TUI Biuro Podróży Opinie

: 20

Dane tej firmy zostały sprawdzone pod kątem dokładności i zweryfikowane. Bezpiecznie można odwiedzić jej oficjalną stronę internetową. Jesteśmy przekonani, że przejrzystość i bezpieczeństwo online zachęcają wszystkie firmy do weryfikacji u nas, aby wiedziały, gdzie można bezpiecznie i zaufanie robić zakupy.

20% Kupiłbym tu ponownie

Najbardziej istotna negatywna recenzja

  2024-05-10
Zakup wakacyjnego pobytu
To bezczelne oszustwo! To biuro sprzedało nam zupełnie co innego, niż obiecano. Czekaliśmy na pok...Czytacz dalej
Gustaw Malinowska

Najwięcej głosów recenzja

  2023-11-28
wycieczka
Byłem uczestnikiem wycieczki na Dominikanę w hotelu Whala!Bavaro 10-22.11.2023 r. Oferta całkowic...Czytacz dalej
Jerzy Wynarski

Opinie (20)

  (0)

 (3)

  (8)

  (7)

  (2)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!

    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    wakacje

    Skorzystałam z biura TUI. Wylot zgodny z planem, na lotnisku byliśmy obsłużeni i przetransportowani do hotelu bez żadnych problemów. Przebywaliśmy w hotelu Sirene Beach na Rodos na przełomie czerwca i lipca 2021. Hotel niewielki, ale uroczy. Piękny widok na morze. Przy hotelu dwa baseny, do plaży nad morzem trzeba tylko przejść przez ulicę. Sama plaża kamienisto- piaszczysta, więc trzeba mieć odpowiednie buty. Obsługa hotelu bardzo miła i przyjazna, pokoje sprzątane codziennie. Jedzenie bardzo dobre- regionalne. Każdy mógł wybrać coś dla siebie- również wegetarianie. Z uwagi na pandemię dania nakładane były przez obsługę (wszystko sterylnie w rękawiczkach i maseczkach). Sami goście chodzili bez maseczek- nikt nie zwracał uwagi.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup wakacyjnego pobytu

    To bezczelne oszustwo! To biuro sprzedało nam zupełnie co innego, niż obiecano. Czekaliśmy na pokój przez 8 godzin, a ludzie śpiący w lobby, walka o leżaki w hotelu pięciogwiazdkowym, brak alkoholi z oferty... Kolejny skandal! Ktoś powinien się wreszcie zająć tą fatalną synchronizacją w charcie!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup wakacji

    Zakupienie wakacji w TUI to naprawdę drogie przeżycie, więc można było oczekiwać, że dostaniemy to, za co płaciliśmy. W 2013 roku zdecydowaliśmy się na Rodos i wybraliśmy 4-gwiazdkowy hotel Lydia Maris. Wybraliśmy pokój superior, ale kiedy tam dotarliśmy, okazało się, że trafiliśmy do pokoju z widokiem na szambowisko. Był źle umeblowany i śmierdział, jak toaleta. Łóżka były dziecięce. Spędziliśmy cały dzień skarżąc się, ale w końcu dostaliśmy pokój zgodny z opłatą. Dodatkowo otrzymaliśmy lekcję nurkowania jako rekompensatę.

    W grudniu 2016 roku postanowiliśmy dać TUI kolejną szansę i pojechaliśmy do Dominikany. Zdjęcia w biurze wyglądały pięknie, więc zarezerwowaliśmy 2 tygodnie w hotelu Puerto Plata Village. Potem zobaczyliśmy złe opinie w Google i chcieliśmy zmienić hotel, ale biuro odmówiło (Manafakura Łódź Polska). Kierownik biura był nieprzyjemny i niegrzeczny, gdy poprosiliśmy o zmianę, twierdząc że musimy to zrobić na miejscu. Kiedy wreszcie dotarliśmy na miejsce, dostaliśmy pokój brudny, stary i zepsuty. Nie chcieliśmy w nim zostać i po pewnym czasie w recepcji udało się nam otrzymać standardowy pokój z nową podłogą. Płaciliśmy za superior. Spotkawszy się z rezydentem, zdało się, że mieliśmy inne informacje co do rezerwacji. Dopiero po interwencji menadżera dostaliśmy właściwy pokój, mimo że musieliśmy czekać 3 dni.

    Wyszło na jaw, że moglibyśmy przenieść się do hotelu Merengue, ale za dodatkową opłatą. To miało być nasze podróż poślubna, a stało się okropnym koszmarem. Złożyliśmy skargę do biura w Warszawie, ale odszkodowanie zostało nam odmówione. TUI w Polsce okazało się mało pomocne i miało złe podejście do klientów.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Ostatnio zakupione wycieczki last-minute

    W ostatnim czasie kupiłem sobie last-minute wycieczkę przez ich stronę internetową. Poprzednie wycieczki były dobrze zorganizowane, ale ta była totalną porażką. Po zapłaceniu okazało się, że nie ma miejsc na pokładzie samolotu i wycieczka nie odbędzie się. Co gorsza, moje pieniądze zostały zablokowane na kilka dni, a obsługa klienta nawet nie przeprosiła za całe zamieszanie. Brak rekompensaty mnie rozczarował i nie byłam zadowolony z usług.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup w TUI Biuro Podróży

