
Flixbus
Wszystkie opinieFlixbus
Wszystkie opinie (15)
Nie ma jeszcze żadnych opini!
Znajdź firmy, z którymi masz doświadczenie i napisz o nich opinie! Twoje opinie przyczyniają się do większej przejrzystości rynku i zwiększają wiarygodność firm..
Podróż z Berlina do Opola.
Nie znam gorszej firmy przewozowej. Autobus spóźnił się 135 minut i dla firmy Flixbus to nic.
Kierowcy nagminnie rozmawiają w czasie jazdy przez telefon, są głośni. Nocą pasażerowie chcą odpocząć, a oni rozmawiają jak w barze. Flixbus nic z tym nie robi, żadnej poprawy. Wiele by można pisać, ale nie warto. TA firma to dno. Skorzystam z innych przewoźników.Tragedia!
Kupcie bilet w Sindbadzie czy innej prawdziwej firmie, Flixbus to zwykli oszusci.
Od blisko 30lat jezdze na trasie Polska-Holandia.
Ostaynie 10lat latam, ale moja maja boi sie samoloty, wiec jak mnie odwiedza to przyjeżdża autobusem.
Flixbus - pierwszy kontak, pierwszy przejazd.
Obsluga w autobuse: dramat, nieuprzejmi, zero pomocy zero ogarniecia sytuacji
Czas - standardowe spoznienie min 20min
Miejsca siedzace - wykupilam mamie miejsce siedzace na trasie Poznan-Amsterdam. Autobus byl prawir pelen, miejsce mojej mamy bylo zajete przez inna osoba, a moja mama dowiedziala sie ze ma sobie szukac nnego miejsca bo jej miejsce zostalo podarowane do tej osoby ktora tam siedzi, dodam ze bylo to miejsce w pierwszym rzedzie.
Okazuje sie ze bardzo slaba obsluga w autobusie, zero s,anowania rezerwacji miejsca i powszechne chamstwo to calkowity standard Flixbusa.
Obecna sytuacja:
Napisalam reklamacje uslugi i nie wywiazanie sie z podpisanej umowy.
Jesli nie dostane zwrotu 50% biletu, moj holenderski adwokat skontaktuje sie z firma-oszustem.Podróż z Wrocławia do Berlina
Masakra proszę Państwa !!!
Nie wiem jak to się jeszcze skończy, ale po krótce bilet kupiliśmy grupą 5 osób niestety musieliśmy u kierowcy z uwagi na brak czasu i odjazd Autobusu. W trakcie zakupu biletu okazuje się że otrzymuję potwierdzenie ściągnięcia środków na kwotę 949,95 zł a rachunek wychodzi na kwotę 538,60 zł. Wiedząc o wyższej kwocie niż 100 Euro zażądałem przed dokonaniem transakcji wpisana NIP firmy w celu wystawienia faktury, kierowca popatrzył na mnie tak długo że w pewnym momencie była to niezręczność po czym odparł że on czegoś takiego nie robi i nie wystawia faktur, a po przyjeździe do kraju mogę napisać do biura obsługi z prośbą o wystawienie faktury. Oczywiście jeszcze próbował gdzieś na infolinię się dodzwonić ale bez skutku. Napisałem więc pod adres: service@flixbus.de. Otrzymałem taką odpowiedź. :
Dzień dobry,
dziękujemy za wiadomość.
Uprzejmie informujemy, że niestety w przypadku zakupu biletu u kierowcy, nie mamy możliwości utworzenia faktury. Jest to możliwe jedynie przy zakupie biletu poprzez naszą stronę internetową, gdzie widnieje opcja utworzenia faktury na żądanie pasażera.
Przykro nam, jednak nie możemy przychylić się do Pana prośby.
odpisałem zatem krótko:
chciałbym poinformować że zgodnie z art. 62 § 1 ustawy Kodeks karny skarbowy , kto wbrew obowiązkowi nie wystawia faktury lub rachunku, wystawia je w sposób wadliwy albo odmawia ich wydania, podlega karze grzywny do 180 stawek dziennych. Sam obowiązek wystawienia rachunku lub faktury przewiduje art. 87 ustawy Ordynacja podatkowa.
