Netia Opinie
Dane tej firmy zostały sprawdzone pod kątem dokładności i zweryfikowane. Bezpiecznie można odwiedzić jej oficjalną stronę internetową. Jesteśmy przekonani, że przejrzystość i bezpieczeństwo online zachęcają wszystkie firmy do weryfikacji u nas, aby wiedziały, gdzie można bezpiecznie i zaufanie robić zakupy.
Opinie (21)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
internet i TV
Korzystam z internetu od netii juz bardzo długo,przez cały czas nie było problemów,jednakże od miesiąca/półtora internet z dobrego zamienil sie w beznadziejny,pobieranie spada ping skacze.Nie da sie obejrzeć filmu a czasem pograć w gry.Sprawa była zglaszana do technika 3 razy(miał przyjechać w ciągu 2 dni) po godzinie od ostatniego zgłoszenia technik niespodziewanie oddzwonił i powiedział „Sprawdzilem w systemie i wszystko z państwa internetem jest w porządku”
Co do działania internetu i telefonu nie ma zastrzeżeń, ale obsługa i załatwianie spraw przez tel to istna katorga, jakiś czas temu przenosiliśmy do netii 3 numery, chaos jaki panował i panuje nadal z papierami umowami sprawia że już nie chce od nich nic, wszystko co obiecują załatwić nie wychodzi tak jak powinno, masa błędów na umowach, nie polecam przenosić tel. do nich bo nie potrafią załatwić takich spraw tak jak trzeba i przez ich niekompetencję musiałem płacić 2 operatorom abonament przez 3 miesiące,z żadną firmą nie naiłem takich problemów jak z nimi co miesiąc dzwonią że coś jest nie tak i ciągle załatwiają tą samą sprawę, mam dosyć i napewno z nich zrezygnuje po skończeniu umowy.Zakup usługi internetowej
Chciałbym podzielić się moimi doświadczeniami z usługą, którą zakupiłem od tego dostawcy internetu. Wcześniej miałem wiele problemów z połączeniem i prędkością, ale od czasu zakupienia usługi u nich, wszystko działa płynnie i bez problemów. Obsługa klienta była pomocna i szybka, co jest dla mnie bardzo ważne. Cieszy mnie również uczciwa cena za usługę, zwłaszcza w porównaniu do innych dostawców na rynku. Dostawa została dokładnie i szybko zrealizowana, co jest dla mnie dodatkowym plusem.
Zakup usług internetowych i abonamentu telefonicznego
Obsługa w salonie była super, Pan Łukasz Wiśniewski był bardzo pomocny i cierpliwie odpowiedział na wszystkie moje pytania. Bardzo dobrze mi wytłumaczył całą ofertę. Jestem pewien, że warto skorzystać z usług tego salonu. Naprawdę polecam!
Zakup usługi internetowej
Odradzam korzystanie z usług tej firmy! Wprowadzają w błąd, prezentując umowę o zupełnie innym charakterze niż ustalone warunki. Nawet unikają podpisania umowy przed instalacją, co powoduje zamieszanie i niepokój u klientów. Po zgłoszeniu reklamacji, nie potrafią udzielić jasnych odpowiedzi. Nie warto tracić czasu i pieniędzy na takie nieuczciwe praktyki. Moja sprawa została już zgłoszona do UOKiK i jest w ich rękach.
Zakup internetu
Zamówiłam internet od tego dostawcy, ale usługi były fatalne. Obsługa była niezbyt miła i zupełnie nie pomocna. Powtarzali to samo i podejście do klienta było słabe. Nie polecam tej firmy ze względu na jakość usług i obsługę. Konsultantka, z którą rozmawiałam, nie zachowała się profesjonalnie i po prostu chciała mnie szybko odprawić, przekierowując mnie na techniczne wsparcie, gdzie czekałam ponad godzinę.
najgorszy internet ever
O mamo, ten internet to dramat! Próbowałam dzwonić na infolinię, ale musiałam trafić na kogoś, kto mnie w ogóle usłyszy. Już od dwóch miesięcy bez neta, a oni nawet nie raczą odebrać. Szczerze, odradzam korzystanie z ich usług internetowych!
Usługi internetowe i telewizyjne
Po zmianie właściciela firmy, zaczęły występować regularne problemy z awariami sieci, co skutkuje częstymi przerwami w dostępie do internetu i telewizji. Alternatywą jest usługa telewizji satelitarnej, ale nie zawsze jest to najlepsze rozwiązanie. Czasem sygnał zanika wieczorami, a zgłoszenia naprawcze są rozpatrywane zbyt wolno.
Zakup planu internetowego
Usługa działa niestabilnie, często przerywa się, a jakość sygnału jest słaba. Obsługa klienta nie zawsze pomocna, trudno się dodzwonić i długo czeka się na odpowiedź. Ceny są dosyć wysokie jak na oferowane usługi. Dostawa internetu była opóźniona o kilka dni, co sprawiło pewne niedogodności.
Zakup pakietu internetowego
Usługi działają dobrze, ale dodanie kolejnej usługi było prawdziwą bolączką. Mimo obietnic, aktywacja zajęła znacznie więcej czasu niż obiecane 24 godziny, a konsultanci okazali się mało pomocni i niezbyt kompetentni. Brak jasnych informacji i poczucie oszustwa ze strony firmy.
światłowód
Zainstalowałem światłowód i od razu zaczęły problemy - internet co chwilę się wyłącza, nic nie chodzi na komputerze, nawet telewizja nie działa. Umowa na 2 lata, ale od samego początku problem z usługą. Nawet trzeba było samemu dostarczyć stare urządzenia do firmy. Cała sytuacja to jakiś dramat, strata czasu i pieniędzy. Oszustwo jakich mało.
Zakup usługi internetowej
To, że musiałam czekać aż 2,5 miesiąca na podłączenie internetu w moim domu przez Netię było strasznie denerwujące. Szczerze nie polecam korzystania z ich usług, bo po prostu mają wiele problemów technicznych i nie potrafią dotrzymać terminów.
Zakup routera i usługi internetowej
Krótka odpowiedź: katastrofa! Router warty 2 tysiące złotych, a internet o prędkości 10mb/s za 100 złotych miesięcznie?! I jeszcze mają czelność nazywać się firmą! Dla mnie to dno! Nie polecam. Na aktywację internetu za granicą czekaliśmy aż firma wreszcie się zdecyduje po 4 miesiącach. Absurd, kpina i brak słów.
Zakup usługi internetowej i telewizyjnej
Mimo że miałem nadzieję, że usługi będą dobre, to niestety bardzo się zawiodłem z powodu częstych przestojów, trudności z kontaktem z obsługą klienta i ogólnie słabej jakości świadczonych usług.
Internet i telewizja od dostawcy
Właśnie skończyłam z Netią i muszę powiedzieć, że to było koszmarne doświadczenie. Jakość usług była zdecydowanie poniżej oczekiwań, zwłaszcza w porównaniu z moim poprzednim dostawcą. Ciągłe awarie i problemy z łącznością były normą, a nie wyjątkiem. Musiałam ciągle dzwonić do obsługi klienta, ale nawet wtedy nie zawsze udawało się rozwiązać problemy. Po prostu irytujące!
Najwięcej głosów recenzja
internet i TV
Czytacz dalej