Opinie Smartfares

Opinie o SMARTFARES

SmartFares to serwis rezerwacji podróży, który specjalizuje się w dostarczaniu konsumentom najlepszych taryf dostępnych na rynku. SmartFares ma około 450 agentów call center w wielu lokalizacjach, którzy zawsze chętnie służą pomocą przez całą dobę, 365 dni w roku. Zachęcamy podróżnych do kontaktowania się z naszymi centrami, ponieważ doświadczeni agenci często są w stanie pomóc w wyborze lepszych ofert w zależności od potrzeb. W zależności od судг podróży maо dostęp do niepublikowanych ofert, które są niższe niż te powszechnie spotykane w Internecie.

Niezależnie od tego, w którym miejscu na świecie zaczyna się Twoja podróż lub do którego celu chcesz się udać, starają się zapewnić rozwiązanie w najlepszy możliwy sposób.

SmartFares obsługuje swoich klientów od 2006 r. I oferuje im szeroką gamę treści turystycznych, oferując jeden z największych asortymentów dostępnych taryf lotniczych i podróży. W przeciwieństwie do większości witryn turystycznych, które zawierają informacje z Globalnego Systemu Dystrybucji (GDS), SmartFares generuje szeroki wybór tanich lotów z wielu systemów GDS. Ta unikalna funkcja pozwala nie tylko na dostęp do jednego z największych źródeł tanich opcji podróży, ale także pozwala odkryć unikalne kombinacje cen i miejsc docelowych, które skutkują większą liczbą opcji podróży.

Co to jest Moja rezerwacja?

Moja rezerwacja to miejsce, w którym można uzyskać dostęp do ważnych informacji związanych z podróżą. Aby uzyskać aktualne informacje o locie lub uzyskać kopię planu podróży, wypełnij formularz.

Kod rezerwacji - Wpisz kod rezerwacji w odpowiednim polu. Kod rezerwacji to 6-znakowy kod, który otrzymujesz po wypełnieniu wniosku o rezerwację za pośrednictwem strony internetowej. Powinieneś otrzymać ten kod rezerwacji jako potwierdzenie e-mailem (po zakończeniu rezerwacji) lub jako wydrukowaną kopię ekranu powiadomienia. Jeśli nie masz swojego kodu rezerwacji, to znaczy, że podałeś niewłaściwy adres e-mail lub nie masz rezerwacji. Aby dowiedzieć się, czy masz kod rezerwacji, czy nie, odwiedź stronę obsługi klienta i wybierz opcję „Brak potwierdzenia otrzymania wiadomości e-mail” z menu rozwijanego.

Adres e-mail - Wpisz swój adres e-mail w polu Adres e-mail. Aby uzyskać informacje o rezerwacji, musisz wpisać ten sam adres e-mail, którego użyłeś podczas dokonywania rezerwacji za pośrednictwem strony internetowej. Ten adres e-mail jest ważną formą komunikacji między Tobą a centrum wsparcia podróży. Następnie możesz podać poprawny adres e-mail, i oni zaktualizują Twoje dane i wyślemy Ci potwierdzenie e-mailem z aktualizacją informacji.

Wymogi wizowe i paszportowe - każdy kraj ma własne wymagania wizowe i paszportowe. Od każdej osoby zależy określenie wymogów wizowych i paszportowych dla kraju, który będą odwiedzać. W przypadku pytań związanych z wymaganiami wizowymi i paszportowymi, można skontaktować się z Visa Passport Express (888) 596-6028 lub odwiedź stronę Visa Passport Express.

Potwierdzenie lotu - mimo że strona Moja rezerwacja została utworzona w celu dostarczenia aktualnych informacji o lotach, czasami linie lotnicze nie aktualizują zmian w rozkładzie lotów w ostatniej chwili za pomocą systemów rezerwacji linii lotniczych. Zalecają skontaktowanie się z liniami lotniczymi na 24 godziny przed odlotem, aby ponownie potwierdzić informacje o locie.

Odprawa - zalecamy przybycie na lotnisko 2,5 godziny przed odlotem w przypadku lotów międzynarodowych i 1,5 godziny przed odlotem w przypadku lotów krajowych.

Smartfares
Opinie, skargi a doświadczenie klijentow (0)

10
100% Będę kupować tutaj nadal!

Zamówienie

10

Serwis

10

Cennik

10

Dostava

10

Wszystkie opinie

Czytaj o doswiadczeniach klientów, niezależnie opinie oraz skargi! Dowiedż się o najlepszych (online) sklepach. Wspólnie zdecydujemy, które sklepy są godne naszey uwagi a które nie!

Napisz wlasną opinię o Smartfares

Twoja opinia

Please enter your first and last name separated by a space (e.g. Jane Miller)