Wszystkie opinie z M. Zalewski
Review o: DressInn
dwa duże zamówienia
Niedawno zrobiłam dwa duże zamówienia w DressInn Powered by TradeInn, niestety do teraz nie otrzymałam żadnych produktów, tylko ciągłe maile pytające, czy mi się podobają. Odpowiadam za każdym razem, że nie dostałam zamówienia, a oni mówią, że pracują nad wysyłką. To już się zdarzyło pięć razy! Po prostu odpowiadam, że nie otrzymałam itd., a oni ciągle pracują. Próbowałam skontaktować się z nimi innym adresem email (w Hiszpanii), ale nie udało się, maile wracają jako nieznane, a telefonicznie są nieosiągalni, tylko z automatycznymi odpowiedziami mailem. Ich kontakt w DressInn jest ustalony tak, że to ich system komputerowy zajmuje się klientami (którzy płacą), i po kolejnym mailu pytają czy podobają mi się produkty... i na koniec podziękowując za zaufanie, odkładam to na bok. Okazuje się, że płacę za ich "genialną" automatyzację. Ich system komputerowy jest tą siłą w DressInn - Powered by TradeInn, ale ja (jako człowiek) teraz nie mam tej "mocy" i ostatecznie rezygnuję, bo za dużo "mocy" mnie to kosztuje. Zazwyczaj zgłaszam reklamacje czy skargi bezpośrednio do dostawcy, a nie publicznie, ale niestety w tej firmie nie da się tego zrobić i pierwszy raz zdecydowałam się napisać na Trustpilot.