Wszystkie opinie z Przemyslaw

  • Review o: Komfort

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Drzwi łazienkowe wraz z ościeżnicą

    Drzwi łazienkowe firmy Intenso Doors zamówiłem w sklepie Komfort Bełchatów w listopadzie 2022. Po 9 tygodniach dotarły.. Okazało się że ościeżnica jest uszkodzona. Czekam już ponad 3,5 miesiąca od uznania reklamacji na wymianę ościeżnicy i montaż wraz z drzwiami. Ościeżnica dotarła do sklepu według zapewnień p. Kierownik sklepu dwa tygodnie temu. Teraz czekam aż monter znajdzie czas na montaż bo ma przecież umówionych innych klientów. Przez cały czas nie mogłem się dowiedzieć kiedy otrzymam reklamowany towar. Tzw Dział Reklamacji nie wiem do czego służy. Jedyną informację która od nich otrzymałem była informacja przysłana 2 razy o uznaniu reklamacji. Po wielokrotnych próbach nie uzyskałem żadnej wiążącej informacji z tego działu kiedy będę miał pełnowartościowy towar. Nawet teraz choć ponoć ościeżnica jest sobie w sklepie nie otrzymałem tej informacji oficjalnie z tzw Działu Reklamacji firmy Komfort tylko telefonicznie od p.Kierownik. Moim zdaniem Komfort powinien skasować ten dział i obniżyć ceny produktów w związku z mniejszymi kosztami. Ja czekam dalej aż pan monter znajdzie czas w swoim grafiku..Gwoli ścisłości, montaż był w cenie. Będę omijać Komfort szerokim kołem i chcę jak najszybciej zapomnieć o tym koszmarnie amatorskim serwisie! Nie polecam nikomu!


  • Review o: Oh, Paris!

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    kilka produktów

    UWGAGA na ten sklep ! ten sklep nie zwraca pieniędzy !
    Zachęcam do przeczytania opinii na różnych portalach. Praktyka jest taka iż oferują towar którego nie mają, po rezygnacji czekają aż klient się "zmęczy" i nie będzie dochodził zwrotu.
    Klient jest karmiony nowymi datami zwrotu aż rezygnuje z przysłowiowych paru zlotych aby nie tracić czasu.
    Powody podawane przez sklep (brak podanego nr konta, trudny miesiąc, wpłaty od kurierków co 14 dni, duża liczba zleceń)
    W moim przypadku to już ponad 50 dni od rezygnacji i nadal brak zwrotu.

    Dzień dobry Panie Przemysławie, widzę obiecał Pan, że będzie nas zwalczał i nas Pan zwalcza. Pięknie Pan pisze i opowiada. Przykro nam, że jednak zamiast się porozumieć toczymy dysputę publicznie.Ale wróćmy do sedna sprawy - nie otrzyamł Pan zwrotu, bo nie dopełnił obowiązku, jakim jest przesłanie nam numeru konta. Jak anuluje Pan zamówienie w korporacji, to przypadkiem do zwrotu nie podaje Pan numeru konta? zapewne Pan to robi i nie ma Pan pretensji , o to że nie otrzymał Pan pieniędzy, bo firma nie wiedziala, gdzie przelać środki. A do nas Pan ma. Gdy Pan zapytaniem na początku lutego się zwrócił w tematyce zwrotu. odpisaliśmy, ze sprawdzimy sytuację. Po tygodniu otrzymal Pan informację, że nie mamy konta, więc dokąd mielibyśmy zwrócić środki. No nie ma do kogo. Gdy otrzymaliśmy po awanturze od Pana w końcu numer konta otrzymal Pan od nas informacje zwrotną, że możliwy jest zwrot w takiej dacie. Dla Pana wiedzy: przeprowadzamy w naszym sklepie: w roku 2022 - ponad 6000 transakcji, na 6000 transakcji z tego roku mamy 20 negatywnych opinii, wliczajac Pana ipinię, to jest proszę Pana promil pretensjonalnych ludzi. Zatem Pana twierdzenia są nie prawdą i mówi Pan rzeczy nie zgodne ze stanem faktycznym. Mimo wszystko życzę Panumiłych Walentynek i dużo szczęścia. Zespół Oh, Paris!

