Wszystkie opinie z Kornela

  • Review o: Komfort

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Krzesła

    Wszystkim odradzam zakupy w tym sklepie !! Zakupiliśmy z mężem krzesła, z czego okazało się, że jedno z nich przyszło z zarysowaną nóżka. Zgodnie z informacja od konsultantki na infolinii złożyłam reklamację. Po około 10 dniach otrzymałam pozytywną decyzję reklamacyjną z zaznaczeniem, że wymiana uszkodzonego produktu na nowy nie jest w tym momencie możliwa. Miało to być związane z aktualnym brakiem stanu magazynowego towaru w fabryce, przez co czas realizacji zgłoszenia miał zostać wydłużony. Nie otrzymaliśmy jednak informacji o przybliżonym czasie realizacji zgłoszenia. Miesiąc później napisałam maila z zapytaniem o aktualny status wymiany, ale odpowiedzi brak. Zadzwoniłam więc na infolinię, aby otrzymać jakakolwiek informację w tej sprawie. Konsultantka przekazała mi informację, że dział zgłoszeń już nie pracuje o tej godzinie, ale przekaże sprawę Panu Marcinowi, który się tym zajmuje i na pewno w dniu jutrzejszym się ze mną skontaktuje, oczywiście mailowo, gdyż reklamacje są załatwiane właśnie w ten sposób. Kontaktu od wspomnianego Pana jednak nie było. Za jakiś czas ponownie zadzwoniłam na infolinię i uzyskałam taka sama informację, były również zapewnienia i obietnice, że kontakt na pewno nastąpi. Jak można się domyślić, tak też się nie stało. W międzyczasie sprawdzałam na stronie sklepu czy produkt jest dostępny i o dziwo przez cały ten czas była opcja jego zakupu, więc informacja o brakach towaru w magazynie producenta była wielką ściemą. Bezskutecznie próbowaliśmy uzyskać pomoc, więc pojechaliśmy do sklepu stacjonarnego w naszym mieście, gdzie był dokonywany zakup tych krzeseł. Sprzedawca, któremu zgłosiłam sprawę oczywiście obiecał, że skontaktuje się z działem reklamacji, aby uzyskać jakaś rzetelna informację i następnego dnia w godzinach popołudniowych będzie się za mna kontaktował telefonicznie. Kontaktu oczywiście BRAK. Hitem jest fakt, że bedąc w sklepie sprzedawca powiedział nam, że w systemie widnieje informacja, że nasza reklamacja/wymiana została już zrealizowana w lipcu, czyli ponad miesiąc po uzyskaniu pozytywnej decyzji reklamacyjnej. Domyślam się, że firma chciała nam wmówić, że do rzekomej wymiany już doszło i sprawa reklamacji jest zamknięta. Uważam, że zarówno zachowanie pracowników tej pseudo firmy, obsługa klienta oraz polityka firmy to po prostu SKANDAL. Omijajcie ten sklep szerokim łukiem !

    Dzień dobry,
    Miałam podobna sytuację tyle, że z meblami kuchennymi. również dostałam pozytywną opinię na temat reklamacji i na tym skończył się ich kontakt. Wysyłałam maile, dzwoniłam, niestety nic nie przyniosło rezultatu. Skontaktowałam się z Rzecznikiem, który doradził rozwiązanie umowy ( z tytułu rękojmi). Wysłałam ostatecznego maila z paragrafami i w końcu chyba to przyniosło jakiś skutek bo w ciągu 2 tyg wymienili mi meble, których podobno nie mieli od kilku miesięcy ( producent nie wyprodukował XD, a na stronie wciąż były dostępne).
    Całość zajęła mi ponad 5 miesięcy ... Lepiej ich omijać