Wszystkie opinie z D. Malinowska

  • Review o: HelloPrint

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Czapki dostarczone dzisiaj

    Dziś dotarły czapki, jak się spodziewałem. Trochę było problemów ze składem, więc dostawa trochę opóźniona, ale kontakt z zespołem był świetny i przedstawili opcje dostawy w innym terminie. Bardzo mi się podobają te czapki i bardzo mi się podoba Wasza obsługa klienta. Na pewno znów będę od Was kupować i polecę Was znajomym i rodzinie.


  • Review o: jetblue

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Rezerwacja lotu

    Co za koszmar! Ciężko uwierzyć, że mówią, że można zabrać swój bagaż podręczny i bagaż rejestrowany, a potem nagle zmieniają zdanie. To takie nieuczciwe i niesprawiedliwe. Tak naprawdę, to jest absurdalne i brakuje im moralności. Nazywają bagaż podręczny bagażem rejestrowanym, i tyle. Wydaje mi się, że zakładają, że dowiesz się o tym dopiero po złożeniu zamówienia. To naprawdę irytujące, bo zapłaciłbym za to od razu, gdybym to wiedział.

    Spędziłem godziny próbując to wyjaśnić z Obsługą Klienta. Nie chciałem nawet zwrotu, po prostu chciałem dodać bagaż rejestrowany, ale ich strona jest taka kiepska, a obsługa tak nieskuteczna, że nie mogłem tego zrobić.

    Mam zrzuty ekranu, które potwierdzają, jak absurdalne było to całe rozmowy. W efekcie nie dodałem bagażu rejestrowanego i teraz muszę więcej zapłacić na lotnisku. Straciłem godziny mojego czasu i pieniądze.

    Słyszałem wiele złych opinii o linii lotniczych, ale ci goście są prawdziwym koszmarem, który czeka tylko na to, aby się wydarzył.