Wszystkie opinie z M. Wysocki
Review o: BikeInn
Zakup produktu
Zamówiłem rower, ale niestety okazał się uszkodzony po dostawie. Kiedy skontaktowałem się z obsługą klienta, niestety odmówili mi zwrotu pieniędzy. To naprawdę bardzo nieprofesjonalne podejście do problemu.
Review o: Ann Taylor
Zapytanie o przesyłkę
Uwielbiam Ann Taylor i Loft, ale obsługa klienta online jest straszna. W ciągu ostatnich kilku dni naprawdę czuję, że nie przejmują się i są bardzo aroganccy. Miałam proste pytanie dotyczące produktu, który zamówiłam i który zabierał trochę dłużej niż zwykle na dostawę. Odpowiedzieli mi, że to normalny czas oczekiwania i nie mogę dowiedzieć się, kiedy zostanie wysłany. Wyjaśniłam, że rozumiem, ale byłam ciekawa, kiedy można go spodziewać. Nawet nie narzekałam, a jednak przedstawiciel obsługi klienta był od razu obronny. Ojej. Taki stosunek jest nie do przyjęcia.
Review o: louis
zakup kasku motocyklowego
Zamówiłem sobie kask motocyklowy przez internet, ale niestety okazało się, że nie było go na stanie. Brak informacji o opóźnieniach w wysyłce sprawił, że byłem poirytowany. Po rozmowie telefonicznej z obsługą klienta, postanowiłem zrezygnować z zamówienia, jeśli nie zostanie wysłane do środy, bo czekałem zbyt długo. Kiedy kask wreszcie dotarł, okazało się, że był zapakowany w zwykły karton i nie było żadnych instrukcji. Całe to doświadczenie było rozczarowujące i nie polecam.