Flixbus

Wszystkie opinie

Flixbus

8% Kupiłbym tu ponownie

Opinie, skargi i doświadczenia klientów Napisz opinię

Poznaj niezależnie opinie, doświadczenia klientów oraz ich skargi! Dowiedz się o najlepszych sklepach online i dostawcach usług. Teraz klienci decydują, które sklepy są godne uwagi a które nie!

Uwaga: Co mówią nasi klienci?

P
Pasażer N20 22.10.2021
Linia N20 Kraków-Amsterdam 22.10.2021 po raz kolejny problem z zarezerwowanymi miejscami! Brak prawidłowego oznaczenia miejsc, niezgodność z oznaczeniem miejsc w systemie i busie, za które dodatkow...Czytacz dalej
A
Agnieszka
Linia N20 Amsterdam-Kraków 07.10.21. Totalna porażka! Zaczęło się od spóźnienia. Później było tylko gorzej. 5 kierowców w busie, tylko jeden prowadził busa, pozostali 4 zajęli dla siebie po 8 miejs...Czytacz dalej
E
Ewelina
Odrazam korzystanie z Flixbusa - gdy autobus się zepsuje, po prostu zostawiają pasażerów na pastwę losu w obcym państwie, bez żadnej pomocy! Autobus nr 1338 z 12/08/2021, trasa międzynarodowa Wrocł...Czytacz dalej
A
ANNA
Cudownie zapowiadający się weekend.Odjazd do Berlina zaplanowany na 9.35.Informacja na tablicy o opóźnieniu 30 min.Na zegarze 9.34,więc na pełnym luzie idę sobie do toalety.Wracam po 10 max 15 min,...Czytacz dalej
R
Rafael
30.07.21 Podróż z Mannheim do Jastrzębie Zdrój właśnie jestem na pokładzie z małym dzieckiem .zakupilem bilety i miejsca na podróż w pierwszym autobusie kazali mi usiąść tam gdzie jest wolne mi...Czytacz dalej

Wszystkie opinie (12)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!

    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Linia N20 Kraków-Amsterdam 22.10.2021 oraz

    Linia N20 Kraków-Amsterdam 22.10.2021 po raz kolejny problem z zarezerwowanymi miejscami! Brak prawidłowego oznaczenia miejsc, niezgodność z oznaczeniem miejsc w systemie i busie, za które dodatkowo extra zapłacono! Po zgłoszeniu kierowcy imię Marcin problemu w związku z nieprawidłowym oznaczeniem miejsc wcześniej zarezerwowanych i dodatkowo opłaconych, kierowca zareagował lekceważąco i oznajmił, że to co pokazuje system jest nieprawidłowe i należy usiąść tam gdzie jest wolne miejsce. Nie po to płaci się dodatkowo, żeby później siadać tam gdzie jest wolne miejsce! Po oznajmieniu tego kierowcy, że chce zwrotu pieniędzy, powiedział znowu lekceważącym wręcz prześmiewczym tonem, żeby się zwrócić do biura! Jak to możliwe, że w innych busach numeracja zarezerwowanych miejsc w systemie zgadza się z tą w busach, dziwne... otóż dlatego, iż pierwszy rząd zamiast nr 1 nie ma numeru, najprawdopodobniej dlatego, żeby kierowcy mogli sobie zostawić swoje rzeczy, w czasie podroży wyłożyć się na tych 4 miejscach z wyciągniętymi nogami blokując przejście, jak to miało miejsce 22.10.21. Jak to w ogóle wygląda... Druga sprawa kierowcy podczas jazdy nie potrafią po prostu skupić się na jeździe i być w miarę cicho tylko muszą plotkować, narzekać na swojego pracodawcę, inni pasażerowie naprawdę już maja tego dość! Skoro pasażerowie potrafią być cicho to kierowcy tym bardziej powinni! Podczas jazdy wyśmiewają opinie i problemy pasażerów, jak np. kierowca otyły starszy opowiadając historię i mając z niej niezły ubaw, jak to pewna pasażerka musiała skorzystać podczas jazdy z toalety, niestety ta w busie była nieczynna, więc prosiła go, a wręcz błagała, żeby się zatrzymał i żeby mogła skorzystać z toalety, opowiadając to kierowca miał duży ubaw z tego, a wręcz sprawiało mu to przyjemność. Mam nadzieję, że ta pasażerka zgłosiła to do flixbusa. Jak można mieć ubaw z takiej sytuacji, widać i słychać było jak mu to opowiadanie kolegom sprawiało przyjemność, że ta pasażerka cierpiała bo już nie mogła wytrzymać- brak słów. Mam nadzieję, że ta pasażerka zgłosiła to do flixbusa, a jeśli nie ona to inni pasażerowie, takie zachowanie ze strony kierowcy moim zdaniem jest mocno niestosowne a wręcz karygodne!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Linia N 20 Amsterdam-Krakow

