Wszystkie opinie z A. Jasińska
Review o: Dresslily
Zakup w listopadzie
Moje zamówienie nie było dostępne, a przesyłka nadal jest w jednej fazie od 13 grudnia, mimo że prosiłam o odroczenie. Postanowiłam skontaktować się z Royal Mail, którzy powiedzieli, że tak długi czas na clearence nie jest zgodny z regulaminem. Czy paczka została zgubiona? Czuję, że nie odzyskam swoich pieniędzy. Pracuję w obsłudze klienta i powinnam była sprawdzić opinie przed zakupem. To straszne!
Review o: MotardInn
Zakup w złym rozmiarze
Kupiłem coś w niewłaściwym rozmiarze i musiałem to zwrócić. Proces zwrotu na stronie był łatwy i zrozumiały, co zdecydowanie mocnym punktem. Ale gdy zdecydowałem się na wysyłkę zwrotu za pośrednictwem Cycleon, natknąłem się na pewne problemy. Przedmiot został nadany 8 grudnia z Polski i do dziś, czyli 28 grudnia, jest jeszcze w punkcie pośrednim w Niemczech. Myślę, że cały proces mógłby być znacznie szybszy i bardziej efektywny. Ta długa procedura zniechęca mnie do przyszłych zakupów w tym sklepie.
Review o: Sumup
Zakupy przez aplikację mobilną
Od jakiegoś czasu korzystam z aplikacji mobilnej do zakupów i ogólnie jestem zadowolony z łatwości obsługi oraz różnorodności produktów dostępnych do kupienia. Ale muszę powiedzieć, że czas oczekiwania na wypłatę środków jest trochę dłuższy, niż przypuszczałem. Mam nadzieję, że firma poprawi tę kwestię w przyszłości.
Review o: Preply
Kursy online
W końcu zdecydowałam się zrezygnować z mojej subskrypcji kursów online z tej strony. Właśnie przelewałam pieniądze, a teraz muszę doładować subskrypcję, żeby dokończyć lekcje? To nie fair! Poza tym, jedna z moich lekcji próbnych nigdy się nie odbyła, bo nauczycielka ją zawsze przełożyła na później, dosłownie w ostatniej chwili. Chyba poszukam czegoś innego. Taka sytuacja mnie zraziła.