    Uwaga na tego sprzedającego, zachęcam do czytania innych opinii, najlepiej nie pisanych przez właściciela sklepu.
    Nr konta został podany od razu (znając historie podobnych opinii) ! wpierw zanim zapytał a drugi raz juz po pytaniu i to się odbyło 30 dni temu !
    UWAGA na sprzedającego !

    Innych opinii, to znaczy jakich. Tak jak napisałem na ponad 12000 transakcji w ciągu 2 lat negatywnych opinii jest promil. Zatem prosze przestać sie kompromitować.

    Kultura osobista firmy "Oh, Paris" jest jak widać na wysokim poziomie, zważywszy na fakt iż jest winna pieniądze i pozwala sobie na tego typu komentarze.
    Proszę zauważyć iż sprzedający nie ustosunkował się do informacji o juz przesłanym numerze konta które zarzucil w komentarzu powyżej (ps. ten komentarz jest przez sprzedajacego kopiowany i umieszczany w innych opiniach do innych osób także na tym portalu)
    Fakty są takie. W moim przypadku po rezygnacji 13 grudnia i podaniu mojego nr konta także 13 grudnia nie mogę odzyskać pieniędzy. Jestem natomiast karmiony przeróżnymi informacjami a ostatnio o "dramacie na rynku" i problemach z obrotem.

    Co do ilości opinii, proszę je weryfikować na portalu gdzie opienie sa autoryzowane. Na jednym z nich przez ostatnie 12 miesięcy sklep otrzymal 33 opinie pozytywne i 23 negatywne (to nie jest "promil), żeczy proste do sprawdzenia.

    Przestrzegam przed sklepem "Oh, Paris"

    Właśnie z powodu, że opinie wydają tylko niezadowolenie klienci, a ci, którzy są zadowolenie ich w ogóle nie wydają, albo sporadycznie, instytucja opinii nie ma sensu. Jeśłiby opinie były obligatoryjnie wydawane do każdej transakcji, wtedy ten system miałby sens. Nie wspomnę o przypadkach szantażowania sklepów przez łowców darmowych okazji. Mój stosunek do tego jest jednoznaczny. Ale zamiast rozwiązywac problem między nami, widze Pan nadal woli pisaći pisać i pisać.


  • Review o: Oh, Paris!

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    kilka produktów

    UWGAGA na ten sklep ! ten sklep nie zwraca pieniędzy !
    Zachęcam do przeczytania opinii na różnych portalach. Praktyka jest taka iż oferują towar którego nie mają, po rezygnacji czekają aż klient się "zmęczy" i nie będzie dochodził zwrotu.
    Klient jest karmiony nowymi datami zwrotu aż rezygnuje z przysłowiowych paru zlotych aby nie tracić czasu.
    Powody podawane przez sklep (brak podanego nr konta, trudny miesiąc, wpłaty od kurierków co 14 dni, duża liczba zleceń)
    W moim przypadku to już ponad 50 dni od rezygnacji i nadal brak zwrotu.

