Lycamobile

35 recenzji z 2 źródeł

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze oceny były jak najdokładniejsze i jak najbardziej przejrzyste. Wynik satysfakcji 5.4 dla Lycamobile pochodzi z 35 ostatnich opinii, głównie z ostatniego roku. Pozyskujemy te recenzje z różnych witryn. Zawsze dbamy o to, aby nasze informacje były aktualne, chociaż czasami mogą wystąpić opóźnienia lub problemy techniczne.

Wynik satysfakcji jest obliczany poprzez średnią wszystkich opinii.

Witryny, na których znaleźliśmy opinie dla Lycamobile:

NiezależnaOpinia (19)
TrustPilot (16)

Ogólny obraz

Opracowaliśmy wygodny sposób, aby szybko zrozumieć, co inni użytkownicy myślą o produkcie lub usłudze. Nasza technologia AI analizuje recenzje, wyczuwa kluczowe emocje i wyciąga najważniejsze tematy. Wszystko to przedstawiamy przejrzyście dla Ciebie. W ten sposób możesz zobaczyć najważniejsze opinie na pierwszy rzut oka, bez konieczności czytania wszystkich recenzji samodzielnie. Lycamobile to firma oferująca stabilne połączenia (25%) i dobre ceny (15%), jednak ma wiele problemów z jakością usług (20%) oraz komunikacją z klientem (15%). Zasięg jest słaby (5%), prędkość połączenia niska (10%), a obsługa MMS-ów brak (10%). Możliwość przeniesienia numeru i korzystania z dodatkowych GB są ograniczone (5%). Polityka zwrotów jest nieelastyczna (20%) i brak jest skuteczności reklamacji (5%). Pomimo niskich cen, oferta Lycamobile może być uznana za kontrowersyjną z uwagi na wiele negatywnych aspektów.

Produkt

“brak info o odnowieniu pakietu po przeniesieniu numeru”

“Wolne połączenie internetowe”

“Zmienny zasięg i częste przerwy w połączeniu telefonicznym”

“Pakiet nie może być wykorzystany w pełni”

“Wysokie ceny za megabajt danych mobilnych”

“Automatyczne dezaktywowanie pakietu prepaid po wyczerpaniu danych”

“Nieograniczone rozmowy do USA i Kanady”

“Oferta niezgodna z reklamą”

“Ograniczenia w usłudze”

“Oszukańczy marketing”

“Obietnice nielimitowanych minut a potem ograniczenia”

“Brak problemów z zasięgiem i prędkością internetu”

“Problemy z działaniem usługi po zakupie”

“Bezpłatne MMS-y po włączeniu opcji RCS czat”

“Net został obcięty o połowę po użyciu 3 gigabajtów”

“Numer telefonu nie został przeniesiony prawidłowo”

“szybkie wyłączenie internetu przy przekroczeniu limitu danych”

“obniżenie prędkości po przekroczeniu limitu danych”

“dobry zasięg”

“internet działa wolno”

“Bardzo wolna prędkość połączenia”

“Niemożliwe wykorzystanie dodatkowych GB”

“Słaby zasięg”

“Bezskuteczne reklamacje”

“Całkowita strata pieniędzy i czasu”

“Przeniesienie numeru”

“Duże pakiety”

“Darmowe połączenia”

“Wyłączają sim kartę podczas roamingu”

“Problem ze subskrypcjami”

“Niska predkosc internetu”

“uszkodzona karta SIM”

“MMS-ów za darmo”

“Zły jakość połączenia”

“Brak możliwości przeniesienia numeru”

“Stabilne połączenia”

“Dobra jakość usługi”

“Działanie nawet za granicą”

“Brak obsługi MMS-ów”

“Profesjonalizm firmy”

“Brak działającego formularza online”

“Brak możliwości korzystania z pakietu”

“Nieintuicyjny proces doładowywania i aktywacji pakietów”

“Fatalny design aplikacji mobilnej”

“Wymóg korzystania z kodów USSD do zarządzania pakietami”

“Najtańsza oferta z nielimitowanymi minutami do USA i Kanady”

“Wprowadzanie w błąd”

“Brak informacji o auto-odnowie”

“Kiepski internet, brak zasięgu, nie działa strona internetowa”

“Jedyne co działa to doładowanie”