    Linia N20 Amsterdam-Kraków 07.10.21. Totalna porażka! Zaczęło się od spóźnienia. Później było tylko gorzej. 5 kierowców w busie, tylko jeden prowadził busa, pozostali 4 zajęli dla siebie po 8 miejsc, w czasie podróży jeden z nich mimo tego, że pozostali pasażerowie próbowali zasnąć cały czas pogwizdywal, chrapal, głupie wulgarne żarty między kierowcami, rasistowskie odcinki - totalne dno, brak kultury! Nikt z kierowców nie zainteresował się tym żeby uzupełnić papier toaletowy, doprowadzić toaletę do czystości, a to również należy do ich obowiązków w czasie podróży! Najgorszy jednak był smród z jajek, nie do zniesienia - które jeden z kierowców obierał, a potem czestowal nimi pozostałych kolegów, nie otworzył okna, żeby wywietrzyc ten smród! Poziom kierowców katastrofa - cały czas jako jedyni kaszleli - jako jedyni nie mieli maseczkek! Totalne buraki zamiast dawać dobry przykład - robili wszystko, żeby zaszkodzić opinii flixbus!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Przejazd z Wrocławia do Bonn

    Odrazam korzystanie z Flixbusa - gdy autobus się zepsuje, po prostu zostawiają pasażerów na pastwę losu w obcym państwie, bez żadnej pomocy! Autobus nr 1338 z 12/08/2021, trasa międzynarodowa Wrocław - Bonn: wysiadła klimatyzacja, kierowca stwierdził, że dalej nie jedzie, i na dworcu Berlin ZOB wysiadka. Dostalismy sms, że podróż się zakonczyła, i mamy sobie dalej radzić sami! Zero pomocy, niektórzy nie mówili po niemiecku ani po angielsku, upał ponad 30 stopni na dworze.! Nie podstawili nowego autobusu, mieli pasażerów głeboko gdzieś! To jest skandal, nigdy więcej z tą firma nie pojadę!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Wrocław-Berlin 21.08.2021

    Cudownie zapowiadający się weekend.Odjazd do Berlina zaplanowany na 9.35.Informacja na tablicy o opóźnieniu 30 min.Na zegarze 9.34,więc na pełnym luzie idę sobie do toalety.Wracam po 10 max 15 min,a tu ZONK.Autobus już sobie pojechał:))))Pytam -po co człowiek podaje nr telefonu???Nie można było zadzwonić.Infolinia czynna od poniedziałku do piątku,a to sobota...
    I tak oto mój cudowny weekend jeszcze się nie zaczął,a już się skończył.Dziękuję Ci Flixbus.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Skarga

    30.07.21 Podróż z Mannheim do Jastrzębie Zdrój właśnie jestem na pokładzie z małym dzieckiem .zakupilem bilety i miejsca na podróż w pierwszym autobusie kazali mi usiąść tam gdzie jest wolne miejsce i mieli gdzieś że zapłaciłem za rezerwację miejsca w drugim już docelowym z Frankfurtu awantura z pilotem który ma manie wyższości . Idę na miejsce za które zapłaciłem i jest zajęte tłumacze że moje ale podróżni nie słuchają więc proszę o interwencję pilota który każe mi tonem nakazującym siadać jak do psa więc klutnia dziecko mi płacze a pajac twierdzi że zaraz nas wyprosi z autokaru więc tylko
    Mi dźwiga ciśnienie bardziej
    Proszę go o dane osobowe to każe mi spadać dosłownie . Mam nadzieję że ktoś to przeczyta i odpowiednie kroki podejmie względem ów tajemniczego pilota. Autokar nr N1310 do Medyki .
    Wulgarny b zvzelny pilot dobrego stopnia że dziecko się rozpłakało . Ostatni raz skorzystałem z usług tej firmy


