
RedBull Mobile
Wszystkie opinieRedBull Mobile
Wszystkie opinie (1)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
oferta na kartę
Początek był trudny. Pierwszy miesiąc mnie zaskoczył brakiem Internetu, ponieważ wydano mi złą kartę SIM. Zamiast RBM dostałam PLAY i przestała działać. Po wymienia karty przez dwa lata miałem święty anielski spokój... Gdyby nie to, że jest mały pakiet Internetu, to zostałbym na 100%...
Poszłam przenieść numer do Play. Zaproponowano mi RBM. Przeniesienie numeru na stronie jest podane, że za darmo. Na fakturze dostałam do zapłaty 49zł. W pierwszym miesiącu umowy nie działał mi Internet w telefonie to musiałam jechać do salonu wymienić sim. Minęły dwa tygodnie to sieć w ogóle się wyłączyła i mogłam wykonywać tylko połączenia alarmowe. Na czacie udało mi się dowidzieć, że prawdopodobnie została uszkodzona sim, bo jestem wylogowana całkowicie z sieci. Kazali znów jechać do salonu... Powiedziałam, że nie mam czasu jeździć 2x w miesiacu wymieniać sim i chcę zrezygnować z umowy ze względu na niedotrzymanie warunków z ich strony (nie zapewniają świadczenia usług). Na to przemiła pani Zuzanna K. odpowiedziała, że zostałam poinformowana wyżej o karze umownej za rozwiązanie umowy przed czasem. Uwaga, kara wynosi prawie 1000zł! NIE POLECAM, banda złodziei...
Inni również oglądali