    Dzień dobry Panie Przemysławie, widzę obiecał Pan, że będzie nas zwalczał i nas Pan zwalcza. Pięknie Pan pisze i opowiada. Przykro nam, że jednak zamiast się porozumieć toczymy dysputę publicznie.Ale wróćmy do sedna sprawy - nie otrzyamł Pan zwrotu, bo nie dopełnił obowiązku, jakim jest przesłanie nam numeru konta. Jak anuluje Pan zamówienie w korporacji, to przypadkiem do zwrotu nie podaje Pan numeru konta? zapewne Pan to robi i nie ma Pan pretensji , o to że nie otrzymał Pan pieniędzy, bo firma nie wiedziala, gdzie przelać środki. A do nas Pan ma. Gdy Pan zapytaniem na początku lutego się zwrócił w tematyce zwrotu. odpisaliśmy, ze sprawdzimy sytuację. Po tygodniu otrzymal Pan informację, że nie mamy konta, więc dokąd mielibyśmy zwrócić środki. No nie ma do kogo. Gdy otrzymaliśmy po awanturze od Pana w końcu numer konta otrzymal Pan od nas informacje zwrotną, że możliwy jest zwrot w takiej dacie. Dla Pana wiedzy: przeprowadzamy w naszym sklepie: w roku 2022 - ponad 6000 transakcji, na 6000 transakcji z tego roku mamy 20 negatywnych opinii, wliczajac Pana ipinię, to jest proszę Pana promil pretensjonalnych ludzi. Zatem Pana twierdzenia są nie prawdą i mówi Pan rzeczy nie zgodne ze stanem faktycznym. Mimo wszystko życzę Panumiłych Walentynek i dużo szczęścia. Zespół Oh, Paris!

    Uwaga na tego sprzedającego, zachęcam do czytania innych opinii, najlepiej nie pisanych przez właściciela sklepu.
    Nr konta został podany od razu (znając historie podobnych opinii) ! wpierw zanim zapytał a drugi raz juz po pytaniu i to się odbyło 30 dni temu !
    UWAGA na sprzedającego !

    Innych opinii, to znaczy jakich. Tak jak napisałem na ponad 12000 transakcji w ciągu 2 lat negatywnych opinii jest promil. Zatem prosze przestać sie kompromitować.

    Kultura osobista firmy "Oh, Paris" jest jak widać na wysokim poziomie, zważywszy na fakt iż jest winna pieniądze i pozwala sobie na tego typu komentarze.
    Proszę zauważyć iż sprzedający nie ustosunkował się do informacji o juz przesłanym numerze konta które zarzucil w komentarzu powyżej (ps. ten komentarz jest przez sprzedajacego kopiowany i umieszczany w innych opiniach do innych osób także na tym portalu)
    Fakty są takie. W moim przypadku po rezygnacji 13 grudnia i podaniu mojego nr konta także 13 grudnia nie mogę odzyskać pieniędzy. Jestem natomiast karmiony przeróżnymi informacjami a ostatnio o "dramacie na rynku" i problemach z obrotem.

    Co do ilości opinii, proszę je weryfikować na portalu gdzie opienie sa autoryzowane. Na jednym z nich przez ostatnie 12 miesięcy sklep otrzymal 33 opinie pozytywne i 23 negatywne (to nie jest "promil), żeczy proste do sprawdzenia.

    Przestrzegam przed sklepem "Oh, Paris"

    Właśnie z powodu, że opinie wydają tylko niezadowolenie klienci, a ci, którzy są zadowolenie ich w ogóle nie wydają, albo sporadycznie, instytucja opinii nie ma sensu. Jeśłiby opinie były obligatoryjnie wydawane do każdej transakcji, wtedy ten system miałby sens. Nie wspomnę o przypadkach szantażowania sklepów przez łowców darmowych okazji. Mój stosunek do tego jest jednoznaczny. Ale zamiast rozwiązywac problem między nami, widze Pan nadal woli pisaći pisać i pisać.


  • Review o: Oh, Paris!

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    kilka produktów

    UWGAGA na ten sklep ! ten sklep nie zwraca pieniędzy !
    Zachęcam do przeczytania opinii na różnych portalach. Praktyka jest taka iż oferują towar którego nie mają, po rezygnacji czekają aż klient się "zmęczy" i nie będzie dochodził zwrotu.
    Klient jest karmiony nowymi datami zwrotu aż rezygnuje z przysłowiowych paru zlotych aby nie tracić czasu.
    Powody podawane przez sklep (brak podanego nr konta, trudny miesiąc, wpłaty od kurierków co 14 dni, duża liczba zleceń)
    W moim przypadku to już ponad 50 dni od rezygnacji i nadal brak zwrotu.

