Wszystkie opinie z I. Adamczyk
Review o: visible
zakup planu abonamentowego
Po zakupie planu abonamentowego miałem wiele problemów z siecią i obsługą klienta. Od samego początku była totalna chaotyczna sytuacja. Dodano kilka eSIM-ów w sposób niewłaściwy. Mieli trudności z przeniesieniem mojego numeru telefonicznego. Nie byli zbyt pomocni i próbowali wmówić mi, że to wina mojego telefonu (iPhone 14 Pro Max). Starali się przekonać mnie, że wszystko działa, kiedy tak nie było, a potem odmówili dalszej pomocy w znalezieniu rozwiązania. Co więcej, po przekonaniu mnie do rocznej płatności z góry, aby uzyskać większą zniżkę, odmówili zwrotu pieniędzy! Minęły już trzy tygodnie i nadal nie ma rozwiązania. W kilku przypadkach wnioskowałem o rozmowę z kierownictwem, ale jeszcze nie udało mi się z nikim porozmawiać. To przykład bardzo złych praktyk biznesowych, braku profesjonalizmu i niesprawiedliwego postępowania.
Review o: NuviaLab
Kupiłem 6 x Ultrabolan
Zamówiłem 6 opakowań Ultrabolana za 230,97 $ plus 16 dolarów za wysyłkę z NuviaLab 6 lutego. Próbowałem wysłać do nich 10 e-maili, ale żaden z nich nie przeszedł. Wprowadziłem numer zamówienia, żeby sprawdzić, gdzie jest moje zamówienie, ale zawsze otrzymywałem informację "nie znaleziono". Na ich stronie internetowej piszą, że przesyłka jest na pokładzie samolotu od 12 dni - muszę być dla nich wyjątkowym klientem, skoro moje paczki latają wokół układu słonecznego. Na stronie napisane jest, że dostawa do Australii zajmuje 7 dni, a mamy dziś 22 lutego. Czy ktoś inny miał podobny problem?