Niewystawienie faktury lub rachunku, wystawienie ich w sposób wadliwy oraz odmowa ich wydania to przestępstwo przeciwko obowiązkowi właściwego dokumentowania zdarzeń gospodarczych mających istotne znaczenie dla zobowiązań podatkowych, a w tym wypadku mamy dwa różne potwierdzenia, tj. potwierdzenie ściągnięcia płatności z karty płatniczej na kwotę 949,95 zł i potwierdzenie rachunku na kwotę 538, 60 zł
dlatego nie mam pojęcia jak to się jeszcze skończy. Ale przyznaję że większość kierowców to osoby niekompetentne.Linia N20 Kraków-Amsterdam 22.10.2021 oraz
Linia N20 Kraków-Amsterdam 22.10.2021 po raz kolejny problem z zarezerwowanymi miejscami! Brak prawidłowego oznaczenia miejsc, niezgodność z oznaczeniem miejsc w systemie i busie, za które dodatkowo extra zapłacono! Po zgłoszeniu kierowcy imię Marcin problemu w związku z nieprawidłowym oznaczeniem miejsc wcześniej zarezerwowanych i dodatkowo opłaconych, kierowca zareagował lekceważąco i oznajmił, że to co pokazuje system jest nieprawidłowe i należy usiąść tam gdzie jest wolne miejsce. Nie po to płaci się dodatkowo, żeby później siadać tam gdzie jest wolne miejsce! Po oznajmieniu tego kierowcy, że chce zwrotu pieniędzy, powiedział znowu lekceważącym wręcz prześmiewczym tonem, żeby się zwrócić do biura! Jak to możliwe, że w innych busach numeracja zarezerwowanych miejsc w systemie zgadza się z tą w busach, dziwne... otóż dlatego, iż pierwszy rząd zamiast nr 1 nie ma numeru, najprawdopodobniej dlatego, żeby kierowcy mogli sobie zostawić swoje rzeczy, w czasie podroży wyłożyć się na tych 4 miejscach z wyciągniętymi nogami blokując przejście, jak to miało miejsce 22.10.21. Jak to w ogóle wygląda... Druga sprawa kierowcy podczas jazdy nie potrafią po prostu skupić się na jeździe i być w miarę cicho tylko muszą plotkować, narzekać na swojego pracodawcę, inni pasażerowie naprawdę już maja tego dość! Skoro pasażerowie potrafią być cicho to kierowcy tym bardziej powinni! Podczas jazdy wyśmiewają opinie i problemy pasażerów, jak np. kierowca otyły starszy opowiadając historię i mając z niej niezły ubaw, jak to pewna pasażerka musiała skorzystać podczas jazdy z toalety, niestety ta w busie była nieczynna, więc prosiła go, a wręcz błagała, żeby się zatrzymał i żeby mogła skorzystać z toalety, opowiadając to kierowca miał duży ubaw z tego, a wręcz sprawiało mu to przyjemność. Mam nadzieję, że ta pasażerka zgłosiła to do flixbusa. Jak można mieć ubaw z takiej sytuacji, widać i słychać było jak mu to opowiadanie kolegom sprawiało przyjemność, że ta pasażerka cierpiała bo już nie mogła wytrzymać- brak słów. Mam nadzieję, że ta pasażerka zgłosiła to do flixbusa, a jeśli nie ona to inni pasażerowie, takie zachowanie ze strony kierowcy moim zdaniem jest mocno niestosowne a wręcz karygodne!
Linia N 20 Amsterdam-Krakow
Linia N20 Amsterdam-Kraków 07.10.21. Totalna porażka! Zaczęło się od spóźnienia. Później było tylko gorzej. 5 kierowców w busie, tylko jeden prowadził busa, pozostali 4 zajęli dla siebie po 8 miejsc, w czasie podróży jeden z nich mimo tego, że pozostali pasażerowie próbowali zasnąć cały czas pogwizdywal, chrapal, głupie wulgarne żarty między kierowcami, rasistowskie odcinki - totalne dno, brak kultury! Nikt z kierowców nie zainteresował się tym żeby uzupełnić papier toaletowy, doprowadzić toaletę do czystości, a to również należy do ich obowiązków w czasie podróży! Najgorszy jednak był smród z jajek, nie do zniesienia - które jeden z kierowców obierał, a potem czestowal nimi pozostałych kolegów, nie otworzył okna, żeby wywietrzyc ten smród! Poziom kierowców katastrofa - cały czas jako jedyni kaszleli - jako jedyni nie mieli maseczkek! Totalne buraki zamiast dawać dobry przykład - robili wszystko, żeby zaszkodzić opinii flixbus!
