Komfort95 opinie
Wyróżnione Recenzje
Opinie (95)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Drzwi
4,5 miesiąca czekam na drzwi. Moi goście z salonu oglądają klozet (bo nie ma drzwi). Płatność niestety 100% z góry. I to był największy błąd. Kontakt z firmą: echo. Po 1,5 miesiąca od reklamacji jedyna odpowiedź to „prosze o chwile cierpliwości”. Do dziś reakcji zero. Kierownik widmo - nic nie widzi i nic nie kontroluje i to widac w obsłudze. Rekomenduje:
1. omijać szerokim łukiem,
2. nie płacić z góry,
3. termin realizacji wpisywać na dokumentach,
4. protokołów odbioru nie podpisywać do momentu wykonania 100% usługi.mam to samo, zamowilem 2 szafki nocne, jedna podobno dotarla do sklepu druga zostala na magazynie i od 3 tyg słysze to samo ze szafka dzis zostanie wysłana, t jakas kpina .oczywiscie zaplacone z gory bo zakup przez internet, nie polecam,
Drzwi Panele listwy
Zakupiłem równo rok temu drzwi, panele i listwy. Jedno zlecenie a dwie reklamacje.
Założono drzwi, ale do dzisiaj czekam na opaskę do drzwi, które od 12 miesięcznie wyglądają śmiesznie. Dział reklamacji obiecał wysłać w tym miesiącu. Nadal "poganiają" producenta, licząc na to, że odpuszczę. Druga reklamacja. Po 12 miesiacach nadal nikt nie założył listew. Ilekroć dzwonie do Gdańsk Karczma Komfort okazuje się, że nic nie wiedzą bo pracują nowe osoby. Co więcej pracownik powiedział" ale to musi Pan z monterem, to nie nasza sprawa". No jednak komfortu ponieważ to od komfortu mam fakturę, tam płaciłem i ustalałem wszystko. Wystawiamwanna + umywalka
Serwis posprzedażowy dno dna. Obsługa reklamacji i infolinia dramatyczna. Brak kompetencji i odpowiedniego podejścia do klienta. Nigdy więcej nic nie kupię w sklepie Komfort.
W marcu 12-ego 2022r zakupiłam w sklepie drzwi z opaskami,do tego były 2 zamki -górny i dolny,wizjer,próg.Zapłaciłam około 3000 tys.Czekałam na nie ponad 2 miesiące.Kiedy w końcu przyszedł pan dokonać montażu okazało się,że drzwi są zamykane na jeden zamek,opaska nie przystosowana,a zamków ,za które zapłaciłam nie ma w ogóle.Pan który montował te drzwi zakupił zamek,bym nie została z drzwiami bez zamka.Złożyłam reklamację,po 14 dniach przyszła odpowiedz,że reklamacji nie uznano,bo towar jest zgodny z zamówieniem, szkoda tylko,że nie z moim..Dano mi jakiś bubel,ale zapłaciłam za co innego.Postanowiłam,że nie odpuszczę.Jeżeli trzeba będzie złoże zawiadomienie na Komfort o oszustwo , wyłudzenie pieniędzy i wprowadzanie klientów w błąd.Dzisiaj mam drzwi których nie zamawiałam,z zamkiem klekoczącym,wyrwanym dzwonkiem,uszkodzonym tynkiem nad drzwiami i progiem,za który musiałam zapłacić dodatkowo,bo i próg mi rozwalono.
Stoły
Obsługa klienta chamska. Zgubili zamówienie i od 3 miesięcy nie chcą zwrócić pieniędzy.
