Wszystkie opinie z Natan Kaczmarczyk
Review o: omnisend
Zakup usługi automatyzacji marketingowej
Niestety, mam poważne problemy z obsługą klienta od czasu zakupu usługi automatyzacji marketingowej. Cały czas przekierowywany jestem od jednego przedstawiciela do drugiego, którzy pytają mnie o te same informacje, mimo że już je dostarczyłem. Klient mojego klienta otrzymał automatyczną wiadomość o umówionym spotkaniu, chociaż spotkanie zostało odwołane i jest to widoczne w moim kalendarzu internetowym. Dzienniki aktywności w Omnisend pokazują niezgodne informacje z tym, co otrzymał klient (wiadomość o automatyzacji została wysłana godzinę później). Próbuje rozwiązać te problemy, ale ciągle muszę przekazywać dowody od jednego przedstawiciela do drugiego. To mnie frustrowało i zdezorientowało mojego klienta, co nie może się powtarzać, ponieważ jestem jednoosobową firmą. Dlatego szukam platformy z lepszą obsługą klienta i działającą automatyzacją.