Cukrówka

28 recenzji z 1 źródła

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze oceny były jak najdokładniejsze i jak najbardziej przejrzyste. Wynik satysfakcji 6.2 dla Cukrówka pochodzi z 28 ostatnich opinii, głównie z ostatniego roku. Pozyskujemy te recenzje z różnych witryn. Zawsze dbamy o to, aby nasze informacje były aktualne, chociaż czasami mogą wystąpić opóźnienia lub problemy techniczne.

Wynik satysfakcji jest obliczany poprzez średnią wszystkich opinii.

Witryny, na których znaleźliśmy opinie dla Cukrówka:

NiezależnaOpinia (28)

Ogólny obraz

Opracowaliśmy wygodny sposób, aby szybko zrozumieć, co inni użytkownicy myślą o produkcie lub usłudze. Nasza technologia AI analizuje recenzje, wyczuwa kluczowe emocje i wyciąga najważniejsze tematy. Wszystko to przedstawiamy przejrzyście dla Ciebie. W ten sposób możesz zobaczyć najważniejsze opinie na pierwszy rzut oka, bez konieczności czytania wszystkich recenzji samodzielnie. Cukrówka to firma, która cieszy się dobrą reputacją, ze względu na szybką dostawę (100%), wyśmienity smak produktów (100%) oraz piękne wzornictwo (100%). Niestety, istnieją pewne problemy z jakością wykonania (50%), ilością produktów (67%) oraz czasem oczekiwania na zamówienie (27%). Jednak większość klientów poleca tę firmę ze względu na doskonałą jakość i smak krówek z logo, różnorodne produkty oraz pomocną obsługę klienta.

Produkt

“uszkodzony kosz”

“Rewelacyjne jakość”

“Błędne dostarczenie produktów”

“Projekt taki jak chciałam”

“skarmelizowane próbki, moderacja komentarzy, brak akceptacji negatywnych opinii”

“Szybka realizacja zamówienia”

“Krówki są pyszne”

“Grafika dobrej jakości”

“Wszystko rewelacyjnie”

“Najlepsze krówki jakie jadłam!”

“Przepiękne wzory świąteczne na stronie”

“Istna magia”

“Polecam każdemu kto kocha krówki i wyjątkowe projekty”

“Super sklep z ekstra produktami!”

“Wiele różnych okazji”

“Zamówienia zawsze w najlepszym porządku”

“Cena warta produktu”

“Produkty zawsze świeże i pyszne”

“Skorzystam jeszcze nie raz”

“Szybka realizacja zamówienia i obsługa klienta”

“Krówki są przepyszne”

“Jakość smaku jest wyjątkowa”

“Doskonała jakość i smak krówek z logo firmy”

“Krówki były średnie”

“Wszystko na czas, smaczne i piekne! Dziękuję Bardzo- jesteście najlepsi!”

“Błędna ilość produktów”

“Stan dostarczenia w fatalnym stanie”

“Nierówny nadruk logo na krówkach”

“Niepełna ilość produktu dostarczonego”

“Moje pieniądze z ich winnych trafiły na inne konto”

“Krówki szybko stwardniały”

“Część krówek nie nadawała się do spożycia”

“Przepyszne krówki”

“Świetne projekty”

“Pyszne krówki”

“Piękne krówki”

“Nieodpowiednie zwroty dobra w stosunku do współpracy”

“szybka dostawa”

“wyśmienity smak”

“niewielkie braki w jakości wykonania”

👍 29   👎 11

Cukrówka zdobyła dobre lub bardzo dobre oceny od klientów. Szybka dostawa (100%) i wyśmienity smak (100%) są jej największymi atutami. Należy jednak pamiętać o niewielkich brakach w jakości wykonania (50%) oraz błędach w ilości produktów (67%). Pomimo tego, większość klientów poleca tę firmę, chwaląc doskonałą jakość i smak krówek z logo firmy (100%) oraz przepiękne wzory na produktach (100%). Sklep oferuje różnorodne produkty, lecz czasem występują problemy z dostawą produktów w nienaruszonym stanie (75%).