Zakup wanny z wniesieniem
W skrócie DRAMAT. Zamówienie online. Człowiek zamawia wannę za 1000 zł na 21.04. Dzwoni w dniu 21.04 na infolinię co z zamówieniem (była opłacona dostawa z wniesieniem 68 zł)? Dostaje informację, że były obsuwy i będzie wysłana w innym terminie. 22.04 dostaję maila, że będzie 26.04. Ok. 26.04 wanna zostaje dostarczona - co się okazuje? Nie ma dołączonych nóg do wanny (obowiązkowo wymaganej części). Tego samego dnia (26.04) reklamuje zakup. Chwilę po założeniu reklamacji otrzymuję maila, że nogi były przyczepione do palety i bym sprawdził paletę - odpisuję, że nie otrzymałem zamówienia na palecie, tylko kurier wniósł mi je do mieszkania. Od tego momentu cisza. Sam obdzwaniałem kuriera, czy mu przypadkiem paczka jakaś nie została - zapewnił, że nie, tylko to było wysłane(ponoć sprawdzany był również magazyn. Człowiek jeszcze 2 razy dzwoni i się dowiaduje, że musi czekać - a wanna stoi.... Żadnego info, co się dzieje, ile trzeba czekać, co robić. Gdy się spytałem, jak zwrócić wannę na ich koszt dostałem informację, że już minęło 30 dni - a nie minęło - i w toku reklamacji, nie wolno zwracać produktu (a dni płyną). Nie wiem co więcej tu napisać. Nie polecam.
Kanapę
Dramat!! Kupiłem kanapę, kurier niby po 2 dniach miał być, wszystko spoko ale nie było go przez 2 tyg wiec dzwonię pierwszy raz odp”przesyłka w drodze” Ok, czekam. Dzwonię drugi. Odp.”przesyłka została wysłana dzisiaj” ( 3 dni wcześniej Pani mówiła ze w drodze ale ok) i teraz kuuuraaa HIT. Dzwonię trzeci raz i odp „błąd magazynu-my takich kanap nie mamy na stanie” No śmiech na sali, odradzam wszystkim bandę nieudaczników
Umywalka nablatowa
Najgorszy sklep i obsługa klienta! Umywalka kupiona 9 marca z opcją dostawy do domu 14 marca. Dzwoniąc dzień po zaplanowanej dostawie dowiedziałam się, że umywalka jest zapakowana i czeka na odbiór przez firmę kurierską, ale że firma kurierska ma opóźnienia przesyłka wyjdzie najprawdopodobniej pod koniec tygodnia. Tydzień minął i dalej nic, więc po kolejnym telefonie dowiedziałam się tego samego, że przesyłka jest na magazynie, ale bez komentarza czemu jeszcze nie wysłana. Oczywiście nie ma możliwość skontaktowania się osobiście z kimś z magazynu, jedyne co Pani z BOK może zrobić to dodać komentarz do zamówienia, że jest prośba klienta o wyjaśnienie. Kolejny telefon i to samo, magazyn się jeszcze nie ustosunkował. Po 3 tygodniach od zamówienia i paru telefonach natrafiłam na jedną kompetentną osobę, która naprawdę chciała mi pomóc i dowiedziała się, że moja umywalka, która ponoć czekała zapakowana na wysyłkę, była w rzeczywistości uszkodzona i właśnie co dostali nową… SERIO nikt przez 3 tygodnie nie mógł się skontaktować i przekazać takiej informacji…?!?! Pani też mnie zapewniła, że kierownik magazynu ma teraz nad tym pieczę i umywalka zostanie do mnie priorytetowo dostarczona. I fakt, dostałam maila z potwierdzeniem, nawet od firmy kurierskiej. Przesyłka miała dotrzeć 1 kwietnia. O godzinie 15tej dzwonię do firmy kurierskiej, żeby się dowiedzieć, że Komfort nie przekazał im przesyłki… Pani z BOK sklepu urażona, mówi że to nie ich wina, a na moją prośbę żeby mnie połączyła jakoś z magazynem, albo dała mi numer telefonu odpowiada, że co ja sobie myślę, że ona pracuje w BIURZE OBSŁUGI KLIENTA i jak ja sobie to wyobrażam, że ona pójdzie do magazynu, żeby przekazać słuchawkę kierownikowi… No comments… Połączyć mnie ze swoim kierownikiem lub kimś zarządzającym też nie zamierza, bo nie, bo tak się u nich nie robi… NIGDY więcej zakupów w tym sklepie i innym też nie polecam!
Spamują mi skrzynkę
NIGDY!!! Zalewają moją skrzynkę pocztową, udając że działają zgodnie z RODO. Nigdy nie udzielałem im zgody, kupili gdzieś bazę adresów. Na nic prośby o zaprzestanie spamu. Takie praktyki świadczą o firmie i jej upadku.
