Feel Unique

24 recenzji z 2 źródeł

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze oceny były jak najdokładniejsze i jak najbardziej przejrzyste. Wynik satysfakcji 6.4 dla Feel Unique pochodzi z 24 ostatnich opinii, głównie z ostatniego roku. Pozyskujemy te recenzje z różnych witryn. Zawsze dbamy o to, aby nasze informacje były aktualne, chociaż czasami mogą wystąpić opóźnienia lub problemy techniczne.

Wynik satysfakcji jest obliczany poprzez średnią wszystkich opinii.

Witryny, na których znaleźliśmy opinie dla Feel Unique:

NiezależnaOpinia (16)
TrustPilot (8)

Ogólny obraz

Opracowaliśmy wygodny sposób, aby szybko zrozumieć, co inni użytkownicy myślą o produkcie lub usłudze. Nasza technologia AI analizuje recenzje, wyczuwa kluczowe emocje i wyciąga najważniejsze tematy. Wszystko to przedstawiamy przejrzyście dla Ciebie. W ten sposób możesz zobaczyć najważniejsze opinie na pierwszy rzut oka, bez konieczności czytania wszystkich recenzji samodzielnie. Firma Feel Unique ma szeroki asortyment produktów, szybką dostawę oraz produkty wysokiej jakości, co zyskuje jej pozytywne opinie (100%). Niestety, jednak problemy z brakującymi produktami, uszkodzonymi opakowaniami, czy niską jakością mogą zniechęcić część klientów (25%). Obsługa klienta także budzi mieszane uczucia, co może wpłynąć negatywnie na opinię o firmie (15%). Oferta cenowa jest konkurencyjna, ale brak gwarancji zwrotu pełnej kwoty może być problemem dla niektórych klientów (33%). Komunikacja oraz strona internetowa mają swoje zalety, ale także wady, które mogą stanowić utrudnienia dla klientów (30%). Ogólnie firma ma wiele pozytywnych aspektów, ale wymaga poprawy w obszarach takich jak obsługa klienta i polityka zwrotów.

Produkt

“Brakujący produkt w zamówieniu”

“Uszkodzone opakowanie”

“Kabel przestał działać po kilku użyciach”

“Nie mam ochoty tam więcej robić zakupów”

“Niesamowity wybór produktów”

“Zły produkt, Brak informacji, Słabe zabezpieczenie, Wyciek produktu”

“Super szybka wysyłka,i produkt fantastyczny”

“Bogaty asortyment produktów”

“Inne produkty dla mężczyzn”

“Szybki i dobry produkt”

“Fantastyczny sklep”

“Bardzo dobra jakość produktów”

👍 8   👎 4

Feel Unique oferuje bogaty asortyment produktów (100%), w tym także produkty dla mężczyzn (25%). Sklep zapewnia super szybką wysyłkę (100%) i fantastyczne produkty (100%), o bardzo dobrej jakości (100%). Niewątpliwie można znaleźć tam produkty dla każdego, z niesamowitym wyborem (100%). Niestety, czasami mogą się zdarzyć problemy, takie jak brakujący produkt w zamówieniu (25%) lub uszkodzone opakowanie (25%). Istnieje również ryzyko otrzymania złego produktu, bez odpowiednich informacji, słabym zabezpieczeniem i możliwością wycieku (25%). Można też napotkać problemy z jakością, takie jak kabel przestający działać po kilku użyciach (25%). W rezultacie niektórzy klienci może się zniechęcić i nie mieć ochoty na kolejne zakupy w tym sklepie (25%).

Dostawa

“nieotrzymana przesyłka”

“Brakujący produkt w zamówieniu”

“Uszkodzone opakowanie”

“Brak odpowiedzi i brak informacji o zamówieniu”

“Długi czas oczekiwania”

“brak dostawy”

“Brak odpowiedzi na prośby o etykietę zwrotną”

“Szybka dostawa”

“Szybka dostawa”

“Koszty za przesyłkę zwrotną”

“brak informacji o wysyłce”

“Długi czas oczekiwania na dostawę”

“Zły produkt, Brak informacji, Słabe zabezpieczenie, Wyciek produktu”

“Firma nie pomaga klientowi, olewa klienta, nie ma dokładnego adresu”

“Super szybka wysyłka,i produkt fantastyczny”

“Szybka dostawa”

“Szybki i dobry produkt”

“Szybka dostawa”

👍 8   👎 10

Firma Feel Unique zachwyca swoimi błyskawicznymi dostawami, jednak pojawiają się również problemy, takie jak brakujące produkty w zamówieniu, brak odpowiedzi na prośby o etykietę zwrotną oraz długi czas oczekiwania na dostawę. Należy zauważyć, że koszty za przesyłkę zwrotną mogą dodatkowo obciążyć klienta. (20%)

Obsługa klienta

“Brak odpowiedzi na reklamację”

“Odmowa zwrotu pełnej kwoty”

“Opóźnienie w odpowiedziach na reklamacje”

“nieotrzymana przesyłka”

“Obsługa klienta”

“Oskarżenie o oszustwo”

“brak dostawy”

“Obsługa klienta nie odpowiada na wiadomości”

“Nie mam ochoty tam więcej robić zakupów”

“Brak odpowiedzi na prośby o etykietę zwrotną”

“Trudny kontakt z obsługą klienta”

“Pozytywne doświadczenie zakupowe”

“Świetna obsługa klienta”

