Flixbus

Wszystkie opinie

Flixbus

11% Kupiłbym tu ponownie

Opinie, skargi i doświadczenia klientów Napisz opinię

Poznaj niezależnie opinie, doświadczenia klientów oraz ich skargi! Dowiedz się o najlepszych sklepach online i dostawcach usług. Teraz klienci decydują, które sklepy są godne uwagi a które nie!

Uwaga: Co mówią nasi klienci?

A
Agnieszka
NIE POLECAM!!! 3 MIESIACE CZEKANIA BEZSKUTECZNEGO NA ZWROT PRZEJAZDU KTORY SIE NIE BYLO!!! DLACZEGO NIGDZIE NIKT NIE MOZE PODAC TEJ FIRMY DO SADU!??? JUZ NIE CHCE PISAC O BRAKU WIFI CZY TOALETY!!!! Czytacz dalej
D
Daria
Kupione bilety powrotne, z rezerwacją miesjca. W jedną stronę rezerwacja została odwołana, zamaist flixbusa podstawiony stary autokar, wolne miejsce siedzące zostało obok śmierdzącego gościa z piw...Czytacz dalej
P
Pit
Po zapłaceniu za bilet online nie dostałem biletu ani potwierdzenia zamówienia. Próbowałem wyjaśnić sytuację, ale na linii kontaktowej rozmowa tylko z automatem powtarzającym, że wszystkie informac...Czytacz dalej
R
Redgar
Zarezerwowałem i zakupiłem bilety do Chorwacji, po 11 godzinach musiałem niestety zrezygnować z przejazdu z powodów osobistych. No i się zaczęło. Zwrot pieniędzy tylko na voucher. Na stronie napisa...Czytacz dalej
R
Robert
Nie znam gorszej firmy przewozowej. Autobus spóźnił się 135 minut i dla firmy Flixbus to nic. Kierowcy nagminnie rozmawiają w czasie jazdy przez telefon, są głośni. Nocą pasażerowie chcą odpoczą...Czytacz dalej

Wszystkie opinie (19)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!

    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Przejazd Warszawa Modlin

    NIE POLECAM!!! 3 MIESIACE CZEKANIA BEZSKUTECZNEGO NA ZWROT PRZEJAZDU KTORY SIE NIE BYLO!!! DLACZEGO NIGDZIE NIKT NIE MOZE PODAC TEJ FIRMY DO SADU!??? JUZ NIE CHCE PISAC O BRAKU WIFI CZY TOALETY!!!!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bilet

    Kupione bilety powrotne, z rezerwacją miesjca.
    W jedną stronę rezerwacja została odwołana, zamaist flixbusa podstawiony stary autokar, wolne miejsce siedzące zostało obok śmierdzącego gościa z piwem. Kierowca jakiś czub i cham, odjechał z postoju mimo krzyku pasażerów, że nie wsiadł jeszcze jeden pasażer, starszy Pan. Kierowca powiedział, że jego strata i nie zawróci. Po wyraźnym sprzeciwie pozostałych pasażerów i prośbach o zabranie starszego Pana, kierowca obraził się i stwierdził, że nie jedzie dalej. ŻENADA
    W drugą stronę rezerwacja też nie ważna, kierowca kazał siadać "tam gdzie da radę".
    LITOŚCI, FIRMA Z KARTONU, OMIJAĆ SZEROOOOOKIM ŁUKIEM


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Przejazd do Niemiec

    Po zapłaceniu za bilet online nie dostałem biletu ani potwierdzenia zamówienia. Próbowałem wyjaśnić sytuację, ale na linii kontaktowej rozmowa tylko z automatem powtarzającym, że wszystkie informacje są na stronie internetowej! Wypełniłem wniosek o zwrot pieniędzy podając wszystkie potrzebne dane i mija jeden tydzień, drugi, w końcu wypełniam wniosek ponownie i znów tydzień ciszy. Ostatecznie dostaję zwrot po 26 dniach od zapłaty. Nie polecam, nierzetelna firma.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Przejazd do Chorwacji