ODRADZAM!!!!, PRZESTRZEGAM!!!!parawan nawannowy
NIGDY WIĘCEJ.
Zamówiłem parawan nawannowy, który miał być doręczony w ciągu 7 dni, a dotarł do mnie po miesiącu oczekiwania, kilka dni po tym jak odstąpiłem od umowy. Jakby tego było mało, jednocześnie z dostarczonym parawanem sklep zwrócił mi 100% kwoty za ten parawan w związku z realizacją prawa odstąpienia. Miałem więc parawan i zwróconą kasę za parawan. Co więcej, musiałem im później tłumaczyć dlaczego mają do mnie przyjechać po parawan, bo tam się nikt nawet nie zorientował, że wydali towar i zwrócili pieniądze. Generalnie na każdym etapie realizacji tego zamówienia nikt tam niczego nie ogarniał, w szczególności terminów. Nikt nie informował o tym, że coś się zmieni - że nie dotrzymają terminu dostawy itp. (zmieniali termin dostawy 3 razy po moich telefonicznych interwencjach). Sklep internetowy nie wie co jest na magazynie, a magazyn nie ogarnia co firma faktycznie sprzedaje w sklepie internetowym. Ja się naprawdę dziwię, że ta firma jeszcze działa.Szafka Pod Umywalkę 80 Elita Sottile
Dzień dobry ,
zakupiłam w firmie Komfort Szafkę pod umywalkę.
Myśląc ,że to dobra i rzetelna firma .
Niestety szafka musiała na dnie szuflady mieć defekt i gdy spadło kilka kropelek na nią wody ( które zostały natychmiast wytarte) powstały ogromne pęcherze z odbarwieniem. Szafka nie była używana stało się to podczas montażu .
Złożyłam reklamacje, chciałam wymienić szufladę .
Wcześniej zawożąc szufladę do sklepu stacjonarnego w mojej miejscowości , gdzie pracownik ewidentnie powiedział ,że musiała być górna warstwa dna szuflady uszkodzona.
I tutaj bardzo się rozczarowałam dostałam negatywną odpowiedź, a więc się odwołałam. Druga odpowiedź była taka sama . Sklep utrzymuje , że szafka była użytkowana, zalanie długotrwałe... więc chyba nalałam do szafki wodę i sobie ją tam trzymałam...Zdziwiła mnie bardzo własna interpretacja sklepu ,jakbym całkiem inny opis zawarła na reklamacji i wmawianie klientowi że zrobił coś zupełnie innego.
Jestem rozczarowana produktem jak i producentem produktu.Kuchnia
W sklepie Komfort (Warszawa) obsługa poszła bardzo sprawnie na etapie projektowania kuchni i wystawiania pro-formy na zamówienie, na montaż. Potem zaczęło się lekkie wywpieranie presji przez projektantkę, żeby szybko opłacić, bo promocja -10% kończy się już za 2 dni. Wpłaciliśmy zaliczkę za kuchnię. Po 4 dniach weszła promocja -20% na kuchnie.... Odnośnie opłaty za montaż - powiedzieliśmy, że wpierw chcemy się dowiedzieć czy montażysta będzie dostępny jeszcze przed Wielkanocą (zamówienie składaliśmy 29.01.2022). Okazało się, że nie i nie wiadomo, kiedy będzie dostępny... Zrezygnowaliśmy z usługi montażu. Kuchnia miała być u nas 16.03, potem 18.03 (a dzisiaj jest 25.03). Nie ma jej do teraz. Gdy dzwonimy na infolinię, do sklepu, do projektantki - nie uzyskujemy żadnej konkretnej informacji. Gdyby nie wpłacona zaliczka, to już byśmy dawno zrezygnowali... Szybciej by nam wyprodukowano i zamontowano kuchnię na wymiar. Cały dom już wykończony, a kuchni brak.
