Wszystkie opinie z Monika Ciecka

  • Review o: Leroy Merlin

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Lazienki produkty i uslugi

    Poprosze o przekazanie tego emaila na reklamacje czy dzialu kierownictwa.

    Od miesiaca korzystamy z uslug i materialow LM . Dokonalismy zakupow na lazienki i podlogi w tym oddziale. -Wroclaw ul Graniczna

    Pani projektantka xx udziela klientom nieprawdziwe informacje i wprowadza w blad. Nie umie tez powiedzic dzien dobry, dziekuje i do widzenia.

    1. Informacje odnosnie korzystania z rabatu jak i kuponu. Pani potwierdzila ze mozna korzystac z obu a przed opata zamowinia okazalo sie ze nie. Tym sposobem stracilam 2000 zl ktore moglam odliczyc od kolejnego zamowienia. Wydalismy w LM ponad xx tys zl !

    2. Pani x poinformowala mnie ze moge zaplacic 50% zamowienia co zrobilam a kolejne 50% po dowiezieniu materialu ktorego nie macie na stanie . Wiec dostarczony zostanie 50% materialu a reszte zaplace jak bedzie towar. Oczywiscie byla to nieprawda i w momencie dostarczenie kierowca nie chcial rozladowac materialow. Bez uprzedniego uprzedzenia mam w jednej sekundzie znajsc xx00 zl i zplacic bo inaczej towar zostanie zabrany.

    3. Po wprowadzeniu nas w ta pomylke i zamieszanie towar zostal zabrany bo nie moglismy oplacic w danej sekundzie i maz musial jechac i doplacic jako ze pieniadze ktore zaplacilam wczesniej xx000 zl zostaly przekazane na montaz ktory sie jeszcze nie zaczal. Oczywiscie informacji takiej wczesniej nie dostalismy. Dostalismy ja w dniu dostawy.

    4. Pomylka na kasie podwojnie zaksiegowali jedna wplate i oodali czesc pieniedzy xx00 zl montazyscie bez mojej zgody i bez poinformowania mnie o ty fakcie.

    5. Po sprawdzeniue tej pomylki z podwojnym naliczeniem kazali motazyscie oddac te pieniadze.

    6. Prosilam aby naliczyc 10% rabatu od zamowienia kolejnego do ktorego mam prawo jako ze mam karte klubu klienta i na niej ponad 7000 punktow . Kolejny problem jako ze dokonalam dwoch zamowien osobnych i od jednego zamowienia odliczyli kupon a od drugiego nie moga odliczyc rabatu 10%. Mam dokonac zwrotu i zakupic znow te same produkty uwzgedniajace 10% .

    7. Zatrudniacie osoby kompletnie niekompetentne ktore wprowadzaja totalny bajzel do zamowien.

    8. Podpisanie zamowienia i wyprostowanie tego balaganu zajelo nam caly dzien i konca nie widac.

    9. Szczerze opisze ta sytuacje na FB aby inni klienci byli zorientowani i jak beda mogli to niech ida do innego sklepu tam gdzie traktuje sie klienta z szacunkiem, powaga i odpowiednim podejsciem.

    10. Oczywiscie mam do wgladu emaile i wiadomosci na whatssapp.