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bilet trasa Myślenice Gorzów

    Zła organizacja, nie szanują pasażerów, próbowałam złożyć w ich punkcie w Krakowie reklamację polecili mi dzwonić do biura obsługi klienta, przez dwie godziny nikt nie odebrał.... DNO, DNO, DNO.
    Od miesiąca miałam zaplanowany wyjazd do Gorzowa, trasa ok 600 km, dzień wcześniej wykupiłam bilet, na miejscu byłam godzinę przed odjazdem, po czym spoźniony bus przejechał obok stanowiska nawet się nie zatrzymując mimo dawanych mu znaków. Zostałam bez mozliwości dojazdu do zaplanowanego miejsca, w biurze w Krakowie poinformowano mnie, że następny ich bus pojedzie za 12 godzin!!!!!
    Jeżeli wybieracie się w dalekie trasy absolutnie nie kupujcie u nich przejazdu bo zostaniecie oszukani tak jak ja!!!!!!!!!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Nie polecam Flixa

    Stosunkowo często podróżuje FlixBusem ale w dniu dzisiejszym to już Panowie Kierowcy przeszli samych siebie. Autobus linia Warszawa-Paryż godz. 14.00 podstawiony zaledwie 10 min. przed odjazdem a potem pośpiech, krzyki na pasażerów aby zachować dystans, zamykanie drzwi, wstrzymywanie odprawy, a Pan (niesympatyczny, niski blondyn) zachowuje się jakby był pilotem boeninga, a nie autobusu. Krzyki na peronie, a w autobusie wszystkie miejsca zajęte i nikt już nie mówi o dystansie. Nigdy do tej pory nie spotkałam tak niekulturalnego kierowcy. Masz zły dzień nie wsiadaj za kierownicę... Z takim nerwowym i nie kulturalnym człowiekiem trudno czuć się bezpiecznie, a podróż jeszcze przed jej rozpoczęciem trudno uznać za przyjemną. Ostatnio podróżowałam linią Hoper i teraz już mam pewność, że kolejna podróż z tym Przewoźnikiem. A to co dzieje się w FlixBusie to od kilku miesięcy dramat. A propos reklamacji też mija się to z celem bo nie odpowiadają na nie. Z nutą żalu wspominam podróże Polskim Busem. We Flixie wszystko szło słabo od początku... Brak obsługi bagażowej, punktualność, a teraz jeszcze krzyczący kierowcy. To niewątpliwie mój ostatni raz z Flix Busem. 😪

    Też jechałem tym autobusem we Wrocławiu Kierowca nie chciał mi pomóc z bagażem bo to nie jego praca.U mnie już by nie pracował. Ale czy firma Flixbus bierze sobie to do serca skoro takie opinie są nagminne i nie widać żadnej gwiazdki na horyzoncie.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Kierowca autobusu flixbus

    Dzień dobry,
    Chciałabym poinformować o tragicznej obsłudze. Jechałam n456 z Krakowa do Ostravy. W Katowicach dosiadło się dwóch nowych kierowców. Jeden otyły wysoki w ciemnych włosach kierowca był oburzony, że zajełysmy miejsca zaraz za kierowcą (zmieniłysmy miejsce ze względu na dwójkę kaszlących dzieci siedzącymi zaraz za nami). Kierowca,który prowadził autobus z Krakowa do Katowic obiecał nam że znajdzie nam inne miejsca. Kierowca wysoki czarny po prostu nas z tych miejsc wygonił nie pytając o nic. Był zdenerwowany dlaczego te miejsca są zajęte. Przesiadlysmy się na miejsca zarezerwowane a dokładnie 3 rzad. Kierowca wysoki otyły chodząc po autobusie opierał się o koleżankę która siedziała od strony przejscia. Zwróciłam uwagę kierowcy żeby nie opierał się o kolezanke. Kierowca jeszcze bardziej się oburzył i zaczął mnie szantażować i grozić że wysadzi mnie na granicy i że będzie mnie pilnował cala noc z tą maska. Kierowca zagroził mi że nic mu nie mogę zrobić a on może mi zrobić wszystko.
    Jestem rozczarowana i takie zachowanie jest niedopuszczalne. Zrobię wszystko żeby ta historia trafiła w każde miejsce gdzie tylko można udostępnić opinie.

