Swarovski Opinie
Dane tej firmy zostały sprawdzone pod kątem dokładności i zweryfikowane. Bezpiecznie można odwiedzić jej oficjalną stronę internetową. Jesteśmy przekonani, że przejrzystość i bezpieczeństwo online zachęcają wszystkie firmy do weryfikacji u nas, aby wiedziały, gdzie można bezpiecznie i zaufanie robić zakupy.
Opinie (20)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Zakupy online w Swarovski
Po paru dniach starań nie udało mi się opłacić produktu kartą kredytową. Skontaktowałem się z obsługą klienta, ale kompletnie nie wiedzieli, jak mi pomóc. Musiałem sam się dowiedzieć, gdzie dostępny jest mój produkt w sklepie Swarovski. Okazało się, że jest dostępny w Lelystad. Po rozmowie telefonicznej z bardzo miłą sprzedawczynią udało mi się zamówić moje okulary. Wiele razy mieliśmy bardzo przyjemny kontakt mailowy, a na koniec okazało się, że mogłem zamówić moje okulary przez centralę. Wreszcie zapłaciłem zwykłą kartą. Zamówiłem w środę, a wczoraj przyszedł kurier z Belgii. Jestem mega zadowolony i mile zaskoczony sposobem zapakowania moich okularów. Były one zapakowane tak pięknie, jak prezent. Absolutnie godne Swarovski! W rezultacie - bardzo szczęśliwy klient!
błyszczące biżuteria
Jestem naprawdę zadowolony z mojego ostatniego zakupu biżuterii. Ta biżuteria jest po prostu pięknie wykonana, a te kryształy błyszczą jak prawdziwe diamenty! Widać, że ta firma naprawdę stawia na jakość swoich produktów. A obsługa w sklepie była naprawdę pomocna i kompetentna, pomogła mi wybrać idealny prezent dla mojej żony. Choć ceny mogą wydawać się trochę wygórowane, myślę, że warto zainwestować w coś tak pięknego. Dostawa była błyskawiczna i bez problemów. Naprawdę polecam tę firmę wszystkim miłośnikom błyskotek!
Zakup nowej biżuterii
Obsługa w sklepie była świetna! Ludzie tam bardzo się postarali, żeby mi pomóc i sprawili, że czułam się doskonale obsłużona. Bardzo mi się podobało moje zakupy i z przyjemnością tam wrócę!
Zakup bransoletki z błyszczącym kamieniem
Kilka miesięcy temu kupiłem bransoletkę z błyszczącym kamieniem, ale musiałem ją już dwukrotnie wymieniać, bo zamek ciągle się psuł. Chciałem także pierścień z błyszczącymi kamieniami, kupiłem go 14 maja 24 roku, a już 18 maja jeden kamień się poluzował, czyli po 4 dniach. W sklepie powiedzieli mi, że to delikatne i lepiej go nie nosić często - nie uderzać, nie brać prysznica, nie myć naczyń, nie sprzątać. Hej, ale w końcu kupujesz biżuterię, żeby nosić ją, a nie trzymać w pudełku!
naszyjnik kryształowy
Ostatnio kupiłam naszyjnik z kryształem w sklepie Swarovski i muszę powiedzieć, że miałam bardzo negatywne doświadczenie. Kiedy zwróciłam się o pomoc, jedna z pracownic sprawiła, że czułam się niechciana. Nie dostalam nic oprócz standardowej informacji o braku gwarancji. Nawet płatny serwis naprawczy nie został mi zaproponowany. Kiedy zapytałam o naprawę, pani sprzedawczyni skierowała mnie do zegarmistrza. Problem w tym, że bransoletki nie kupiłam u zegarmistrza, tylko w sklepie Swarovski! Po skontaktowaniu się z firmą online, powiedziano mi, że powinnam pójść do sklepu stacjonarnego. Dodatkowo, widzę że ceny rosną, jakość spada, a obsługa jest słaba. Bardzo rozczarowujące doświadczenie.
Zakup dwóch par kolczyków dla dwóch siostrzyczek, problem z opakowaniem prezentowym
Ostatnio kupiłam 2 pary kolczyków dla moich dwóch sióstr, razem z opakowaniem prezentowym. Niestety, mimo że zamówiłam 2 opakowania, otrzymałam tylko jedno. Po zgłoszeniu problemu i próbie zakupu dodatkowego opakowania, odmówiono mi. Kolczyki, które otrzymałam, nie były wystarczająco błyszczące, więc postanowiłam je zwrócić następnego dnia. Mimo że minęło trochę czasu, nadal nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Długi czas oczekiwania i brak profesjonalizmu ze strony sprzedawcy.
kolczyki
Kupiliśmy coś w Swarovskim. Pani w sklepie sprzedała nam kolczyki w złym kolorze, który był droższy. Powiedziała, że dostaniemy różnicę z powrotem, ale musiała najpierw zadzwonić do swojego szefa. Szef odmówił zwrotu pieniędzy i kazał nam przyjść następnego dnia, chociaż mieszkamy daleko. Z powodu złej obsługi chcieliśmy zwrócić produkt, ale szef się odłączył i od tego czasu był nieosiągalny dla nas. Szef, Najda Aouineti, nie potrafi obsłużyć klientów i zostawia swoją pracownicę z problemami. Ze względu na zamknięcie sklepu musieliśmy wziąć produkt i sami znaleźć rozwiązanie dla problemu spowodowanego przez tę niewydolną firmę.
