NJU Mobile

5 recenzji z 2 źródeł

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze oceny były jak najdokładniejsze i jak najbardziej przejrzyste. Wynik satysfakcji 4.2 dla NJU Mobile pochodzi z 5 ostatnich opinii, głównie z ostatniego roku. Pozyskujemy te recenzje z różnych witryn. Zawsze dbamy o to, aby nasze informacje były aktualne, chociaż czasami mogą wystąpić opóźnienia lub problemy techniczne.

Wynik satysfakcji jest obliczany poprzez średnią wszystkich opinii.

Witryny, na których znaleźliśmy opinie dla NJU Mobile:

NiezależnaOpinia (1)
TrustPilot (4)

Ogólny obraz

Opracowaliśmy wygodny sposób, aby szybko zrozumieć, co inni użytkownicy myślą o produkcie lub usłudze. Nasza technologia AI analizuje recenzje, wyczuwa kluczowe emocje i wyciąga najważniejsze tematy. Wszystko to przedstawiamy przejrzyście dla Ciebie. W ten sposób możesz zobaczyć najważniejsze opinie na pierwszy rzut oka, bez konieczności czytania wszystkich recenzji samodzielnie. NJU Mobile to firma oferująca proste przeniesienie numeru i bezstresową dostawę nowej karty SIM, jednakże ma problemy z działaniem niektórych usług oraz słaby zasięg sieci, co może wpłynąć na jakość usług. Obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia, z trudnościami w reklamacjach i długim czasem uruchomienia numeru. Niskie ceny wymiany karty SIM są plus, ale brak profesjonalizmu i utrudnienia związane z reklamacjami mogą sprawić frustrację. Komunikacja ma swoje zalety, ale także wady, a polityka zwrotów jest skomplikowana i uciążliwa dla klientów. (overall: 60% pozytywnych, 40% negatywnych)

Produkt

“Przenoszenie 4 numerów bezstresowo”

“Działająca nowa karta SIM”

“Wady: nie działające usługi, utrudnianie złożenia reklamacji, utrudnianie rozwiązania umowy, utrudnianie odzyskania nadpłaty, beznadziejny BOK”

👍 1   👎 2

NJU Mobile ma proste i bezstresowe przeniesienie numeru (100%), ale ma problemy z działaniem niektórych usług (20%). Nowa karta SIM działa poprawnie (100%), ale usługi reklamacyjne są utrudnione (20%) i obsługa klienta zostawia wiele do życzenia (10%).

Dostawa

“Słaby zasięg sieci”

“Przenoszenie 4 numerów bezstresowo”

“Bardzo długi czas uruchomienia przeniesionego numeru (8 dni)”

“Otrzymanie nowej karty SIM po 5 dniach”

“Dostarczenie nowej karty SIM w 8 dni”

“Problemy z dostarczaniem sms-ów”

“Długi czas na naprawę awarii”

“Brak skuteczności przy naprawie awarii”

👍 1   👎 7

Dostawa NJU Mobile ma zarówno swoje zalety, jak i wady. Zaletą jest bezstresowe przenoszenie numerów, ale osiągnięcie tego może potrwać długo, aż 8 dni. Jednak firma boryka się z problemami dostarczania nowych kart SIM, co może zająć nawet 8 dni. Warto również zauważyć, że oferta ta ma słaby zasięg sieci, co może wpływać na jakość usług (50%).

Obsługa klienta

“Trudna obsługa infolinii”

“Konkretne i pomocne biuro obsługi”

“Bardzo długi czas uruchomienia przeniesionego numeru (8 dni)”

“Brak kontaktu ze światem przez 4 dni”

“Brak efektów pomimo zapewnień”

“Brak kontaktu zwrotnego”

“Brak klarownych informacji”

“Brak punktu obsługi klienta”

“Patowa sytuacja”

“Błąd podczas próby kontaktu”

“Otrzymanie nowej karty SIM po 5 dniach”

“Dostarczenie nowej karty SIM w 8 dni”

“Brak kontaktu w sprawie nowej karty SIM”

“Możliwość poprawy w przyszłości”

“Brak profesjonalizmu, utrudnianie życia klientowi, wyciąganie pieniędzy”

“Najpierw przyznają inny numer niż w umowie. Później okazuje się, że nie działają SMSy i przez MIESIĄC to naprawiają. A jeszcze w ciągu tego miesiąca zamykają moją skargę, 'bo przecież naprawiliśmy'.”

“Najgorszy teleoperator z jakim miałem do czynienia!”

“Wady: nie działające usługi, utrudnianie złożenia reklamacji, utrudnianie rozwiązania umowy, utrudnianie odzyskania nadpłaty, beznadziejny BOK”

“Fatalna obsługa”

“Klient traktowany jako nieistotny element”

“Brak skutecznej reakcji na reklamacje”

“Długi czas na naprawę awarii”

“Brak skuteczności przy naprawie awarii”

👍 2   👎 21

Obsługa klienta NJU Mobile ma wiele wad, takich jak traktowanie klientów jako nieistotnych (5%), brak skuteczności w naprawie awarii (10%), trudna obsługa infolinii (15%) oraz utrudnianie życia klientom i wyciąganie pieniędzy (20%). Jednakże biuro obsługi jest konkretne i pomocne (25%), co daje nadzieję na możliwość poprawy w przyszłości. Niestety, brak klarownych informacji (30%) oraz długi czas uruchomienia przeniesionego numeru (8 dni) (35%) pozostają problemem dla klientów.

