Opinie AirHelp

AirHelp jest start-upem wspieranym przez firmę Y Combinator, a ambitny plan AirHelp to raz na zawsze położyć kres Twoim troskom, związanym z podróżami lotniczymi. AirHelp pomaga pasażerom lotniczym na całym świecie uzyskać należne odszkodowanie za opóźnione i odwołane loty oraz w przypadku odmowy wejścia na pokład. Wspiera miliony pasażerów, którzy nie są pewni swoich praw, którym brakowało czasu, zaufania lub wiedzy, by samodzielnie ubiegać się o odszkodowanie. Uważa, że prawa pasażerów zostały ustanowione po to, by ich przestrzegać. Właśnie dlatego AirHelp walczy o to, aby linie lotnicze wywiązywały się ze swoich zobowiązań finansowych. Wykorzystuje do tego sądy, krajowe organy nadzorcze i internet, w którym ujawnia zaniedbania linii w zakresie informowania pasażerów o ich prawach. AirHelp chce przede wszystkim sprawić, by ubieganie się o odszkodowanie było tak łatwe i bezproblemowe, jak to tylko możliwe. Wierzy, że można to osiągnąć dzięki najnowocześniejszej technologii, dostępnej poprzez przyjazną dla użytkownika stronę internetową oraz intuicyjne aplikacje mobilne.

Misja AirHelp

AirHelp jest światowym liderem w branży odszkodowań lotniczych. Pomaga podróżnym dochodzić swoich praw w przypadku opóźnionych, odwołanych lub przepełnionych lotów. Skontaktuj się z AirHelp, jeśli potrzebujesz pomocy. AirHelp to ponad 20 narodowości i 15 języków – można mówić o AirHelp jako o obywatelach świata! Członkowie zespołu AirHelp mogą pracować zdalnie lub w jednym z biur, zlokalizowanych w największych miastach na świecie.

Poznaj swoje prawa z AirHelp

Choć aż 8 milionów podróżnych z całego świata kwalifikuje się do odszkodowania, mniej niż 2% zna swoje prawa w tym zakresie. Dlatego chce AirHelp edukować pasażerów linii lotniczych i wspierać ich w uzyskiwaniu należnego odszkodowania. Czas poznać swoje prawa. Opóźnienia się zdarzają, ale to nie znaczy, że musisz je akceptować. Prawa pasażerów linii lotniczych w Unii Europejskiej reguluje Rozporządzenie nr 261/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 11 lutego 2004 r. Nazwa ta jest dość długa, dlatego posługuje się skrót WE 261. Jest to prawo nakładające na linie lotnicze obowiązek wypłaty odszkodowania pasażerom, których loty zostały znacznie opóźnione, odwołane lub gdy odmówiono im wejścia na pokład. Jeśli opóźnienie lotu jest większe niż 3 godziny, pasażerom lotów w obrębie UE, objętych rozporządzeniem WE 261, przysługuje odszkodowanie w wysokości do 600 €. Marzysz o kolejnych podróżach? Taki zastrzyk gotówki na pewno się przyda!

Kiedy należy się odszkodowanie za lot?

Twój lot był opóźniony lub odwołany? Aż 87% pasażerów linii lotniczych nie jest świadomych swoich praw, przez co każdego roku do ich kieszeni nie trafia łącznie nawet 5 miliardów EUR. Jeżeli Twój lot był opóźniony, odwołany lub odmówiono Ci wejścia na pokład, możesz być uprawniony do rekompensaty. Zależy to jednak ściśle od Twojego lotu:

1) W przypadku lotów wewnątrz Stanów Zjednoczonych możliwe jest uzyskanie rekompensaty wyłącznie w przypadku odmowy przyjęcia na pokład (tzw. overbooking). W konsekwencji otrzymujesz lot zastępczy, a na miejscu docelowym znajdujesz się z minimum godzinnym opóźnieniem.

2) W przypadku lotów z Europy lub do Europy (operowanych przez europejską linię lotniczą) możliwe jest uzyskanie odszkodowania w przypadku opóźnienia, odwołania lotu lub odmowy przyjęcia na pokład. Wyjątek stanowią sytuacje poza skuteczną kontrolą linii lotniczej, tzw. nadzwyczajne okoliczności (np. złe warunki pogodowe).

Podziel się opinią!

Podziel się swoją opinią na temat AirHelp! Dzięki Twojej ocenie potencjalni klienci AirHelp otrzymają niezbędne informacje. Każda opinia jest dla nas ważna.

AirHelp
Opinie, skargi a doświadczenie klijentow (0)

10
100% Będę kupować tutaj nadal!

Zamówienie

10

Serwis

10

Cennik

10

Dostava

10

Wszystkie opinie

Czytaj o doswiadczeniach klientów, niezależnie opinie oraz skargi! Dowiedż się o najlepszych (online) sklepach. Wspólnie zdecydujemy, które sklepy są godne naszey uwagi a które nie!

Napisz wlasną opinię o AirHelp

Twoja opinia

Please enter your first and last name separated by a space (e.g. Jane Miller)