    Zarezerwowałem i zakupiłem bilety do Chorwacji, po 11 godzinach musiałem niestety zrezygnować z przejazdu z powodów osobistych. No i się zaczęło. Zwrot pieniędzy tylko na voucher. Na stronie napisane jest, że gdzieś w czeluściach odmętów jest formularz do zwrotu gotówki, ale go nie znalazłem. Dzwonię na infolinię, ale nie ważne co się wybierze i tak nie zostanie się połączonym tylko automat mówi, że wszystkie informacje na stronie www. To co po infolinia się pytam? W końcu po 2 godzinach czekania, ktoś wszedł łaskawie na chat zamieszczony na stronie. Okazało się, że nie zwrócą mi całej kwoty tylko o 260 zł mniej. Jak się zapytałem dlaczego to usłyszałem, że zaakceptowałem regulamin. Jaki regulamin? Ja rozumiem jak bym zrezygnował z przejazdu na dzień przed odjazdem. Ale jest jakieś prawo chyba, które mówi o odstąpieniu od umowy. I nie mam na myśli tutaj nawet 14 dni. Nie minęło nawet 12 godzin od zakupu. Ta firma to jakaś porażka. Ich zarobek główny jest chyba tylko właśnie na takich jak ja, którzy rezygnują z przejazdu. W ogóle nie polecam. Dalekim i szerokim łukiem od tej firmy radzę.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Podróż z Berlina do Opola.


    Nie znam gorszej firmy przewozowej. Autobus spóźnił się 135 minut i dla firmy Flixbus to nic.
    Kierowcy nagminnie rozmawiają w czasie jazdy przez telefon, są głośni. Nocą pasażerowie chcą odpocząć, a oni rozmawiają jak w barze. Flixbus nic z tym nie robi, żadnej poprawy. Wiele by można pisać, ale nie warto. TA firma to dno. Skorzystam z innych przewoźników.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Tragedia!

    Kupcie bilet w Sindbadzie czy innej prawdziwej firmie, Flixbus to zwykli oszusci.

    Od blisko 30lat jezdze na trasie Polska-Holandia.
    Ostaynie 10lat latam, ale moja maja boi sie samoloty, wiec jak mnie odwiedza to przyjeżdża autobusem.

    Flixbus - pierwszy kontak, pierwszy przejazd.
    Obsluga w autobuse: dramat, nieuprzejmi, zero pomocy zero ogarniecia sytuacji
    Czas - standardowe spoznienie min 20min
    Miejsca siedzace - wykupilam mamie miejsce siedzace na trasie Poznan-Amsterdam. Autobus byl prawir pelen, miejsce mojej mamy bylo zajete przez inna osoba, a moja mama dowiedziala sie ze ma sobie szukac nnego miejsca bo jej miejsce zostalo podarowane do tej osoby ktora tam siedzi, dodam ze bylo to miejsce w pierwszym rzedzie.

    Okazuje sie ze bardzo slaba obsluga w autobusie, zero s,anowania rezerwacji miejsca i powszechne chamstwo to calkowity standard Flixbusa.

    Obecna sytuacja:
    Napisalam reklamacje uslugi i nie wywiazanie sie z podpisanej umowy.
    Jesli nie dostane zwrotu 50% biletu, moj holenderski adwokat skontaktuje sie z firma-oszustem.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Podróż z Wrocławia do Berlina