Przejazd z Wrocławia do Bonn
Odrazam korzystanie z Flixbusa - gdy autobus się zepsuje, po prostu zostawiają pasażerów na pastwę losu w obcym państwie, bez żadnej pomocy! Autobus nr 1338 z 12/08/2021, trasa międzynarodowa Wrocław - Bonn: wysiadła klimatyzacja, kierowca stwierdził, że dalej nie jedzie, i na dworcu Berlin ZOB wysiadka. Dostalismy sms, że podróż się zakonczyła, i mamy sobie dalej radzić sami! Zero pomocy, niektórzy nie mówili po niemiecku ani po angielsku, upał ponad 30 stopni na dworze.! Nie podstawili nowego autobusu, mieli pasażerów głeboko gdzieś! To jest skandal, nigdy więcej z tą firma nie pojadę!
Wrocław-Berlin 21.08.2021
Cudownie zapowiadający się weekend.Odjazd do Berlina zaplanowany na 9.35.Informacja na tablicy o opóźnieniu 30 min.Na zegarze 9.34,więc na pełnym luzie idę sobie do toalety.Wracam po 10 max 15 min,a tu ZONK.Autobus już sobie pojechał:))))Pytam -po co człowiek podaje nr telefonu???Nie można było zadzwonić.Infolinia czynna od poniedziałku do piątku,a to sobota...
I tak oto mój cudowny weekend jeszcze się nie zaczął,a już się skończył.Dziękuję Ci Flixbus.Skarga
30.07.21 Podróż z Mannheim do Jastrzębie Zdrój właśnie jestem na pokładzie z małym dzieckiem .zakupilem bilety i miejsca na podróż w pierwszym autobusie kazali mi usiąść tam gdzie jest wolne miejsce i mieli gdzieś że zapłaciłem za rezerwację miejsca w drugim już docelowym z Frankfurtu awantura z pilotem który ma manie wyższości . Idę na miejsce za które zapłaciłem i jest zajęte tłumacze że moje ale podróżni nie słuchają więc proszę o interwencję pilota który każe mi tonem nakazującym siadać jak do psa więc klutnia dziecko mi płacze a pajac twierdzi że zaraz nas wyprosi z autokaru więc tylko
Mi dźwiga ciśnienie bardziej
Proszę go o dane osobowe to każe mi spadać dosłownie . Mam nadzieję że ktoś to przeczyta i odpowiednie kroki podejmie względem ów tajemniczego pilota. Autokar nr N1310 do Medyki .
Wulgarny b zvzelny pilot dobrego stopnia że dziecko się rozpłakało . Ostatni raz skorzystałem z usług tej firmyBilet trasa Myślenice Gorzów
Zła organizacja, nie szanują pasażerów, próbowałam złożyć w ich punkcie w Krakowie reklamację polecili mi dzwonić do biura obsługi klienta, przez dwie godziny nikt nie odebrał.... DNO, DNO, DNO.
Od miesiąca miałam zaplanowany wyjazd do Gorzowa, trasa ok 600 km, dzień wcześniej wykupiłam bilet, na miejscu byłam godzinę przed odjazdem, po czym spoźniony bus przejechał obok stanowiska nawet się nie zatrzymując mimo dawanych mu znaków. Zostałam bez mozliwości dojazdu do zaplanowanego miejsca, w biurze w Krakowie poinformowano mnie, że następny ich bus pojedzie za 12 godzin!!!!!