dywan
Bardzo polecam sklep w Lublinie przy Skende. Sprzedawca- Pan Radek bardzo kompetentny, życzliwy, empatyczny, pomocny sprzedawca. Bardzo dobry ma kontakt z klientem. Umie doradzić, zachęcić. Jest cierpliwy, miły, uprzejmy. POLECAM
Meble kuchenne
NIE POLECAM!Meble kuchenne zakupione w Komfort Bialystok.Meble przyszly z miesiecznym opoznieniem.Indywidualny,platny projekt a szafki w standarcie.Pani "projektantka" wymierzyla meble tak,ze kuchnia okazala sie byc o 20 centymetrow za waska!!!Szafki w roznym kolorze,o wymiarach niezgodnych z projektem-jedne za waskie,inne za szerokie.Reklamacja 2 razy odrzucona.W koncu laskawie zgodzili sie wymienic jedna szafke.Rozmowa telefoniczna miala nas upewnic w tym,ze wszystko jest O.K. a tylko my jestesmy upierdliwi...Sprawa zgloszona do Rzecznika i Inspekcji Handlowej.Sadzac jednak po opiniach bez sadu sie nie obejdzie.A kuchnia juz 5 miesiecy w remoncie...Jeszcze raz NIE POLECAM!!!Lepiej doplacic 1000 PLN i miec swiety spokoj.
POMYLKA-NIE KUPILBYM TAM NIC WIECEJ!!!
Drzwi z montażem Pol-Skone
Nie polecam!
Zamówienie: Tu wszystko OK - Sklep W-Wa Mineralna (+)
Czas realizacji: 8-10 tygodni -> i rzeczywiście w tym terminie otrzymaliśmy info o gotowości do montażu (zakup wraz z montażem)
Jakoś dostarczonego towaru: w mojej subiektywnej ocenie => DRAMAT
(4 z 5 zamówionych kompletów drzwi miało wady produkcyjne - krzywe ościeżnice nie nadawały się do montażu (tu duży plus dla ekipy montażowej która nie próbowała "na siłę" - wciskać "Panie tak ma być" tylko wpisała w protokół że towar ma WADY PRODUKCYJNE i nie nadaje się do montażu, zrobiła zdjęcia, zostawiła protokół i odjechała...
I tu dopiero zaczyna się cała historia z Dz. Reklamacji :
- Reklamacja złożona w sklepie -> bez nadanego numeru (bo generowany jest póżniej po zarejestrowaniu w systemie - Klient nie dostaje żadnego info o tym co jest finalnie wpisane do systemu na podstawie papierowego zgłoszenia które wypełnia w sklepie ("musi zostać załączona dokumentacja zdjęciowa i opis od montażysty"), potwierdzenie z numerem przychodzi wraz z odpowiedzią) , gdyby nie ten papier z podpisami i stemplami Sklepu to praktycznie brak śladu o złożonej reklamacji
- Reklamacja odrzucona po 3 dniach -> rzekome wady powstałe w trakcie transportu za które Sklep nie odpowiada..a Klient nie zgłosił was przy odbiorze wiec sam sobie winien... (odnoszę wrażenie że to standardowowa formułka copy-paste)
- Po ponad tygodniu eskalacji -> reklamacja zarejestrowana pod nowym numerem zgłoszenia (rzekomy błąd systemowy - który spowodował ze została formalnie odrzucona ze względu na niewłaściwą datę - co ma data do ich uzasadnienia "uszkodzenia w trakcie transportu"???) dlaczego tak ? No bo tak... :-) oczywiście z nową datą zgłoszenia.. na co nie wyraziłem zgody.. - ale to już mój problem a nie ich
- po kolejnych 3 TYGODNIACH (termin 14 dni na odpowiedź w sprawie reklamacji w Dz. Reklamacji Komfort nie obowiązuje - bo i po co , mają swoją wizję na to od kiedy biegnie termin reklamacji)
---> reklamacja finalnie została uznana (dokładnie 14 dnia od daty nowego zgłoszenia które zarejestrował sobie Komfort, czyli po 3 tygodniach od mojej reklamacji) - ale na pytanie kiedy towar bez WAD zostanie dostarczony i zamontowany -> brak info...
---> po kilu e-mailach i rozmowach telefonicznych z Dz. Obsługi Klienta (bo do działu reklamacji nie można się dodzwonić i nikt nie jest w stanie podać numeru do właściwych osób) - uzyskuję odpowiedz "TERMIN POWINIEN BYĆ KRÓTSZY NIŻ 8-10 TYGODNI' - ustalamy z producentem....