    Nie pozdrawiam

    Chciałabym ostrzec przed podróżowaniem z firmą Flixbus. Jest to nieuczciwa i nierzetelna firma , która notorycznie oszukuje pasażerów i w końcu ktoś powinien zająć się tym przewoźnikiem. Celowo podają inne miejsce odjazdu, a infolinia nie działa. Brak możliwości kontaktu, aby dowiedzieć się co się stało. Pieniędzy zapłaconych za bilet nie zwracają.
    Zmuszona zostałam do znalezienia innego przewoźnika i ponownego poniesienia kosztów podróży. Na miejsce docelowe dotarłam spóźniona jeden dzień.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Złodzieje oszusci

    Jest to bardzo słaba firma nikomu nie polecam !
    W sobotę 16.8.20. Na lini N 1380 z Gdyni do Pragi o godz. 23:15 miałem okazję przekonać się na własnej skórze co do FLIXBUS ! Jechalem 1 raz więc nie wiedziałem że trzeba mieć bilet online ale zapytałem kierowcy czy można u niego kupić on powiedział nie ale coś pomyślimy wszedł do autobusu zapytał czy ktoś z państwa ma aplikację FLIXBUS 1 dziewczyna powiedziała że ma na to kierowca ,czy mogła by Pani kupić tym państwu bilety oni się z panią rozlicza. Odp. Tak a czy mógł by Pan pomoc bo nigdy tego nie robiłam ,kierowca powiedział nie ja nie mogę kupi Pani jak z tego przystanku nie da rady to z następnego Pani kupi, i po chwili ruszył my Pani zapłaciliśmy 160 zł i przejechaliśmy parę przystanków po czym w Gdańsku zabrakło miejsc dla wsiadajacych kierowca przez 30 minut chodził szukał wolnych miejsc aż do tego czasu jak powiedziałem że naszych biletów nie zeskanowal zdziwił się jak by nie wiedział o co chodzi zeskanowal je i okazało się ze dziewczyna zamówiła nam bilety na inny kurs ale jak prosilismy go o pomoc to powiedział nie. Zachowanie troche dziwne moze cos biora na wzmocnienie ale kazali nam wysiąść z autobusu i czekać na nasz autobus który wiedział dobrze ze już pojechał zapytałem o której będzie ten autobus on powiedział nie wiem proszę dzwonić do działu obsługi kiedy dział obsługi pracuje od pon. Do pi. W godz.8-17 zapytałem co z pieniędzmi które zapłaciliśmy to do działu reklamacji Ok później czytam że reklamacje można złożyć przed danym kursem tak więc zostaliśmy w środku nocy w Gdańsku minus 160 zl do samego rana pozdrawiam wszystkich kierowców byle nie FLIXBUS


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Samowola a covid

    Jechalem do wroclawia kursem na Pragę.Połowa pasażerów bez masek.Zero komunikatów.Kierowcy nie pilnują.Internet nie działa w busie.Wracam tą samą trasą nadal brak internetu i połowa pasazerów bez masek.Kierowcy z Ukrainy nie wiedzą gdzie włączyć net.Dziadostwo.Do tego opóźniony o 1 g.Nieprzestrzegane zalecrnia rządu co do Covid.Bus caly pełny.Brak odleglosci.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    ?