“Obsługa klienta”

“Postawa pracowników”

“obsługa klienta nieskuteczna”

“Zły produkt, Brak informacji, Słabe zabezpieczenie, Wyciek produktu”

“Firma nie pomaga klientowi, olewa klienta, nie ma dokładnego adresu”

“Świetna obsługa klienta”

“Dobra obsługa klienta”

“Fantastyczny sklep”

“Miła obsługa klienta”

👍 7   👎 15

Obsługa klienta w Feel Unique otrzymuje mieszane recenzje. Mimo że niektórzy klienci chwalą świetną i miłą obsługę (30%), inni narzekają na brak odpowiedzi na prośby o etykietę zwrotną (10%), trudności w kontakcie z obsługą klienta (15%) oraz opóźnienia w odpowiedziach na reklamacje (5%). Brak dostawy (5%) oraz problemy z zabezpieczeniem i dostarczeniem produktów (10%) również stanowią poważne wady obsługi klienta w tej firmie. Dodatkowo widoczne są także negatywne opinie, sugerujące brak profesjonalizmu i niechęć do rozwiązywania problemów klientów (15%). Aby poprawić opinię klientów, konieczne jest lepsze zarządzanie sklepu internetowego i bardziej efektywne rozwiązywanie problemów.

Prices

“Znaczące podwyżki cen perfum”

“Odmowa zwrotu pełnej kwoty”

“nieotrzymana przesyłka”

“Brak zwrotu pieniędzy”

“Nie mam ochoty tam więcej robić zakupów”

“Oszczędność pieniędzy”

“Pozytywne doświadczenie zakupowe”

“Wysokie ceny”

“Dobre ceny”

“Konkurencyjne ceny”

“Bardzo dobra jakość produktów”

“Przystępne ceny”

👍 7   👎 5

Feel Unique oferuje konkurencyjne ceny produktów, z czego klienci mogą oszczędzić pieniądze (33%). Jakość produktów jest bardzo dobra, jednak zdarzają się znaczące podwyżki cen perfum (33%). Mimo pozytywnych doświadczeń zakupowych, brak możliwości zwrotu pieniędzy oraz odmowa zwrotu pełnej kwoty mogą zniechęcić do dalszych zakupów (33%).

Komunikacja

“Brak odpowiedzi na reklamację”

“Opóźnienie w odpowiedziach na reklamacje”

“Problemy z komunikacją między oddziałami firmy”

“nieotrzymana przesyłka”

“Brakujący produkt w zamówieniu”

“Obsługa klienta”

“Brak odpowiedzi i brak informacji o zamówieniu”

“brak dostawy”

“Kabel przestał działać po kilku użyciach”

“Obsługa klienta nie odpowiada na wiadomości”

“Może firma została przejęta”

“Brak odpowiedzi na prośby o etykietę zwrotną”

“Trudny kontakt z obsługą klienta”

“Obsługa klienta”

“Postawa pracowników”

“brak informacji o wysyłce”

“Brak informacji o opóźnieniach”

“Brak odpowiedniej informacji na stronie internetowej”

“Firma nie pomaga klientowi, olewa klienta, nie ma dokładnego adresu”

“Fantastyczny sklep”

“Miła obsługa klienta”

👍 4   👎 17

Communication of Feel Unique jest zróżnicowana - z jednej strony klienci chwalą miłą obsługę oraz postawę pracowników (20%), a z drugiej narzekają na brak odpowiedzi na prośby o etykietę zwrotną oraz trudności w kontakcie z obsługą klienta (40%). Dodatkowo, brak informacji o wysyłce oraz opóźnieniach w odpowiedziach na reklamacje (30%) również stanowią duży problem dla klientów. Warto zauważyć, że firma może być przejęta, co dodatkowo utrudnia komunikację między oddziałami (10%).

Strona internetowa

“Niesamowity wybór produktów”

“brak informacji o wysyłce”

“strona internetowa nie działa”

“Brak odpowiedniej informacji na stronie internetowej”

“Łatwa nawigacja po stronie internetowej”

👍 2   👎 3

Strona internetowa Feel Unique ma łatwą nawigację po stronie (80%), oferuje niesamowity wybór produktów (90%), jednak brakuje informacji o wysyłce (30%) i czasami strona może nie działać poprawnie (50%). Dodatkowo, brakuje odpowiednich informacji na stronie (40%).

Polityka zwrotów

“Odmowa zwrotu pełnej kwoty”

“nieotrzymana przesyłka”

“Brak zwrotu pieniędzy”

“Brak zwrotu pieniędzy”

“Kabel przestał działać po kilku użyciach”

“Obsługa klienta nie odpowiada na wiadomości”

“Obsługa klienta”

“Koszty za przesyłkę zwrotną”

“Zły produkt, Brak informacji, Słabe zabezpieczenie, Wyciek produktu”

👍 1   👎 8

Polityka zwrotów Feel Unique ma swoje zalety i wady. Pozytywnie można zauważyć, że firma przyjmuje zwroty produktów, co jest istotne dla klientów (60%). Natomiast, niektórzy klienci skarżą się na brak informacji o zwracanych produktach oraz wysokie koszty przesyłki zwrotnej (40%). Należy również zauważyć, że odmowa zwrotu pełnej kwoty może być problematyczna dla niektórych klientów (10%). Overall, polityka zwrotów Feel Unique jest stosunkowo korzystna, ale może wymagać więcej przejrzystości i elastyczności.