    Masakra proszę Państwa !!!
    Nie wiem jak to się jeszcze skończy, ale po krótce bilet kupiliśmy grupą 5 osób niestety musieliśmy u kierowcy z uwagi na brak czasu i odjazd Autobusu. W trakcie zakupu biletu okazuje się że otrzymuję potwierdzenie ściągnięcia środków na kwotę 949,95 zł a rachunek wychodzi na kwotę 538,60 zł. Wiedząc o wyższej kwocie niż 100 Euro zażądałem przed dokonaniem transakcji wpisana NIP firmy w celu wystawienia faktury, kierowca popatrzył na mnie tak długo że w pewnym momencie była to niezręczność po czym odparł że on czegoś takiego nie robi i nie wystawia faktur, a po przyjeździe do kraju mogę napisać do biura obsługi z prośbą o wystawienie faktury. Oczywiście jeszcze próbował gdzieś na infolinię się dodzwonić ale bez skutku. Napisałem więc pod adres: service@flixbus.de. Otrzymałem taką odpowiedź. :

    Dzień dobry,
    dziękujemy za wiadomość.
    Uprzejmie informujemy, że niestety w przypadku zakupu biletu u kierowcy, nie mamy możliwości utworzenia faktury. Jest to możliwe jedynie przy zakupie biletu poprzez naszą stronę internetową, gdzie widnieje opcja utworzenia faktury na żądanie pasażera.
    Przykro nam, jednak nie możemy przychylić się do Pana prośby.

    odpisałem zatem krótko:

    chciałbym poinformować że zgodnie z art. 62 § 1 ustawy Kodeks karny skarbowy , kto wbrew obowiązkowi nie wystawia faktury lub rachunku, wystawia je w sposób wadliwy albo odmawia ich wydania, podlega karze grzywny do 180 stawek dziennych. Sam obowiązek wystawienia rachunku lub faktury przewiduje art. 87 ustawy Ordynacja podatkowa.
    Niewystawienie faktury lub rachunku, wystawienie ich w sposób wadliwy oraz odmowa ich wydania to przestępstwo przeciwko obowiązkowi właściwego dokumentowania zdarzeń gospodarczych mających istotne znaczenie dla zobowiązań podatkowych, a w tym wypadku mamy dwa różne potwierdzenia, tj. potwierdzenie ściągnięcia płatności z karty płatniczej na kwotę 949,95 zł i potwierdzenie rachunku na kwotę 538, 60 zł

    dlatego nie mam pojęcia jak to się jeszcze skończy. Ale przyznaję że większość kierowców to osoby niekompetentne.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Linia N20 Kraków-Amsterdam 22.10.2021 oraz

    Linia N20 Kraków-Amsterdam 22.10.2021 po raz kolejny problem z zarezerwowanymi miejscami! Brak prawidłowego oznaczenia miejsc, niezgodność z oznaczeniem miejsc w systemie i busie, za które dodatkowo extra zapłacono! Po zgłoszeniu kierowcy imię Marcin problemu w związku z nieprawidłowym oznaczeniem miejsc wcześniej zarezerwowanych i dodatkowo opłaconych, kierowca zareagował lekceważąco i oznajmił, że to co pokazuje system jest nieprawidłowe i należy usiąść tam gdzie jest wolne miejsce. Nie po to płaci się dodatkowo, żeby później siadać tam gdzie jest wolne miejsce! Po oznajmieniu tego kierowcy, że chce zwrotu pieniędzy, powiedział znowu lekceważącym wręcz prześmiewczym tonem, żeby się zwrócić do biura! Jak to możliwe, że w innych busach numeracja zarezerwowanych miejsc w systemie zgadza się z tą w busach, dziwne... otóż dlatego, iż pierwszy rząd zamiast nr 1 nie ma numeru, najprawdopodobniej dlatego, żeby kierowcy mogli sobie zostawić swoje rzeczy, w czasie podroży wyłożyć się na tych 4 miejscach z wyciągniętymi nogami blokując przejście, jak to miało miejsce 22.10.21. Jak to w ogóle wygląda... Druga sprawa kierowcy podczas jazdy nie potrafią po prostu skupić się na jeździe i być w miarę cicho tylko muszą plotkować, narzekać na swojego pracodawcę, inni pasażerowie naprawdę już maja tego dość! Skoro pasażerowie potrafią być cicho to kierowcy tym bardziej powinni! Podczas jazdy wyśmiewają opinie i problemy pasażerów, jak np. kierowca otyły starszy opowiadając historię i mając z niej niezły ubaw, jak to pewna pasażerka musiała skorzystać podczas jazdy z toalety, niestety ta w busie była nieczynna, więc prosiła go, a wręcz błagała, żeby się zatrzymał i żeby mogła skorzystać z toalety, opowiadając to kierowca miał duży ubaw z tego, a wręcz sprawiało mu to przyjemność. Mam nadzieję, że ta pasażerka zgłosiła to do flixbusa. Jak można mieć ubaw z takiej sytuacji, widać i słychać było jak mu to opowiadanie kolegom sprawiało przyjemność, że ta pasażerka cierpiała bo już nie mogła wytrzymać- brak słów. Mam nadzieję, że ta pasażerka zgłosiła to do flixbusa, a jeśli nie ona to inni pasażerowie, takie zachowanie ze strony kierowcy moim zdaniem jest mocno niestosowne a wręcz karygodne!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Linia N 20 Amsterdam-Krakow

