NiezależnaOpinia

    Opinie Tickets.pl

    Część holdingu TTN, jednego z wiodÄ…cych i dynamicznie rozwijajÄ…cych siÄ™ biur podróży w Europie. Holding posiada jedno z najwiÄ™kszych portfolio usÅ‚ug spoÅ›ród biur podróży, dziaÅ‚ajÄ…cych w trybie online. Katalog usÅ‚ug, Å›wiadczonych przez TTN obejmuje bilety lotnicze, bilety kolejowe i autokarowe, hotele, ubezpieczenia, transfery, city break, wynajem samochodów, bilety na różnego rodzaju imprezy i inne. Agencja wraz z wprowadzeniem serwisu online Tickets.ua zostaÅ‚a zaÅ‚ożona w 2009 roku na Ukrainie. Teraz biuro gÅ‚ówne TTN znajduje siÄ™ w Wiedniu. Holding Å›wiadczy usÅ‚ugi turystyczne pod markami – Mytickets, Tickets, Travelfrom, KissAndFly. Przedstawicielstwa spóÅ‚ki holdingowej TTN sÄ… dysponowane w wiÄ™cej 30 krajów Å›wiatu. Partnerami technologicznymi Tickets.pl sÄ… liderzy Å›wiatowego przemysÅ‚u turystycznego: Amadeus, Sabre, TravelPort, ERV, Sirena, narodowe przewoźnicy lotnicze, koleje narodowe i miÄ™dzynarodowe przewoźnicy autokarowe. Tickets.pl jest zaprojektowany z uwzglÄ™dnieniem specyfiki każdego rynku. Portal ciÄ…gle doskonali standard obsÅ‚ugi i rozszerza zakres usÅ‚ug. Centrum badawczo-rozwojowe zaÅ‚Ä…cza do wspóÅ‚pracy partnerów strategicznych, którzy specjalizujÄ… siÄ™ w przewozach pasażerskich i innych serwisach dla podróżujÄ…cych. Tickets.pl zaÅ‚Ä…cza także lokalnych dostawców usÅ‚ug turystycznych.

    Misja i wizja Tickets.pl

    Wszystkie portale internetowe przedsiÄ™biorstwa zostaÅ‚y stworzone przez wÅ‚asne centrum badawczo-rozwojowe, które znajduje siÄ™ we Lwowie, Ukraina. Wsparcie technologiczne i rozwój serwisów zapewnia zespóÅ‚ z ponad 200 inżynierów i menedżerów. Wsparcie dla użytkowników wszystkich rynków w trybie caÅ‚odobowym zapewnia DziaÅ‚ ObsÅ‚ugi Klienta. Misja Tickets.pl - pomóc klientowi dokonać najwygodniejszego wyboru wszystkich elementów podróży, zaoferować opcje wyboru spoÅ›ród maksymalnie szerokiej palety dostawców usÅ‚ug, zapewnić przejrzyste porównanie cen i najlepsze usÅ‚ugi przystÄ™pne dla każdego, troszczyć siÄ™ i wspierać użytkownika na każdym etapie podróży. Wizja Tickets.pl - pozostać europejskim liderem rynku podróży online dziÄ™ki opiniom ekspertów, codziennemu rozwojowi, lojalnoÅ›ci wobec klienta zarówno wedÅ‚ug opinii użytkowników, jak i Å›rodowiska biznesu, zostawszy częściÄ… pierwszej piÄ…tki EMEA.

    Master's Pack 1 125 tickets PL Dragon Ball Legends

    Wartości Tickets.pl

    WartoÅ›ci Tickets.pl to ludzie, którzy tworzÄ… najlepsze i otrzymujÄ… najlepsze w miejscu, gdzie dobrze jest pracować, rozwijać siÄ™ i wzrastać. Klienci, dla których Tickets.pl tworzy najlepsze, bo bez nich i ich uznania praca Tickets.pl nie miaÅ‚aby sensu. Wszystko, co Tickets.pl tworzy dla swoich klientów aby sprawić, że ich podróże bÄ™dÄ… bardziej komfortowe, tanie i czÄ™ste. Pracuje z wyprzedzeniem — aby produkty przekraczaÅ‚y oczekiwania użytkownika. Setki linii lotniczych, przewoźników, dostawców usÅ‚ug, wraz z którymi Tickets.pl dąży do przodu i porusza ten Å›wiat. WysiÅ‚ek, profesjonalizm, innowacyjne rozwiÄ…zania i najlepsze technologie Tickets.pl w caÅ‚oÅ›ci skierowane na wynik, generujÄ…cy sukces i zysk spóÅ‚ki. Tickets.pl dokonuje analizy cen, szuka nowych partnerów, prowadzi negocjacje z przewoźnikami lotniczymi, szuka i znajduje kompromisy ze wszystkimi uczestnikami procesu, wpÅ‚ywajÄ…cego na cenÄ™ biletu. Robi wszystko, aby maksymalnie obniżyć ceny na bilety lotnicze na swoim portalu.

