Wszystkie opinie z kwiatowy Aliexpress

  • Review o: Poczta Kwiatowa

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    kwiaty bukiet

    Niestety musze wystawić negatywa. Poczta kwiatowa = taki kwiatowy Aliexpress, CZYLI co innego na zdjęciu, a co innego przychodzi w rzeczywistości, Na zdjęciu piękny okazały bukiet, a dostajesz chińską podróbkę. Dodam ze bukiet, który dostała moja Mama absolutnie nie wart zapłaconej ceny tylko może z połowę tego. Oszukują na kwiatach, przyszły zupełnie inne i jakby tańsze. Kwiaty dostarczone wczoraj wyglądały jakby miały kilka dni! Ciekawe czy do jutra przeżyją! Masakra. Gdzie tu gwarancja świeżości???! Plus tylko za to ze bukiet w ogóle dotarł do mojej Mamy. Jak nie macie asortymentu to po co w ogóle wystawiacie na stronie ze jest w sprzedaży! To jest oszukiwanie klienta! Złożyłam reklamacje ciekawe co odpiszą. WSTYD!

    Muszą Ci odpisać do 14 dni. Brak odpowiedzi jest przyznaniem racji reklamującemu. Musisz tylko zaznaczyć, że niezgodny z opisem w internecie, oraz czego żądasz. Wklejam Ci moją z nimi korespondencję.

    2022-05-26 22:27
    Składam reklamację na zamówienie numer…. w związku z nie wywiązaniem się przez sklep internetowy z umowy dostarczenia zamówionych kwiatów i prezentu w określonym terminie tj.26.05.2022 roku (Dzień Matki), do odbiorcy. W związku z tym, że szkody i przykrość jaka została wyrządzona mojej mamie przez nieprofesjonalne działanie firmy są ogromne i nie do oszacowania w roszczeniu żądam zwrotu zapłaconej kwoty w wysokości 215,00 zł.

    W dniu 2022-05-27 16:42:09 (dzień po Dniu matki)
    Firma DHL doręczająca Pana/Pani zamówienie potwierdziła nam doręczenie zamówienia.

    2022-05-27 17:27 -
    Reklamacja do zamówienia nr …… ciąg dalszy.
    Informuję, że odpowiedź na reklamację z dnia 26.05.2022 nie jest satysfakcjonująca i nie rozwiązuje problemu. Przesyłka została doręczona dzień później, chociaż na stronie internetowej nie było informacji, że termin może nie zostać zachowany. Gdyby taka informacja była, to dostarczyłabym kwiaty i prezent inaczej, na przykład przy pomocy innej firmy. Nie dochowanie terminu w takich przypadkach (Dzień Matki, ślub, pogrzeb, chrzciny) jest niewywiązaniem i złamaniem warunków umowy, którą zamawiając przesyłkę i opłacając ją zawarliśmy z waszą firmą. Przesyłka dotarła w innym, późniejszym terminie. Była zapakowana w wielki szary, nieestetyczny karton- nie tak dostarcza się kwiaty i prezenty. Kwiaty były nieświeże, połamane, brzydko pachnące, obdarowanej skojarzyły się z nieświeżymi kwiatami cmentarnymi. Alkohol był inny niż na stronie internetowej. Jest to dla nas przykra sytuacja. Mama zapakowała kwiaty z powrotem w karton i wyrzuciła je na śmietnik. W związku z powyższym żądam zwrotu zapłaconej kwoty w wysokości 215,00 zł. Informuję, że cała korespondencja z waszą firmą w razie nie spełnienia żądań będzie udostępniona UOKiK oraz opublikowana w mediach społecznościowych.

    W dniu 2022-05-27 17:32:17
    Proszę przesłać zdjęcia otrzymanego zamówienia.

    2022-05-27 18:12
    Przesyłam zdjęcia, które mama zrobiła swoim telefonem przed wyrzuceniem kwiatów i jest na nich też, to co wysłano zamiast nalewki babuni, jak się Pani wpatrzy to nazywa się to Beskidzka wiśnia, czy coś tam.... Karton jest oryginalny w którym dostarczone zostało zamówienie. Czy są to standardy ogólnie przyjęte w czasie dostarczania przesyłek? Oczywiście zdjęcia nie oddają tego, że kwiaty były na drucikach i poprzewracały się jak mama chciała je ułożyć w wazonie. Mieszkam daleko i sama nie mogłam zrobić tych zdjęć. W razie wątpliwości mama ma świadków jak wyglądała ta żenująca przesyłka.

    W dniu 2022-05-27 18:43:02 użytkownik Poczta Kwiatowa
    Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. W ramach rekompensaty możemy zaproponować 30% zwrotu za bukiet.

    2022-05-27 19:10
    Nie zgadzamy się na rekompensatę 30%, ponieważ bukiet nadawał się tylko do śmietnika, a to znaczy że w 100%, a nie 30% był nie zgodny z zamówieniem.

    W dniu 2022-05-27 19:12:05 użytkownik Poczta Kwiatowa
    Możemy zaproponować dostawę bukietu przeprosinowego.

    2022-05-27 20:14
    Zgadzam się na bukiet przeprosinowy składający się z 12 róż. Świeżych, pięknie przybranych, nie zapakowanych w kartonowe pudło. Najbardziej zależy nam na zadowoleniu i szczęściu obdarowywanej osoby. W innym przypadku proszę o zwrot całej kwoty za którą sama kupię piękne kwiaty, bez pośredników. Proszę o podanie terminu dostawy.

    Dnia 28 maja 2022 08:46:53 CEST, Poczta Kwiatowa <info@pocztakwiatowa.pl> napisał(a):
    Bukiet przeprosinowy jest wysyłany od nas z siedziby firmą kurierską.


    2022-05-28 10:36
    Rozumiem, że dotrze dzisiaj? Bo w innym przypadku nie sądzę żeby był świeży. Na przykład gdy dotrze w poniedziałek.


    Dnia 28 maja 2022 10:57:14 CEST, Poczta Kwiatowa <info@pocztakwiatowa.pl> napisał(a):

    Najbliższy możliwy termin dostawy to poniedziałek. Nasza pracownia florystyczna pracuje w dniu jutrzejszym wraz z porozumieniem z firmą kurierską, która odbierze przesyłkę, aby została dostarczona na poniedziałek. Proszę o odpowiedź, czy mamy realizować

    2022-05-28 11.55
    W związku z tym rezygnuje z wiązanki przeprosinowej, nie realizować i żądam zwrotu 100% pieniędzy za wiązankę.


    Dnia 28 maja 2022 12.08 CEST, Poczta Kwiatowa
    Zleciliśmy zwrot pieniędzy. Jeszcze raz bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację.

    30 maja 2022 CAŁA KWOTA WRÓCIŁA NA KONTO!!!