W Pol-Skone na własną rękę dowiedziałem się, że czas produkcji w trybie reklamacyjnym to ok. 2-3 tygodnie-od momentu uznania reklamacji i potwierdzenia przez Komfort - od Komfortu takiej informacji nie uzyskałem - nawet nie wiem czy to poszło do produkcji czy nie (a mijają kolejne dni)
Ogólnie: ponad 14 tygodni od zamówienia, kasy nie ma, drzwi/osieżnic bez wad też brak i nie wiadomo kiedy będą. Dużo nerwów i kompletny brak informacji ze strony Dz.Reklamacji
Więc zanim ktoś zdecyduje się na zakup drzwi za ponad 2,5k PLN /szt.w KOMFORT niech się mocno zastanowi czy ma czas i chęci na udowadnianie swoich racji..
Dla mnie to był ostatni zakup w tej sieci i odradzam każdemu (poczytajcie opinie)Krzesła
Niestety nie polecam tego sklepu. Zamówiłem krzesła w sobotę i specjalnie wybrałem termin dostawy na czwartek aby dać im trochę czasu. Niestety mija czwartek krzeseł nie ma, żadnej informacji ani telefonu ani maila. Po oczywiście mojej interwencji dowiedziałem się że są opóźnienia i kiedy będą krzesła nikt nie ma pojęcia. Specjalnie wziąłem dzień wolny w czwartek. Ale tak to jest płacisz z góry i musisz warować jak pies, a nóż kurier któregoś dnia przyjedzie.
Dywan
Dywan zamówiony na początku grudnia 2021 z terminem realizacji 3 styczeń 2022. Do dnia dzisiejszego ( 2 luty) do mnie nie dotarł. Status zamówienia wciąż "wisi", że gotowy do wydania. Na moje mailowe zapytania otrzymuję zdawkowe odpowiedzi, że proszą o cierpliwość. Ze strony sklepu brak informacji jakiejkolwiek.
Promocja faktycznie była, ale co z tego, skoro towaru nie mam.Entire Kitchen; Bedroom and Television Cabinets
"If I could give them a 0 I would but since I can't I will give them a 1" ~Tyra Banks. This is the worst service I have ever experienced. I ordered an entire kitchen, and the store told me that it would arrive in 12 weeks. They were late by 3 more weeks. But it gets worse, some cabinets are missing.
Then I ordered cabinets for the bedrooms and a television cabinet set ONLINE. This is the worst idea EVER. I called the store to ask if they have my order because it did not show up on the expected date. They said that I NEVER paid for it. Then I said I will not pay for it and I don't want it because it would take another 6 weeks to arrive and I didn't have the time. They sent me another order to pay for (I didn't pay).
The furniture (that I apparently did not pay for) arrived three days later. No one brought the furniture inside the apartment. They left it outside and did not do anything with it even though I (ACTUALLY) PAID FOR IT TO BE BROUGHT INSIDE.
Now I have furniture from AGATA (which is an amazing store) and the furniture from Komfort that was never supposed to be sent to me.
When I called them they tried to convince me that it was my fault. (they probably saw that my polish is not strong and that I have an accent). I explained that THEY were at fault but they insisted that it was mine. Why would I want two sets of Komfort furniture and why did you keep telling me it was never paid for and that is why it never arrived?
They refused to pick up and told me that I cannot return the furniture because they really thought it was my mistake and NOT theirs. They then told us that we had to bring the 470kg of furniture to the nearest Komfort store and that they would take it. NOT TRUE. The director (who was very nice) did not want to take it at first and then he heard my story and was angry with Komfort and the SHIT services.
Now I am waiting to have my 4.000zl returned to me which has now been over 1 month. This should have taken less than a week. This is the WORST service the WORST order and experience. I am NEVER buying something from Komfort IN MY ENTIRE LIFE!
In total I spent over 15.000zl in the store and the way the treated and spoke to me. They way they tried to blame me makes me never want to step foot in the store again.