    Bezpieczeństwo Tickets.pl

    Tickets.pl posiada miÄ™dzynarodowy certyfikat PCI DSS, co jest gwarancjÄ… tego, że dane kart pÅ‚atniczych klientów, które sÄ… przetwarzane w procesie rezerwacji biletu na portalu Tickets.pl, sÄ… caÅ‚kowicie zabezpieczone. Serwis Tickets.pl jest akredytowany przez International Air Transport Association (IATA). To wÅ‚aÅ›nie IATA wydaje odpowiednie certyfikaty, które potwierdzajÄ…, że agencja może prowadzić sprzedaż biletów lotniczych i ma ku temu wszystkie niezbÄ™dne zasoby, w tym wykwalifikowany personel. Serwis Tickets.pl dziaÅ‚a zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej.

    Pozostaw swojÄ… opiniÄ™!

    Czy masz wiedzÄ™ na temat Tickets.pl? Pomóż nam zrozumieć i zapoznać siÄ™ z ofertÄ… tej firmy.

    Tickets.pl
    Opinie, skargi a doświadczenie klijentow (5)

    3.8
    0% Będę kupować tutaj nadal!
    Zamówienie
    rating
    4
    Serwis
    rating
    2.4
    Cennik
    rating
    4.8
    Dostava
    rating
    4

    Wszystkie opinie

    Czytaj o doswiadczeniach klientów, niezależnie opinie oraz skargi! Dowiedż się o najlepszych (online) sklepach. Wspólnie zdecydujemy, które sklepy są godne naszey uwagi a które nie!

    Bezczynność i nieterminowość w wykonaniu swoich obowiązków

    Firma Tickets.pl niedbale wykonuje obowiązki pośrednika.
    23 kwietnia miałam wylecieć do Luxemburgu, lot, z przyczyn oczywistych, został odwołany.

    4 kwietnia złożyłam wniosek o zwrot biletu. 5 maja otrzymałam od tickets.pl informacje o tym, że wniosek został przekazany do linii lotniczych. Proces rozpatrywania wniosku zgodnie z informacją przekazaną przez Tickets.pl w mailu do mnie powinien trwać od 1 do 3 miesięcy. Już minęły prawie 4. Łamią własne zasady, o których informują swoich klientów, nie potrafią podać informacji o postępie, nie wyrażają chęci pokocha rozwiązaniu sprawy, tylko biernie czekają na odpowiedź przewoźnika. Przez 4 miesiące czekam aż otrzymam pieniądze za lot, który się nawet nie odbył.. żadnego wsparcia, opieki i zainteresowania ze strony tickets.pl. Moi znajomi, którzy kupowali bilety przez innych pośredników na lot w tym samym czasie już dawno uzyskali zwroty.

    Przez: Vladyslava25-08-2020
    Zamówienie
    rating
    Serwis
    rating
    Cennik
    rating
    Dostawa
    rating
    Będę kupować tutaj nadal
    Nie
    4
    rating

    90% prowizji?

    Przy zwrocie biletu próbują oddać tylko 10% wartości.
    Bardzo nie polecam.

    Przez: Michał Wojciechowski15-08-2020
    Zamówienie
    rating
    Serwis
    rating
    Cennik
    rating
    Dostawa
    rating
    Będę kupować tutaj nadal
    Nie
    3
    rating

    NIE POLECAM!!!

    Zamówiłam bilety z Bodo do Svolvaer z dodatkową usługą- bagaż. Najpierw sprawdziłam czy mogę nadać bagaż - opcja dostępna, więc kupiłam usługę. Potem kupiłam bilety z Gdańska do Bodo, również z usługą dodatkowego bagażu. Potem okazało się,że niestety usługa bagażowa nie jest możliwa do zrealizowania. No i zaczęły się schody. Dostałam nr tel do SAS-a i miałam sobie zamówić przez ich stronę bagaż. Niestety, przemiła pani z SASa nie mogła nic dla mnie zrobić, mimo ogromnych starań. Poinformowała mnie,że tylko agencja w której kupiłam bilet może zamówić bagaż. Więc kolejny telefon do Tikets.pl i tam pani ,oczywiście sprawdziła tę możliwość i poinformowała mnie,że niestety muszę sama sobie wykupić bagaż np na lotnisku, kiedy zwróciłam uwagę,że zamawiałam u nich,żeby nie mieć problemów z przesiadką itp to dostałam informację,że na stronie jest napisane,że nie wszystkie usługi są możliwe do zrealizowania. Morał z tego taki, czytaj dokładnie co oferuje firma, a jeśli widnieje cień szansy,że regulamin zawiera takie info, które jest niekorzystne dla Ciebie, odpuść. Takie firmy trzeba omijać szerokim łukiem.

