Flixbus

Wszystkie opinie

Flixbus

19% Kupiłbym tu ponownie

Opinie, skargi i doświadczenia klientów Napisz opinię

Poznaj niezależnie opinie, doświadczenia klientów oraz ich skargi! Dowiedz się o najlepszych sklepach online i dostawcach usług. Teraz klienci decydują, które sklepy są godne uwagi a które nie!

Uwaga: Co mówią nasi klienci?

K
Katarzyna
wykupilam bilet Berlim - Lodz wraz z rezerwacja miejsc (tuz za kierowca) dla siebie i dla syna. Prowadzacy pojazdem odmowil mi mozliwosci zajecia tych miejsc twierdzac ze dla dziecka powinnam posia...Czytacz dalej
P
Patrycja
Wykupiłam bilet z lotniska Modlin do Warszawy. Na lotnisku byłam 1h przed. Przemieściłam się na przystanek o 18:36 wiedząc że autobus odjeżdża o 18:50. Autobus tego kursu nie przyjechał, czekałam t...Czytacz dalej
A
Anna
Podróżowałam 29.10.2022 z Hagi do Warszawy rejsem 1325.Autobus rezerwowy posuł się kilka razy na trasie stając na autostradzie bez możliwości nawet zjechania na pas awaryjny czy włączenia świateł a...Czytacz dalej
A
Agnieszka
NIE POLECAM!!! 3 MIESIACE CZEKANIA BEZSKUTECZNEGO NA ZWROT PRZEJAZDU KTORY SIE NIE BYLO!!! DLACZEGO NIGDZIE NIKT NIE MOZE PODAC TEJ FIRMY DO SADU!??? JUZ NIE CHCE PISAC O BRAKU WIFI CZY TOALETY!!!! Czytacz dalej
D
Daria
Kupione bilety powrotne, z rezerwacją miesjca. W jedną stronę rezerwacja została odwołana, zamaist flixbusa podstawiony stary autokar, wolne miejsce siedzące zostało obok śmierdzącego gościa z piw...Czytacz dalej

Wszystkie opinie (21)

  • Nie ma jeszcze żadnych opini!

    Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..

  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    linia Berlin - Lodz

    wykupilam bilet Berlim - Lodz wraz z rezerwacja miejsc (tuz za kierowca) dla siebie i dla syna. Prowadzacy pojazdem odmowil mi mozliwosci zajecia tych miejsc twierdzac ze dla dziecka powinnam posiadac fotelik. Byl wyjatkowo nieuprzejmy (delikatnie ujmujac). Oczywiscie nie ma zadnego przepisu mowiacego o tym iz 7 latek musi podrozowac na jakimkolwiek miejscu w foteliku.w momencie kiedy powolalam sie na regulamin oraz na fakt iz na tych miejscach juz jezdzilismy nakazal mi zaprzestac dyskusji oraz poszukac sobie innego miejsca. To byla moja ostatnia wycieczka z ta firma.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bilet lotnisko Modlin - Warszawa

    Wykupiłam bilet z lotniska Modlin do Warszawy. Na lotnisku byłam 1h przed. Przemieściłam się na przystanek o 18:36 wiedząc że autobus odjeżdża o 18:50. Autobus tego kursu nie przyjechał, czekałam tam razem z dwiema osobami z zagranicy. Wg systemu autobus odjechał o 18:51...domyślam się z przystanku widmo... Oczywiście wg tych oszustów nie należy mi się zwrot pieniędzy. Sprawa oprze się o UOKiK. Omijajcie wielkim łukiem.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Przejazd Haga Warszawa

