODZIEJE ZŁODZIEJE JESZCZE RAZ ZŁODZIEJE NIE ZWRACAJĄ KOSZTÓW ZA BILETY ZAREZEZERWOWANE PRZED PANDEMIĄ LOTY ZOSTAŁY ANULOWANE PIEPSZĄ GŁUPOTY ŻE LINIE LOTNICZE NIE ZWRACZJĄ KOSZTÓW NIE DOPUSZCZJĄ DO KONTAKTU BEZ POŚREDNIO Z LINIAMI LOTNICZYMI UDAŁO MI SIE WEJŚĆ NA MALESIA AIR I JEST MOJE IMIE I NAZWISKO A DANE DO KONTAKTU TO ADRES EMAIL youyofang311@gmail i tel +8618210397847 piszą głupie emaile tylko po to żeby sie odnich odczepić sprawa do sądu
Brak zwrotu kosztów za lot po dwóch miesiącach oczekiwania
Brak zwrotu kosztów lotu po dwóch miesiącach od skasowania lotu.
Nie polecam
Nie polecam. Nr zamówienia 11944998345. Bilet kupiony przez Trip.com w grudniu 2019 na lot 22 marca z Fernando Noronha do Recife. Niestety nie zostałem wpuszczony na lot na Fernando Noronha 20 marca (zakaz wstępu dla cudzoziemców na wyspę). W związku z tym musiałem odwołać lot powrotny (poprzez przedstawicieli linii lotniczej). Niestety Trip.com ma to w głębokim poważaniu. Lot się odbył, nawet nie raczyli poinformować o wcześniejszym zakazie lotów dla cudzoziemców na Fernado Noronha. Niestety przy jakichkolwiek problemach umywają ręce. Ta firma to kompletne nieporozumienie. Jedna gwiazdka to i tak zbyt wysoka ocena jak na obsługę ze strony pośrednika
Trip nigdy więcej!!!
Witam
Wykupiłem pobyt w hotelu. Nie poinformowano mnie, że hotel nie wystawi mi faktury. Od dwóch tygodni próbuje wyciągnąć od Nich fakturę bez skutku. Najpierw poinformowali mnie że procedura tra 5-7 dni. Po tygodniu kontakt się urwał. Żenada!!!
omijajcie Trip!!!Potwierdzam. Firma nie jest godna zaufania. Pazerność i arogancja w traktowaniu klienta. Nie polecam.
Inni również oglądali



Center Parcs
Center Parcs Europe oferuje niezapomniany wypoczynek przez caÅy rok. Wiosna, lato, jesieÅ czy zima – dziaÅ...

Smartfares
Opinie o SMARTFARESSmartFares to serwis rezerwacji podróży, który specjalizuje siÄ w dostarczaniu konsumento...
Kupiłyśmy bilety przed pandemią do Holandii z KLM. Nie odzyskaliśmy ani lotu ani pieniędzy. Tylko wysyłają maile ze rejestrują nasze zgłoszenia. Chyba już milionowe.