    Mój urlop z TUI był naprawdę szokujący. Nie mogę powiedzieć, że był udany, a to dlatego, że doświadczyłem tam kłamstw, prób wyłudzenia pieniędzy i fatalnej obsługi klienta. Ponadto narzucano mi dodatkowe opłaty, nie wspominając wcześniej o nich, i kompletnie zlekceważono mnie jako klienta. Po prostu nie czułem, że otrzymałem wartość za pieniądze, jakie wydałem na ten pobyt.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zmiana godzin lotów

    Twierdzisz, że zostałeś poinformowany o zmianie godzin lotów 20 godzin w stosunku do początkowej oferty i to oznacza skrócenie Twojego pobytu o półtora dnia. Nie ma problemu, ponieważ data wylotu pozostaje taka sama, ale ważne jest, że dotrzesz na miejsce już następnego dnia z uwzględnieniem daty wylotu.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakupy lotnicze

    Moje doświadczenie z zakupem lotniczym było naprawdę kiepskie. Przewoźnik zmienił godziny lotów na niewygodne, środkowy dzień i wczesny poranek, co zdecydowanie popsuło plany na wakacje. A co gorsza, za tę zmianę nałożył dodatkową opłatę za kolejny dzień w hotelu, bo będziemy musieli spędzić w nim kilka godzin dłużej.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Porażka

    Kupiliśmy wakacje od was i niestety było to bardzo nieudane doświadczenie. Trudności z kontaktem, brak odpowiedzialności za reklamacje, a hotel nie spełniał opisanych standardów. Na pewno nie będziemy wracać.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup lotu czarterowego

    To była straszna historia z tą firmą. Chciałem zarezerwować lot czarterowy na odpowiednie daty na ich stronie internetowej, kupiłem ubezpieczenie i dokonałem płatności. Ale dostałem e-mail z błędnymi danymi biletu i od razu zgłosiłem problem. Poprosiłem tylko o poprawienie tego błędu generowanego przez komputer/stronę internetową i skontaktowałem się z obsługą klienta. Powiedzieli mi, że nie mogą nic zrobić, musiałem czekać prawie godzinę na rozmowę z kimś, kto kazał mi anulować rezerwację, co oznacza utratę 1800 zł i wydanie kolejnych 3500 zł na nowy bilet. Nawet poszedłem do biura podróży TUI w Galerii Młociny i czułem się upokorzony brakiem zrozumienia, gdy agent śmiał się z moją sytuacją. Zwróciłem się o pomoc do Galerii Mokotów, byli mili, ale sugerowali, abym zadzwonił na infolinię. Jestem skłonny zapłacić różnicę w cenie po błędzie, ale ta firma wydaje się być całkowicie obojętna, mimo że powinna dbać o zadowolenie klientów. Oczekiwałem jedynie wydłużenia czasu podróży o 14 dni i zapłacenia różnicy w cenie. Nie polecam ich w ogóle.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup wycieczki do Knossos i Heraklionu

    Wycieczka do Knossos i Heraklionu była całkiem ciekawa, ale szczerze mówiąc, miałam trochę mieszane uczucia co do przewodnika. Zdolny był tak, ale nieco brakowało mu entuzjazmu i zaangażowania, co sprawiło, że doświadczenie nie było tak pełne jak mogło być. Knossos był niesamowity, ale szkoda, że nie mieliśmy więcej czasu na zwiedzanie Heraklionu. Nasza przewodniczka tylko szybko pokazała fontannę, wskazała drogę do portu i zostawiła nas samych sobie, żebyśmy kontynuowali samodzielne odkrywanie miasta. Oczekiwałam trochę bardziej kompleksowego przewodzenia, zwłaszcza za te pieniądze, które zapłaciliśmy. Być może warto byłoby rozważyć wydłużenie czasu wycieczki albo pomyśleć o rezygnacji z niektórych elementów na rzecz lepszego poznania miasta.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Zakup w TUI Biuro Podróży

    To była tragedia! Niestety, wycieczka do Dubaju z TUI Poland okazała się kompletną porażką. W porównaniu do biura TUI Deutschland, które jest profesjonalne i godne zaufania, TUI Poland to totalny chaos. Brak kontroli, brak nadzoru, nie dało się skontaktować z przedstawicielami biura, nawet w hotelach! Transfer z hotelu RIU DUBAJ był jednym wielkim nieporozumieniem. Brak informacji, brak listy pasażerów, nawet brak reprezentanta biura, który mógłby pomóc. Polskie biuro TUI to kompletna klapa!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Vacation package

    Zwracam uwagę wszystkim klientom, że organizacja podróży w tej firmie to kompletny chaos. Przelewam całą kwotę za wakacje, a potem nagle firma traci zainteresowanie mną i unika kontaktu. Anulowali moje wakacje 9 dni przed lotem, twierdząc, że hotel nie jest dostępny, ale nie chcą zwrócić mi pieniędzy. Nawet nie zgadzają się na zmianę terminu na czas, kiedy hotel będzie dostępny, ani nie wydadzą mi vouchera. Po prostu mnie okradli!


Inni również oglądali