The only good experience was the people who built the furniture. They did a good job putting the furniture together. This by the way happened in Poznan November 2021.krzesła signal
Krzesła zamówione w listopadzie 2021, dostawa w grudniu 2021 , okazuje się, że na 6 krzeseł w dwóch są nie te nogi co trzeba (rozchodzą się na boki, krzesło przez to jest niestabilne), piszę reklamację , minął miesiąc i do tej pory bez odzewu, maile które ostatnio wysłałam nie są ode mnie odbierane...nie polecam sklepu
Szafa
Szafa kompletowana ponad miesiac. Dzwoniac do sklepu dostalem informacje, ze jeszcze musze czekac, po czym uslyszalem, ze ktos mowi, ze szafa gotowa do odbioru.
Wiec sprzedawca kazał mi po nia pojechac, mimo, ze transport byl oplacony.
Widocznie i tego nie wiedzial. Ogolny chaos. nikt nic nie wie. Dostawa godz 14-18, a szafa przyjezdza przed 13 + po godzinie telefon, ze fronty sa uszkodzone i maja doslac za 3 dni nowe, a te zabrac.
Sklep ten to smiech na sali.
nie polecam, szkoda nerwów i czasuPanele
Totalna porażka. W sklepie w Słupsku pracownicy nie mogą nic powiedzieć bo system im się wiesza. Ten tekst słyszę od roku czasu i proponują aby zamówić z sieci. W sieci dają propozycję dostawy 4 paczek paneli za 2 miesiące. Zgroza, nie polecam na infolinii czekałem 15 i zrezygnowałem. Sklep jest na etapie średniowiecza.
O Komfort
O sklepie Komfort
Właścicielem sklepu internetowego Komfort jest firma Sklepy Komfort S.A. z siedzibą w Łodzi. Sklepy Komfort S.A. – polskie przedsiębiorstwo zarządzające siecią sklepów z panelami, dywanami, podłogami drewnianymi i wykładzinami. Sklepy Komfort to obecnie sieć ponad 160 salonów specjalistycznych oferujących dywany, wykładziny, panele podłogowe, podłogi drewniane oraz akcesoria do montażu i pielęgnacji podłóg. Przedsiębiorstwo współpracuje z producentami z całego świata. Sprzedaż realizowana jest poprzez sieć sklepów stacjonarnych, a także za pośrednictwem sklepu on-line. Siecią zarządza spółka Sklepy Komfort S.A., od 2014 roku kontrolowana przez Michała Sołowowa.
Oferta w sklepie Komfort
Dywany Komfort to ponad 1800 modnych wzorów, wśród których coś dla siebie znajdą nawet najbardziej wymagający. Dywany Komfort powstają z wysokiej jakości, odpornych na ścieranie włókien. Dzięki temu są łatwe w pielęgnacji i prezentują się dobrze nawet po długim użytkowaniu. Kupując dywan Komfort, należy w pierwszej kolejności zwrócić uwagę na jego rozmiar i kształt, długość tak zwanego runa, kolor oraz materiał, z jakiego został wykonany. Wybierając dywan Komfort do domu, warto pamiętać także o kilku praktycznych zasadach. Do miejsc często i intensywnie użytkowanych warto wybrać dywan w kolorze ciemnym lub melanżu. W takich pomieszczeniach najlepiej sprawdzą się dywany odporne na ścieranie i takie, które można prać lub czyścić na mokro. W pomieszczeniach rzadziej eksploatowanych, w których zależy Ci szczególnie na komforcie, możesz wybrać miękki dywan z nieco dłuższym włosiem. Tego rodzaju dywan pomoże zbudować przytulną, relaksującą atmosferę. Pomóc w tym może również wybranie dywanu w ciepłych, jasnych kolorach. Dywany z krótkim runem są dużo łatwiejsze w codziennej pielęgnacji. Dłuższe runo zapewnia jednak lepszą izolację od chłodnej podłogi. Dywan może posłużyć również do wyznaczenia określonych stref w mieszkaniu. Często pomaga to w stworzeniu harmonijnego i dobrze zorganizowanego wnętrza. Barwę dywanu możesz dopasować do kolorystyki całego pomieszczenia lub wręcz przeciwnie. Możesz wybrać z oferty Komfort dywan, który będzie kontrastował z otoczeniem. Taki zabieg może przynieść szczególnie ciekawe efekty w przypadku minimalistycznych lub monochromatycznych wnętrz. Z kolei jednolite, stonowane dywany mogą sprawdzić się w bardzo odważnie i kolorowo urządzonych pomieszczeniach. Kolorowe dywany, ozdobione podobiznami zwierząt czy bajkowych postaci, sprawdzą się idealnie w pokojach najmłodszych domowników. Znaczenie odgrywa również taki parametry dywanu jak jego gramatura. Im wyższa gramatura dywanu, tym jest on bardziej odporny na odkształcenia.