    Ocena bardzo słaba. Wczoraj w nocy z Warszawy Zachodniej miał odjechać krajowy kurs z Warszawy do Przemyśla, z jednego ze stanowisk krajowych określonych na bilecie. Nie pojawił się. Nie można było uzyskać żadnej informacji co się dzieje z kursem. Po godzinie czekania pasażerowie rozeszli się. Dziś gdy w końcu udało się dodzwonić do infolinii, Pani poinformowała, że kurs odbył się i autobus odjechał - z jakiegoś innego stanowiska. Nawet jeśli to prawda (choć sprawdzałem kilka autobusów na innych stanowiskach), to dworzec jest duży - nie da się biegać po dworcu z dużym bagażem lub małym dzieckiem i sprawdzać każdy odjeżdżający autobus.
    Zdecydowanie nie polecam. Trasę odbyłem firmą MIŚ, bez problemów, szybciej i taniej.


Inni również oglądali

Logo Hotellook
Hotellook
1 opinie

Opinia o Hotellook Chcesz wyjechać i obawiasz siÄ™, czy znajdziesz miejsca, które w peÅ‚ni bÄ...

Logo Travelist
Travelist
1 opinie

JesteÅ› miÅ‚oÅ›nikiem podróżowania czy może od czasu do czasu jeźdz...

Logo Center Parcs
Center Parcs
1 opinie

Center Parcs Europe oferuje niezapomniany wypoczynek przez caÅ‚y rok. Wiosna, lato, jesieÅ„ czy zima – dziaÅ‚...

Logo Holidayme
Holidayme
1 opinie

Znudzony standardowymi propozycjami od klasycznych biur podróży? Szukasz czegoÅ› nowego, chcesz otworzyć...

Flixbus

Odkrywaj EuropÄ™, korzystajÄ…c z tanich biletów autobusowych FlixBus. Zielonymi autobusami FlixBus możesz tanio, wygodnie i ekologicznie podróżować po caÅ‚ej Europie. Wystarczy wybrać z szerokiej sieci linii autobusowych preferowane poÅ‚Ä…czenie. FlixBus oferuje codziennie 350 000 poÅ‚Ä…czeÅ„ do 2000 miejsc w 28 krajach Europy, a teraz również w Stanach Zjednoczonych. Z FlixBus naprawdÄ™ możesz odkryć mnóstwo ciekawych miejsc. Chcesz odwiedzić rodzinÄ™? Planujesz wypad do jednej z europejskich stolic? A może potrzeba Ci po prostu odrobinÄ™ odpoczynku i chcesz siÄ™ powylegiwać na plaży? DziÄ™ki przejrzystej i intuicyjnej platformie do rezerwacji od Twojej podróży FlixBusem dzieli CiÄ™ zaledwie jedno klikniÄ™cie. Kup bilet online lub za pomocÄ… aplikacjiFlixBus. Wystarczy tylko wybrać miejsce, do którego pragniesz siÄ™ wybrać. Sieć poÅ‚Ä…czeÅ„ FlixBus obejmuje miÄ™dzy innymi: PolskÄ™, Niemcy, AustriÄ™, HolandiÄ™, FrancjÄ™, BelgiÄ™, ChorwacjÄ™, WÅ‚ochy, DaniÄ™, SzwecjÄ™, WÄ™gry, Czehy i wiele innych. Zapisz siÄ™ do newslettera FlixBus, by mieć zawsze najÅ›wieższe informacje na temat otwarcia nowych poÅ‚Ä…czeÅ„ oraz promocjach.

