Wszystkie opinie z Pam

  • Review o: Hebe

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    kosmetyki kolorowe

    Jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się zamówienie w porządku z tej firmy. Jeśli produkty przychodziły - to połamane, pęknięte, rozlane, źle zabezpieczone, w za dużych paczkach przepełnionych plastikiem, ale niedokładnie owinięte, więc wszystko pływało w odżywkach do włosów itp. W zeszłym roku zamówiłam przesyłkę - po 3 tygodniach, licznych mailach, próbach skontaktowania się z infolinią i pisaniem na czacie po prostu bez słowa wyjaśnienia anulowano zamówienie. Miesiąc temu znowu stwierdziłam, że zaryzykuję, bo chciałam produkty dostępne tylko w hebe, których nie było w sklepie stacjonarnym. Dostawa miała być w ciągu 1-3 dni u mnie w domu. Dziś mijają 23 dni, na maile nie odpisują, na infolinii dowiaduję się codziennie, że jeszcze dziś ktoś wyśle mi maila. 150 zł zamrożone od ponad 3 tygodni, a po użeraniu się przez telefon dostałam... zniżkę na 20 zł tylko na produkty hebe na następne zamówienie online, o ile przekroczę określoną wartość koszyka. Koszmar, fatalna logistyka, za mało pracowników, brak procedur i jakiegokolwiek poważnego myślenia o kliencie. Zdecydowanie odradzam, to loteria, czy dostanie się coś za swoje pieniądze, czy można je zobaczyć za miesiąc (o ile, bo na razie mimo prób anulowania zamówienia dalej nie udało mi się tego osiągnąć).