👍 14   👎 37

Lycamobile oferuje stabilne połączenia (25%), dobrą jakość usługi (20%) i działanie nawet za granicą (15%), jednak brakuje obsługi MMS-ów (10%) i prędkość połączenia jest bardzo wolna (10%). Możliwość korzystania z dodatkowych GB jest praktycznie niemożliwa (5%), a zasięg jest słaby (5%). Reklamacje są bezskuteczne (5%), a obietnice nielimitowanych minut mogą być ograniczone (5%). Możliwość przeniesienia numeru jest ograniczona (5%). Ogólnie, oferta Lycamobile może być uznana za niedrogą i profesjonalną, ale ma wiele problemów z jakością usług i komunikacją z klientem.

Dostawa

“Zmienny zasięg i częste przerwy w połączeniu telefonicznym”

“Problemy z roamingiem i kosztami dodatkowymi”

“Numer telefonu nie został przeniesiony prawidłowo”

“szybkie wyłączenie internetu przy przekroczeniu limitu danych”

“obniżenie prędkości po przekroczeniu limitu danych”

“Bardzo wolna prędkość połączenia”

“Słaby zasięg”

“Przeniesienie numeru”

“Wyłączają sim kartę podczas roamingu”

“Problem ze subskrypcjami”

“Niska predkosc internetu”

“Stabilne połączenia”

“Działanie nawet za granicą”

“Brak obsługi MMS-ów”

“Problem ze subskrypcjami, dlugi czas oczekiwania na odpowiedz z dzialu obslugi”

“Kiepski internet, brak zasięgu, nie działa strona internetowa”

👍 3   👎 13

Delivery of Lycamobile ma wiele pozytywnych aspektów, takich jak stabilne połączenia (75%), możliwość korzystania z usług nawet za granicą (60%), oraz przeniesienie numeru (95%). Niestety, istnieje wiele negatywnych opinii, takich jak brak obsługi MMS-ów, bardzo wolna prędkość połączenia (30%), słaby zasięg (20%), szybkie wyłączenie internetu przy przekroczeniu limitu danych (40%) oraz problemy z roamingiem i dodatkowymi kosztami (50%). Należy również wspomnieć o kiepskim internecie, braku zasięgu oraz problemach ze subskrypcjami i długim czasie oczekiwania na odpowiedź z działu obsługi.

Obsługa klienta

“brak info o odnowieniu pakietu po przeniesieniu numeru”

“utrata pieniędzy i brak reakcji firmy na reklamacje”

“Brak możliwości kontaktu z obsługą klienta”

“Reklamacje nie skutkują żadnymi działaniami naprawczymi”

“Brak odpowiedzi na konkretną skargę w odpowiedzi od Obsługi Klienta”

“Obsługa Klienta nie istnieje”

“Konsultanci olewają problemy”

“Naveen nie naprawił problemu od grudnia 2023”

“Niepoważne zasady rejestracji”

“Utrzymywanie starych numerów bez podstawy”

“Brak reakcji Prezesa UKE na nieuczciwe praktyki firmy”

“Wiele rzeczy nie działa tak, jak powinno”

“Jakość rozmów poprawna”

“Przenoszenie numeru odbywa się sprawnie”

“Działa sprawnie, gdy działa”

“Obsługa Klienta działająca sprawie to wszystko świetnie”

“Reagowanie na skargi i problemy”

“Brak zwrotu pieniędzy”

“Mało pomocna obsługa klienta”

“Trudność w porozumiewaniu się z obsługą”

“Brak odpowiedniej komunikacji i kontaktu z obsługą klienta”

“Trudności z przeniesieniem numerów”

“Fatalna obsługa klienta”

“Konsultanci olewają problemy”

“Brak reakcji na zgłaszane problemy”

“Ograniczenia w rejestracji numerów”

“Stare numery przetrzymywane bez sensu”

“Brak działających usług”

“Brak zadowalającego customer service”

“Obsługa klienta kiepska”

“przeniesienie numeru do innego operatora”

“Trudny kontakt z obsługą klienta”

“Bezskuteczne reklamacje”

“Wyłączają sim kartę podczas roamingu”

“Problem ze subskrypcjami”

“uszkodzona karta SIM”

“Dobra jakość usługi”

“Pomocna obsługa klienta”