Panele podłogowe to bardzo popularna alternatywa dla podłogi drewnianej. Za wyborem paneli do domu czy mieszkania przemawiają przede wszystkim niski koszt, łatwość montażu oraz liczba dostępnych wzorów. Wielu producentów oferuje panele laminowane łączone bez-klejowo. Sposób łączenia paneli poszczególnych producentów jest zbliżony, różni się jedynie detalami. Dzięki temu panele laminowane, w przeciwieństwie do parkietów drewnianych, możemy w wielu przypadkach położyć samodzielnie. Nieporównywalnie niższy jest również koszt podłogi z paneli laminowanych. Ceny 1m2 paneli podłogowych zaczynają się w sklepie internetowym Komfort już od zaledwie kilkunastu złotych.
Za wygląd paneli podłogowych odpowiada tak zwany dekor. Jest to warstwa dekoracyjna, pokryta dodatkowo kilkoma warstwami lakieru. Tradycyjne dekory ozdobione są wzorem drewna zbliżonym do wyglądu naturalnych desek. Aktualnie szereg producentów paneli podłogowych oferuje również panele imitujące kamień, beton architektoniczny, a nawet płytki ceramiczne. A jeśli szukamy oryginalnych rozwiązań, zamiast paneli układanych równolegle, możemy wybrać panele układane w jodełkę lub panele heksagonalne. Wybierając panele do domu czy firmy, warto zwrócić uwagę również na klasę ścieralności oraz klasę użyteczności. Pierwszy z tych parametrów określa, jak odporna na ścieranie jest wierzchnia, dekoracyjna warstwa paneli. Ścieralność określana jest w pięciostopniowej skali od AC1 do AC5. W ofercie wielu producentów paneli znajdują się jednak dodatkowo wzmacniane panele o klasie ścieralności AC6. Z kolei klasa użyteczności określa, czy panele są przystosowane do montażu jedynie w domach, czy również w obiektach użyteczności publicznej.
Co sądzisz o ofercie Komfort?
Czy kiedykolwiek korzystałeś/aś z Komfort? Jeśli tak, to chcielibyśmy usłyszeć o Twoich doświadczeniach. NiezaleznaOpinia to miejsce, w którym możesz bez wahania wyrazić swoją opinię. Chcielibyśmy wiedzieć, jaka jest ich oferta. Czy sklep jest łatwy w obsłudze? Czy znalazłeś to czego szukałeś/aś? Czy proces rejestracji przebiegał bezproblemowo? Jak oceniasz wygląd sklepu? Czy miałeś/aś kontakt z obsługą klienta, czy byli przyjaźni i pomocni? Czy korzystnie z usług Komfort jest wygodne, bezpieczne? Przeczytaj opinie klientów na temat Komfort i ich ofercie. Daj nam znać poprzez opinie klienta. Twoja opinia pomaga innym dowiedzieć się, czego można oczekiwać od Komfort.
Bonus!
📊 Jak Komfort błyszczał dla ciebie?
informacje kontaktowe
Kategorie Komfort
Sklepy internetowe | Dom, Wnętrza & Ogród
Statystyki Strony
Seite online seit: 7 września 2020
Letzte aktualisierung: 24 lutego 2025
Najwięcej głosów recenzja
Wanna z obudową Cersanit 140x1
72 godziny dostawa. Wielka ściema. Czekam już 7 dni a przesyłka nie przychodzi. Nie otrzymałem 5% rabatu. Przestrzegam przed zakupami. Jeśli komuś zależy na czasie radzę wybrać ... Czytacz dalejPrzez: Grzegorz