    Podróżowałam 29.10.2022 z Hagi do Warszawy rejsem 1325.Autobus rezerwowy posuł się kilka razy na trasie stając na autostradzie bez możliwości nawet zjechania na pas awaryjny czy włączenia świateł awaryjnych. Kierowcy robili co mogli aby dowieść pasażerów bezpiecznie do celu zdając sobie sprawę z zagrożenia jakie jest podróżowanie niesprawnym autobusem (byli bardzo też zdenerwowani stanem sprawności pojazdu). Stanie na środku autostrady bez możliwości powiadomienia innych uczestników autostrady ,że autobus jest niesprawny to bardzo duże zagrożenie i możliwości wypadku drogowego. W Poznaniu nad ranem (5:00) po 15 godzinach podróży został wymieniony autobus na kolejny rezerwowy. Oba autobusy bez dostępu do WiFi, bez możliwości naładowania urządzeń elektronicznych, bez możliwości rezerwacji miejsca i z ograniczonym miejscem na nogi i brudnych toaletach. Od jakiegoś już czasu na trasie lini 1325 ciągle są autobusy rezerwowe i częste zmiany w trakcie podróżowania. Jazda nimi to katorga, a cena biletu taka sama. Jeżdżę tą linia na tej trasie przynajmniej raz w miesiącu .Podczas tej podróży zostałam również zaatakowana przez pasażera siedzącego za mną(mężczyzna około 30 lat z partnerką też około 30 lat), któremu nie spodobało się że rozłożyłam fotel do pozycji półsiedzącej przez co jego partnerce ograniczyłam przestrzeń na nogi. Chciałam się przespać. Przez wiele godzin byłam kopana w plecy i fotel był wypychany nogami przez tych Państwa ,aż został uszkodzony w wyniku czego niemożliwe było jego rozłożenie. Zgłosiłam incydent kierowcy, który nie zareagował wystarczająco. Odpowiedział tylko ,że w Poznaniu zostanie podstawiony kolejny rezerwowy autobus i niby to miało rozwiązać problem agresywnych pasażerów wobec mnie, nie rozwiązało. Kierowca jako mężczyzna i odpowiedzialny za bezpieczeństwo pasażerów i autobus nie obronił mnie przez przemocą ze strony innego pasażera. Agresywny pasażer nie poniósł też żadnej odpowiedzialności za uszkodzenie fotela na którym podróżowałam. Podróż dla mnie tym razem była bardzo zła i traumatyczna z powodu różnych niedogodności autobusu i agresji innego pasażera wobec mnie. Proszę o poprawienie standardu podróżowania do takiego jaki oferujecie i w tym przypadku o zwrot pieniędzy za bilet, bo cena biletu była nie adekwatna do tego co oficjalnie oferuje Flixbus na swoich stronach internetowych .


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Przejazd Warszawa Modlin

    NIE POLECAM!!! 3 MIESIACE CZEKANIA BEZSKUTECZNEGO NA ZWROT PRZEJAZDU KTORY SIE NIE BYLO!!! DLACZEGO NIGDZIE NIKT NIE MOZE PODAC TEJ FIRMY DO SADU!??? JUZ NIE CHCE PISAC O BRAKU WIFI CZY TOALETY!!!!


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Bilet

    Kupione bilety powrotne, z rezerwacją miesjca.
    W jedną stronę rezerwacja została odwołana, zamaist flixbusa podstawiony stary autokar, wolne miejsce siedzące zostało obok śmierdzącego gościa z piwem. Kierowca jakiś czub i cham, odjechał z postoju mimo krzyku pasażerów, że nie wsiadł jeszcze jeden pasażer, starszy Pan. Kierowca powiedział, że jego strata i nie zawróci. Po wyraźnym sprzeciwie pozostałych pasażerów i prośbach o zabranie starszego Pana, kierowca obraził się i stwierdził, że nie jedzie dalej. ŻENADA
    W drugą stronę rezerwacja też nie ważna, kierowca kazał siadać "tam gdzie da radę".
    LITOŚCI, FIRMA Z KARTONU, OMIJAĆ SZEROOOOOKIM ŁUKIEM


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Przejazd do Niemiec

    Po zapłaceniu za bilet online nie dostałem biletu ani potwierdzenia zamówienia. Próbowałem wyjaśnić sytuację, ale na linii kontaktowej rozmowa tylko z automatem powtarzającym, że wszystkie informacje są na stronie internetowej! Wypełniłem wniosek o zwrot pieniędzy podając wszystkie potrzebne dane i mija jeden tydzień, drugi, w końcu wypełniam wniosek ponownie i znów tydzień ciszy. Ostatecznie dostaję zwrot po 26 dniach od zapłaty. Nie polecam, nierzetelna firma.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Przejazd do Chorwacji

