Wszystkie opinie z D. Mazurek

  • Review o: Tbdress

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup teleskopu

    Bardzo jestem zaniepokojony tym, co spotkało mnie z zamówieniem na tej stronie. Zamówiłem teleskop, a po dokonaniu zakupu nazwa sklepu zmieniła się z TBDress na Access T Shop. Dostałem maila potwierdzającego, że moje zamówienie zostało zrealizowane. Następnie dostałem maila informującego, że moje zamówienie zostało wysłane, podano mi też numer śledzenia za pośrednictwem 17 track. Niestety, zajęło 21 dni, aby dotrzeć do nieznanego adresu na Florydzie według informacji śledzenia, a ja mieszkam w Arkansas. Natychmiast wysłałem maila na podany adres e-mail obsługi klienta accesstservice@outlook.com dzisiaj, informując, że nie otrzymałem paczki, chociaż według nich została dostarczona na Florydę. Ostatecznie dostałem 2 maile jako odpowiedź tego wieczoru, pierwszy od xmbbyy, którzy informowali, że zwrócą mi 53,98 zł, a drugi od accesstservice@outlook.com, który powiedział, że przedmiot prawdopodobnie zaginął i zwrócili mi pieniądze, które otrzymam w ciągu 7-10 dni zgodnie z limitem mojego banku osobistego, prosząc mnie, żebym się nie martwił. Jestem bardzo zdenerwowany tym, że dowiedziałem się o tym dopiero teraz. Żałuję, że nie zauważyłem tego wcześniej, zanim dokonałem zamówienia. Dam znać, jeśli kwota nie zostanie zwrócona na moją kartę. Przeszukiwałem obie strony internetowe, ale nie mogłem znaleźć teleskopu na żadnej z nich, co wydaje się podejrzane! Mogę go znaleźć tylko zaglądając do historii przeglądarki z daty zamówienia, która miała miejsce 20 grudnia 2023 roku. Dziś mamy 16 stycznia 2024 roku i kiedy ostatnio sprawdzałem, około tydzień temu, teleskopu już tam nie było. Bardzo chciałem ten teleskop, ale teraz chcę tylko odzyskać pieniądze.