Wszystkie opinie z Miłosz Jasiński
Review o: Ann Taylor
Zakup ubrań
Jestem bardzo niezadowolony/a z mojego doświadczenia w sklepie. Jestem lojalnym klientem od trzydziestu lat i czuję się niedoceniany/a przez pracowników. Dostałem/am informację o spóźnionej płatności pocztą, zamiast online. Po dokonaniu płatności kartą debetową i rozmowie z konsultantem/ką, który/która twierdził/a, że nie ma potwierdzenia płatności, zostałem/am obciążony/a dodatkowymi opłatami w wysokości 30,00 zł plus odsetki. Nawet nie wiedziałem/am, jaki jest stan mojego konta. Sklep Ann Taylor w Cincinnati, który odwiedzałem/am, został zamknięty, więc zmuszony/a byłem/am do robienia zakupów online. Zamówiłem/am ten sam rozmiar, który miałem/am w szafie, ale nowa odzież okazała się kompletnie za mała. Musiałem/musiałam ponieść koszty zwrotu. Jakość ubrań nie jest taka, jak kiedyś, a rozmiary na pewno się nie zgadzają. Po wielu frustracjach związanych z próbami skontaktowania się z konsultantką/tem telefonicznie, postanowiłem/am zrezygnować z mojego konta. Kiedy w końcu udało mi się skontaktować z przedstawicielem/ką, powiedział/a, że nie ma możliwości anulowania odsetek karnych za spóźnione płatności. Mam nadzieję, że inny sprzedawca przeczyta te opinie i otworzy nowy sklep, który zastąpi Ann Taylor.