    Zarezerwowałem i zakupiłem bilety do Chorwacji, po 11 godzinach musiałem niestety zrezygnować z przejazdu z powodów osobistych. No i się zaczęło. Zwrot pieniędzy tylko na voucher. Na stronie napisane jest, że gdzieś w czeluściach odmętów jest formularz do zwrotu gotówki, ale go nie znalazłem. Dzwonię na infolinię, ale nie ważne co się wybierze i tak nie zostanie się połączonym tylko automat mówi, że wszystkie informacje na stronie www. To co po infolinia się pytam? W końcu po 2 godzinach czekania, ktoś wszedł łaskawie na chat zamieszczony na stronie. Okazało się, że nie zwrócą mi całej kwoty tylko o 260 zł mniej. Jak się zapytałem dlaczego to usłyszałem, że zaakceptowałem regulamin. Jaki regulamin? Ja rozumiem jak bym zrezygnował z przejazdu na dzień przed odjazdem. Ale jest jakieś prawo chyba, które mówi o odstąpieniu od umowy. I nie mam na myśli tutaj nawet 14 dni. Nie minęło nawet 12 godzin od zakupu. Ta firma to jakaś porażka. Ich zarobek główny jest chyba tylko właśnie na takich jak ja, którzy rezygnują z przejazdu. W ogóle nie polecam. Dalekim i szerokim łukiem od tej firmy radzę.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Tragedia!

    Kupcie bilet w Sindbadzie czy innej prawdziwej firmie, Flixbus to zwykli oszusci.

    Od blisko 30lat jezdze na trasie Polska-Holandia.
    Ostaynie 10lat latam, ale moja maja boi sie samoloty, wiec jak mnie odwiedza to przyjeżdża autobusem.

    Flixbus - pierwszy kontak, pierwszy przejazd.
    Obsluga w autobuse: dramat, nieuprzejmi, zero pomocy zero ogarniecia sytuacji
    Czas - standardowe spoznienie min 20min
    Miejsca siedzace - wykupilam mamie miejsce siedzace na trasie Poznan-Amsterdam. Autobus byl prawir pelen, miejsce mojej mamy bylo zajete przez inna osoba, a moja mama dowiedziala sie ze ma sobie szukac nnego miejsca bo jej miejsce zostalo podarowane do tej osoby ktora tam siedzi, dodam ze bylo to miejsce w pierwszym rzedzie.

    Okazuje sie ze bardzo slaba obsluga w autobusie, zero s,anowania rezerwacji miejsca i powszechne chamstwo to calkowity standard Flixbusa.

    Obecna sytuacja:
    Napisalam reklamacje uslugi i nie wywiazanie sie z podpisanej umowy.
    Jesli nie dostane zwrotu 50% biletu, moj holenderski adwokat skontaktuje sie z firma-oszustem.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Podróż z Wrocławia do Berlina

    Masakra proszę Państwa !!!
    Nie wiem jak to się jeszcze skończy, ale po krótce bilet kupiliśmy grupą 5 osób niestety musieliśmy u kierowcy z uwagi na brak czasu i odjazd Autobusu. W trakcie zakupu biletu okazuje się że otrzymuję potwierdzenie ściągnięcia środków na kwotę 949,95 zł a rachunek wychodzi na kwotę 538,60 zł. Wiedząc o wyższej kwocie niż 100 Euro zażądałem przed dokonaniem transakcji wpisana NIP firmy w celu wystawienia faktury, kierowca popatrzył na mnie tak długo że w pewnym momencie była to niezręczność po czym odparł że on czegoś takiego nie robi i nie wystawia faktur, a po przyjeździe do kraju mogę napisać do biura obsługi z prośbą o wystawienie faktury. Oczywiście jeszcze próbował gdzieś na infolinię się dodzwonić ale bez skutku. Napisałem więc pod adres: service@flixbus.de. Otrzymałem taką odpowiedź. :

    Dzień dobry,
    dziękujemy za wiadomość.
    Uprzejmie informujemy, że niestety w przypadku zakupu biletu u kierowcy, nie mamy możliwości utworzenia faktury. Jest to możliwe jedynie przy zakupie biletu poprzez naszą stronę internetową, gdzie widnieje opcja utworzenia faktury na żądanie pasażera.
    Przykro nam, jednak nie możemy przychylić się do Pana prośby.

    odpisałem zatem krótko:

    chciałbym poinformować że zgodnie z art. 62 § 1 ustawy Kodeks karny skarbowy , kto wbrew obowiązkowi nie wystawia faktury lub rachunku, wystawia je w sposób wadliwy albo odmawia ich wydania, podlega karze grzywny do 180 stawek dziennych. Sam obowiązek wystawienia rachunku lub faktury przewiduje art. 87 ustawy Ordynacja podatkowa.
    Niewystawienie faktury lub rachunku, wystawienie ich w sposób wadliwy oraz odmowa ich wydania to przestępstwo przeciwko obowiązkowi właściwego dokumentowania zdarzeń gospodarczych mających istotne znaczenie dla zobowiązań podatkowych, a w tym wypadku mamy dwa różne potwierdzenia, tj. potwierdzenie ściągnięcia płatności z karty płatniczej na kwotę 949,95 zł i potwierdzenie rachunku na kwotę 538, 60 zł

    dlatego nie mam pojęcia jak to się jeszcze skończy. Ale przyznaję że większość kierowców to osoby niekompetentne.