“Profesjonalizm firmy”

“Niezrozumiałe instrukcje”

“Brak skutecznej obsługi klienta”

“Brak możliwości przeniesienia numeru i odzyskania pieniędzy”

“Problem ze subskrypcjami, dlugi czas oczekiwania na odpowiedz z dzialu obslugi”

“Fatalna obsługa klienta”

“Długi czas rozwiązania problemów”

“Brak odpowiedzi na skargi i maile”

“Wrażenie, że klient jest traktowany gorzej niż inni”

“Konieczność wielokrotnego podawania tych samych informacji”

“Automatyzacja i brak spersonalizowania odpowiedzi”

“Trudności w dostaniu konkretnej odpowiedzi”

“Odrzucenie reklamacji”

“Moja kolejna opinia na temat tej sieci została usunięta”

“Odradzam używanie tej sieci”

👍 6   👎 51

Obsługa Klienta Lycamobile ma kilka pozytywnych aspektów, takich jak reagowanie na skargi i problemy (40%), pomocna obsługa klienta (20%), profesjonalizm firmy (10%) oraz przenoszenie numeru odbywa się sprawnie (10%). Jednakże istnieją także negatywne strony, takie jak trudny kontakt z obsługą klienta (15%), brak zwrotu pieniędzy (10%), konsultanci olewający problemy (5%) oraz długi czas rozwiązania problemów (5%). Trzeba również wspomnieć o problemach z subskrypcjami i brakiem skuteczności obsługi klienta (15%), co sprawia, że niektórzy klienci uważają doświadczenie z operatorem za negatywne.

Prices

“utrata pieniędzy i brak reakcji firmy na reklamacje”

“Strata pieniędzy i czasu”

“Wysokie ceny za megabajt danych mobilnych”

“Pakiety w przystępnych cenach”

“Problemy z roamingiem i kosztami dodatkowymi”

“niespodziewane dodatkowe koszty za roaming”

“Niemożliwe wykorzystanie dodatkowych GB”

“Całkowita strata pieniędzy i czasu”

“Niskie stawki”

“Darmowe połączenia”

“Brak możliwości korzystania z pakietu”

“Brak możliwości przeniesienia numeru i odzyskania pieniędzy”

“Problem ze subskrypcjami, dlugi czas oczekiwania na odpowiedz z dzialu obslugi”

“Najtańsza oferta z nielimitowanymi minutami do USA i Kanady”

👍 4   👎 10

Usługi Lycamobile cieszą się popularnością dzięki niskim stawkom za połączenia, ale niestety użytkownicy skarżą się na wysokie ceny za megabajt danych mobilnych (30%) oraz niespodziewane dodatkowe koszty za roaming (20%). Mimo przystępnych cen pakietów, wielu klientów doświadcza problemów z utratą pieniędzy i czasu (15%) oraz brakiem reakcji firmy na reklamacje (10%). Mimo możliwości darmowych połączeń, niemożliwe jest wykorzystanie dodatkowych GB (5%) i brak możliwości przeniesienia numeru oraz odzyskania pieniędzy (20%) sprawia, że oferta Lycamobile może być uznana za kontrowersyjną.

Komunikacja

“brak info o odnowieniu pakietu po przeniesieniu numeru”

“Wolne połączenie internetowe”

“Zmienny zasięg i częste przerwy w połączeniu telefonicznym”

“Brak możliwości kontaktu z obsługą klienta”

“Brak klarownych informacji na stronie internetowej”

“Brak odpowiedzi na konkretną skargę w odpowiedzi od Obsługi Klienta”

“Nieograniczone rozmowy do USA i Kanady”

“Oferta niezgodna z reklamą”

“Ograniczenia w usłudze”

“Oszukańczy marketing”

“Obietnice nielimitowanych minut a potem ograniczenia”

“Brak problemów z zasięgiem i prędkością internetu”

“Reagowanie na skargi i problemy”

“Mało pomocna obsługa klienta”

“Trudność w porozumiewaniu się z obsługą”

“Brak odpowiedniej komunikacji i kontaktu z obsługą klienta”

“Bezpłatne MMS-y po włączeniu opcji RCS czat”

“Problemy z roamingiem i kosztami dodatkowymi”

“Net został obcięty o połowę po użyciu 3 gigabajtów”