    Linia N20 Amsterdam-Kraków 07.10.21. Totalna porażka! Zaczęło się od spóźnienia. Później było tylko gorzej. 5 kierowców w busie, tylko jeden prowadził busa, pozostali 4 zajęli dla siebie po 8 miejsc, w czasie podróży jeden z nich mimo tego, że pozostali pasażerowie próbowali zasnąć cały czas pogwizdywal, chrapal, głupie wulgarne żarty między kierowcami, rasistowskie odcinki - totalne dno, brak kultury! Nikt z kierowców nie zainteresował się tym żeby uzupełnić papier toaletowy, doprowadzić toaletę do czystości, a to również należy do ich obowiązków w czasie podróży! Najgorszy jednak był smród z jajek, nie do zniesienia - które jeden z kierowców obierał, a potem czestowal nimi pozostałych kolegów, nie otworzył okna, żeby wywietrzyc ten smród! Poziom kierowców katastrofa - cały czas jako jedyni kaszleli - jako jedyni nie mieli maseczkek! Totalne buraki zamiast dawać dobry przykład - robili wszystko, żeby zaszkodzić opinii flixbus!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Przejazd z Wrocławia do Bonn

    Odrazam korzystanie z Flixbusa - gdy autobus się zepsuje, po prostu zostawiają pasażerów na pastwę losu w obcym państwie, bez żadnej pomocy! Autobus nr 1338 z 12/08/2021, trasa międzynarodowa Wrocław - Bonn: wysiadła klimatyzacja, kierowca stwierdził, że dalej nie jedzie, i na dworcu Berlin ZOB wysiadka. Dostalismy sms, że podróż się zakonczyła, i mamy sobie dalej radzić sami! Zero pomocy, niektórzy nie mówili po niemiecku ani po angielsku, upał ponad 30 stopni na dworze.! Nie podstawili nowego autobusu, mieli pasażerów głeboko gdzieś! To jest skandal, nigdy więcej z tą firma nie pojadę!


Inni również oglądali

Logo Hotellook

Hotellook

2 opinie

Opinia o Hotellook Chcesz wyjechać i obawiasz siÄ™, czy znajdziesz miejsca, które w peÅ‚ni bÄ...

Logo Travelist

Travelist

3 opinie

JesteÅ› miÅ‚oÅ›nikiem podróżowania czy może od czasu do czasu jeźdz...

Logo Center Parcs

Center Parcs

1 opinie

Center Parcs Europe oferuje niezapomniany wypoczynek przez caÅ‚y rok. Wiosna, lato, jesieÅ„ czy zima – dziaÅ‚...

Logo Smartfares

Smartfares

1 opinie

Opinie o SMARTFARESSmartFares to serwis rezerwacji podróży, który specjalizuje siÄ™ w dostarczaniu konsumento...