    Dzień dobry Panie Przemysławie, widzę obiecał Pan, że będzie nas zwalczał i nas Pan zwalcza. Pięknie Pan pisze i opowiada. Przykro nam, że jednak zamiast się porozumieć toczymy dysputę publicznie.Ale wróćmy do sedna sprawy - nie otrzyamł Pan zwrotu, bo nie dopełnił obowiązku, jakim jest przesłanie nam numeru konta. Jak anuluje Pan zamówienie w korporacji, to przypadkiem do zwrotu nie podaje Pan numeru konta? zapewne Pan to robi i nie ma Pan pretensji , o to że nie otrzymał Pan pieniędzy, bo firma nie wiedziala, gdzie przelać środki. A do nas Pan ma. Gdy Pan zapytaniem na początku lutego się zwrócił w tematyce zwrotu. odpisaliśmy, ze sprawdzimy sytuację. Po tygodniu otrzymal Pan informację, że nie mamy konta, więc dokąd mielibyśmy zwrócić środki. No nie ma do kogo. Gdy otrzymaliśmy po awanturze od Pana w końcu numer konta otrzymal Pan od nas informacje zwrotną, że możliwy jest zwrot w takiej dacie. Dla Pana wiedzy: przeprowadzamy w naszym sklepie: w roku 2022 - ponad 6000 transakcji, na 6000 transakcji z tego roku mamy 20 negatywnych opinii, wliczajac Pana ipinię, to jest proszę Pana promil pretensjonalnych ludzi. Zatem Pana twierdzenia są nie prawdą i mówi Pan rzeczy nie zgodne ze stanem faktycznym. Mimo wszystko życzę Panumiłych Walentynek i dużo szczęścia. Zespół Oh, Paris!

    Uwaga na tego sprzedającego, zachęcam do czytania innych opinii, najlepiej nie pisanych przez właściciela sklepu.
    Nr konta został podany od razu (znając historie podobnych opinii) ! wpierw zanim zapytał a drugi raz juz po pytaniu i to się odbyło 30 dni temu !
    UWAGA na sprzedającego !

    Innych opinii, to znaczy jakich. Tak jak napisałem na ponad 12000 transakcji w ciągu 2 lat negatywnych opinii jest promil. Zatem prosze przestać sie kompromitować.

    Kultura osobista firmy "Oh, Paris" jest jak widać na wysokim poziomie, zważywszy na fakt iż jest winna pieniądze i pozwala sobie na tego typu komentarze.
    Proszę zauważyć iż sprzedający nie ustosunkował się do informacji o juz przesłanym numerze konta które zarzucil w komentarzu powyżej (ps. ten komentarz jest przez sprzedajacego kopiowany i umieszczany w innych opiniach do innych osób także na tym portalu)
    Fakty są takie. W moim przypadku po rezygnacji 13 grudnia i podaniu mojego nr konta także 13 grudnia nie mogę odzyskać pieniędzy. Jestem natomiast karmiony przeróżnymi informacjami a ostatnio o "dramacie na rynku" i problemach z obrotem.

    Co do ilości opinii, proszę je weryfikować na portalu gdzie opienie sa autoryzowane. Na jednym z nich przez ostatnie 12 miesięcy sklep otrzymal 33 opinie pozytywne i 23 negatywne (to nie jest "promil), żeczy proste do sprawdzenia.

    Przestrzegam przed sklepem "Oh, Paris"

    Właśnie z powodu, że opinie wydają tylko niezadowolenie klienci, a ci, którzy są zadowolenie ich w ogóle nie wydają, albo sporadycznie, instytucja opinii nie ma sensu. Jeśłiby opinie były obligatoryjnie wydawane do każdej transakcji, wtedy ten system miałby sens. Nie wspomnę o przypadkach szantażowania sklepów przez łowców darmowych okazji. Mój stosunek do tego jest jednoznaczny. Ale zamiast rozwiązywac problem między nami, widze Pan nadal woli pisaći pisać i pisać.