Jeżeli wybieracie się w dalekie trasy absolutnie nie kupujcie u nich przejazdu bo zostaniecie oszukani tak jak ja!!!!!!!!!Nie polecam Flixa
Stosunkowo często podróżuje FlixBusem ale w dniu dzisiejszym to już Panowie Kierowcy przeszli samych siebie. Autobus linia Warszawa-Paryż godz. 14.00 podstawiony zaledwie 10 min. przed odjazdem a potem pośpiech, krzyki na pasażerów aby zachować dystans, zamykanie drzwi, wstrzymywanie odprawy, a Pan (niesympatyczny, niski blondyn) zachowuje się jakby był pilotem boeninga, a nie autobusu. Krzyki na peronie, a w autobusie wszystkie miejsca zajęte i nikt już nie mówi o dystansie. Nigdy do tej pory nie spotkałam tak niekulturalnego kierowcy. Masz zły dzień nie wsiadaj za kierownicę... Z takim nerwowym i nie kulturalnym człowiekiem trudno czuć się bezpiecznie, a podróż jeszcze przed jej rozpoczęciem trudno uznać za przyjemną. Ostatnio podróżowałam linią Hoper i teraz już mam pewność, że kolejna podróż z tym Przewoźnikiem. A to co dzieje się w FlixBusie to od kilku miesięcy dramat. A propos reklamacji też mija się to z celem bo nie odpowiadają na nie. Z nutą żalu wspominam podróże Polskim Busem. We Flixie wszystko szło słabo od początku... Brak obsługi bagażowej, punktualność, a teraz jeszcze krzyczący kierowcy. To niewątpliwie mój ostatni raz z Flix Busem. ????
Kierowca autobusu flixbus
Dzień dobry,
Chciałabym poinformować o tragicznej obsłudze. Jechałam n456 z Krakowa do Ostravy. W Katowicach dosiadło się dwóch nowych kierowców. Jeden otyły wysoki w ciemnych włosach kierowca był oburzony, że zajełysmy miejsca zaraz za kierowcą (zmieniłysmy miejsce ze względu na dwójkę kaszlących dzieci siedzącymi zaraz za nami). Kierowca,który prowadził autobus z Krakowa do Katowic obiecał nam że znajdzie nam inne miejsca. Kierowca wysoki czarny po prostu nas z tych miejsc wygonił nie pytając o nic. Był zdenerwowany dlaczego te miejsca są zajęte. Przesiadlysmy się na miejsca zarezerwowane a dokładnie 3 rzad. Kierowca wysoki otyły chodząc po autobusie opierał się o koleżankę która siedziała od strony przejscia. Zwróciłam uwagę kierowcy żeby nie opierał się o kolezanke. Kierowca jeszcze bardziej się oburzył i zaczął mnie szantażować i grozić że wysadzi mnie na granicy i że będzie mnie pilnował cala noc z tą maska. Kierowca zagroził mi że nic mu nie mogę zrobić a on może mi zrobić wszystko.
Jestem rozczarowana i takie zachowanie jest niedopuszczalne. Zrobię wszystko żeby ta historia trafiła w każde miejsce gdzie tylko można udostępnić opinie.
Nie pozdrawiamChciałabym ostrzec przed podróżowaniem z firmą Flixbus. Jest to nieuczciwa i nierzetelna firma , która notorycznie oszukuje pasażerów i w końcu ktoś powinien zająć się tym przewoźnikiem. Celowo podają inne miejsce odjazdu, a infolinia nie działa. Brak możliwości kontaktu, aby dowiedzieć się co się stało. Pieniędzy zapłaconych za bilet nie zwracają.
Zmuszona zostałam do znalezienia innego przewoźnika i ponownego poniesienia kosztów podróży. Na miejsce docelowe dotarłam spóźniona jeden dzień.
Inni również oglądali


Center Parcs
Center Parcs Europe oferuje niezapomniany wypoczynek przez caÅy rok. Wiosna, lato, jesieÅ czy zima – dziaÅ...


Też jechałem tym autobusem we Wrocławiu Kierowca nie chciał mi pomóc z bagażem bo to nie jego praca.U mnie już by nie pracował. Ale czy firma Flixbus bierze sobie to do serca skoro takie opinie są nagminne i nie widać żadnej gwiazdki na horyzoncie.