  • Zamówienie

    Serwis

    Cennik

    Dostawa

    Kupiłbym tu ponownie
    Ogólnie

    Linia N20 Kraków-Amsterdam 22.10.2021 oraz

    Linia N20 Kraków-Amsterdam 22.10.2021 po raz kolejny problem z zarezerwowanymi miejscami! Brak prawidłowego oznaczenia miejsc, niezgodność z oznaczeniem miejsc w systemie i busie, za które dodatkowo extra zapłacono! Po zgłoszeniu kierowcy imię Marcin problemu w związku z nieprawidłowym oznaczeniem miejsc wcześniej zarezerwowanych i dodatkowo opłaconych, kierowca zareagował lekceważąco i oznajmił, że to co pokazuje system jest nieprawidłowe i należy usiąść tam gdzie jest wolne miejsce. Nie po to płaci się dodatkowo, żeby później siadać tam gdzie jest wolne miejsce! Po oznajmieniu tego kierowcy, że chce zwrotu pieniędzy, powiedział znowu lekceważącym wręcz prześmiewczym tonem, żeby się zwrócić do biura! Jak to możliwe, że w innych busach numeracja zarezerwowanych miejsc w systemie zgadza się z tą w busach, dziwne... otóż dlatego, iż pierwszy rząd zamiast nr 1 nie ma numeru, najprawdopodobniej dlatego, żeby kierowcy mogli sobie zostawić swoje rzeczy, w czasie podroży wyłożyć się na tych 4 miejscach z wyciągniętymi nogami blokując przejście, jak to miało miejsce 22.10.21. Jak to w ogóle wygląda... Druga sprawa kierowcy podczas jazdy nie potrafią po prostu skupić się na jeździe i być w miarę cicho tylko muszą plotkować, narzekać na swojego pracodawcę, inni pasażerowie naprawdę już maja tego dość! Skoro pasażerowie potrafią być cicho to kierowcy tym bardziej powinni! Podczas jazdy wyśmiewają opinie i problemy pasażerów, jak np. kierowca otyły starszy opowiadając historię i mając z niej niezły ubaw, jak to pewna pasażerka musiała skorzystać podczas jazdy z toalety, niestety ta w busie była nieczynna, więc prosiła go, a wręcz błagała, żeby się zatrzymał i żeby mogła skorzystać z toalety, opowiadając to kierowca miał duży ubaw z tego, a wręcz sprawiało mu to przyjemność. Mam nadzieję, że ta pasażerka zgłosiła to do flixbusa. Jak można mieć ubaw z takiej sytuacji, widać i słychać było jak mu to opowiadanie kolegom sprawiało przyjemność, że ta pasażerka cierpiała bo już nie mogła wytrzymać- brak słów. Mam nadzieję, że ta pasażerka zgłosiła to do flixbusa, a jeśli nie ona to inni pasażerowie, takie zachowanie ze strony kierowcy moim zdaniem jest mocno niestosowne a wręcz karygodne!


Inni również oglądali

Logo Hotellook

Hotellook

2 opinie

Opinia o Hotellook Chcesz wyjechać i obawiasz siÄ™, czy znajdziesz miejsca, które w peÅ‚ni bÄ...

Logo Travelist

Travelist

3 opinie

JesteÅ› miÅ‚oÅ›nikiem podróżowania czy może od czasu do czasu jeźdz...

Logo Center Parcs

Center Parcs

1 opinie

Center Parcs Europe oferuje niezapomniany wypoczynek przez caÅ‚y rok. Wiosna, lato, jesieÅ„ czy zima – dziaÅ‚...

Logo Smartfares

Smartfares

1 opinie

Opinie o SMARTFARESSmartFares to serwis rezerwacji podróży, który specjalizuje siÄ™ w dostarczaniu konsumento...