Wszystkie opinie z Karol W.
Review o: Revolut
karta
Mam pozytywne doświadczenia z obsługą klienta Revo. Wypłaciłem 200 € gotówki z bankomatu tutaj w Niemczech z mojego konta w euro (Revo). Oznacza to, że nie powinno być wymiany walut i nie było informacji o opłatach w bankomacie.
OK, dostałem gotówkę, ale po zajrzeniu do aplikacji Revo była opłata 0,41 € za transakcję.
Skontaktowałem się więc z obsługą klienta Revo w aplikacji i otrzymałem odpowiedzi od bota czatu. Nie byłem zadowolony, bo bot powtórzył tę samą odpowiedź. Poprosiłem o rozmowę z prawdziwą osobą. Otrzymałem powiadomienie, że agent na żywo będzie ze mną w ciągu około 9 minut i bot poprosił mnie o dołączenie zrzutu ekranu lub dokumentu dotyczącego transakcji. Zrobiłem to, o co mnie poprosiłem, a agent dołączył do czatu nieco później (było to około północy czasu lokalnego). Agent był bardzo miły, najpierw przeproś za złą odpowiedź bota i nie sprawiaj mi kłopotów. Zwrot 0,41 € został dokonany około godziny później.
Nie idealne, ale dalekie od okropnej obsługi (na razie). Moje osobiste doświadczenie.Review o: Dresslily
sukienka
Kupiłem dla mojej żony sukienkę, która była o jeden rozmiar za mała. Skontaktowałam się z pomocą techniczną i w ciągu kilku godzin otrzymałam odpowiedź, że mogę dostać nową sukienkę w odpowiednim rozmiarze bez żadnych kosztów, a także mogę zatrzymać pierwszą. Otrzymałam nową sukienkę w ciągu kilku tygodni i idealnie pasowała do mojej żony.
Jednak strona obiecujeczas wysyłki 10-18 dni, ale nie uwzględnia czasu "przetworzenia", w którym zamówienie będzie przebywać w magazynie ze statusem "spakowane" przez kilka tygodni. Jeśli skontaktujesz się z obsługą klienta, aby dowiedzieć się, kiedy Twoja paczka może dotrzeć, poinformują Cię, że dotrze tam, gdy będą chcieli ją wysłać. Ta sprawa jest bardzo pobieżna i należy jej unikać za wszelką cenę.
Ale żona zadowolonaa także w przyszłości na pewno złożę więcej zamówień!