Zakupy - problem z obsługą
Regularnie wpadam do sklepu w Gunwharf i zazwyczaj jestem zadowolona z obsługi, ale niestety nie tym razem. Wszyscy pracownicy wyglądali, jakby tam nie chcieli być. Było tam 3 dziewczyny i 1 chłopak, plotkujący za ladą. Próbowałam zwrócić uwagę, aby dostać pomoc, ale to chłopak przyszedł mi z pomocą. Brakowało entuzjazmu i dostawałam oschłe odpowiedzi. Powinni zatrudnić kogoś, kto potrafi się zająć klientem. Moim zdaniem ci ludzie byliby szczęśliwsi pracując w fast foodzie. Mimo to, asortyment zawsze jest piękny.
Zakup biżuterii
Po zakupie mojej biżuterii niestety doszło do usterki. Mimo że nie miałam gwarancji, postanowiłam odwiedzić sklep, aby spróbować naprawić problem. Niestety, po rozmowie z pracownikami sklepu i wymianie mailowej z firmą, okazało się, że nie da się naprawić mojej biżuterii ze względu na specyficzną konstrukcję fermuaru. Jestem zawiedziona postawą firmy i brakiem opcji naprawy uszkodzonego przedmiotu.
brak certyfikatu
Kupiłam już dwa razy i za każdym razem brakowało certyfikatu autentyczności. Pracownicy odpowiedzieli, że kupiłam przez internet, więc nie otrzymam certyfikatu. Ale co to za różnica skąd kupuję, skoro to Swarovski? To oszuści! Nigdy więcej nie zamówię od nich nic.
Ciondolo con cigno
Dostałam w prezencie zawieszkę ze łabędziem marki Swarovski, po roku łabędź się odczepił. Zastąpili mi go na gwarancji, ale po 3 latach znowu się zepsuł. Tym razem tylko głowa łabędzia. Powiedzieli mi, że to normalne, bo nie powinnam nosić zawieszki cały dzień, tylko kilka godzin dziennie. Uważam, że jeśli sprzedajecie drogie biżuterie, takie jak zawieszka Swarovski, powinna być bardziej odporna w czasie. Jestem bardzo rozczarowana i już nie kupię produktów tej marki.
kolczyki z motywem łabędzia
Kupiłam super fajne kolczyki z motywem łabędzia dla swojej szwagierki na urodziny, ale niestety jeden z haczyków był bardzo luźny. Zabrałam je do sklepu w Uxbridge na wymianę i trafiłam na bardzo niemiłą panią, która upierała się przy paragonie, mimo że chciałam tylko wymienić (kolczyki były nowe, w oryginalnym opakowaniu). Mimo podania numeru referencyjnego zamówienia, pani nie była zbyt pomocna. Ogólnie bardzo zła obsługa klienta.
Zakup i oczekiwanie na kontakt od zespołu
Dowiedziałem się, że mają się odezwać, żeby przedyskutować moją recenzję, ale do teraz cisza. Liczyłem na konstruktywną rozmowę i rozwiązanie ewentualnych kwestii, ale niestety zostałem zignorowany. W przyszłości oczekuję pełnej komunikacji i zaangażowania ze strony zespołu. Mam nadzieję, że uda nam się szybko wyjaśnić tę sprawę.
bransoletka dostępna ale zamówienie anulowane
Ostatnio kupiłam bransoletkę, która miała dotrzeć w czwartek, ale wczoraj wieczorem dostałam powiadomienie, że zamówienie zostało anulowane, bo biżuteria jest niedostępna. Pieniądze nie zostały jeszcze zwrócone, a przecież nawet nic nie dostałam. Postanowiłam złożyć zamówienie jeszcze raz, bo bransoletka nadal jest dostępna, ale już nie mam ochoty. Poprosiłam o zwrot pieniędzy i powiedzieli mi, że to potrwa dziesięć dni roboczych. Dziesięć dni na zwrot, który sami anulowali? To powinno być od razu... to niewiarygodne.
Najwięcej głosów recenzja
Mój zegarek
Czytacz dalej