Usługi oferowane przez FlixBusa

FlixBus oferuje bezpÅ‚atne Wi-Fi, zagwarantowane miejsce siedzÄ…ce, bezpÅ‚atnÄ… rezerwacjÄ™ i zmianÄ™ rezerwacji, bezpieczeÅ„stwo pÅ‚atnoÅ›ci oraz gniazdka elektryczne. Wszystkie autokary sÄ… również wyposażone w toaletÄ™ oraz miejsca z dodatkowÄ… przestrzeniÄ… na nogi, dziÄ™ki czemu nie bÄ™dziesz musiaÅ‚ robić niepotrzebnych postojów i dotrzesz do celu tak szybko, jak to możliwe. Zgodnie z mottem FlixBusa „Podróżuj zielono!“, wybierajÄ…c autobusy, decydujesz siÄ™ na Å›rodek transportu najbardziej przyjazny Å›rodowisku. Autobusy FlixBusa wyróżniajÄ… siÄ™ przykÅ‚adnym bilansem emisji dwutlenku wÄ™gla i wydzielajÄ… go mniej na każdym kilometrze podróży. Na stronie internetowej FlixBus znajdziesz szczegóÅ‚owe informacje, dziÄ™ki którym bezproblemowo przejdziesz przez proces zakupu biletu.

Zielona, sprytna mobilność pozwalająca odkrywać świat

FlixBus jest mÅ‚odÄ… firmÄ… oferujÄ…cÄ… przewozy autokarowe, która od 2013 roku zmienia styl podróżowania milionów Europejczyków. Z niepowtarzalnego poÅ‚Ä…czenia start-upu technologicznego z klasycznym przedsiÄ™biorstwem komunikacyjnym, w bardzo krótkim czasie byÅ‚a stworzona najwiÄ™ksza sieć przewozów miÄ™dzymiastowych na rynku europejskim. DziÄ™ki prostej metodzie skÅ‚adania rezerwacji i rosnÄ…cej każdego dnia ofercie FlixBus umożliwia milionom podróżnych odkrywanie Å›wiata za niewielkie pieniÄ…dze. JednoczeÅ›nie zielone autobusy FlixBus speÅ‚niajÄ… najwyższe standardy bezpieczeÅ„stwa, komfortu oraz ochrony Å›rodowiska, stanowiÄ…c wygodnÄ… i ekologicznÄ… alternatywÄ™ dla podróży indywidualnych. Sukces FlixBus opiera siÄ™ na cyfryzacji tradycyjnego Å›rodka lokomocji. Technologiczne innowacje, takie jak system rezerwacji i zakupu biletów w aplikacji FlixBus, darmowe Wi-Fi i GPS-livetracking w autobusach, stworzyÅ‚y możliwość podróżowania w zupeÅ‚nie innym wydaniu. Inteligentna sieć tras i dynamiczne zarzÄ…dzanie cenami sprawia, że oferta jest po prostu najlepsza. FlixBus stawia na Å›cisÅ‚Ä… wspóÅ‚pracÄ™ ze Å›rednimi przedsiÄ™biorstwami: regionalni partnerzy na rynku przewozowym – czÄ™sto firmy rodzinne z kilkudziesiÄ™cioletnim doÅ›wiadczeniem – tworzÄ… odpowiedzialnÄ… flotÄ™ FlixBusa. W ten sposób udaÅ‚o siÄ™ poÅ‚Ä…czyć ducha innowacji i start-upu z silnÄ…, miÄ™dzynarodowÄ… markÄ… charakteryzujÄ…cÄ… siÄ™ przywiÄ…zaniem do jakoÅ›ci i tradycji. FlixBus zostaÅ‚ stworzony w Monachium przez trzech mÅ‚odych przedsiÄ™biorców, pragnÄ…cych sprawić, by wygodne i przyjazne dla Å›rodowiska podróżowanie staÅ‚o siÄ™ niedrogie. JednoczeÅ›nie w Berlinie ruszyÅ‚ „MeinFernbus“ ze swoimi zielonymi autobusami. Po upadku monopolu kolei niemieckiej w roku 2013 te dwie topowe firmy start-upowe podbiÅ‚y rynek przewozów autobusowych i stawiÅ‚y czoÅ‚a wielkim koncernom miÄ™dzynarodowym. Od momentu poÅ‚Ä…czenia siÄ™ zespoÅ‚ów z Monachium i Berlina FlixBus staÅ‚ siÄ™ liderem przewozowym Niemiec.

Podziel siÄ™ opiniÄ… na temat FlixBus!

Co sÄ…dzisz o ofertach FlixBus? Twoja opinia ma niezwykÅ‚e znaczenie dla osób, które stojÄ… przed wyborem odpowiedniego dla nich produktu.