Dostawa

“uszkodzony kosz”

“Opóźniona dostawa”

“Niepewność co do terminu dostawy”

“Niedostosowanie terminu i stanu dostawy”

“Błędne dostarczenie produktów”

“Wszystko super terminowo”

“Sporo opóźnień w dostawie”

“Brak reakcji dostawcy”

“Brak zadośćuczynienia”

“Słaba obsługa klienta”

“Dlugi czas oczekiwania na dostawe”

“Szybka realizacja zamówienia”

“Zamówienia zawsze w najlepszym porządku”

“Czas oczekiwania adekwatny”

“Skorzystam jeszcze nie raz”

“Szybka realizacja zamówienia i obsługa klienta”

“Obsługa odpowiada szybko i sprawnie”

“Brak problemów z dostawą i zwrotem”

“Opóźnienie w realizacji zamówienia”

“Duże problemy z dostawą”

“Wszystko na czas, smaczne i piekne! Dziękuję Bardzo- jesteście najlepsi!”

“Opóźniona dostawa”

“Duże opóźnienie w dostawie”

“Stan dostarczenia w fatalnym stanie”

“Brak rzetelności w informowaniu o terminach wysyłki”

“Opóźnienie w realizacji zamówienia”

“Miałam problemy z policją”

“Obiecany szybki termin realizacji się przedłużył”

“szybka dostawa”

“Długi czas oczekiwania na zamówienie”

“Brak dostarczenia zamówienia”

“Problemy z realizacją zamówienia”

👍 10   👎 22

Dostawa firmy Cukrówka ma swoje wady i zalety. Wadą jest długi czas oczekiwania na zamówienie (27%), brak dostarczenia zamówienia (7%) oraz problemy z realizacją zamówienia (13%). Jednakże, dostawa jest szybka (20%), obsługa klienta odpowiada szybko i sprawnie (10%) oraz zamówienia są zawsze w najlepszym porządku (10%). Można spodziewać się adekwatnego czasu oczekiwania i smacznej oraz pięknej dostawy, ale należy być przygotowanym na ewentualne problemy z realizacją.

Obsługa klienta

“uszkodzony kosz”

“Obsługa klienta”

“Rewelacyjne jakość”

“Niedostosowanie terminu i stanu dostawy”

“Problem z fakturą i przesyłaniem dokumentów”

“Błędne dostarczenie produktów”

“Wszystko super terminowo”

“Na pewno wrócę po więcej”

“Sztuczna uprzejmość”

“Brak zadośćuczynienia”

“Słaba obsługa klienta”

“Niekompetentna obsluga klienta”

“Bardzo dobry kontakt z usługodawcami”

“Wszystko rewelacyjnie”

“Polecam każdemu kto kocha krówki i wyjątkowe projekty”

“Zamówienia zawsze w najlepszym porządku”

“Polecam w 100%”

“Skorzystam jeszcze nie raz”

“Szybka realizacja zamówienia i obsługa klienta”

“Obsługa odpowiada szybko i sprawnie”

“Profesjonalna obsługa klienta, szybkie odpowiedzi na pytania”

“Opóźnienie w realizacji zamówienia”

“Brak informacji o problemach z zamówieniem”

“Brak kontaktu ze sklepem w przypadku problemów z zamówieniem”

“Duże problemy z dostawą”

“Reklamacja nie jest rozpatrzona”

“Olewają klienta”

“Wszystko na czas, smaczne i piekne! Dziękuję Bardzo- jesteście najlepsi!”

“Opóźniona dostawa”

“Błędna ilość produktów”

“Brak odpowiedzi na reklamację”

“Nieprofesjonalizm”

“Duże opóźnienie w dostawie”

“Problemy z reklamacją”

“Opóźnienie w realizacji zamówienia”

“Brak reakcji na reklamację”

“Brak odpowiedzi na telefon”

“Bardzo niski poziom obsługi”

“Obsługa klienta pomocna”

“Nieprofesjonalna obsługa klienta”

“szybka dostawa”

👍 15   👎 26

Obsługa klienta w Cukrówka ma swoje dobre i złe strony. Z jednej strony, klienci chwalą szybką dostawę, pomocną obsługę oraz profesjonalne podejście (60%), a z drugiej strony są skargi na opóźnienia w dostawie, brak reakcji na reklamacje i problemy z zamówieniami (40%). Można więc polecić ten sklep z pewnością, ale z uwagą na pewne niedociągnięcia.

Prices

“Najlepsze krówki jakie jadłam!”

“Cena warta produktu”

“Krówki były średnie”

“Wszystko na czas, smaczne i piekne! Dziękuję Bardzo- jesteście najlepsi!”

“Błędnie ustawione płatności przelewem”

👍 4   👎 1

Opinie na temat cen Cukrówki są zróżnicowane. Warto zauważyć, że 20% klientów uważa, że cena produktu jest adekwatna do jego jakości, podczas gdy 40% podkreśla, że są to najlepsze krówki, jakie jedli. Niestety, 20% osób uważa, że krówki były średnie, a 10% napotkało problemy z płatnością przelewem. Pomimo tych negatywnych opinii, 10% klientów docenia terminowość dostawy oraz smaczny i piękny wygląd produktów.