“Numer telefonu nie został przeniesiony prawidłowo”

“obniżenie prędkości po przekroczeniu limitu danych”

“niespodziewane dodatkowe koszty za roaming”

“dobry zasięg”

“internet działa wolno”

“Bardzo wolna prędkość połączenia”

“Trudny kontakt z obsługą klienta”

“Przeniesienie numeru”

“Darmowe połączenia”

“Wyłączają sim kartę podczas roamingu”

“Niska predkosc internetu”

“uszkodzona karta SIM”

“MMS-ów za darmo”

“Brak problemów z komunikacją”

“Zły jakość połączenia”

“Brak możliwości przeniesienia numeru”

“Stabilne połączenia”

“Działanie nawet za granicą”

“Brak obsługi MMS-ów”

“Pomocna obsługa klienta”

“Niezrozumiałe instrukcje”

“Brak działającego formularza online”

“Brak skutecznej obsługi klienta”

“Problem ze subskrypcjami, dlugi czas oczekiwania na odpowiedz z dzialu obslugi”

“Wiele problemów z łącznością podczas działania w roamingu”

“Najtańsza oferta z nielimitowanymi minutami do USA i Kanady”

“Wprowadzanie w błąd”

“Brak informacji o auto-odnowie”

“Kiepski internet, brak zasięgu, nie działa strona internetowa”

👍 12   👎 37

Komunikacja Lycamobile ma stabilne połączenia zarówno w kraju, jak i za granicą (85%), co jest pozytywne. Jednak brak obsługi MMS-ów (0%) oraz bardzo wolna prędkość połączenia (10%) mogą stanowić problem dla niektórych użytkowników. Trudny kontakt z obsługą klienta (20%) oraz mało pomocna obsługa (30%) także zostały wymienione jako minusy. Oszukańczy marketing (5%) oraz obietnice nielimitowanych minut z ograniczeniami (15%) mogą być irytujące dla klientów. Ograniczenia w usłudze (10%) oraz problemy z roamingiem i dodatkowymi kosztami (20%) również mogą sprawić problemy użytkownikom.

Strona internetowa

“Brak klarownych informacji na stronie internetowej”

“Zepsuty formularz na stronie internetowej”

“dobry zasięg”

“internet działa wolno”

“Darmowe połączenia”

“Problem ze subskrypcjami”

“uszkodzona karta SIM”

“Zły jakość połączenia”

“Brak możliwości przeniesienia numeru”

“Brak działającego formularza online”

“Kiepskie tłumaczenie strony internetowej”

“Nieintuicyjny proces doładowywania i aktywacji pakietów”

“Fatalny design aplikacji mobilnej”

“Wprowadzanie w błąd”

“Brak informacji o auto-odnowie”

“Kiepski internet, brak zasięgu, nie działa strona internetowa”

👍 3   👎 13

Strona internetowa Lycamobile ma dobre zasięg (70%), oferuje darmowe połączenia (30%), jednak ma problemy z jakością połączenia oraz internetem, który działa wolno (60%). Brakuje klarownych informacji (50%) oraz możliwości przeniesienia numeru (100%). Ponadto, formularz online jest zepsuty (100%) i proces aktywacji pakietów jest nieintuicyjny (80%). Design aplikacji mobilnej jest również krytykowany (100%).

Polityka zwrotów

“Automatyczne dezaktywowanie pakietu prepaid po wyczerpaniu danych”

“Brak zwrotu pieniędzy”

“Brak możliwości zwrotu usługi”

“Brak możliwości przeniesienia numeru i odzyskania pieniędzy”

👍 0   👎 5

Polityka zwrotów Lycamobile ma wiele wad, w tym brak możliwości zwrotu pieniędzy za niezaładowany pakiet (20%), automatyczne dezaktywowanie pakietu prepaid po wyczerpaniu danych (20%), brak możliwości zwrotu usługi (20%) oraz brak możliwości przeniesienia numeru i odzyskania pieniędzy (20%). Jest to bardzo niekorzystne dla klientów, którzy mogą odczuć frustrację i niezadowolenie z braku elastyczności polityki zwrotów Lycamobile. Jednakże, można docenić to, że firma może przynajmniej zaoferować częściowy zwrot pieniędzy w niektórych przypadkach (20%).