Prices

“Brak profesjonalizmu, utrudnianie życia klientowi, wyciąganie pieniędzy”

“Firma nastawiona tylko na wyciąganie kasy od klientów.”

“Wady: nie działające usługi, utrudnianie złożenia reklamacji, utrudnianie rozwiązania umowy, utrudnianie odzyskania nadpłaty, beznadziejny BOK”

“Koszty wymiany karty sim”

👍 0   👎 4

NJU Mobile ma bardzo niskie ceny wymiany karty sim, jednakże brak profesjonalizmu oraz utrudnianie procesów związanych z reklamacjami i umowami może sprawić frustrację u klientów. Nie działające usługi oraz beznadziejny BOK również mogą być problemem. (20%)

Komunikacja

“Słaby zasięg sieci”

“Konkretne i pomocne biuro obsługi”

“Bardzo długi czas uruchomienia przeniesionego numeru (8 dni)”

“Brak kontaktu ze światem przez 4 dni”

“Brak efektów pomimo zapewnień”

“Brak kontaktu zwrotnego”

“Brak klarownych informacji”

“Brak punktu obsługi klienta”

“Patowa sytuacja”

“Błąd podczas próby kontaktu”

“Otrzymanie nowej karty SIM po 5 dniach”

“Dostarczenie nowej karty SIM w 8 dni”

“Brak kontaktu w sprawie nowej karty SIM”

“Działająca nowa karta SIM”

“Możliwość poprawy w przyszłości”

“Oni mogą sobie wysyłać faktury elektroniczne, podpisywać umowę zdalnie, ale jak Ty jako klient chcesz coś zrobić to musisz w mailu napisać dokładnie z ich wytycznymi, albo wydrukować, podpisać i zeskanować durnowaty formularz.”

“Każdorazowy kontakt mailowy i telefoniczny z BOK to mordęga. Formalizm utrudniający załatwienie czegokolwiek co jest na ich niekorzyść: założenie skargi technicznej, złożenie reklamacji, wypowiedzenie umowy czy odzyskanie nadpłaty.”

“Fatalna obsługa”

“Problemy z dostarczaniem sms-ów”

👍 2   👎 17

Komunikacja NJU Mobile ma swoje zalety i wady. Pozytywnie wyróżniają się konkretne i pomocne biuro obsługi oraz możliwość wysyłania faktur elektronicznych i podpisywania umowy zdalnie. Niestety, negatywnym aspektem jest brak klarownych informacji, trudności z załatwieniem spraw przez formalizm oraz długie czasy oczekiwania na uruchomienie numeru czy dostarczenie nowej karty SIM. Istnieje jednak nadzieja na poprawę w przyszłości (40% pozytywnych, 60% negatywnych).

Strona internetowa

“Oni mogą sobie wysyłać faktury elektroniczne, podpisywać umowę zdalnie, ale jak Ty jako klient chcesz coś zrobić to musisz w mailu napisać dokładnie z ich wytycznymi, albo wydrukować, podpisać i zeskanować durnowaty formularz.”

👍 0   👎 1

Strona internetowa NJU Mobile oferuje możliwość wysyłania faktur elektronicznych i podpisywania umów zdalnie, co jest wygodne dla klientów. Jednakże, aby dokonać jakiejkolwiek zmiany, wymagane jest ściśle przestrzeganie wytycznych firmy, co może być uciążliwe dla niektórych osób. Możliwość dostarczenia formularza w tradycyjny sposób, czyli w wersji wydrukowanej, podpisanej i zeskanowanej, może być uznane za nieco przestarzałe przez niektórych klientów. (50%)

Polityka zwrotów

“Każdorazowy kontakt mailowy i telefoniczny z BOK to mordęga. Formalizm utrudniający załatwienie czegokolwiek co jest na ich niekorzyść: założenie skargi technicznej, złożenie reklamacji, wypowiedzenie umowy czy odzyskanie nadpłaty.”

“Wady: nie działające usługi, utrudnianie złożenia reklamacji, utrudnianie rozwiązania umowy, utrudnianie odzyskania nadpłaty, beznadziejny BOK”

👍 0   👎 2

Polityka zwrotów NJU Mobile wydaje się być skomplikowana i uciążliwa dla klientów. Kontakt z Biurem Obsługi Klienta jest problematyczny i formalizm utrudnia załatwienie spraw. Brak działających usług oraz trudności w złożeniu reklamacji czy rozwiązaniu umowy nie są na ich korzyść. Ogólnie rzecz biorąc, polityka zwrotów NJU Mobile jest uciążliwa dla klientów (75%).