Wszystkie opinie z Na infolinii bardzo dobrze imię znane

  • Review o: Media Expert

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Xbox Series S Pad Xbox Series Golarka Philips

    Dnia 22 grudnia 2022 roku zamówiłem u nich prezenty pod choinkę dla moich bliskich. Zgodnie z informacją która widniała na stronie sklepu była GWARANCJA DOSTAWY PRZED ŚWIĘTMI. Upewniłem się po kliknięciu w przycisk przy produktach i pisało że zamówienia złożone do godziny 19:00 tego dnia mają gwarancję dostawy przed świętami. Aby się upewnić podjechałem do najbliższego sklepu stacjonarnego w i spytałem jednego ze sprzedawców czy na pewno zostaną dostarczone przed świętami jeśli zamówię do godziny 19:00 tego dnia. Powiedziano mi że tak. W takim razie złożyłem zamówienie o godzinie 17:12. Zamówienie miało być dostarczone na dzień 23 grudnia 2022 roku. Cały dzień czekałem na SMS (za który nawet dodatkowo zapłaciłem) z informacją kiedy moje zamówienie dotrze do sklepu. Zamówienie zostało opłacone z góry z odbiorem w sklepie stacjonarnym. Wieczorem tego dnia podjechałem specjalnie do sklepu przed zamknięciem w celu dopytania się o moje zamówienie. Niestety na miejscu dowiedziałem się że jakaś paleta PCL na której było moje zamówienie NIE ZOSTAŁA DOSTARCZONA WOGÓLE. Zapytałem się pracownika co mam zrobić w takiej sytuacji i powiedział mi że mam się skontaktować z infolinią która pracowała do 20:00 i już było poza godzinami pracy bo liczyłem że może jeszcze przed zamknięciem dostanę informację że mogę odebrać zamówienie. Spytałem się czy możliwy jest zwrot pieniędzy od razu na miejscu w gotówce, bądź wydania towaru który może byłby dostępny w sklepie od ręki. Niestety również nie było takiej możliwości. Powiedziano mi również abym podjechał w Wigilię rano bo MOŻE przyjedzie towar. No i podjechałem znowu do tego sklepu 24 grudnia, spytałem się innego pracownika czy jest, on mi odpowiedział że dzisiaj w ogóle nie mieli dostawy żadnej. Zadzwoniłem też w Wigilię na infolinię Państwa sklepu i powiedziano mi że „dzisiaj już nie dotrze zamówienie, dopiero po świętach” oraz że „mam zgłosić reklamację na stronie i mogę oczekiwać rekompensaty”.
    Jestem strasznie zdenerwowany i zniesmaczony tą sytuacją z następujących względów:
    -brak informacji do mnie jako klienta o zagubionej palecie, przez co moje czekanie na towary było zbędne
    -brak możliwości w takiej sytuacji nawet zwrotu pieniędzy przy kasie co w święta akurat byłoby dla mnie dosyć ważne
    -fatygowanie się i 2 wycieczki do sklepu które nadal nic nie wniosły
    -podczas świąt bliscy zostali bez prezentów a ja bez pieniędzy za które mógłbym im kupić coś innego, bądź te same produkty u konkurencji
    -wprowadzanie klienta w błąd pomimo informacji na stronie, w sklepie, w reklamach o rzekomej GWARANCJI DOSTAWY PRZED ŚWIĘTAMI.

    Dziś jest 27 grudnia wieczór i jak zamówienia ani rekompensaty jak nie było tak nie ma dalej. Dzwoniłem na infolinię i uwaga bo chyba to zadziwi odpowiedź wszystkich: "NA JUTRO POWINNO BYĆ" :) Nie polecam, pozdrawiam, najgorsze święta ever.