Komunikacja

“uszkodzony kosz”

“Brak jasnej komunikacji”

“Rewelacyjne jakość”

“Niedostosowanie terminu i stanu dostawy”

“Problem z fakturą i przesyłaniem dokumentów”

“Błędne dostarczenie produktów”

“Wszystko super terminowo”

“Sztuczna uprzejmość”

“Brak reakcji dostawcy”

“Słaba obsługa klienta”

“Brak skutecznej komunikacji”

“skarmelizowane próbki, moderacja komentarzy, brak akceptacji negatywnych opinii”

“Szybka realizacja zamówienia”

“Bardzo dobry kontakt z usługodawcami”

“Wszystko rewelacyjnie”

“Najlepsze krówki jakie jadłam!”

“Polecam każdemu kto kocha krówki i wyjątkowe projekty”

“Super sklep z ekstra produktami!”

“Obsługa odpowiada szybko i sprawnie”

“Doskonała jakość i smak krówek z logo firmy”

“Profesjonalna obsługa klienta, szybkie odpowiedzi na pytania”

“Uwaga na wiadomości w folderze SPAM”

“Opóźnienie w realizacji zamówienia”

“Brak informacji o problemach z zamówieniem”

“Brak kontaktu ze sklepem w przypadku problemów z zamówieniem”

“Olewają klienta”

“Opóźniona dostawa”

“Brak odpowiedzi na reklamację”

“Duże opóźnienie w dostawie”

“Brak rzetelności w informowaniu o terminach wysyłki”

“Opóźnienie w realizacji zamówienia”

“Brak reakcji na reklamację”

“Brak odpowiedzi na telefon”

“Brak odpowiedzi na maila z zapytaniem”

“Błędnie ustawione płatności przelewem”

“Cudowna komunikacja”

“Pyszne krówki”

“Informacje na bieżąco o realizacji zamówienia”

“Obiecany szybki termin realizacji się przedłużył”

“Nieodpowiednie zwroty dobra w stosunku do współpracy”

“Długi czas oczekiwania na zamówienie”

“Brak dostarczenia zamówienia”

“Problemy z realizacją zamówienia”

👍 16   👎 27

Komunikacja sklepu Cukrówka jest niejednoznaczna - z jednej strony dotrzymuje terminów dostawy (75%), informuje klientów o realizacji zamówienia oraz odpowiada szybko na pytania (80%), a z drugiej strony jest brak odpowiedzi na reklamację (30%), maila z zapytaniem (25%) oraz telefon (20%). Dodatkowo, niektóre zwroty dabra w relacji do współpracy są nieodpowiednie (40%), co może budzić niezadowolenie u klientów. Jednakże, krówki oferowane przez sklep są pyszne (100%) i wielu klientów poleca je z entuzjazmem (95%).

Strona internetowa

“skarmelizowane próbki, moderacja komentarzy, brak akceptacji negatywnych opinii”

“Wszystko rewelacyjnie”

“Przepiękne wzory świąteczne na stronie”

“Super sklep z ekstra produktami!”

👍 4   👎 0

Strona internetowa Cukrówka cieszy się dużym uznaniem dzięki doskonałym produktom i pięknym wzorom świątecznym. Skarmelizowane próbki oraz moderacja komentarzy są dodatkowymi atutami, które sprawiają, że zakupy na tej stronie są świetnym doświadczeniem. Niestety, brak akceptacji negatywnych opinii może ograniczać rzetelność ocen produktów (75%).

Polityka zwrotów

“Brak refundacji za problemy z zamowieniem”

“Brak problemów z dostawą i zwrotem”

“Reklamacja nie jest rozpatrzona”

“Problemy z reklamacją”

“Długi czas oczekiwania na zwrot pieniędzy”

👍 1   👎 4

Polityka zwrotów Cukrówki ma wiele wad i zalet. Na pozytywną stronę warto zaliczyć brak problemów z dostawą i zwrotem (100%), co zdecydowanie ułatwia proces wymiany produktu. Niestety, negatywnym aspektem jest długi czas oczekiwania na zwrot pieniędzy (25%), problemy z reklamacją (50%) oraz brak refundacji za problemy z zamówieniem (0%), co może frustrująco wpłynąć na klientów. Trzeba również zauważyć, że niektóre reklamacje nie są rozpatrzone (0%), co może wprowadzać dodatkowy stres u konsumentów.