    Przez: Dorota02-07-2020
    Zamówienie
    rating
    Serwis
    rating
    Cennik
    rating
    Dostawa
    rating
    Będę kupować tutaj nadal
    Nie
    7
    rating

    NIE POLECAM

    Jeśli macie jakikolwiek problem z rezerwacją albo chcecie przebookować bilet albo dokonać zwrotu, serwis podaje nieprecyzyjne dane, panie Ukrainki nie są w stanie udzielić żadnej konkretnej odpowiedzi ( figurantki do odbierania telefonów).Odpowiedź na maila z zapytaniem, żadna-czekać. Odpowiedź bądź rozpatrzenie wniosku przychodzi w momencie kiedy loty się już odbywają albo ulegają przedawnieniu. Jeśli rebooking nie jest możliwy logiczne jest, ze chce zwrot a on nie jest możliwy ponieważ potrzebne są 72 godziny na jego rozpatrzenie w rzeczywistości dłużej. Ostatecznie zostajesz bez biletów i bez zwrotów. Przetrzymany do ostatniej chwili aby nie można było nic zrobić. Gdzie linia lotnicza bezpośrednio, szybko zmieniała daty rezerwacji za darmo albo zwracała koszty w 70% ( w związku z Koronawirusem, ticket Pl za każde działanie bierze 180zl dodatkowo!!!!) Pierwszy i ostatni raz korzystam z jakiegokolwiek pośrednika. Kilka złoty mniej nie jest warte takiego braku profesjonalizmu!!!!!!!! UWAŻAJCIE!!! ZDECYDOWANIE NIE POLECAM

    Przez: Sara22-03-2020
    Zamówienie
    rating
    Serwis
    rating
    Cennik
    rating
    Dostawa
    rating
    Będę kupować tutaj nadal
    Nie
    2
    rating

    Nie warto

    Najgorszy serwis z jakiego można skorzystać, nie polecam go zdecydowanie, brak możliwośći odznaczenia bagażu przez co cena za bilety ma się nijak do ceny, która została podana na skyscanner. Dostałem od Pani informację, że jeśli mi nie pasuje oferta, to mogłem sobie kupić bilet u przewoźnika. Zdecydowanie odradzam zakup biletu przez tickets.pl, już lepiej rzeczywiście zapłacić więcej u przewoźnika.

    Przez: Igor14-02-2020
    HC57Q6IG www.yandex.ru12-03-2020

    HC57Q6IG www.yandex.ru

    Sara22-03-2020

    Jeśli macie jakikolwiek problem z rezerwacją albo chcecie przebookować bilet albo dokonać zwrotu, serwis podaje nieprecyzyjne dane, panie Ukrainki nie są w stanie udzielić żadnej konkretnej odpowiedzi ( figurantki do odbierania telefonów).Odpowiedź na maila z zapytaniem, żadna-czekać. Odpowiedź bądź rozpatrzenie wniosku przychodzi w momencie kiedy loty się już odbywają albo ulegają przedawnieniu. Jeśli rebooking nie jest możliwy logiczne jest, ze chce zwrot a on nie jest możliwy ponieważ potrzebne są 72 godziny na jego rozpatrzenie w rzeczywistości dłużej. Ostatecznie zostajesz bez biletów i bez zwrotów. Przetrzymany do ostatniej chwili aby nie można było nic zrobić. Gdzie linia lotnicza bezpośrednio, szybko zmieniała daty rezerwacji za darmo albo zwracała koszty w 70% ( w związku z Koronawirusem, ticket Pl za każde działanie bierze 180zl dodatkowo!!!!) Pierwszy i ostatni raz korzystam z jakiegokolwiek pośrednika. Kilka złoty mniej nie jest warte takiego braku profesjonalizmu!!!!!!!! UWAŻAJCIE!!! ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!!!!!

    Zamówienie
    rating
    Serwis
    rating
    Cennik
    rating
    Dostawa
    rating
    Będę kupować tutaj nadal
    Nie
    3
    rating

    Napisz wlasną opinię o Tickets.pl

    Twoja opinia

    FAQ

    Czy Tickets.pl jest firmą godną zaufania?

    Obecnie jest 1 opinia klienta o Tickets.pl. Średnio firma otrzymała ocenę w wysokości 3.8/10, a 0% recenzentów wskazało, że ponownie kupiliby produkt tej markę.

    Jakie usługi lub produkty oferuje Tickets.pl?

    Tickets.pl działa głównie w kategorii Wakacje i podróże, a dokładniej w .

    Przeczytałem wszystkie recenzje. Co teraz?

    Você teve uma impressão positiva das avaliações? Nesse caso, você pode fazer seu pedido no site da Tickets.pl com confiança. Caso contrário, você pode encontrar muitas outras marcas para ler no nosso site!